jij wilt gelijkheid... maar Ajax is nu eenmaal de grootste en Ajacieden zijn dan dus ook in de meerderheid.quote:
Wel met een flinke duw in de rug van de scheids. Maar verdient is het wel ja. Scheidsrechterbeslissingen zitten in een seizoen als deze dan ook vaker tegen dan mee, dat dwing je ook af met dit kwaliteitsloze voetbal. Enkel AZ voetbalt dit seizoen stabiel goed.quote:Op zondag 14 december 2008 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Vitesse
Verdiende punt is meer dan terecht.
geen Matthijs?quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen: Luciano; Hiariej, Svejdik, Granqvist, Stenman; Femi, Lovre, Garcia-Garcia, Holla; Andersson, Berg.
FC Twente: Boschker; Stam, Wielaert, Douglas, Braafheid; Brama, Perez, Janssen; Arnautovic, N'Kufo, Elia.
Sankoh en VD Laak op de bank... Jans
quote:Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie het maar als een compliment dat iedereen nu voor Vitesse is. Overigens wel weer uitlopen op Feyenoord.
Ik vond het geen echte blunder. Maar ik heb wel eens betere keepers gezienquote:Op zondag 14 december 2008 14:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Weer een blunder van Isakson? Dat is wel een van de slechtste keepers van de eredivisie.
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Er zit echt 0 logica in je beklag... de verhouding van fans wordt bepaald door de users zelf... loop je ook een cafe uit als er toevallig meer ajax fans zitten?
50% van de huidige mods is maar voor Ajax hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Vrijheid van meningsuiting is een mooi goed.quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Komt inderdaad al genoeg stront uit zijn muil.quote:Op zondag 14 december 2008 14:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En ik vind... dat jij niet mag poepen!
Joden niet gewenschtquote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..] en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Adolf JRquote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef _Mike_ het volgende:
Venom voor jou heb ik mijn 110% anti Groningen shirt al aan heaur
Jij bent iig wel home jaquote:
Alleen kunnen ze het bij Ado niet weghalen, want dan spelen ze nog maar met 5 manquote:Op zondag 14 december 2008 14:34 schreef Adelante het volgende:
Het lijkt ADO wel met iedere keer die teringzooi op het veld
Misschien een apart ajax forum, [AJX] waar alleen ajacieden post rechten krijgen. Andersom mogen die stinkjoden niet in VBL posten. Al denk ik dat we elkaar toch wel gaan missen. Diep van binnen houden we allemaal van elkaar.quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Je weet dat sjimz en ik de enige Ajax-mods zijn in ruim twee jaar?quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien een apart ajax forum, [AJX] waar alleen ajacieden post rechten krijgen. Andersom mogen die stinkjoden niet in VBL posten. Al denk ik dat we elkaar toch wel gaan missen. Diep van binnen houden we allemaal van elkaar.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kom op Groningen!Joden!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Is gewoon een trend gewordenquote:Op zondag 14 december 2008 14:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat Alle ... zijn homo begint wel een heel irritant liedje te worden.
BOERUH?quote:
Wel netjesquote:
Het is wachten op de volgende gaypride als iedereen aan de kant gaat zingen: Alle homo's zijn homo!quote:
Ik word er gewoon een beetje moe van.quote:
Eensch heaur.quote:Op zondag 14 december 2008 14:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje moe van.
edit: niet van Ajax-supporters oid, maar dat hele gezeik.
Ach over vuur moeten ze in Groningen niets zeggenquote:Op zondag 14 december 2008 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Vuurwerk geluiden, altijd getuigen van respect
Berg moet gewoon niet zoveel kutten, hij moet scoren...quote:Op zondag 14 december 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
Wat is dat nu weer voor suffe gele kaart.. Niets aan de hand man.
vandaag nietquote:Op zondag 14 december 2008 14:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Berg moet gewoon niet zoveel kutten, hij moet scoren...
De prijs proberen te drukken zul je bedoelen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
sinds Ajax duidelijk maakte dat ze Berg niet willen is hij helemaal gefrustreerd lijkt het wel
Ach, het maakt mij niet uit wie er hier wint, al zou het wel makkelijker zijn als het Groningen isquote:
Dat dusquote:Op zondag 14 december 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Lekker Berg. Verneuk m'n Profcoach maar.
neequote:Op zondag 14 december 2008 14:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, het maakt mij niet uit wie er hier wint, al zou het wel makkelijker zijn als het Groningen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |