checkquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. Weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar als ik dit filmpje zie, verkrampt mijn kringspier zo erg dat ik de komende dagen niet meer kan poepen....
nou, het heeft niets met kids of een sandbox te makenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik ken die die andere termen van oa kids en sandbox ook niet
Ik betrap mezelf er de laatste tijd helaas ook op om bijna nergens meer van geschockeerd te wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Gast man, hoe fucked up ben jij dan in godsnaam. Het is een DOODNORMALE reactie om dit filmpje ontzettend schokkend te vinden. Ik vind het WALGELIJK en schaam me er niet voor!
AAAAAHHHHHH BAHBAHBAHABHABAH!!!
jaaaaaaaaaaa die heb ik gezien echt ranzig!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Als het hier dan toch over gore filmpjes gaat en welke de meest erge is.
Iemand hier het filmpje gezien dat bij dit nieuwsbericht hoort:
http://www.russiatoday.com/news/news/23537 ?
Een man's gezicht die bewerkt wordt met een hamer en nog meer martelingen terwijl hij nog leeft.
Serieus het meest schokkende filmpje dat ik tot nu heb gezien.
Klopt, marteling van mens of dier staat boven dit soort filmpjes. Maar dit filmpje staat weer met kop en schouders boven welk uitwerpselen gedrocht dan ook. Pain olympics is om een of andere reden niet zo "echt". Dat wordt met voorbedachte rade gedaan, dit is glas scherven in je endeldarm. Dat voel je gewoon...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:45 schreef classpc het volgende:
Ik heb alle 3 (2 girls one cup, pain olympics en 1 guy one cup) gekeken, maar heb ze allemaal gewoon uitgekeken.
Ik vind One guy one cup nou niet bepaald een schokkend filmpje.
Je ziet eigenlijk niet zo veel in tegenstelling tot Pain Olympics en Goatse. Die laatste twee vind ik schokkender, maar ook niet zo zeer heel schokkend.
Ik vind mishandeling van dieren (lees: de pels van een wasbeer snijden terwijl deze nog leeft, en dan zien hoe het beestje daarna zonder pels nog trillend op zn benen staat) eigenlijk veel schokkender.
Voor de rest doen filmpjes op ogrish forum o.i.d. me ook weinig, zolang het niet over dieren gaat.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Een man's gezicht die bewerkt wordt met een hamer en nog meer martelingen terwijl hij nog leeft.
Ik was te nieuwsgierig, maar ik hoef dat filmpje dus nooit meer te zien. Mijn god wat ranzig. Ik vind niet zo snel iets ranzig of schokkend, maar dit is toch wel over the top.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Mis ik iets? Het video is een gewoon nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Dit is het nieuwbericht, ik post expres niet de directe link naar het doodslagfilmpje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Mis ik iets? Het video is een gewoon nieuwsbericht.
waar staat dat filmpje dan.quote:
Doe eens PMen. Ik ben nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is het nieuwbericht, ik post expres niet de directe link naar het doodslagfilmpje.
Zoek hem zelf maar.
Pm je mij ook de link?quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:41 schreef Electro-Worm het volgende:
Oh my fucking god.
Dat filmpje met die russische kankerlijers gaat écht te ver.
écht wow..
Echt he.. jeezz.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik moest echt bijna overgeven.Dit is echt het heftigste wat ik ooit gezien heb.De mens zit echt raar in elkaar.
Wil je mij ook link pm'enquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik moest echt bijna overgeven.Dit is echt het heftigste wat ik ooit gezien heb.De mens zit echt raar in elkaar.
Kan je hem mij ook eens PM'en, nu ben ik ook nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is het nieuwbericht, ik post expres niet de directe link naar het doodslagfilmpje.
Zoek hem zelf maar.
En waar moet ik op googlen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoek hem zelf maar.
Nah, doe hem mij ook maar ff danquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
pm's verstuurd.Maar ik waarschuw jullie.Het is echt heftig.Ik moet er nog steeds aan denken.
Het gekreun van die vent kan helaas niet op tegen het gegorgel in zn eigen bloed van die gast wat met dat rambomes zn keel word doorgesneden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
pm's verstuurd.Maar ik waarschuw jullie.Het is echt heftig.Ik moet er nog steeds aan denken.
Zie je inboxquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:46 schreef Samsonneke het volgende:
Kan iemand mij ook de link van dat Russische gedoe PM'en?
Ben te nieuwsgierig
Bedoel je die film waar die man onthoofd wordt? Ik vond deze dan nog heftiger.Vooral als je kijkt dat de man in het begin nog beweegt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gekreun van die vent kan helaas niet op tegen het gegorgel in zn eigen bloed van die gast wat met dat rambomes zn keel word doorgesneden.
Nevertheless, toch best een ziek filmpje voor zo op de vroege zaterdagochtend
Oh, mag ik die misschien ook nog even meepakken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |