Eens.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:15 schreef BB-boy het volgende:
Lindgren speelde wel aardig gisteren, maar kan die aanvoerdersband niet naar Jantje? Hij is de echte leider van het elftal geworden.
Een uurtje of 6 geleden jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Had jij ook iets gepost over een nieuw premiesysteem?
Het probleem met Lindgren is dat hij 8 van de 10 keer niet op het niveau van gisteren speelt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:15 schreef BB-boy het volgende:
Lindgren speelde wel aardig gisteren, maar kan die aanvoerdersband niet naar Jantje? Hij is de echte leider van het elftal geworden.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:08 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat mij betreft start Leo in de basis voor Sulejmani. kan hij wel 16 miljoen zijn, maar hem nu opstellen slaat nergens op.
Lurling vind ik dan ook een lul eersteklas dus ik vond het wel terecht. ik floot meequote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)e_worden_uitgefloten
Als je eerste wordt moet je tegen een team dat 3e is geworden in de UEFA CUPquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef Dvm86 het volgende:
19 december is de loting voor de UEFA cup trouwens. Kan iemand mij uitleggen hoe dat ook al weer zit met het eerste worden in de groep? Als je eerste wordt in de groep hoef je toch niet tegen CL teams te spelen of...?
Die prijzen zijn belachelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 04:19 schreef KirkLazarus het volgende:
Meh, ik heb zin om naar Ajax - Slavia te komen, maar zal wel niemand meer zo gek vinden om mee te slepen...Dan tegen ADO maar weer
Nu ga je wel de fout in he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef Rumille het volgende:
Aalborg BK
Fiorentina
Dinamo Kiev
en
Galatasaray
Standard Luik
Udinese
VfL Wolfsburg
CSKA Moskou
Saint-Etienne
kunnen we zeker hebben.
Dus doe maar 1e of 3e worden, geen 2e.
Naar boven met de lift?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat biertje eindigde drie rijen voor me vol op het hoofd van iemand. Daarna is er even een groep van een man of twintig naar boven gegaan. Geloof dat er vooraf regelmatig voor gewaarschuwd is...
Hoezo? Als we 2e worden hebben we 5/8e kans op een club die lastig wordt.quote:
Viel wel mee? In plaats van alleen het getetter door die boxen beneden, hingen er boven 4! extra boxen. Die ook nog eens véél te hard stonden en helemaal niet goed werkten, waardoor je een wa... ko... jo... to.. daan.. effect kreeg. En dan dat gejank er doorheen, het was net een moskee. Zijn in de rust nogal een aantal woorden over gevallen en in de tweede helft zijn er mensen naar boven gekomen om te luisteren. Gelukkig waren die het wel met ons eens, dus hopelijk snel een stuk verder/zachter (en liefst natuurlijk helemaal weg) die boxen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Viel allemaal wel mee hoor. Er hingen ineens drie keer zoveel boxen op het vak. Kon amper praten met de mensen om me heen, maargoed. Verder was De Goesj vooral druk om te zorgen dat er geen ruzie kwam want er werd weer eens met bier gegooid. Richting Zuid 1 ofzo, geloof ik.
Verder heb ik eigenlijk maar bar weinig van de wedstrijd meegekregen. Zelfs de eerste goal gemist en zoiets gebeurt me eigenlijk nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |