Je mag hem hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Da heb ik nog nooit gezienen ze hebben ook een Sevilla shirt!!
![]()
![]()
Kzou die code wel heel graag willenik krijg het er echt warm van
2de helft moet je proberen te counteren, aangezien zij veeeel meer zullen aanvallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
Waarom komen tegenstanders altijd terug bij een 2-0 achterstand in de rust?.
Echt, elke keer weer.
Ik speel meestal de hele wedstrijd dezelfde tactiek. Zou het echt helpen om die halverwege de wedstrijd aan te passen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:20 schreef sezten het volgende:
[..]
2de helft moet je proberen te counteren, aangezien zij veeeel meer zullen aanvallen.
Euh, dat doe ik. Met tijd rekken volquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:20 schreef sezten het volgende:
[..]
2de helft moet je proberen te counteren, aangezien zij veeeel meer zullen aanvallen.
Misschien dat dat tijdrekken in je nadeel gaat werken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Euh, dat doe ik. Met tijd rekken vol. Alsnog de gelijkmaker tegen in de 90'.
Preston North End? of Q.P.R?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:08 schreef bn37 het volgende:
ik krijg morgen mij football manager 09 eindelijk binnen:D
maar ik wil graag een team zijn in de championship (competitie onde de premier league)
het team moet strijden tegen degradatie en niet in de min staan
welke club zou ik moeten kiezen? en weten jullie ook al leuke spelers die ik kan contracteren?
bvd
Zou erg triest zijn als dat gebeurt, niet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat dat tijdrekken in je nadeel gaat werken?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Euh, dat doe ik. Met tijd rekken vol. Alsnog de gelijkmaker tegen in de 90'.
Tijdrekken vanaf ~75-80ste minuut is het bestquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat dat tijdrekken in je nadeel gaat werken?
Nou, blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:24 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Tijdrekken vanaf ~75-80ste minuut is het best
Is dat niet raar, halverwege de wedstrijd van een aanvallende tactiek omschakelen naar verdediging + counter?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Kopieer je nou serieus tactieken van een ander?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Preston North End? of Q.P.R?
Ik speel met Leeds een standaard 4-4-2 met twee snelle spitsen. De mentaliteit van de spelers heb ik ingesteld naar de Role-Theory van TT&F09.
Ongeveer zo: [ afbeelding ]
Volgens mij is dat een programma om het omvormen van je tactieken makkelijker te maken. Hoef je niet zoveel te klikken enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kopieer je nou serieus tactieken van een ander?
Maar als je met 2-0 voor staat, tevens hoeven je spelers dan minder, in vergelijking, inspanning te doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat niet raar, halverwege de wedstrijd van een aanvallende tactiek omschakelen naar verdediging + counter?
Linkje naar download?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Preston North End? of Q.P.R?
Ik speel met Leeds een standaard 4-4-2 met twee snelle spitsen. De mentaliteit van de spelers heb ik ingesteld naar de Role-Theory van TT&F09.
Ongeveer zo: [ afbeelding ]
Neuh, die hebben bakken geldquote:
Euhm nee.. hele tactic zelf gemaaktquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kopieer je nou serieus tactieken van een ander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |