Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Er zit echt 0 logica in je beklag... de verhouding van fans wordt bepaald door de users zelf... loop je ook een cafe uit als er toevallig meer ajax fans zitten?
50% van de huidige mods is maar voor Ajax hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Vrijheid van meningsuiting is een mooi goed.quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou in elk geval niet standaard alle moderators Ajax-users kunnen laten zijn (op die excuus-mod die voor PSV of Vitesse is na) en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Komt inderdaad al genoeg stront uit zijn muil.quote:Op zondag 14 december 2008 14:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En ik vind... dat jij niet mag poepen!
Joden niet gewenschtquote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..] en een regel instellen dat er geen hele liveverslagen-topics volgejuicht hoeven te worden als Ajax niet speelt.
Adolf JRquote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef _Mike_ het volgende:
Venom voor jou heb ik mijn 110% anti Groningen shirt al aan heaur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |