abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64217979
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het zal me benieuwen, die AH bij ons miste vandaag al de doodnormale DE roodfilter koffie. Ik dacht wat zullen we nou krijgen... Geen DE koffie?
Koop een senseo
  zondag 21 december 2008 @ 19:35:49 #102
239018 LorreVeermans
Krau, lecker ende heet.
pi_64218014
En dan is het nog de beste AH van NL? Die van mij (straatweg) won afgelopen jaar ook een of andere eerste prijs van beste AH dacht ik. Daar gooien ze iig alle kassa's open als het te druk wordt en ben je binnen 5 min weer buiten Erg fijn
  zondag 21 december 2008 @ 21:03:07 #103
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_64221050
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben dus overgeleverd aan die van de Twijnstraat.

Ik ga noodgedwongen ook altijd naar de Twijnstraat. Vorige week hadden ze idd. niet eens meer gewone melk. Ik wil wel naar de Jumbo ofzo, en ik neem het me ook altijd voor maar uiteindelijk heb ik gewoon nooit zin om naar Kanaleneiland te fietsen.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_64221756
Omigod, ik dacht dat het aan mij lag... Ik haal al jaren al mijn boodschappen bij de AH, maar vond dat ze steeds bizare dingen gingen verkopen, en de dingen die ik wilde waren uitverkocht of niet meer in het assortiment.

Ik vind de Jumbo dan ook een verademing, zoveel keuze en je staat nooit lang in de rij...helaas geen Jumbo hier in de stad, pas 20 km verderop!

Het enige wat de AH wel beter doet is het assortiment vegetarische producten!
pi_64222233
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:31 schreef DrPwn het volgende:
supermarkten zijn klote en voor stadsvolk koop gewoon gezonde kost bij de alternatieve winkel (check dichtstbijzijnde gerestaureerde windmolen)
word.
  zondag 21 december 2008 @ 21:32:06 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64222311
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef BettyR het volgende:

[..]

Ik ga noodgedwongen ook altijd naar de Twijnstraat. Vorige week hadden ze idd. niet eens meer gewone melk. Ik wil wel naar de Jumbo ofzo, en ik neem het me ook altijd voor maar uiteindelijk heb ik gewoon nooit zin om naar Kanaleneiland te fietsen.
Winkelcentrum muntplein zit een plus en een lidl. Ik fiets er 10 minuutjes over.
pi_64222520
AH wil geen A-merken meer verkopen omdat ze dan veel beperktere marges hebben, ze hebben liever zelf meer macht bij het inkopen. Dus was doen ze, ze laten de A-merken door fabrikanten kopiëren en zetten die onder eigen merk in de winkel en kiepen de A-merken de deur uit. De fabrikanten die dus nu het A-merk niet meer mogen verkopen bij de AH leveren nu vaak het eigen merk, liever AH eigen merk leveren en minder verdienen als niets.
Dus fabrieken worden uitgewrongen door AH, zodat de fabrikant minder verdient, AH meer verdient en de consument een minder goed product heeft en minder te kiezen heeft..

Oftwel ik weiger eigen merk AH te kopen vanwege dit soort praktijken, A-merk en dan liever bij een andere winkel en niet AH..
pi_64222527
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:48 schreef Insania het volgende:

[..]

Of helemaal uit het assortiment!
Boursin peper? Weg.
Pomelo regular? Vervangen door Pomelo light. (?)

En de kwaliteit van het vlees bij de AH is zo achteruit gegaan
Ik durf daar dus echt geen stukje kipfilet meer te halen. Vreemde kleur, en het zwemt altijd in zo'n dikke vetlaag.
Pomelo regular wordt niet meer gemaakt/verkocht in NL.
  zondag 21 december 2008 @ 21:40:36 #109
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_64222629
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Winkelcentrum muntplein zit een plus en een lidl. Ik fiets er 10 minuutjes over.

Heb het even opgezocht en het ziet eruit alsof het maar 5 minuten van mijn huis is, dus ik weet het wel voortaan.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_64222773
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef Catgirl het volgende:
AH wil geen A-merken meer verkopen omdat ze dan veel beperktere marges hebben, ze hebben liever zelf meer macht bij het inkopen. Dus was doen ze, ze laten de A-merken door fabrikanten kopiëren en zetten die onder eigen merk in de winkel en kiepen de A-merken de deur uit. De fabrikanten die dus nu het A-merk niet meer mogen verkopen bij de AH leveren nu vaak het eigen merk, liever AH eigen merk leveren en minder verdienen als niets.
Dus fabrieken worden uitgewrongen door AH, zodat de fabrikant minder verdient, AH meer verdient en de consument een minder goed product heeft en minder te kiezen heeft..

Oftwel ik weiger eigen merk AH te kopen vanwege dit soort praktijken, A-merk en dan liever bij een andere winkel en niet AH..
Er zijn niet zoveel fabrikanten die een zelf ook huismerken produceren... Dit zijn vaak fabrikanten met minder bekende merken.
Zo zullen veel zoutjes van Bastini afkomen...
Hagelslag en andere broodstrooisels van Delicia...
etc.

Fabrikanten als Unilever e.d. maken echt geen huismerken.
pi_64222860
Het ergste is eigenlijk nog dat winkelketens als AH (en andere volgers nu) zelf gaan innoveren met Excellent producten... Fabrikanten durven niet meer te innoveren en komen slechts met slappe concepten die na een paar maanden doodbloeien.
pi_64223412
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Smaragdplein bedoel je? Fijne Lidl daar.

Ik heb hier in Overvecht gelukkig veel keuze in supermarkten, de AH vermijd ik zoveel mogelijk. Meeste dingen haal ik bij de Aldi en Lidl.
  zondag 21 december 2008 @ 22:04:44 #113
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_64223705
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Smaragdplein bedoel je? Fijne Lidl daar.

Ik heb hier in Overvecht gelukkig veel keuze in supermarkten, de AH vermijd ik zoveel mogelijk. Meeste dingen haal ik bij de Aldi en Lidl.
Ik woon in de binnenstad, wat natuurlijk een hoop voordelen heeft, maar qua keuze in supermarkten is het niks. Alleen maar AH en een verdwaalde plus. En volgens mij bedoelt SHE het Smaragdplein ja.
  zondag 21 december 2008 @ 22:05:11 #114
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64223725
Ja sorry, ik weet niet hoe ik bij muntplein kom
pi_64224066
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Ja sorry, ik weet niet hoe ik bij muntplein kom
muntplein das nieuwegein, nou die lidl, daar wil je niet wezen hoor

O j bedoelt smaragdplein
pi_64224266
Jaah, de jumbo XL, veruit de beste supermarkt in de buurt! Alleen wel drie keer zo ver fietsen als de AH XL(waar ik laatst 2,5 kg aardappels kocht waar niets mis mee leek te zijn maar er wel binnen een week twee aardappels praktisch vloeibaar werden)
pi_64224480
Ik ben erg blij met minder keuze, ik word altijd duizelig van 4 paden met allerlei soorten chips.
  † In Memoriam † zondag 21 december 2008 @ 22:36:37 #118
43556 miss_dynastie
pi_64225084
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:50 schreef schatje het volgende:
Ik ben zo gek geweest om deze te proberen:

[ afbeelding ]

Vieze chemische paprikasmaak en lang niet krokant en dik als die van Lay's.

En daar durven ze dan ook nog een euro voor te vragen.
Laat ik die nou in een zuinige bui laatst gekocht hebben... en nog twee zakken ook, want in de bonus
  maandag 22 december 2008 @ 10:54:56 #119
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_64238127
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:34 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Koop een senseo
jij houdt dus niet van koffie?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_64243538
Wbt die Purina brokjes: mijn katten eten eigenlijk alleen Royal Canin, ik heb ze te veel verwend. AH Excellent brokjes blieven ze ook nog, maar dat is even duur en als ik ze een tijdje geef dan krijgen ze enorm last van haarballen. Maar wat SHE beschrijft, daar zijn ze al een tijd mee bezig. Oa omdat klanten AH te duur vonden. Bovendien zit er een veel grotere winstmarge op AH-producten. Overigens heb ik er nu niet zo'n last van, maar ik winkel dan ook bij een heel grote AH- en anders zitten de Dirk en Vomar op 50 meter afstand.

