Ik denk juist dat het lastiger wordt, met een spelersgroep die zich zo afzette tegen Verbeek en daarom nu wil bewijzen dat het niet aan hun lag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:19 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Toch wel lief van Verbeek om op te stappen vlak voordat ze twee wedstrijden tegen Heerenveen hebben. Een hoop chaos daar en door de plotselinge vrijheid allemaal makke lammetjes geworden... Tenminste dat hoop ik! In ieder geval hoop ik niet dat de spelers er opeens heel veel zin in hebben/
Anders wordt het voor Heerenveen iets moeilijker. Maar ze horen gewoon te winnen! Beide wedstrijden!
Vanavond vast even opwarmen voor dinsdag!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dinsdag veel belangrijker dan vanavond.
Je hebt gelijk... Deels...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Jullie winnen vanavond, wij dinsdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Mag het dinsdag ook?quote:
Ja, door het Feyenoord en Heerenveen publiek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:09 schreef Tommeke het volgende:
Kreeg gisteravond van m'n broertje een sms dat hij d'r heenging. Eikel
Werd Verbeek nog toegejuichd?
Ik helaas ook niet, niet mogelijk ivm werk, had er anders wel erg graag bij willen zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
Wat zou het leuk zijn als we morgenavond de Kuip op stelten zetten. Wie gaat erheen? Ik niet helaas.
Al een tijd geleden dat ik hier heb gereageerdquote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
Wat zou het leuk zijn als we morgenavond de Kuip op stelten zetten. Wie gaat erheen? Ik niet helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |