Oh op die fiets. Tsja, je noemt 3 clubs uit de CL die te doen zijn en dan zeg je geen 2e worden. Wel wat duidelijker zijn dan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:03 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoezo? Als we 2e worden hebben we 5/8e kans op een club die lastig wordt.
Als we 1e worden moeten we niet zeuren en bij een 3e plek hebben we 2/7e kans op een lastige club.
Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Tsja, je noemt 3 clubs uit de CL die te doen zijn en dan zeg je geen 2e worden. Wel wat duidelijker zijn dan.
Welke regel telt er bij een gelijk aantal punten? Doelsaldo of onderling resultaat..?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we woensdag winnen zijn we sowieso minimaal 2e.
Doelsaldo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Welke regel telt er bij een gelijk aantal punten? Doelsaldo of onderling resultaat..?
Dus donderdag 1 keer meer scoren dan Aston Villa of HSV en we worden eerste in de poulequote:
Revange op Slaviaquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus donderdag 1 keer meer scoren dan Aston Villa of HSV en we worden eerste in de poule
Mits we zelf dan wel winnen
Ik zeg toch dat ik ook amper kon praten met de mensen om me heen? Ik bedoel dat de Goesj echt niet veel harder aan het schreeuwen was dan normaal, maar dat er gewoon meer boxen hingen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:05 schreef Riro het volgende:
[..]
Viel wel mee? In plaats van alleen het getetter door die boxen beneden, hingen er boven 4! extra boxen. Die ook nog eens véél te hard stonden en helemaal niet goed werkten, waardoor je een wa... ko... jo... to.. daan.. effect kreeg. En dan dat gejank er doorheen, het was net een moskee. Zijn in de rust nogal een aantal woorden over gevallen en in de tweede helft zijn er mensen naar boven gekomen om te luisteren. Gelukkig waren die het wel met ons eens, dus hopelijk snel een stuk verder/zachter (en liefst natuurlijk helemaal weg) die boxen.
Daar kan ik me dit keer wel overheen zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Beetje een dubbel gevoel voor vanavond. Het is natuurlijk schitterend als Feyenoord weer verliest, maar beter voor ons als AZ klop krijgt.
Gelijkspelletje dus. Ook prima.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Beetje een dubbel gevoel voor vanavond. Het is natuurlijk schitterend als Feyenoord weer verliest, maar beter voor ons als AZ klop krijgt.
Dat trompetgeschal bedoel je?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat wordt gedraaid vlak voor de spelers het veld op komen. (niet het clublied) En waar is de doelpuntentune gebleven trouwens
Viel me al een tijdje op maar misschien weet iemand het hier.
De doelpuntentune is vervangen door juichend publiek dacht ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat wordt gedraaid vlak voor de spelers het veld op komen. (niet het clublied) En waar is de doelpuntentune gebleven trouwens
Het is een remix van die ene Franse doos, maar ik kan niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb gelijk in! Zag je die actie van Leonardo na de 3-0. Hij speelde heel dom Suarez aan terwijl die buitenspel stond terwijl Sulejmani hele vrij op links door kwam. Zonde van speelt hij de bal op links staat het 4-0quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:04 schreef finsdefis het volgende:
Viel me trouwens weer op dat er veels te weinig over de vleugels gespeeld wordt zeg![]()
Sulejmani wacht en wacht maar, heeft enorm veel ruimte en trekt vervolgens naar binnen omdat hij de bal niet krijgt. Jammer dat Vertonghen alleen zulke geweldige passes geeft naar de rechtervleugel, en niet naar de Sulejmani's linkervleugel.
Ik denk dat ik bij jou in de trein zat. Toen we omhoog gingen met de roltrap stond dat ouwe vel ook "Joden!" te schreeuwen. Rond Den Bosch in de trein zat kwam ik ze weer tegen, ik hoorde andere Ajacieden al zeggen "daar heb je die leipe oma weer". Daarna was ze alleen maar leip aan het doen door andersom in haar stoel te gaan zitten met haar blikje bier en dr (klein)dochter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:32 schreef finsdefis het volgende:
Leuke avondCvitanich eindelijk (eigelijk 2x) gescoord, Suárez, Lindgren en Vertonghen goed en de Jong speelde een keer iets beter. Verder was het niet zo geweldig. Goed resultaat wel
Fluitconcert voor Lurling iddkutgozer
Op de weg terug in de trein trouwens omg wat een kansloos figuur. Een of ander oud vrouwke die d'r dochter (van 13) aanspoorde om naar een groep gozers van 18/20 te lopen om ze d'r MSN adres te geven. Al die gozers zingen "Pijpen pijpen pijpen voor 'n euro" ofzo en die moeder gewoon meezingen wtf
je zou maar zo'n moeder hebben.
Wat voor triest mens ben je dan (ook dat verhaals van finsdefis meegenomen).quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij jou in de trein zat. Toen we omhoog gingen met de roltrap stond dat ouwe vel ook "Joden!" te schreeuwen. Rond Den Bosch in de trein zat kwam ik ze weer tegen, ik hoorde andere Ajacieden al zeggen "daar heb je die leipe oma weer". Daarna was ze alleen maar leip aan het doen door andersom in haar stoel te gaan zitten met haar blikje bier en dr (klein)dochter.
Ja niet normaal zeg, wat een voorbeeld voor je kind/kleindochter. Ik zat vrijwel naast d'r in die coupe, vervolgens ging ze iets over piemels schreeuwen en toen hadden zelfs de dronken Ajacieden d'r genoeg van: "Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor ooooomaaaa"quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat voor triest mens ben je dan (ook dat verhaals van finsdefis meegenomen).
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Daar kan ik me dit keer wel overheen zetten.
Hup Feyenoord
quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:45 schreef tenenkaas het volgende:
Woensdag Slavia eens flink terugpakken en dan gewoon keihard eerst worden in de Poule!
Kate Ryan? Hoewel ik me nu bedenk dat die naam alles behalve Frans klinktquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is een remix van die ene Franse doos, maar ik kan niet op de naam komen.
Hoe zag ze er uit? Lang grijs haar? Die zit wel eens bij ons in het vak volgens mij. Altijd dingen schreeuwen zoals 'klaas jan! hij kan er wat van!' en een maatje van me kan zich daar onwijs aan ergeren. En een paar wedstrijden geleden gooide 410 een vlag omlaag ofzo en toen deed ze die om als jurk ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij jou in de trein zat. Toen we omhoog gingen met de roltrap stond dat ouwe vel ook "Joden!" te schreeuwen. Rond Den Bosch in de trein zat kwam ik ze weer tegen, ik hoorde andere Ajacieden al zeggen "daar heb je die leipe oma weer". Daarna was ze alleen maar leip aan het doen door andersom in haar stoel te gaan zitten met haar blikje bier en dr (klein)dochter.
Ja, moet die wel zijn. Even later stond ze op het station dr dochter op te dringen om een van de gasten te zoenen. Wat een mafkees is dat zeg. En ontzettend irritant ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef AFCA_874 het volgende:
[..]
Hoe zag ze er uit? Lang grijs haar? Die zit wel eens bij ons in het vak volgens mij. Altijd dingen schreeuwen zoals 'klaas jan! hij kan er wat van!' en een maatje van me kan zich daar onwijs aan ergeren. En een paar wedstrijden geleden gooide 410 een vlag omlaag ofzo en toen deed ze die om als jurk ofzoAch ik kan er wel om lachen.
quote:Bruno Silva wil in de winterstop niet vertrekken bij Ajax. Dat meldt AT5. De 28-jarige verdediger kwam onder trainer Adrie Koster veelvuldig aan spelen toe in Ajax 1, maar de kans op speeltijd onder trainer Marco van Basten is momenteel bijzonder klein.
Silva moet dit seizoen zijn basisplaats afstaan aan Gregory van der Wiel, die het uitstekend doet op de rechtsbackpositie. Silva wil blijven vechten voor zijn kans en zegt niet te gaan vertrekken in de winterstop.
'Ik heb het op dit moment moeilijk, maar aan een vertrek heb ik nooit gedacht. Ik ga me het aankomende jaar bewijzen', aldus Silva tegenover AT5.
Silva forceerde een breuk met FC Groningen om naar Ajax te verkassen. In het nationale elftal van Uruguay is Silva wel van vaste waarde. Samen met teamgenoot Luis Suarez maakt hij in Uruguay een uitstekende indruk. Silva hoopt dat dat spoedig ook in Ajax 1 weer zo kan zijn.
Gelukkig. We kunnen hem goed gebruiken met Oleguer in deze vorm.quote:
Dat is de beste achterhoede die we hebben . Centraal heb je meer voetbal en op de zijkanten iemand die snel is en op kan komen. ZO heb je zowel centraal als op de flank snelheid en dreiging vooruit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef _Mike_ het volgende:
Silva in de vorm van vorig jaar is gewoon een meerwaarde voor het eftal, misschien binnenkort deze achterhoede maar proberen?
Vermaelen---Vertonghen---Van der Wiel----Silva
Dit is de enige juiste optie. De beste verdediging die we op kunnen stellenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef _Mike_ het volgende:
Silva in de vorm van vorig jaar is gewoon een meerwaarde voor het eftal, misschien binnenkort deze achterhoede maar proberen?
Haha zullen ze wel weer in de fik steken de avond ervoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:10 schreef Houniet het volgende:
Het Home is open tegen Ado.
Wij ook soms.. Maar AZ speelt niet meer dat sprankelend voetbal.. al een paar wedstrijden niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha zullen ze wel weer in de fik steken de avond ervoor![]()
AZ heeft trouwens echt teveel dingen meezitten dit seizoen tot nu toe.
Op bezoek bij De Graafschap kan Alderweireld toch wel een kans krijgen? Of anders thuis tegen ADO?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef _Mike_ het volgende:
Ook een optie ja, ik heb die jongen alleen zelf nog nauwlijks zien voetballen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op bezoek bij De Graafschap kan Alderweireld toch wel een kans krijgen? Of anders thuis tegen ADO?
Dat geeft weer zo'n signaal van onderschatting tegenover de ploeg, krijg je straks weer zo'n Volendam-wedstrijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op bezoek bij De Graafschap kan Alderweireld toch wel een kans krijgen? Of anders thuis tegen ADO?
Vorig seizoen werd het ook 1-8. Ik verwacht weer een walkover. 0-6 of zo.quote:Op zondag 14 december 2008 00:00 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat geeft weer zo'n signaal van onderschatting tegenover de ploeg, krijg je straks weer zo'n Volendam-wedstrijdAlhoewel het niet snel slechter kan dan Oleguer in deze vorm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |