Speelt die zo slecht dan? In ieder geval een erg mooie tackle op de bal in de 16 gisteren.quote:
Onzin. Hij wás vroeger Nederlands Elftal-materiaal, maar benadert dat nu bij lange na niet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Putdeksels het volgende:
Mensen die Hofland noemen hebben hem nooit eerder zien voetballen![]()
Kufo tegenvallen?????quote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef venomsnake het volgende:
Popov (Heerenveen)
Elyounoussi (Heerenveen)
Sulejmani (Ajax)
De Cler (Feyenoord)
NKufo (Twente)
Cziommer (Utrecht)
Isaksson (PSV)
Ja, ik vond hem vorig jaar veel beter spelen.quote:
Hoe lang geleden is dat al niet?quote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onzin. Hij wás vroeger Nederlands Elftal-materiaal, maar benadert dat nu bij lange na niet.
Dit seizoen is nog erger dan het vorige...quote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat al niet?
Volgens mij speelde Hofland toch echt vorig seizoen ook al bij Feyenoord. Als je dat seizoen van hem bekijkt en zijn vertoonde spel in Duitsland snap ik niet dat mensen nog hoge verwachtingen van hem hebben.
Ja ok. Het criteria lange termijn en korte termijn prutsers is wel van belang. Valt iemand tegen die ooit goed gespeeld heeft, maar nu al seizoenen slecht speelt.. Het gaat meer om de verwachting voor het seizoen denk ik. Al heb ik nog altijd de hoop op een piekmoment van Kromkampquote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Putdeksels het volgende:
Dan nog mag ik toch aannemen dat mensen geen hoge verwachtingen van hem hadden voor dit seizoen?
Als je volgens het criteria 'maar vroeger zat hij tegen het Nederlands elftal' redeneert kun je ook Mols, Denneboom en Kromkamp noemen in dit topic.
Hij is nog niet op de leeftijd dat hij hoort af te takelen, dus waarom niet? Kromkamp valt inderdaad ook tegen nu je het zegt, Mols is al wel veels te oud.quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Putdeksels het volgende:
Dan nog mag ik toch aannemen dat mensen geen hoge verwachtingen van hem hadden voor dit seizoen?
Als je volgens het criteria 'maar vroeger zat hij tegen het Nederlands elftal' redeneert kun je ook Mols, Denneboom en Kromkamp noemen in dit topic.
Wuytens had een prima start maar is ook in een rol geduwd die vorig jaar Bakal had en die heeft veel meer diepgang. Dat is gewoon de kwaliteit van Wuytens niet. Voor zijn leeftijd en ontwikkeling de laatste maanden kan je zeker niet zeggen dat hij door de mand is gevallen. Het is al heel wat dat hij zo is aangehaakt bij het eerste.quote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wuytens is gewoon nog niet goed genoeg, Stevens heeft die jongen veel te lang mee laten spelen maar lijkt nu ook te beseffen dat ie te snel gebracht is.
Dzsudzsák is dit seizoen idd 100x niets.
Vind je Kromkamp tegenvallen tov vorig seizoen?quote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is nog niet op de leeftijd dat hij hoort af te takelen, dus waarom niet? Kromkamp valt inderdaad ook tegen nu je het zegt, Mols is al wel veels te oud.
Denneboom is nooit Oranje-materiaal geweest, gewoon een foutje van Marco.
Niet tov vorig seizoen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vind je Kromkamp tegenvallen tov vorig seizoen?
Dan was je ws de enige met verwachtingen van Kromkamp.quote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet tov vorig seizoen.
Maar verwachtingen zijn niet alleen gebaseerd op het laatste seizoen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |