Ik denk niet dat Heerenveen kan brengen wat Groningen gisteren bracht.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef MaxPower het volgende:
Niet als Ajax zoals gisteren speelt. Ik heb er zelfs wel enig vertrouwen in, als dat maar goed gaat.
Nee, Heerenveen deed het zelfs beter (5-2 thuis). Maar volgens mij doet Heerenveen het in de competitie juist altijd wel aardig uit tegen Ajax, dus ik vertrouw erop dat ze winnen. Ook omdat ze altijd wel scoren (behalve tijdens die nachtmerrie tegen Vitesse) en nu een betrouwba(arde)re defensie hebben en een gemotiveerde Vdb.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Heerenveen kan brengen wat Groningen gisteren bracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Uit vs. thuis. Groningen heeft uit tegen Ajax ook niet kunnen brengen wat ze gisteren brachten.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Nee, Heerenveen deed het zelfs beter (5-2 thuis).
dat is wat ik zeiquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uit vs. thuis. Groningen heeft uit tegen Ajax ook niet kunnen brengen wat ze gisteren brachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Had idd slechter gekunt voor SCH , AZ en Twente kom je nu een ronde later tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef Sandyman het volgende:
Thuis tegen NEC, geen slechte loting denk ik
Mag 'ie wel een beschuitje bij je komen eten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
Nilsson terug in Nederland, bij Vitesse
Held
Prachtig mooie goalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Wat een enorme topper is Pranjic.
Op naar deeltje 42quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef Rumille het volgende:
Dat dit topic maar snel weer dicht mag.
Tsja, winnen in de ArenA is ook zo lastig hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
graf Sollied. eerst met kk Club en nu weer met kk Heerenveen. rot op naar België/Noorwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |