hoe kan het blauw zijn, ik dacht dat ghotics de wereld als zwart zagenquote:Op zondag 14 december 2008 00:57 schreef Quir het volgende:
[..]
't Is hier blauw. En stop daar eens mee.
nee over je vettige haren ahahaha wat ben ik toch grappigquote:Op zondag 14 december 2008 02:09 schreef Quir het volgende:
Even uitkijken dat ik niet over mijn gitaar heenrol.
Dadelijk ga je degraderen. Tussendoor even mijn pasgewassen haartjes terug in model schuiven.quote:Op zondag 14 december 2008 02:11 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
nee over je vettige haren ahahaha wat ben ik toch grappig
ja aziaat ben je zeker met je tekenfilmpjesquote:Op zondag 14 december 2008 02:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Dadelijk ga je degraderen. Tussendoor even mijn pasgewassen haartjes terug in model schuiven.
Jij gelooft zerker niet in de holocaust danquote:Op zondag 14 december 2008 02:30 schreef Quir het volgende:
Blijf eens van de drugs af Klau. We waren toch homies?
quote:Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef Specularium het volgende:
Hey godverdomme, toen ik stemde stond bij de poll ja nog voor.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef Quir het volgende:
Laten we realistisch blijven, jullie zouden haar toch volblaffen.
Ga eerst de OP eens lezen danquote:Op zondag 14 december 2008 08:02 schreef Halcon het volgende:
Waar gaat dit over? Blauwtje gelopen ofzo?
quote:NIEUWE POLL, ALLEMAALl EVEN STEMMEN!![]()
![]()
Ik zie een hele hoop geneuzel en de hoofdrolspelers lijken nerds te zijn....quote:Op zondag 14 december 2008 08:14 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ga eerst de OP eens lezen dan
Elixabete is een notoir oplichter en dief, zusje of broertje van Rocky Bilbao, en een hoop fappers hier trappen nog steeds in de vrouwenact en willen haar wel volblaffen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie een hele hoop geneuzel en de hoofdrolspelers lijken nerds te zijn....
Heeft iemand een samenvatting?
Zo ook de TS dus. Gewoon het blauwtje dus, hij wilde haar volblaffen, maar dat vond zij niet zo´n goed plan.quote:Op zondag 14 december 2008 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Elixabete is een notoir oplichter en dief, zusje of broertje van Rocky Bilbao, en een hoop fappers hier trappen nog steeds in de vrouwenact en willen haar wel volblaffen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die conclusies hadden we al getrokken. Zo'n 60000 posts geleden.
Ben het wel met onze rode leider eensquote:Op zondag 14 december 2008 09:02 schreef iamredleader het volgende:
Het blijf een-topic, met een
-verhaal.
En, kindertjes, wat hebben we vandaag geleerd?quote:Op zondag 14 december 2008 09:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben het wel met onze rode leider eensHet wordt wel opgezet als een huuuuuuuuuuge drama!
In de ghetto's van Brabantquote:Op zondag 14 december 2008 09:21 schreef Halcon het volgende:
In het leven van een internetnerd heeft dit waarschijnlijk net zoveel impact als dat jij morgen wat kogels naar je toegeslingerd krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |