Waarom?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen moet Sulejmani wat meer tijd gunnen hoor
omdat ie misschien nog maar 5 hele potjes gespeeld heeft? en daarin al 3 goals en een assist heeft gegeven.. dus zo slecht is het absoluut niet. moet je nagaan als ie fit is en op normaal gewichtquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:06 schreef Zapper het volgende:
Waarom?
Daaromquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
omdat ie misschien nog maar 5 hele potjes gespeeld heeft? en daarin al 3 goals en een assist heeft gegeven.. dus zo slecht is het absoluut niet. moet je nagaan als ie fit is en op normaal gewicht
Wat had je van Oleguer verwacht dan? Of had je hem nog nooit zien spelen voor hij naar Ajax ging?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:01 schreef Chadi het volgende:
Ik zou eerder voor Oleguer gaan.. Drama erger dan heel feyenoord bij elkaar die gast en nog staan we tweede
quote:
Hoe hij bij LFC presteert.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat? Hoe hij bij LFC presteert of dat ik vind dat hij wat tegenvalt?
Slijngaard, vroeg Ajax twee jaar geleden nog 1,5 miljoen euro voor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Miralem Sulejmani
Karim el Ahmadi
Fabio Carraciolo
Donovan Slijngaard
Waarom Wuytens? Die jongen komt net kijken en heeft nu even een terugval...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef Zapper het volgende:
PSV: Pieters en Wuytens.
Feyenoord: Tomasson.
Ajax: Sulejmani.
Zo slecht was hij Barcelona ook weer niet. Bij Ajax speelt hij echt dramaquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat had je van Oleguer verwacht dan? Of had je hem nog nooit zien spelen voor hij naar Ajax ging?
Yep. Het teletekstvolk denkt "speler van het grote Barca, die schakelt elke spits uit, omspeelt het hele middenveld, geeft de assist en kopt ´m zelf in. En dat elke wedstrijd". Zo werkt het dus niet. De praktijk is dat Oleguer een hele matige voetballer is, ondanks dat hij bij Barca onder contract heeft gestaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De verwachtingen bij Oleguer lagen ook wel wat te hoog denk ik. Het is niet zomaar dat hij Ajax accepteert als nieuwe club en Barcelona hem laat gaan.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo slecht was hij Barcelona ook weer niet.
Hij heeft een fantastische dribbel, behoud het overzicht en brengt snelheid in het spel op het middenveld. Goede aankoop van Feyenoord die me zeker niet tegenvalt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |