Koop een senseoquote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het zal me benieuwen, die AH bij ons miste vandaag al de doodnormale DE roodfilter koffie. Ik dacht wat zullen we nou krijgen... Geen DE koffie?
Ik ga noodgedwongen ook altijd naar de Twijnstraat. Vorige week hadden ze idd. niet eens meer gewone melk. Ik wil wel naar de Jumbo ofzo, en ik neem het me ook altijd voor maar uiteindelijk heb ik gewoon nooit zin om naar Kanaleneiland te fietsen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben dus overgeleverd aan die van de Twijnstraat.
word.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:31 schreef DrPwn het volgende:
supermarkten zijn klote en voor stadsvolk koop gewoon gezonde kost bij de alternatieve winkel (check dichtstbijzijnde gerestaureerde windmolen)
Winkelcentrum muntplein zit een plus en een lidl. Ik fiets er 10 minuutjes over.quote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ik ga noodgedwongen ook altijd naar de Twijnstraat. Vorige week hadden ze idd. niet eens meer gewone melk. Ik wil wel naar de Jumbo ofzo, en ik neem het me ook altijd voor maar uiteindelijk heb ik gewoon nooit zin om naar Kanaleneiland te fietsen.
Pomelo regular wordt niet meer gemaakt/verkocht in NL.quote:Op zondag 14 december 2008 13:48 schreef Insania het volgende:
[..]
Of helemaal uit het assortiment!
Boursin peper? Weg.
Pomelo regular? Vervangen door Pomelo light. (?)
En de kwaliteit van het vlees bij de AH is zo achteruit gegaan![]()
Ik durf daar dus echt geen stukje kipfilet meer te halen. Vreemde kleur, en het zwemt altijd in zo'n dikke vetlaag.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Winkelcentrum muntplein zit een plus en een lidl. Ik fiets er 10 minuutjes over.
Er zijn niet zoveel fabrikanten die een zelf ook huismerken produceren... Dit zijn vaak fabrikanten met minder bekende merken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef Catgirl het volgende:
AH wil geen A-merken meer verkopen omdat ze dan veel beperktere marges hebben, ze hebben liever zelf meer macht bij het inkopen. Dus was doen ze, ze laten de A-merken door fabrikanten kopiëren en zetten die onder eigen merk in de winkel en kiepen de A-merken de deur uit. De fabrikanten die dus nu het A-merk niet meer mogen verkopen bij de AH leveren nu vaak het eigen merk, liever AH eigen merk leveren en minder verdienen als niets.
Dus fabrieken worden uitgewrongen door AH, zodat de fabrikant minder verdient, AH meer verdient en de consument een minder goed product heeft en minder te kiezen heeft..
Oftwel ik weiger eigen merk AH te kopen vanwege dit soort praktijken, A-merk en dan liever bij een andere winkel en niet AH..
Smaragdplein bedoel je? Fijne Lidl daar.quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Winkelcentrum muntplein zit een plus en een lidl. Ik fiets er 10 minuutjes over.
Ik woon in de binnenstad, wat natuurlijk een hoop voordelen heeft, maar qua keuze in supermarkten is het niks. Alleen maar AH en een verdwaalde plus. En volgens mij bedoelt SHE het Smaragdplein ja.quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Smaragdplein bedoel je? Fijne Lidl daar.
Ik heb hier in Overvecht gelukkig veel keuze in supermarkten, de AH vermijd ik zoveel mogelijk. Meeste dingen haal ik bij de Aldi en Lidl.
muntplein das nieuwegein, nou die lidl, daar wil je niet wezen hoorquote:Op zondag 21 december 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Ja sorry, ik weet niet hoe ik bij muntplein kom
Laat ik die nou in een zuinige bui laatst gekocht hebben... en nog twee zakken ook, want in de bonusquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:50 schreef schatje het volgende:
Ik ben zo gek geweest om deze te proberen:
[ afbeelding ]
Vieze chemische paprikasmaak en lang niet krokant en dik als die van Lay's.
En daar durven ze dan ook nog een euro voor te vragen.
jij houdt dus niet van koffie?quote:
Zo stond ik weken geleden dus ook te vloekenquote:Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Onze albert heijn heeft halfvolle yoghurt uit het assortiment gemietert. Ze verkopen voortaan alleen nog volle yoghurt (2 soorten) en magere (4 soorten).
WTF welke supermarkt heeft nou geen halfvolle yogurt
ze hebben de ruimte vast nodig om laffe tapas en pyama's en voorgekauwde quiche te verkopen
I knowquote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef anoukilu het volgende:
Ik vind albert heijn wel een goede supermarkt. Althans de supermarkt bij mij in de buurt.
Als je binnen komt met je booschappen mandje scoor je eerst even een kopje koffie om vervolgens rustig je lijstje af te gaan.
Ik vind het assortiment wel goed maar dat kan natuurlijk liggen aan het feit dat ik wel tevreden ben met euroshopper. Bovendien is het personeel in de AH waar ik kom ook nog eens heel vriendelijk. Alles is altijd aanwezig. Het kan alleen zijn dat als je laat op de dag bent de hoeveelheid en keuze in brood niet meer echt optimaal is, wat in mijn ogen volkomen logisch is.
@SHE:
Je loopt volgensmij al vet lang rond met het idee dat de AH kut is. Waarom ben je niet eerder ergens anders boodschappen doen? 10 minuutjes fietsen naar een andere supermarkt, das toch helemaal niks?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |