Het is niet allemaal hoogblond hoor.. Het blond percentage viel eigenlijk best tegen. In Zweden krijg je ook als foreign exchange student (Fez anywayquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:39 schreef Reflectionne het volgende:
Hahah dat verhaal in Zweden is wel mooi ja![]()
Ik zou niet naar Zweden gaan, dan ben ik niet meer het blondste meisje overalAl lijkt Zweden me wel een mooi land..
wtf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is niet allemaal hoogblond hoor.. Het blond percentage viel eigenlijk best tegen. In Zweden krijg je ook als foreign exchange student (Fez anyway) ook gratis onderwijs en behoorlijk wat korting op producten.. en naar Nederland mobiel bellen is goedkoper dan in Nederland naar je vrienden bellen
Niet? Oh is het toch wel veilig..quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is niet allemaal hoogblond hoor.. Het blond percentage viel eigenlijk best tegen. In Zweden krijg je ook als foreign exchange student (Fez anyway) ook gratis onderwijs en behoorlijk wat korting op producten.. en naar Nederland mobiel bellen is goedkoper dan in Nederland naar je vrienden bellen
Da isquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Reflectionne het volgende:
Heel Eer-iks idee over Zweedse meisjes is verdwenen.. Wat moet ie nu met z'n fantasieen??!
Over het hoogblond zijn van de Zweedse dames? of vanwege de belkosten?quote:
Alles eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over het hoogblond zijn van de Zweedse dames? of vanwege de belkosten?
gushquote:
Ja nog steeds..quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
He ref nog steeds hier
Hoi
Ik ben aangeschoten, klote borrels op werk altijd
Scholing is echt gratis. Ook het universitair en hoger onderwijs. De boeken zijn overgesubsideerd, je moet wel lid worden van de studentenvakbond kost je iets van 40 euro per half jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles eigenlijk
M'n utopia valt in duigen.
Maar is scholing echt gratis?
En belkosten lager?
Vrij bizar vind ik dat
Wat een verschrikkelijk slecht nummerquote:
Dat is iets?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Scholing is echt gratis. Ook het universitair en hoger onderwijs. De boeken zijn overgesubsideerd, je moet wel lid worden van de studentenvakbond kost je iets van 40 euro per half jaar.
In Zweden wordt er echt heel hard geconcurreerd op de mobiele telefoniemarkt.. Tele2 is daar een van de grotere en naar mensen met een Tele2Comviq prepaid kaartje bel je voor een startbedrag van 15 öre naar je vrienden toe.
Naar het buitenland was iets van 54 öre per minuut.
Probeer het kerstnummer eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slecht nummer
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is iets?
van 5 ct per minuut ofzo?
quote:
Nu moet ik opeens stoppen met praten.. nu het over Zweedse dames gaatquote:
Pff.. klote.. Moet ie echt vandaag af??quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Wil slapen.........
Maar die opdracht hè
Niet stoppne met praten, alleen over de Zweedse dames stoppenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu moet ik opeens stoppen met praten.. nu het over Zweedse dames gaat
Nou ja, dit weekend zeg maar hèquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef Reflectionne het volgende:
Pff.. klote.. Moet ie echt vandaag af??
Dat gaat meestal lastigquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff.. klote.. Moet ie echt vandaag af??
[..]
Niet stoppne met praten, alleen over de Zweedse dames stoppen
Hmm ja.. ik snap.. Moet je nog veel?? Rotopdrachten he..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, dit weekend zeg maar hè
En moet mn koffer ook nog inpakken
Echt heel veel is het niet, maar tis best moeilijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm ja.. ik snap.. Moet je nog veel?? Rotopdrachten he..
wtf, 5 cent per minuutquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep
Dit doet Zweden niet veel goeds
en
Hmmoke.. Vervelend.. Hoop dat je 't snel afkrijgt..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt heel veel is het niet, maar tis best moeilijkWel heel nuttig, maar ingewikkeld
Over pensioenen e.d.
en dat had ik het ook nog niet over de €9,95 die je betaalde over mobiel internet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf, 5 cent per minuut
Dat betaal ik ongeveer per seconde
Dat is hier hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat had ik het ook nog niet over de €9,95 die je betaalde over mobiel internet.
ja, maar dan ga ik helemaal veel nadenken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:32 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil je wel een fles sterke drank geven? Wat aardiger dan neerknuppelen..
Oepsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef Reflectionne het volgende:
Hebben jullie nu elkaar neer geknuppeld en mij vergeten?
De meeste mensen die ik neerknuppel vinden dát niet aardig, maar jij bent blijkbaar precies andersomquote:
Dat heb ik nou ook vaak idd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik neerknuppel vinden dát niet aardig, maar jij bent blijkbaar precies andersom
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik neerknuppel vinden dát niet aardig, maar jij bent blijkbaar precies andersom
Knuppelen jullie mensen neer dan?quote:
Je moet toch wat in het weekendquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
[..]
Knuppelen jullie mensen neer dan?
En bij jou ook hèquote:
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Terug met blessure. Kan er ook nog wel bij.
Neeeeeequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:59 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga op bed liggen en mezelf wel neerknuppelen..
Slaap lekkerquote:
Vrij geregeld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
[..]
Knuppelen jullie mensen neer dan?
Helaas verloren met 4-3. Wij waren beter maar 5 keer op de paal schieten wil niet helpenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Reflectionne het volgende:
Aah Hou!.. En hoe ging de wedstrijd in het algemeen?
jezusquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Probeer het kerstnummer eens
Inga needs a spank
Zegt me niksquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het hele circus rond Management Informatie Rapportages
-> pmquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Helaas verloren met 4-3. Wij waren beter maar 5 keer op de paal schieten wil niet helpen. Ze moeten erin.
En verstapt tijdens een duel, last van mijn enkel nu.
Computersysteem met heel veel informatie (vooral financieel). Management wil daar bepaalde informatie uit om het bedrijf te besturenquote:
Daar hebben we een Business Intelligence tool voor bij NS.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Computersysteem met heel veel informatie (vooral financieel). Management wil daar bepaalde informatie uit om het bedrijf te besturen![]()
Heel beknopt zeg maar
Die zal ook ingericht moeten wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar hebben we een Business Intelligence tool voor bij NS.
Daar denken die figuren niet over na johquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zal ook ingericht moeten worden
Ik ben een eindgebruikerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar denken die figuren niet over na joh
HEb je ook weer gelijk in. Word ik bijna dagelijks mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben een eindgebruiker
Ik hóef daar niet over na te denken.
ook wel Business Intelligence genoemdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Computersysteem met heel veel informatie (vooral financieel). Management wil daar bepaalde informatie uit om het bedrijf te besturen![]()
Heel beknopt zeg maar
Als het beestje maar een naam heeft tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ook wel Business Intelligence genoemd
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft toch
Nog bedankt voor je tip trouwens![]()
Zo hoort dat ook tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef eer-ik het volgende:
ik denk stiekem wel veel na over allerhande processen, verbeter er ook een aantal van, maar toch.
Als het mij effe goed uitkomt, verschuil ik me achter mijn eindgebruikerschap
welke tip?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft toch
Nog bedankt voor je tip trouwens![]()
Wie niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef eer-ik het volgende:
ik denk stiekem wel veel na over allerhande processen, verbeter er ook een aantal van, maar toch.
Als het mij effe goed uitkomt, verschuil ik me achter mijn eindgebruikerschap
CV op Monsterboard zetten voor een afstudeeropdrachtquote:
Oh, zo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CV op Monsterboard zetten voor een afstudeeropdracht
Ik quote PB dan toch ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, zo.
Dat was jouw tip toch, niet de mijne
Ik zag Business Intelligence staan.quote:
Ook belangrijkquote:
Ik moet toch een beetje denken aan mijn gamerpoints op Xbox livequote:
OWja, vergeten, ben je man voorquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje denken aan mijn gamerpoints op Xbox live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef Puala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef Puala het volgende:
[..]
OWja, vergeten, ben je man voorDe laatste keer toen ik het checkte, bleek ik nog gewoon een man te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Welterustenquote:
Moet je 'm er in zetten hèquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn naam komt nooit voor in de OP
Hij staat er gewoon in.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn naam komt nooit voor in de OP
Alvast tot ziens Piles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Dat moet je verdienenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Het is avond, ben dronken, bedoel de TT
Hoe verdien je zoietsquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoe?Nee ik ga niet op mijn knieeen zitten daarvoor
Ik doe al mee sinds Stage SC #118quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe verdien je zoiets
Gewoon, veel mee posten enzo
En dan maar 1545 postsquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik doe al mee sinds Stage SC #118
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg om genoeg op te vallen voor een eigen TT
Ik ben net naar de bios geweest met mevrouw Yessequote:
9x gewonnen met fifaquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Wat heb jij nou weer gedaan?
was die vet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben net naar de bios geweest met mevrouw YesseTwilight
En hij was leuk blijkbaar?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben net naar de bios geweest met mevrouw YesseTwilight
Joah, best tofquote:
Jaquote:
whaha :p ik lees nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, best tofAlleen had mevrouw wèl het boek gelezen dus mn linker oor had een constante stroom van commentaar te verduren
[..]
Ja
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
whaha :p ik lees nietdus download waardig
![]()
![]()
Nee, wist dat je gister boos wasquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neemaar d8 meld het even! jij denkt dat ik alleen altijd vrolijk ben
Dat heeft toch niks te maken met het feit dat ze het boek gelezen heeft?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef Bravebart het volgende:
Joah, best tofAlleen had mevrouw wèl het boek gelezen dus mn linker oor had een constante stroom van commentaar te verduren
Neequote:
Jawel, want de film kwam niet overeen met het boekquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met het feit dat ze het boek gelezen heeft?
Okeuhquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neeik was net bij vrienden. beetje fifa doen. en we hadden bacardi razz
en dat is best lekker heb ik besloten
Ik bedoel: als ze het boek niet had gelezen, was het commentaar dan minder geweest?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want de film kwam niet overeen met het boek
Dat is toch bijna nooit?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want de film kwam niet overeen met het boek
Blijft leukquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:30 schreef eer-ik het volgende:
whehe dit echt: http://nl.youtube.com/experiencewii
Dat is wel relaxtquote:
Absoluut.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog 5 nr's te gaan, dan kan je weer downloaden.
Topquote:
ik ga dalijk denk ik toch maar effe lopen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fucking madness, maar ik ben net terug van hardlopen![]()
[..]
[..]
veertien punt gif.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Ze is binnen Dirk, meteen eraf gegooid ookCheers!
het mag.quote:
Dat is het zeker, probeer uit de wind te lopen, dan is het wel te doen want je wordt toch wel warm. Ik heb ook van de week ook goals gezet die 'spot on' zijn, ik lig op beide net een klein beetje voorquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga dalijk denk ik toch maar effe lopen.
Vond het wel superkoud buiten.
Dat doet het zeker ja. Ik wilde langs het meer gaan lopen, maar toch maar van af gezien want het waaide echt gierend hard. Beetje tussen de huizen valt wel mee!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef eer-ik het volgende:
netjes.
Ik ga hier wel moeite hebben met uit de wind lopen.
Het waait ook best behoorlijk he...
Hoi caliquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:10 schreef Californium het volgende:
@ werk post
Ceilah![]()
heel leuk gedanst weer en veel toffe nieuwe mensen ontmoet.... Merendeel van physics...maar de toffe lui van physics
Nice!quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:05 schreef eer-ik het volgende:
omg.
dat was fijn.
wel koppijn nu, maar effe lekker gelopen.
Ja, prima.quote:
Ja zeker intens. Wel lekker ook, vooral als je af en toe in het zonnetje looptquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, prima.
Heb mezelf weer even fysiek uitgeput.
Nooit met deze temperaturen gelopen, best intens.
Hoe is het daar dan?
NOg dates overgehouden aan die nieuwe mensen?
Bezig, Vinnie Jonesquote:
maar die wind is gierend arelaxed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker intens. Wel lekker ook, vooral als je af en toe in het zonnetje loopt
mogen we niet over praten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wat voor shit zijn jullie aan het hosselen?
Dat is zeker waar. Daarom zag ik er ook vanaf om langs het meer te lopen, die wind daar was gierend koud en hard!quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar die wind is gierend arelaxed.
En als we je het wel vertellen...moet je doodquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mogen we niet over praten.
beroepsgeheim.
ja hequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekkere stem heeft Joss Stone wel
uiteraard.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom zag ik er ook vanaf om langs het meer te lopen, die wind daar was gierend koud en hard!
Maar had je je Nike+ shit mee?
Eigen schuld, dikke bult?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een fuckin retarded kater man
Could be, maar ik vond het frappant ik ging van huis weg, zonder cash, en kwam om half 4 thuis met een stel 5'jes in mijn broekzak en dronkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Could be, maar ik vond het frappant ik ging van huis weg, zonder cash, en kwam om half 4 thuis met een stel 5'jes in mijn broekzak en dronken
Zo ff aanslingere!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:10 schreef eer-ik het volgende:
Pete philly ft. Senna - Mellow.
Goed nr.
Haha, goed bezigquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Could be, maar ik vond het frappant ik ging van huis weg, zonder cash, en kwam om half 4 thuis met een stel 5'jes in mijn broekzak en dronken
I wishquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En die is nu ook weer gemaakt?
Ik had laatst een lekke band, geen zin om te plakken.quote:
lolquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst een lekke band, geen zin om te plakken.
Dacht ik afgelopen week: ja, band plakken.
Nu wel "zin".
Fiets gejat
Hoef ik die band iig ook niet meer te maken
Ik vraag me alleen wel af waarom iemand een fiets zou jatten met een lekke band maar goed.
ah.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Thuis. We gaan nu oppassen bij haar oom en tante![]()
Je ipod heeft geen draadloze verbinding in principe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Weten jullie eigenlijk of ik de iPod toch via Wifi kan updaten? Dus als ik bijvoorbeeld iTunes op mijn laptop heb staan en de iPod met dat netwerk verbonden is?
ja, ok.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
De touch welDaar kan ik mee surfen en alles
geen pijn in je kont??quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is klotequote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst een lekke band, geen zin om te plakken.
Dacht ik afgelopen week: ja, band plakken.
Nu wel "zin".
Fiets gejat
Hoef ik die band iig ook niet meer te maken
Ik vraag me alleen wel af waarom iemand een fiets zou jatten met een lekke band maar goed.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
een beetje, hoe weet je dat
Nou komt het wel heel fout over Hostiquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
een beetje, hoe weet je dat
Ik gok dat dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou komt het wel heel fout over Hosti![]()
Goedenavond trouwens
Nieuw werk?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:45 schreef Reflectionne het volgende:
Jup, vermoeiend.. 't was m'n eerste dag![]()
Zo nog ff reageren op aanbod voor stagequote:Op zaterdag 13 december 2008 18:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke.. nog plannen voor vanavond? (OF anderen hier?)
Ik weet het nog niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke.. nog plannen voor vanavond? (OF anderen hier?)
Je stelt je koffer inpakken uit of niet??quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo nog ff reageren op aanbod voor stage
En dan naar verjaardag
En dan moet ik ook nog mn koffer inpakken
Hmm.. even afwegen dan..quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Weet ook niet of ik wel wat wil doen.
deels wel, maar ik heb geen zin om te zuipen.
Ben ook misselijk, misschien dat ik daarom geen zin hebquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je stelt je koffer inpakken uit of niet??Is je verslag af??
![]()
[..]
Hmm.. even afwegen dan..
Hoi Bart..
Ik ga vanavond zitten, tv kijken en niks doen
Opdrachten moesten eerst afquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:02 schreef Reflectionne het volgende:
Je stelt je koffer inpakken uit of niet??
quote:Is je verslag af??![]()
Neh, das waarquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet jij wat ze nog meer zeurt daar dan?
k schrijf ook niet alles op fok
Hallo Erikquote:
Goeie club.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo Erik
Welkom bij de Anonieme Zure Honden
hmm...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:31 schreef Reflectionne het volgende:
Niet echt origineel..
Ik heb deze ingeslagen voor dit soort gevallen:
[ afbeelding ]
Heb je een berekening voor het gewicht en de kracht waarmee je moet slaan om iemand te laten slapen ipv dood te slaan??quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm...
Dat is ook wel een goeie.
Die vn mij is niet echt origineel, maar wel lighweight, wat weer makkelijk is, kan je harder slaan
Vandaag even wel..quote:
Het hangt een beetje af van de lengte van je wapen en de spierkracht die je gebruikt om te slaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb je een berekening voor het gewicht en de kracht waarmee je moet slaan om iemand te laten slapen ipv dood te slaan??
Ja dankjequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van de lengte van je wapen en de spierkracht die je gebruikt om te slaan.
Hoek van impact is ook cruciaal.
De beste (en simpelste) formule die je kan gebruiken is:
1/2) ab sin gamma = (bc/2)sin alpha = (ac/2)sin beta
welja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja dankjeDenk dat 't met m'n stoel wel lukt, even de juiste hoek bereken..
Denk dat ik 't gewoon ga proberen vanavond.. Zeg 't maar als iemand graag wil slapen zonder na te denken.. Vriendendienstjequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welja.
enige waar je wel mee moet uitkijken is dat je de stoel zelf niet laat draaien tijdens je neerwaartse beweging.
Uiteraard is dat afhankelijk van of je slachtoffer staat of ligt (zit)
doe maar staand.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:01 schreef Reflectionne het volgende:
Is goed.. moet je er even over nadenken wat je prefereert, zittend, liggend of staand.. Neergeknuppeld worden met een stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |