Erm, ik ben fucked up omdat het me koud laat?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Gast man, hoe fucked up ben jij dan in godsnaam. Het is een DOODNORMALE reactie om dit filmpje ontzettend schokkend te vinden. Ik vind het WALGELIJK en schaam me er niet voor!
AAAAAHHHHHH BAHBAHBAHABHABAH!!!
ja, weet het. Ik durf de link naar Mr. Hands ook niet te posten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:00 schreef Dulk het volgende:
[..]
de link staat gewoon op de weblog
NSFW!!! Ik en mijn potje...
Kwertnie denk het nie, bloeden valt mee toch? Maar lijkt me wel dat je zelf niet alle stukken glas er uit kan krijgen? Zal wel pijn doen met poepen!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef junkiesietze het volgende:
OMFG ik kon het niet afzien, en normaal heb ik geen probleem met dit soort rare dingen bekijken.
jezus die gaat toch dood!?
Het zijn maar wat verwondingen aan je anus en endeldarm hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef junkiesietze het volgende:
OMFG ik kon het niet afzien, en normaal heb ik geen probleem met dit soort rare dingen bekijken.
jezus die gaat toch dood!?
dat idee had ik ook, maar toen kwam het volgende in me opquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef The_stranger het volgende:
Ik vraag me dan wel weer af hoe zo'n filmpje op het net verschijnt. Stel je bent geneigd om op een saaie zondag ochtend een hero jampotje met je endeldarm kennis te laten maken en dit voor het nageslacht te vereeuwigen. En stel dat het niet helemaal zo verloopt als je dacht, dan delete je de opname toch? Dit laat je toch aan helemaal niemand zien?
Je gaat naar het ziekenhuis, houdt je bek als ze vragen hoe dit nu weer komt en je verzwijgt het hele voorval tot in het einde der dagen....
Mmm, goed punt....quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
dat idee had ik ook, maar toen kwam het volgende in me op![]()
waarschijnlijk was het een live webcam msn/yahoo/icq sessie
vreemd genoeg zijn er genoeg mensen die graag allemaal huis en tuin en keuken attributen in gaten stoppen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mmm, goed punt....
vervolg vraag is wel wie dit vrijwillig wil zien dan wel wil laten zien....
-Hé Freddie, zal ik jou eens wat leuks laten zien, doe je cam eens aan...
Er is inderdaad overal een markt voor....quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:20 schreef Dulk het volgende:
[..]
vreemd genoeg zijn er genoeg mensen die graag allemaal huis en tuin en keuken attributen in gaten stoppen.
de reden dat hij niet schreeuwt is denk ik dat hij gewoon echt in shock raakt, wetende wat er net gebeurt is
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mmm, goed punt....
vervolg vraag is wel wie dit vrijwillig wil zien dan wel wil laten zien....
-Hé Freddie, zal ik jou eens wat leuks laten zien, doe je cam eens aan...
vond dat minder erg dan 2girls1crackerquote:
nee dat valt me dan wel weer mee hoe goor het ook is, maar dat komt omdat er geen pijn bij betrokken isquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vond dat minder erg dan 2girls1cracker
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef Adfundum het volgende:
2 girls 1finger zit dan wel weer een geinig muziekje bij.
gadver! zal wel fake zijn (hopelijk)quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:30 schreef BaasbovenBaas het volgende:
Ik heb een keer een duitse snuff film gezien waar de darmen er gewoon uitgerukt worden terwijl de persoon in kwestie nog leeft. Dat is pas vies
Wat denk jij dat snuff films inhoudenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gadver! zal wel fake zijn (hopelijk)
Dit is geen snuff movie idiootquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat denk jij dat snuff films inhouden
Ik heb het over die Duitse film waar de darmen eruit worden gerukt van BbB...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dit is geen snuff movie idioot
volgens mij zijn snuff movies een hoax. Ben er nog nooit eentje tegen gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat denk jij dat snuff films inhouden
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik deze niet heb afgekeken![]()
deze vind ik toch wel 10x erger dan 2g1c ( die ik overigens ook niet wel afgekeken heb)
Jeroen krabbé heeft er nog in meegespeeld. Geen hoogstandje maar wel aardig voor 1 keer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij zijn snuff movies een hoax. Ben er nog nooit eentje tegen gekomen.
waarom is die optie eigenlijk om te klonen? (ben relatief nieuw hier op FOK!)quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zooooooo, even wat kloontjes gekilled:
Aan het KLB volkje
Helemaal mee eens.. Weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar als ik dit filmpje zie, verkrampt mijn kringspier zo erg dat ik de komende dagen niet meer kan poepen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
die shit met dat glas is toch wel het ergste wat ik heb gezien. Shit zoals 1guy1horse, 2girls1cup, 2kids1sandbox verbleken daarbij ...
ik had enkel de op gelezen en dacht het een grapje was... zie je een vent iets sufs doen met een beker ofzo... Toen klikt ik er op en werd ik verrast... nou, hij zal wel in de beker poepen ofzo dan... dacht ik nog lichtjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:38 schreef Gloeidoos het volgende:
En toch klikken he, na het lezen van al die reacties.
same herequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. Weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar als ik dit filmpje zie, verkrampt mijn kringspier zo erg dat ik de komende dagen niet meer kan poepen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |