Volgens mij is dat een programma om het omvormen van je tactieken makkelijker te maken. Hoef je niet zoveel te klikken enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kopieer je nou serieus tactieken van een ander?
Maar als je met 2-0 voor staat, tevens hoeven je spelers dan minder, in vergelijking, inspanning te doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat niet raar, halverwege de wedstrijd van een aanvallende tactiek omschakelen naar verdediging + counter?
Linkje naar download?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Preston North End? of Q.P.R?
Ik speel met Leeds een standaard 4-4-2 met twee snelle spitsen. De mentaliteit van de spelers heb ik ingesteld naar de Role-Theory van TT&F09.
Ongeveer zo: [ afbeelding ]
Neuh, die hebben bakken geldquote:
Euhm nee.. hele tactic zelf gemaaktquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kopieer je nou serieus tactieken van een ander?
Hoe helpt het jou dan? Want bij mij merkt ik er eerlijk gezegd weinig van. Ik blijf zeer wisselvallig presteren, ook na het lezen van die pdf.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
Ik merk dus ook dat het lezen van die pdf echt helpt. Heb nog niet eerder in het spel zo'n goede start bij een club meegemaakt. Acht gespeeld, 5 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren. Veendam bezet momenteel de 3e plek in de Eerste Divisie, terwijl een 16e plaats voorspeld werd. Nacompetitie lijkt mij zeker haalbaar met dit team.
Ik heb heel lang mijn eigen plan getrokken, en daarop de tactische instellingen aangepast. Ik heb nu eens goed gekeken naar die pdf en een van de standaardtactieken daaruit toegepast. Daarop heb ik, met de nieuwe inzichten in het achterhoofd, een paar kleine wijzigingen aangebracht.quote:Op zondag 14 december 2008 00:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe helpt het jou dan? Want bij mij merkt ik er eerlijk gezegd weinig van. Ik blijf zeer wisselvallig presteren, ook na het lezen van die pdf.
Kijk jij überhaupt eerst naar je selectie en past daar een tactiek op aan, of heb jij al een tactiek in je hoofd bij die club en koopt daarvoor nog spelers aan om maar zo te kunnen spelen? En als je die tactiek hebt, ga je dan standaard uit van één van die speelstijlen die daar staan benoemd (die van die trainers) of wijk je er ook wel eens compleet van af?
Iedere goede opstelling is ook na lang proberen en testen tot stand gekomen. Misschien werkt het al niet als je 1 andere speler hebt.quote:Op zondag 14 december 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
De opstelling van sjimz helpt bij mij voor geen meter. Geen enkele variant geeft me overwinningen oid...
Klopt...quote:Op zondag 14 december 2008 00:28 schreef Juk het volgende:
[..]
Iedere goede opstelling is ook na lang proberen en testen tot stand gekomen. Misschien werkt het al niet als je 1 andere speler hebt.
Daarom kopieer ik ook nooit een opstelling. Dat werkt zelden.
Kijk naar je selectie, bedenk wat je nodig heb en ga scouten.quote:Op zondag 14 december 2008 10:46 schreef bn37 het volgende:
ik begin een carriere met QPR welke aankopen zou ik moeten gaan doen?
Duh, het is ook afhankelijk wat voor spelersmateriaal je zelf hebtquote:Op zondag 14 december 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
De opstelling van sjimz helpt bij mij voor geen meter. Geen enkele variant geeft me overwinningen oid...
Agueroquote:Op zondag 14 december 2008 12:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb flink wat mogen uitgeven en hoop met deze selectie mijn 2e kampioenschap te bemachtigen en hopelijk ver te komen in de Champions League.
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoeveel aanbiedingen van andere clubs je al naast je neer hebt mogen leggen met al deze successenquote:Op zondag 14 december 2008 12:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb flink wat mogen uitgeven en hoop met deze selectie mijn 2e kampioenschap te bemachtigen en hopelijk ver te komen in de Champions League.
Er stroomde bij mij in de jeugd van Leeds een speler door die de nieuwe Owen wordt genoemd. Hij is nu trouwens wel geblesseerdquote:Op zondag 14 december 2008 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met Leeds heb ik trouwens de nieuwe Platini gekocht.
Hopen dat hij inderdaad net zo goed wordt
2 keer Tottenhamquote:Op zondag 14 december 2008 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoeveel aanbiedingen van andere clubs je al naast je neer hebt mogen leggen met al deze successen.
Met recht dus de nieuwe Owen als ie vaak geblesseerd isquote:Op zondag 14 december 2008 13:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Er stroomde bij mij in de jeugd van Leeds een speler door die de nieuwe Owen wordt genoemd. Hij is nu trouwens wel geblesseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |