De eerste wedstrijden maakte hij nog geen blunders, en goede reflexen heeft hij de hele tijd eigenlijk wel gehad. Dat onzekere op hoge ballen heeft ie echter al vanaf dag één, en had hij bij PSV in het begin ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar de eerste wedstrijden bij Tottenham speelde Gomes gewoon goed, pakte veel, en was het de verdediging die hem steeds in de steek liet, waardoor de tegentreffers vielen. Ik vond dat hij nog vrij veel goed deed en veel reddingen pakte.
En tja, wanneer je 30 ballen in een wedstrijd op je afkrijgt, ipv 2-3 bij een topclub, dan zul je ook eerder eens een foutje maken.
ja ik ook. Hoorde dat het een heel groot talent is. Begin van het seizoen ging best aardig toch.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef The_Verve het volgende:
Elyounoussi van Heerenveen. Daar had ik veel van verwacht.
Mwah, ik heb ook mijn twijfels bij Afellay. Voetballen kan hij wel. Dat moge duidelijk zijn. Toch laat hij regelmatig zien dat hij het spelletje niet helemaal begrijpt. Hij weigert soms de steekpass te geven om vervolgens zelf met een solo te komen. Tegen matige eredivisieclubs kom je daarmee weg, maar europees gezien laat je dan kansen liggen. Als hij wat meer in dienst van het team gaat spelen komt het helemaal goed met hem.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Scoort meer dan ooit toch?
Alleen hij is, zoals gewoonlijk, weer vaak geblesseerd.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Verdedigers hebben nou eenmaal een ontzettend ondankbare taak. Je werkt je de hele wedstrijd uit de naad om fouten elders op te lossen, maar uiteindelijk onthoudt men die ene keer waar je net te laat komt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daar valt het gewoon eerder op als hij het slecht doet.
Maakt ie een fout dan is het een goal.
Een spits kan 100 kansen verprutsen en 1 scoren en dan is hij nog de held.
Verdedigers
Ik vind Lovre het niet zo slecht doen. Loopt ontzettend veel, verdedigend beter dan vorig seizoen. Het frivole is er echter dit seizoen wel wat af, maar dat komt wel weer terug. Enorm nuttige speler.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:28 schreef venomsnake het volgende:
Abidal (Barcelona)
Goran Lovre (FC Groningen)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
Van Persie, Cziommer, Drogba.
Van deze twee snap ik echt niks. Van Persie speelt uberhaupt eindelijk eens een half seizoen zonder zware blessures en doet het naar mijn weten juist heel aardig, en Pelle speelt toch echt 50x beter dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:34 schreef Painted_Horse het volgende:
Gomes, Makaay, Huntelaar, Pelle
Wie zijn dat in je ava?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:53 schreef Mindstate het volgende:
Elyounoussi komt er nog wel aan, in de invalbeurten zie je dat hij wat met een bal kan, maar nog wat zoekende is.
Ik vind Sibon echt matig dit seizoen.
Niet bepaald die absurde 16 miljoen waard tot nu toe, nee. Ik hoop voor Ajax dat z'n Heerenveen-vorm nog terugkomt, anders zijn ze weer eens een dief van hun eigen portemonnee geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:55 schreef Breach het volgende:
Vind het opvallend dat alleen TS Sulejmani noemt. Die presteert echt he-le-maal niks. En er is in een maand nadat ie terug kwam van een blessure helemaal niks veranderd.
Onbegrijpelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |