Hij heeft ons al minstens 5 tegengoals gekostquote:Op zondag 14 december 2008 10:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij heeft een fantastische dribbel, behoud het overzicht en brengt snelheid in het spel op het middenveld. Goede aankoop van Feyenoord die me zeker niet tegenvalt.
Isaksson vind ik niet tegenvallen, die voldoet precies aan mijn verwachtingen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Het teletekstvolk denkt "speler van het grote Barca, die schakelt elke spits uit, omspeelt het hele middenveld, geeft de assist en kopt ´m zelf in. En dat elke wedstrijd". Zo werkt het dus niet. De praktijk is dat Oleguer een hele matige voetballer is, ondanks dat hij bij Barca onder contract heeft gestaan.
Tegenvallers: Brechet, Gio, Hofland, Isaksson.
Zeg dan gewoon eerlijk dat je hem nooit hebt zien spelen bij Barcelona...quote:Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo slecht was hij Barcelona ook weer niet. Bij Ajax speelt hij echt drama
Dat vond Westerhof ook geloof ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Vitesse vind ik de jongens die in aanmerking komen voor de centrale posities dramatisch. Naast Sansoni en Sprockel ook Van der Struijk.
Luijckx krijgt geen speeltijd, maar gisteren viel hij toch zeer behoorlijk in. Die jongen zou bij menig ander team gewoon een goede kracht kunnen zijn denk ik. En in de duels die hij speelde, was hij niet slecht toch?quote:Op zondag 14 december 2008 17:14 schreef leonnekes het volgende:
Ik vind de zelf de volgende personen tegenvallen dit jaar:
AZ: Luyckx
sulejmani helemaal niet man, hij heeft net een blessure achter de rug. Verwacht je dat hij meteen de sterren van de hemel speelt ofzo? Hij heeft ook wedstrijdritme nodig en moet zich nog een beetje thuisvoelen in het systeem van Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 14:45 schreef endr0me het volgende:
Dzsudzsak idd.. en sulejmani
Inderdaad, heel erg slecht. Erg jammer, want hij heeft aangetoond erg goed te kunnen voetballen...quote:Op zondag 14 december 2008 14:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Dzsudzsák bij PSV. Vond hem vorig jaar best goed, zorgde voor veel gevaar en pikte regelmatig een doelpuntje mee. Kan het misschien niet helemaal goed beoordelen omdat ik lang niet alle wedstrijden van PSV 90 minuten zie maar hij lijkt erg slordig te spelen dit seizoen. Veel balverlies, slechte voorzetten en doelpogingen.
Oleguer was bij Barcelona ook al niet best inderdaad. Heeft heel wat (fatale) blunders gemaakt daar.quote:Op zondag 14 december 2008 12:34 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon eerlijk dat je hem nooit hebt zien spelen bij Barcelona...
Ik vind Femi niet tegenvallen.quote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Greene tegenvallen.
Maarja... Femi, Brechet, Oleguer, De Cler, Berg & Pocognoli komen het eerste in mij op.
Ik wist dat het geen wereldkeeper was, maar van een Zweeds international verwacht je niet dat die wekelijks staat te blunderen.quote:Op zondag 14 december 2008 12:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Isaksson vind ik niet tegenvallen, die voldoet precies aan mijn verwachtingen.
En toch, je komt niet tot 100 wedstrijden bij Barca als je echt zo slecht bent als dit seizoen bij Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 08:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Het teletekstvolk denkt "speler van het grote Barca, die schakelt elke spits uit, omspeelt het hele middenveld, geeft de assist en kopt ´m zelf in. En dat elke wedstrijd". Zo werkt het dus niet. De praktijk is dat Oleguer een hele matige voetballer is, ondanks dat hij bij Barca onder contract heeft gestaan.
Tegenvallers: Brechet, Gio, Hofland, Isaksson.
Barca heeft wel vaker van dat soort prutsers die aan behoorlijk wat wedstrijden komen. Keeper Busquets in het verleden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef Mindstate het volgende:
[..]
En toch, je komt niet tot 100 wedstrijden bij Barca als je echt zo slecht bent als dit seizoen bij Ajax.
Wuytens is gewoon nog niet goed genoeg, Stevens heeft die jongen veel te lang mee laten spelen maar lijkt nu ook te beseffen dat ie te snel gebracht is.quote:Op zondag 14 december 2008 17:14 schreef leonnekes het volgende:
Ik vind de zelf de volgende personen tegenvallen dit jaar:
AZ: Luyckx
Ajax: Sulejmani, Oleguer
Ado Den Haag: Waterman, Carraciolo
Feyenoord: Timmer, Hofland, De Cler, Greene
FC Groningen: Van Loo, Berg
PSV: Pieters, Isaksson, Salcido, Bréchet, Wuytens, Dzsudzsák
Sparta: Slijngaard
Vitesse: Jenner, Sprockel en Hofs
|
|
| Forum Opties | |