Ik vind de Vomar trouwens pas echt een kut supermarkt, bijna geen verse groente en fruit
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_64244727
Ik vind albert heijn wel een goede supermarkt. Althans de supermarkt bij mij in de buurt.
Als je binnen komt met je booschappen mandje scoor je eerst even een kopje koffie om vervolgens rustig je lijstje af te gaan.
Ik vind het assortiment wel goed maar dat kan natuurlijk liggen aan het feit dat ik wel tevreden ben met euroshopper. Bovendien is het personeel in de AH waar ik kom ook nog eens heel vriendelijk. Alles is altijd aanwezig. Het kan alleen zijn dat als je laat op de dag bent de hoeveelheid en keuze in brood niet meer echt optimaal is, wat in mijn ogen volkomen logisch is.

@SHE:
Je loopt volgensmij al vet lang rond met het idee dat de AH kut is. Waarom ben je niet eerder ergens anders boodschappen doen? 10 minuutjes fietsen naar een andere supermarkt, das toch helemaal niks?
pi_64247037
alles beter dan de Deka markt! wat is dat een kud winkel zeg!

ik denk dat het devies van dit topic is dat alle supermarkten kut zijn, en dat je vlees bij de C1000 moet halen en groenten/fruit bij de Lidl en voor de rest het maar uitzoekt!
you might aswell do the white line
pi_64257046
Onze albert heijn heeft halfvolle yoghurt uit het assortiment gemietert. Ze verkopen voortaan alleen nog volle yoghurt (2 soorten) en magere (4 soorten).

WTF welke supermarkt heeft nou geen halfvolle yogurt ze hebben de ruimte vast nodig om laffe tapas en pyama's en voorgekauwde quiche te verkopen
  maandag 22 december 2008 @ 20:37:03 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64257292
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Onze albert heijn heeft halfvolle yoghurt uit het assortiment gemietert. Ze verkopen voortaan alleen nog volle yoghurt (2 soorten) en magere (4 soorten).

WTF welke supermarkt heeft nou geen halfvolle yogurt ze hebben de ruimte vast nodig om laffe tapas en pyama's en voorgekauwde quiche te verkopen
Zo stond ik weken geleden dus ook te vloeken

Inmiddels nog steeds opgelost met een combi van Lidl & Plus
Scheelt me trouwens klauwen met geld.
  maandag 22 december 2008 @ 20:38:33 #125
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64257345
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef anoukilu het volgende:
Ik vind albert heijn wel een goede supermarkt. Althans de supermarkt bij mij in de buurt.
Als je binnen komt met je booschappen mandje scoor je eerst even een kopje koffie om vervolgens rustig je lijstje af te gaan.
Ik vind het assortiment wel goed maar dat kan natuurlijk liggen aan het feit dat ik wel tevreden ben met euroshopper. Bovendien is het personeel in de AH waar ik kom ook nog eens heel vriendelijk. Alles is altijd aanwezig. Het kan alleen zijn dat als je laat op de dag bent de hoeveelheid en keuze in brood niet meer echt optimaal is, wat in mijn ogen volkomen logisch is.

@SHE:
Je loopt volgensmij al vet lang rond met het idee dat de AH kut is. Waarom ben je niet eerder ergens anders boodschappen doen? 10 minuutjes fietsen naar een andere supermarkt, das toch helemaal niks?
I know

Luiheid denk ik. Zo ontzettend stom. Ik gaf bakken met geld uit voor spullen waar ik niks aan had

Nu klim ik toch braaf al anderhalve week in de fiets en het voelt fantastisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')