abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63985679
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:15 schreef BB-boy het volgende:
Lindgren speelde wel aardig gisteren, maar kan die aanvoerdersband niet naar Jantje? Hij is de echte leider van het elftal geworden.
Eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63985683
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Had jij ook iets gepost over een nieuw premiesysteem?
Een uurtje of 6 geleden ja
pi_63985701
Dario is nu al een betere aankoop dan Gabrich.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63985786
Wordt wel even zwaar na de winterstop:
18 jan '09, 14:30 NEC - Ajax
25 jan '09, 14:30 FC Groningen - Ajax
31 jan '09, 20:45 Ajax - SC Heerenveen

AZ speelt uit tegen Volendam, thuis tegen de Graafschap en uit tegen Sparta.

en dan op het eind nog tegen AZ en Twente thuis en PSV uit.

Beter worden de eerste drie wedstrijden in januari niet verloren zodat je wat meer speelruimte hebt aan het eind van het seizoen. NEC zal het moeilijkst zijn, Heerenveen verdient een lesje en Groningen heeft momenteel een dipje, is dus afwachten of ze zich dan al hersteld hebben.
pi_63985808
Al is Heerenveen uit en thuis een wereld van verschil.
pi_63985829
matige wedstrijd zeg. Pluspuntje is dan dat je met dit spel tegen utrecht nog gelijk speelt en nu wel wint.

Wat mij betreft start Leo in de basis voor Sulejmani. kan hij wel 16 miljoen zijn, maar hem nu opstellen slaat nergens op.
Positioneel staat het allemaal wel redelijk, in die zin zie je al wel een handje van Van Basten, maar het gemis van een 10 en een spits die een bal vast kan houden is dodelijk. Je bent zo altijd afhankelijk van een individuele actie.

wat is 114 trouwens een kutvak.
pi_63985833
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:15 schreef BB-boy het volgende:
Lindgren speelde wel aardig gisteren, maar kan die aanvoerdersband niet naar Jantje? Hij is de echte leider van het elftal geworden.
Het probleem met Lindgren is dat hij 8 van de 10 keer niet op het niveau van gisteren speelt.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:14:56 #233
52871 Blight
Supersized.
pi_63985956
Niet bepaald een flitsende pot, maar ja, drie punten..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:16:05 #234
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63985983
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:08 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat mij betreft start Leo in de basis voor Sulejmani. kan hij wel 16 miljoen zijn, maar hem nu opstellen slaat nergens op.

Sulejmani heeft gewoon wedstrijdritme nodig. Hij heeft sinds lange tijd de negentig minuten volgemaakt.
pi_63986034
Altijd als Leonardo in de basis start is hij kut, laat hem maar lekker invaller blijven.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63986083
19 december is de loting voor de UEFA cup trouwens. Kan iemand mij uitleggen hoe dat ook al weer zit met het eerste worden in de groep? Als je eerste wordt in de groep hoef je toch niet tegen CL teams te spelen of...?
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:23:08 #237
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_63986123
quote:
Lurling vind ik dan ook een lul eersteklas dus ik vond het wel terecht. ik floot mee
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:23:41 #238
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63986136
Tegen Volendam speelde Sulejmani natuurlijk ook al een hele wedstrijd, maar ik vind het alleen maar logisch dat hij nog niet zijn normale niveau haalt. Het belangrijkste is dat hij weer in zijn ritme komt.

Wat Sulejmani bij vlagen heeft laten zien is dat hij beter oog heeft voor andere spelers en een goede gevaarlijke voorzet kan geven.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:25:47 #239
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_63986174
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef Dvm86 het volgende:
19 december is de loting voor de UEFA cup trouwens. Kan iemand mij uitleggen hoe dat ook al weer zit met het eerste worden in de groep? Als je eerste wordt in de groep hoef je toch niet tegen CL teams te spelen of...?
Als je eerste wordt moet je tegen een team dat 3e is geworden in de UEFA CUP

2e dus tegen CL teams.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_63986307
Je kan dus beter 3e worden dan 2e.
Maar goed, 1e plaats is ook nog mogelijk tegen Slavia.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63986440
Nr 3 CL:
Girondins Bordeaux
Werder Bremen
Shakhtar Donetsk
Olympique Marseille
Aalborg BK
Fiorentina
Dinamo Kiev
Zenit Sint-Petersburg

(vermoedelijke) nr 1's UEFA cup:
Man. City
Galatasaray
Standard Luik
Udinese
VfL Wolfsburg
CSKA Moskou
Saint-Etienne

Moeilijk, gewoon 1e worden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63986447
Thanks Robinhoo

Slavia mist trouwens hun 1e keeper tegen Ajax omdat hij tijdens het duel met Hamburg geschorst werd.
pi_63986557
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 04:19 schreef KirkLazarus het volgende:
Meh, ik heb zin om naar Ajax - Slavia te komen, maar zal wel niemand meer zo gek vinden om mee te slepen... Dan tegen ADO maar weer
Die prijzen zijn belachelijk
pi_63986657
Ik ben wel erg benieuwd naar de loting al. Alsjeblieft geen Russische club. Qua reizen een hele dure grap en een visum krijgen is ook irritant kut.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63986674
Aalborg BK
Fiorentina
Dinamo Kiev

en

Galatasaray
Standard Luik
Udinese
VfL Wolfsburg
CSKA Moskou
Saint-Etienne

kunnen we zeker hebben.
Dus doe maar 1e of 3e worden, geen 2e.
pi_63986699
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef Rumille het volgende:
Aalborg BK
Fiorentina
Dinamo Kiev

en

Galatasaray
Standard Luik
Udinese
VfL Wolfsburg
CSKA Moskou
Saint-Etienne

kunnen we zeker hebben.
Dus doe maar 1e of 3e worden, geen 2e.
Nu ga je wel de fout in he?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63986704
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat biertje eindigde drie rijen voor me vol op het hoofd van iemand. Daarna is er even een groep van een man of twintig naar boven gegaan. Geloof dat er vooraf regelmatig voor gewaarschuwd is...
Naar boven met de lift?
pi_63986733
Als we woensdag winnen zijn we sowieso minimaal 2e.
pi_63986866
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:53 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Nu ga je wel de fout in he?
Hoezo? Als we 2e worden hebben we 5/8e kans op een club die lastig wordt.
Als we 1e worden moeten we niet zeuren en bij een 3e plek hebben we 2/7e kans op een lastige club.
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:05:12 #250
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63986897
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:19 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Viel allemaal wel mee hoor. Er hingen ineens drie keer zoveel boxen op het vak. Kon amper praten met de mensen om me heen, maargoed. Verder was De Goesj vooral druk om te zorgen dat er geen ruzie kwam want er werd weer eens met bier gegooid. Richting Zuid 1 ofzo, geloof ik.

Verder heb ik eigenlijk maar bar weinig van de wedstrijd meegekregen. Zelfs de eerste goal gemist en zoiets gebeurt me eigenlijk nooit.
Viel wel mee? In plaats van alleen het getetter door die boxen beneden, hingen er boven 4! extra boxen. Die ook nog eens véél te hard stonden en helemaal niet goed werkten, waardoor je een wa... ko... jo... to.. daan.. effect kreeg. En dan dat gejank er doorheen, het was net een moskee. Zijn in de rust nogal een aantal woorden over gevallen en in de tweede helft zijn er mensen naar boven gekomen om te luisteren. Gelukkig waren die het wel met ons eens, dus hopelijk snel een stuk verder/zachter (en liefst natuurlijk helemaal weg) die boxen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')