Speelt die zo slecht dan? In ieder geval een erg mooie tackle op de bal in de 16 gisteren.quote:
Onzin. Hij wás vroeger Nederlands Elftal-materiaal, maar benadert dat nu bij lange na niet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Putdeksels het volgende:
Mensen die Hofland noemen hebben hem nooit eerder zien voetballen![]()
Kufo tegenvallen?????quote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef venomsnake het volgende:
Popov (Heerenveen)
Elyounoussi (Heerenveen)
Sulejmani (Ajax)
De Cler (Feyenoord)
NKufo (Twente)
Cziommer (Utrecht)
Isaksson (PSV)
Ja, ik vond hem vorig jaar veel beter spelen.quote:
Hoe lang geleden is dat al niet?quote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onzin. Hij wás vroeger Nederlands Elftal-materiaal, maar benadert dat nu bij lange na niet.
Dit seizoen is nog erger dan het vorige...quote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat al niet?
Volgens mij speelde Hofland toch echt vorig seizoen ook al bij Feyenoord. Als je dat seizoen van hem bekijkt en zijn vertoonde spel in Duitsland snap ik niet dat mensen nog hoge verwachtingen van hem hebben.
Ja ok. Het criteria lange termijn en korte termijn prutsers is wel van belang. Valt iemand tegen die ooit goed gespeeld heeft, maar nu al seizoenen slecht speelt.. Het gaat meer om de verwachting voor het seizoen denk ik. Al heb ik nog altijd de hoop op een piekmoment van Kromkampquote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Putdeksels het volgende:
Dan nog mag ik toch aannemen dat mensen geen hoge verwachtingen van hem hadden voor dit seizoen?
Als je volgens het criteria 'maar vroeger zat hij tegen het Nederlands elftal' redeneert kun je ook Mols, Denneboom en Kromkamp noemen in dit topic.
Hij is nog niet op de leeftijd dat hij hoort af te takelen, dus waarom niet? Kromkamp valt inderdaad ook tegen nu je het zegt, Mols is al wel veels te oud.quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Putdeksels het volgende:
Dan nog mag ik toch aannemen dat mensen geen hoge verwachtingen van hem hadden voor dit seizoen?
Als je volgens het criteria 'maar vroeger zat hij tegen het Nederlands elftal' redeneert kun je ook Mols, Denneboom en Kromkamp noemen in dit topic.
Wuytens had een prima start maar is ook in een rol geduwd die vorig jaar Bakal had en die heeft veel meer diepgang. Dat is gewoon de kwaliteit van Wuytens niet. Voor zijn leeftijd en ontwikkeling de laatste maanden kan je zeker niet zeggen dat hij door de mand is gevallen. Het is al heel wat dat hij zo is aangehaakt bij het eerste.quote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wuytens is gewoon nog niet goed genoeg, Stevens heeft die jongen veel te lang mee laten spelen maar lijkt nu ook te beseffen dat ie te snel gebracht is.
Dzsudzsák is dit seizoen idd 100x niets.
Vind je Kromkamp tegenvallen tov vorig seizoen?quote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is nog niet op de leeftijd dat hij hoort af te takelen, dus waarom niet? Kromkamp valt inderdaad ook tegen nu je het zegt, Mols is al wel veels te oud.
Denneboom is nooit Oranje-materiaal geweest, gewoon een foutje van Marco.
Niet tov vorig seizoen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vind je Kromkamp tegenvallen tov vorig seizoen?
Dan was je ws de enige met verwachtingen van Kromkamp.quote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet tov vorig seizoen.
Maar verwachtingen zijn niet alleen gebaseerd op het laatste seizoen...
Hij doet het wel goed. Maar ik had er toch wat meer van verwacht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Toch zonde van die twintig miljoen dan
Alves en Keane ben ik wel met je eens, maar Pavluchenko? Een Rus die nog nooit in het buitenland gevoetbald had, half geblesseerd aan het seizoen begint en na een redelijk EK wat overschat wordt. Ik had echt nog niet meer verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Afonso Alves
Robbie Keane
Roman Pavlyuchenko
Hij heeft behoorlijk wat geld gekost en moet dus gewoon presteren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Grimm het volgende:
3 of 4 wedstrijden na zijn blessure moet hij natuurlijk ook weer in bloedvorm zijn, wat denkt die Sulejmani wel niet
Terwijl die in de winterstop naar je 2e club lijkt te vertrekken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:35 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Verder is Downing erg slecht bezig.
Het gaat erom dat ie helemaal NIKS presteert. Je ziet momentjes waarop de klasse eraf druipt. En na een maand weer voetballen mag dat toch wel weer dacht ik zo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Grimm het volgende:
3 of 4 wedstrijden na zijn blessure moet hij natuurlijk ook weer in bloedvorm zijn, wat denkt die Sulejmani wel niet
Dat gerucht gaat al sinds zijn geboorte dus daar maak ik me niet druk om. Dat ie tegenvalt betekend overigens ook dat hij wel wat kan, wie weet komt dat er weer uit mocht hij eventueel naar Spurs gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Terwijl die in de winterstop naar je 2e club lijkt te vertrekken.
Het kan ook nog best goed komen met hem, bovendien is Berbatov opvolgen voor iedereen moeilijk, maar bij Tottenham hadden ze wel wat meer van hem verwacht denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:35 schreef DemonCleaner het volgende:
Alves en Keane ben ik wel met je eens, maar Pavluchenko? Een Rus die nog nooit in het buitenland gevoetbald had, half geblesseerd aan het seizoen begint en na een redelijk EK wat overschat wordt. Ik had echt nog niet meer verwacht eigenlijk.
Dat wel ja, zoveel zelfs dat een opvolger voor Keane niet meer nodig wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het kan ook nog best goed komen met hem, bovendien is Berbatov opvolgen voor iedereen moeilijk, maar bij Tottenham hadden ze wel wat meer van hem verwacht denk ik.
Ze zijn daar überhaupt helemaal van de pot gerukt om binnen een half jaar drie topspitsen te laten gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:03 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat wel ja, zoveel zelfs dat een opvolger voor Keane niet meer nodig was
Inderdaad, hoewel alledrie de transfers op zich wel logisch waren, je moet ze niet zo kort na elkaar laten gebeuren, zeker niet als je als club geld zat hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze zijn daar überhaupt helemaal van de pot gerukt om binnen een half jaar drie topspitsen te laten gaan.
Dat heb ik dus continue geroepen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:35 schreef DemonCleaner het volgende:
Ronaldo valt vergeleken met vorig seizoen wel tegen, van de andere kant is het ook onmogelijk om zo lang op dat niveau te presteren, hij kon alleen maar tegenvallen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie helemaal NIKS presteert.
Je zag het aan zijn hamstrings he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus continue geroepen.²
Tja, Kennedy scoort ook weleens. Het gaat erom dat ik gewoon heel weinig goede acties van hem op het veld zie. Je denkt vaak na een uur van 'he, Sulejmani doet ook mee'. Dat is niet de bedoeling van een aankoop van 16 miljoen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]had hij niet in de tweede wedstrijd die hij weer speelde meteen een doelpunt?
Oleguer was bij Barcelona de rechtsback, de houthakker zeg maar. Nu moet hij ineens bij Ajax, dat altijd mooi wil spelen, de verdediging leiden en opbouwen. Simpel te verklaren toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef wolferl het volgende:
Bij Cziommer heb ik het idee dat hij goed kan spelen in een goed draaiend elftal, en slecht speelt in een slecht draaiend elftal.
Makaay vind ik enorm tegenvallen dit seizoen, maar dat heeft ook te maken met de bal aanvoer.
Berg valt tegen, kan blijkbaar niet tegen die druk.
Oleguer valt ook tegen, ik weet niet hoe dat zit. Maar als je van Barcelona naar Ajax komt dan moet je toch de Eredivisie aankunnen. Het lijkt wel alsof hij vroeger amateur voetballer was.
Oleguer heeft helemaal niet op te bouwen. Het zou erg leuk zijn als hij dat zou kunnen, maar voor de opbouw hebben we Verthongen, Van der Wiel en Vermaelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Oleguer was bij Barcelona de rechtsback, de houthakker zeg maar. Nu moet hij ineens bij Ajax, dat altijd mooi wil spelen, de verdediging leiden en opbouwen. Simpel te verklaren toch eigenlijk.
Klopt, maar daar spelen de tegenstanders heel makkelijk op in. Zie NAC afgelopen weekend, Oleguer mocht gewoon tot de 16 van NAC komen, hij deed er toch niets mee. Terwijl er met de andere 10 spelers de 9 spelers van Ajax worden afgeschermd.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Oleguer heeft helemaal niet op te bouwen. Het zou erg leuk zijn als hij dat zou kunnen, maar voor de opbouw hebben we Verthongen, Van der Wiel en Vermaelen.
Ik liet een traan van wanhoop.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
Moest trouwens ook aan Timmer denken, maar die was vorig jaar ook al kut
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik liet een traan van wanhoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |