Het is niet allemaal hoogblond hoor.. Het blond percentage viel eigenlijk best tegen. In Zweden krijg je ook als foreign exchange student (Fez anywayquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:39 schreef Reflectionne het volgende:
Hahah dat verhaal in Zweden is wel mooi ja![]()
Ik zou niet naar Zweden gaan, dan ben ik niet meer het blondste meisje overalAl lijkt Zweden me wel een mooi land..
wtf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is niet allemaal hoogblond hoor.. Het blond percentage viel eigenlijk best tegen. In Zweden krijg je ook als foreign exchange student (Fez anyway) ook gratis onderwijs en behoorlijk wat korting op producten.. en naar Nederland mobiel bellen is goedkoper dan in Nederland naar je vrienden bellen
Niet? Oh is het toch wel veilig..quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is niet allemaal hoogblond hoor.. Het blond percentage viel eigenlijk best tegen. In Zweden krijg je ook als foreign exchange student (Fez anyway) ook gratis onderwijs en behoorlijk wat korting op producten.. en naar Nederland mobiel bellen is goedkoper dan in Nederland naar je vrienden bellen
Da isquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Reflectionne het volgende:
Heel Eer-iks idee over Zweedse meisjes is verdwenen.. Wat moet ie nu met z'n fantasieen??!
Over het hoogblond zijn van de Zweedse dames? of vanwege de belkosten?quote:
Alles eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over het hoogblond zijn van de Zweedse dames? of vanwege de belkosten?
gushquote:
Ja nog steeds..quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
He ref nog steeds hier
Hoi
Ik ben aangeschoten, klote borrels op werk altijd
Scholing is echt gratis. Ook het universitair en hoger onderwijs. De boeken zijn overgesubsideerd, je moet wel lid worden van de studentenvakbond kost je iets van 40 euro per half jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles eigenlijk
M'n utopia valt in duigen.
Maar is scholing echt gratis?
En belkosten lager?
Vrij bizar vind ik dat
Wat een verschrikkelijk slecht nummerquote:
Dat is iets?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Scholing is echt gratis. Ook het universitair en hoger onderwijs. De boeken zijn overgesubsideerd, je moet wel lid worden van de studentenvakbond kost je iets van 40 euro per half jaar.
In Zweden wordt er echt heel hard geconcurreerd op de mobiele telefoniemarkt.. Tele2 is daar een van de grotere en naar mensen met een Tele2Comviq prepaid kaartje bel je voor een startbedrag van 15 öre naar je vrienden toe.
Naar het buitenland was iets van 54 öre per minuut.
Probeer het kerstnummer eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slecht nummer
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is iets?
van 5 ct per minuut ofzo?
quote:
Nu moet ik opeens stoppen met praten.. nu het over Zweedse dames gaatquote:
Pff.. klote.. Moet ie echt vandaag af??quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Wil slapen.........
Maar die opdracht hè
Niet stoppne met praten, alleen over de Zweedse dames stoppenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu moet ik opeens stoppen met praten.. nu het over Zweedse dames gaat
Nou ja, dit weekend zeg maar hèquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef Reflectionne het volgende:
Pff.. klote.. Moet ie echt vandaag af??
Dat gaat meestal lastigquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff.. klote.. Moet ie echt vandaag af??
[..]
Niet stoppne met praten, alleen over de Zweedse dames stoppen
Hmm ja.. ik snap.. Moet je nog veel?? Rotopdrachten he..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, dit weekend zeg maar hè
En moet mn koffer ook nog inpakken
Echt heel veel is het niet, maar tis best moeilijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm ja.. ik snap.. Moet je nog veel?? Rotopdrachten he..
wtf, 5 cent per minuutquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep
Dit doet Zweden niet veel goeds
en
Hmmoke.. Vervelend.. Hoop dat je 't snel afkrijgt..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt heel veel is het niet, maar tis best moeilijkWel heel nuttig, maar ingewikkeld
Over pensioenen e.d.
en dat had ik het ook nog niet over de ¤9,95 die je betaalde over mobiel internet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf, 5 cent per minuut
Dat betaal ik ongeveer per seconde
Dat is hier hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat had ik het ook nog niet over de ¤9,95 die je betaalde over mobiel internet.
ja, maar dan ga ik helemaal veel nadenken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:32 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil je wel een fles sterke drank geven? Wat aardiger dan neerknuppelen..
Oepsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef Reflectionne het volgende:
Hebben jullie nu elkaar neer geknuppeld en mij vergeten?
De meeste mensen die ik neerknuppel vinden dát niet aardig, maar jij bent blijkbaar precies andersomquote:
Dat heb ik nou ook vaak idd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik neerknuppel vinden dát niet aardig, maar jij bent blijkbaar precies andersom
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik neerknuppel vinden dát niet aardig, maar jij bent blijkbaar precies andersom
Knuppelen jullie mensen neer dan?quote:
Je moet toch wat in het weekendquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
[..]
Knuppelen jullie mensen neer dan?
En bij jou ook hèquote:
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Terug met blessure. Kan er ook nog wel bij.
Neeeeeequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:59 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga op bed liggen en mezelf wel neerknuppelen..
Slaap lekkerquote:
Vrij geregeld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
[..]
Knuppelen jullie mensen neer dan?
Helaas verloren met 4-3. Wij waren beter maar 5 keer op de paal schieten wil niet helpenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Reflectionne het volgende:
Aah Hou!.. En hoe ging de wedstrijd in het algemeen?
jezusquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Probeer het kerstnummer eens
Inga needs a spank
Zegt me niksquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het hele circus rond Management Informatie Rapportages
-> pmquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Helaas verloren met 4-3. Wij waren beter maar 5 keer op de paal schieten wil niet helpen. Ze moeten erin.
En verstapt tijdens een duel, last van mijn enkel nu.
Computersysteem met heel veel informatie (vooral financieel). Management wil daar bepaalde informatie uit om het bedrijf te besturenquote:
Daar hebben we een Business Intelligence tool voor bij NS.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Computersysteem met heel veel informatie (vooral financieel). Management wil daar bepaalde informatie uit om het bedrijf te besturen![]()
Heel beknopt zeg maar
Die zal ook ingericht moeten wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar hebben we een Business Intelligence tool voor bij NS.
Daar denken die figuren niet over na johquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zal ook ingericht moeten worden
Ik ben een eindgebruikerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar denken die figuren niet over na joh
HEb je ook weer gelijk in. Word ik bijna dagelijks mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben een eindgebruiker
Ik hóef daar niet over na te denken.
ook wel Business Intelligence genoemdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Computersysteem met heel veel informatie (vooral financieel). Management wil daar bepaalde informatie uit om het bedrijf te besturen![]()
Heel beknopt zeg maar
Als het beestje maar een naam heeft tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ook wel Business Intelligence genoemd
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft toch
Nog bedankt voor je tip trouwens![]()
Zo hoort dat ook tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef eer-ik het volgende:
ik denk stiekem wel veel na over allerhande processen, verbeter er ook een aantal van, maar toch.
Als het mij effe goed uitkomt, verschuil ik me achter mijn eindgebruikerschap
welke tip?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft toch
Nog bedankt voor je tip trouwens![]()
Wie niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef eer-ik het volgende:
ik denk stiekem wel veel na over allerhande processen, verbeter er ook een aantal van, maar toch.
Als het mij effe goed uitkomt, verschuil ik me achter mijn eindgebruikerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |