Helemaal mee eens.. Weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar als ik dit filmpje zie, verkrampt mijn kringspier zo erg dat ik de komende dagen niet meer kan poepen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
die shit met dat glas is toch wel het ergste wat ik heb gezien. Shit zoals 1guy1horse, 2girls1cup, 2kids1sandbox verbleken daarbij ...
ik had enkel de op gelezen en dacht het een grapje was... zie je een vent iets sufs doen met een beker ofzo... Toen klikt ik er op en werd ik verrast... nou, hij zal wel in de beker poepen ofzo dan... dacht ik nog lichtjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:38 schreef Gloeidoos het volgende:
En toch klikken he, na het lezen van al die reacties.
same herequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. Weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar als ik dit filmpje zie, verkrampt mijn kringspier zo erg dat ik de komende dagen niet meer kan poepen....
checkquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. Weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar als ik dit filmpje zie, verkrampt mijn kringspier zo erg dat ik de komende dagen niet meer kan poepen....
nou, het heeft niets met kids of een sandbox te makenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik ken die die andere termen van oa kids en sandbox ook niet
Ik betrap mezelf er de laatste tijd helaas ook op om bijna nergens meer van geschockeerd te wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Gast man, hoe fucked up ben jij dan in godsnaam. Het is een DOODNORMALE reactie om dit filmpje ontzettend schokkend te vinden. Ik vind het WALGELIJK en schaam me er niet voor!
AAAAAHHHHHH BAHBAHBAHABHABAH!!!
jaaaaaaaaaaa die heb ik gezien echt ranzig!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Als het hier dan toch over gore filmpjes gaat en welke de meest erge is.
Iemand hier het filmpje gezien dat bij dit nieuwsbericht hoort:
http://www.russiatoday.com/news/news/23537 ?
Een man's gezicht die bewerkt wordt met een hamer en nog meer martelingen terwijl hij nog leeft.
Serieus het meest schokkende filmpje dat ik tot nu heb gezien.
Klopt, marteling van mens of dier staat boven dit soort filmpjes. Maar dit filmpje staat weer met kop en schouders boven welk uitwerpselen gedrocht dan ook. Pain olympics is om een of andere reden niet zo "echt". Dat wordt met voorbedachte rade gedaan, dit is glas scherven in je endeldarm. Dat voel je gewoon...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:45 schreef classpc het volgende:
Ik heb alle 3 (2 girls one cup, pain olympics en 1 guy one cup) gekeken, maar heb ze allemaal gewoon uitgekeken.
Ik vind One guy one cup nou niet bepaald een schokkend filmpje.
Je ziet eigenlijk niet zo veel in tegenstelling tot Pain Olympics en Goatse. Die laatste twee vind ik schokkender, maar ook niet zo zeer heel schokkend.
Ik vind mishandeling van dieren (lees: de pels van een wasbeer snijden terwijl deze nog leeft, en dan zien hoe het beestje daarna zonder pels nog trillend op zn benen staat) eigenlijk veel schokkender.
Voor de rest doen filmpjes op ogrish forum o.i.d. me ook weinig, zolang het niet over dieren gaat.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Een man's gezicht die bewerkt wordt met een hamer en nog meer martelingen terwijl hij nog leeft.
Ik was te nieuwsgierig, maar ik hoef dat filmpje dus nooit meer te zien. Mijn god wat ranzig. Ik vind niet zo snel iets ranzig of schokkend, maar dit is toch wel over the top.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Mis ik iets? Het video is een gewoon nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |