Vertel eens?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:50 schreef Quir het volgende:
[..]
't Is ook echt ineens omgeslagen hè?
Clithoodpiercing die leidde tot een vrije val in de kaste. Behoorlijk dramatisch al zeg ik het zelfquote:
Ze beweert ook connecties met de ETA te hebbenquote:Op zondag 14 december 2008 00:31 schreef Painted_Horse het volgende:
Ben al een keer bijna door haar genaaid, en dat is zonder zoenen geen prettige ervaring.
Dus nee, tnx
leeft in een eigen wereldjequote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ze beweert ook connecties met de ETA te hebben
Dan is ze wel zeer amateuristisch bezig. Ik had van Elixabete verwacht dat ze een DDoS kon uitvoeren op verschillende sites.quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ze beweert ook connecties met de ETA te hebben
't Is hier blauw. En stop daar eens mee.quote:Op zondag 14 december 2008 00:10 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Clithoodpiercing die leidde tot een vrije val in de kaste. Behoorlijk dramatisch al zeg ik het zelf
Ja natuurlijk. Dat ze verder een communistische kuthoer is doet niks af aan haar eventuele neukgeluidjes.quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef Quir het volgende:
Laten we realistisch blijven, jullie zouden haar toch volblaffen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:44 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh Elixabete, ja dat is die lelijke kankersnolZelfs Mr.Ed kan zijn bek niet zo ver open trekken en heeft niet zulke grote tanden
quote:Op zondag 14 december 2008 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat ze verder een communistische kuthoer is doet niks af aan haar eventuele neukgeluidjes.
hoe kan het blauw zijn, ik dacht dat ghotics de wereld als zwart zagenquote:Op zondag 14 december 2008 00:57 schreef Quir het volgende:
[..]
't Is hier blauw. En stop daar eens mee.
nee over je vettige haren ahahaha wat ben ik toch grappigquote:Op zondag 14 december 2008 02:09 schreef Quir het volgende:
Even uitkijken dat ik niet over mijn gitaar heenrol.
Dadelijk ga je degraderen. Tussendoor even mijn pasgewassen haartjes terug in model schuiven.quote:Op zondag 14 december 2008 02:11 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
nee over je vettige haren ahahaha wat ben ik toch grappig
ja aziaat ben je zeker met je tekenfilmpjesquote:Op zondag 14 december 2008 02:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Dadelijk ga je degraderen. Tussendoor even mijn pasgewassen haartjes terug in model schuiven.
Jij gelooft zerker niet in de holocaust danquote:Op zondag 14 december 2008 02:30 schreef Quir het volgende:
Blijf eens van de drugs af Klau. We waren toch homies?
quote:Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef Specularium het volgende:
Hey godverdomme, toen ik stemde stond bij de poll ja nog voor.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef Quir het volgende:
Laten we realistisch blijven, jullie zouden haar toch volblaffen.
Ga eerst de OP eens lezen danquote:Op zondag 14 december 2008 08:02 schreef Halcon het volgende:
Waar gaat dit over? Blauwtje gelopen ofzo?
quote:NIEUWE POLL, ALLEMAALl EVEN STEMMEN!![]()
![]()
Ik zie een hele hoop geneuzel en de hoofdrolspelers lijken nerds te zijn....quote:Op zondag 14 december 2008 08:14 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ga eerst de OP eens lezen dan
Elixabete is een notoir oplichter en dief, zusje of broertje van Rocky Bilbao, en een hoop fappers hier trappen nog steeds in de vrouwenact en willen haar wel volblaffen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie een hele hoop geneuzel en de hoofdrolspelers lijken nerds te zijn....
Heeft iemand een samenvatting?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |