jij wilt gelijkheid... maar Ajax is nu eenmaal de grootste en Ajacieden zijn dan dus ook in de meerderheid.quote:
Wel met een flinke duw in de rug van de scheids. Maar verdient is het wel ja. Scheidsrechterbeslissingen zitten in een seizoen als deze dan ook vaker tegen dan mee, dat dwing je ook af met dit kwaliteitsloze voetbal. Enkel AZ voetbalt dit seizoen stabiel goed.quote:Op zondag 14 december 2008 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Vitesse
Verdiende punt is meer dan terecht.
geen Matthijs?quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen: Luciano; Hiariej, Svejdik, Granqvist, Stenman; Femi, Lovre, Garcia-Garcia, Holla; Andersson, Berg.
FC Twente: Boschker; Stam, Wielaert, Douglas, Braafheid; Brama, Perez, Janssen; Arnautovic, N'Kufo, Elia.
Sankoh en VD Laak op de bank... Jans
quote:Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie het maar als een compliment dat iedereen nu voor Vitesse is. Overigens wel weer uitlopen op Feyenoord.
Ik vond het geen echte blunder. Maar ik heb wel eens betere keepers gezienquote:Op zondag 14 december 2008 14:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Weer een blunder van Isakson? Dat is wel een van de slechtste keepers van de eredivisie.
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Er zit echt 0 logica in je beklag... de verhouding van fans wordt bepaald door de users zelf... loop je ook een cafe uit als er toevallig meer ajax fans zitten?
50% van de huidige mods is maar voor Ajax hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Vrijheid van meningsuiting is een mooi goed.quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Komt inderdaad al genoeg stront uit zijn muil.quote:Op zondag 14 december 2008 14:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En ik vind... dat jij niet mag poepen!
Joden niet gewenschtquote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..] en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Adolf JRquote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef _Mike_ het volgende:
Venom voor jou heb ik mijn 110% anti Groningen shirt al aan heaur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |