quote:Op zondag 31 mei 2009 00:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een Pontiac in een 2cv topic posten, ben je wel helemaal lekker?!
Wat een beestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef blackbeartje het volgende:
Nimik Citroen 2CV/Ferrari F355 one-off
Een Frans-Italiaans liefdeskind?
De auto is gemaakt op basis van een legendarische Citroen 2CV, gemixed met een Ferrari F355. Het resultaat is uniek en tevens erg duur. De makers, het Nimik rally team, zouden er maar liefst 180.000,- Euro aan hebben versleuteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vond ik op internet ....
hehequote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
De koets van mijn Eend is ook gelastDie kan ik dus binnenkort ophalen.
Heeft Siem goed werk verricht?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
De koets van mijn Eend is ook gelastDie kan ik dus binnenkort ophalen.
Ja, absoluut. En dat zeg ik zonder zijn werk gezien te hebbenquote:
http://web2.cylex.de/firm(...)mmb.com-1755128.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 17:02 schreef 2cv het volgende:
Dit is wat ik heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar wil ik nog een amperemeter en oliedrukmeter bij. maar helaas is de productie daarvan gestaakt
Dankje !quote:Op woensdag 15 september 2010 07:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
http://web2.cylex.de/firm(...)mmb.com-1755128.html
Ik zie niet in waarom zoiets niet zou passen...quote:Op woensdag 15 september 2010 08:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis dat er geen peug 205 blok in pastanders had ik nog wel een 1.8 diesel over
quote:Die ribbels kan je er toch zelf inkloppen,zo diep zijn ze niet.Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef 2cv het volgende:
Maar wat zal ik doen met de bodemplaat zelf van de kofferbak ? In zijn geheel vervangen ? Gedeeltelijk vervangen waardoor er geen ribbels meer in zitten ? Of zijn er wellicht goede halve kofferbakbodemplaten te krijgen ?
quote:waneer rijd dat wrak dan weer es?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef 2cv het volgende:
Er hoeft niets meer geklopt te worden, de hele koets is al gelast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |