Ik denk juist dat het lastiger wordt, met een spelersgroep die zich zo afzette tegen Verbeek en daarom nu wil bewijzen dat het niet aan hun lag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:19 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Toch wel lief van Verbeek om op te stappen vlak voordat ze twee wedstrijden tegen Heerenveen hebben. Een hoop chaos daar en door de plotselinge vrijheid allemaal makke lammetjes geworden... Tenminste dat hoop ik! In ieder geval hoop ik niet dat de spelers er opeens heel veel zin in hebben/
Anders wordt het voor Heerenveen iets moeilijker. Maar ze horen gewoon te winnen! Beide wedstrijden!
Vanavond vast even opwarmen voor dinsdag!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dinsdag veel belangrijker dan vanavond.
Je hebt gelijk... Deels...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Jullie winnen vanavond, wij dinsdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Mag het dinsdag ook?quote:
Ja, door het Feyenoord en Heerenveen publiek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:09 schreef Tommeke het volgende:
Kreeg gisteravond van m'n broertje een sms dat hij d'r heenging. Eikel
Werd Verbeek nog toegejuichd?
Ik helaas ook niet, niet mogelijk ivm werk, had er anders wel erg graag bij willen zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
Wat zou het leuk zijn als we morgenavond de Kuip op stelten zetten. Wie gaat erheen? Ik niet helaas.
Al een tijd geleden dat ik hier heb gereageerdquote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
Wat zou het leuk zijn als we morgenavond de Kuip op stelten zetten. Wie gaat erheen? Ik niet helaas.
Die is al over de teleurstelling heen bedoel jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef MaxPower het volgende:
Doev kent mij al, dat is het verschil.
Heerenveen is voetballend voor mijn gevoel slechter dan in de afgelopen 3 of 4 seizoenen maar we staan 4e en in de kwartfinale van de beker. Rara, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heerenveen was ook wel slecht hoor. Heel erg efficient gevoetbald, maar hier moet je gewoon dikker over heen rollen en je komt bijna nog door je zelf in de problemen met zo'n rare klutsbal.
Zowaar idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef SCH het volgende:
Vandenbussche lijkt ook wel iets beter te worden.
Volgende ronde al. Dan spelen we op 3 maart Grunn - Hveen voor de beker en op 7 maart Hveen - Grunn voor de competitie.quote:
en in de halve finale op 22 april : Twente - H'veen, daarna 25 april H'veen - Twentequote:Op woensdag 21 januari 2009 08:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgende ronde al. Dan spelen we op 3 maart Grunn - Hveen voor de beker en op 7 maart Hveen - Grunn voor de competitie.
Om na op 10 mei in de competitie AZ - Heerenveen te hebben gehad, 17 mei in de bekerfinale Heerenveen - AZquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
en in de halve finale op 22 april : Twente - H'veen, daarna 25 april H'veen - Twente
Ik vond Heerenveen inderdaad ook alles behalve imponerend! Wel verdiend gewonnen, mede mogelijk gemaakt door de verdediging van Feyenoord (en Elm natuurlijk). Het zal wel beter moeten als je debeker wil winnen denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heerenveen was ook wel slecht hoor. Heel erg efficient gevoetbald, maar hier moet je gewoon dikker over heen rollen en je komt bijna nog door je zelf in de problemen met zo'n rare klutsbal.
Maar als je zulke wedstrijden op zo'n manier wint, dan zit het wel goed.
Waarom heeft de keeper trouwens zo'n belachelijk keepersshirt met een zwarte mouw?.
Dat gevoel deel ik volledigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Morgen trouwens al weer tegen Roda JC. Leeft absoluut niet bij me en ook nog een klotetijdstip 18:45u. Voor 17:00u al met de Qliner die kant op om er dan achter te komen dat het veld onbespeelbaar is door de regen ofzo... Nouja, we hebben nog een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Ik denk niet dat Heerenveen kan brengen wat Groningen gisteren bracht.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef MaxPower het volgende:
Niet als Ajax zoals gisteren speelt. Ik heb er zelfs wel enig vertrouwen in, als dat maar goed gaat.
Nee, Heerenveen deed het zelfs beter (5-2 thuis). Maar volgens mij doet Heerenveen het in de competitie juist altijd wel aardig uit tegen Ajax, dus ik vertrouw erop dat ze winnen. Ook omdat ze altijd wel scoren (behalve tijdens die nachtmerrie tegen Vitesse) en nu een betrouwba(arde)re defensie hebben en een gemotiveerde Vdb.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Heerenveen kan brengen wat Groningen gisteren bracht.
Uit vs. thuis. Groningen heeft uit tegen Ajax ook niet kunnen brengen wat ze gisteren brachten.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Nee, Heerenveen deed het zelfs beter (5-2 thuis).
dat is wat ik zeiquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uit vs. thuis. Groningen heeft uit tegen Ajax ook niet kunnen brengen wat ze gisteren brachten.
Had idd slechter gekunt voor SCH , AZ en Twente kom je nu een ronde later tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef Sandyman het volgende:
Thuis tegen NEC, geen slechte loting denk ik
Mag 'ie wel een beschuitje bij je komen eten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
Nilsson terug in Nederland, bij Vitesse
Held
Prachtig mooie goalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Wat een enorme topper is Pranjic.
Op naar deeltje 42quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef Rumille het volgende:
Dat dit topic maar snel weer dicht mag.
Tsja, winnen in de ArenA is ook zo lastig hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
graf Sollied. eerst met kk Club en nu weer met kk Heerenveen. rot op naar België/Noorwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |