Weakling, zelfs Pain Olympics is erger dan dezequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:00 schreef The_stranger het volgende:
Eindelijk weer eens een filmpje welke ik niet helemaal in 1 keer kon kijken.... 10 keer erger dan 2girls1cup
ik moet bekennen dat ik deze niet heb afgekekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef AngerManagement het volgende:
Ik ben altijd benieuwd of ik het filmpje af kan kijken. Tot nu toe altijd geslaagd. Eens proberen.
Oh my.. Ik heb hem afgekeken. Wat een zieke shitquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik deze niet heb afgekeken![]()
deze vind ik toch wel 10x erger dan 2g1c ( die ik overigens ook niet afgekeken heb)
ik vraag me af wat ie bij de dokter gaat vertellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Oh my.. Ik heb hem afgekeken. Wat een zieke shit
En die gast blijf lekker grabbelen naar stukjes glas terwijl z'n aarsbloed continu blijft stromen
Ik snap alleen niet dat hij niet alles bij elkaar geschreeuwd heeft.
Katten'humor'quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:24 schreef Sackboy het volgende:
At first I was like 'Hey, what's this?':
[ afbeelding ]
When the glass broke:
[ afbeelding ]
But then I was like 'wtf?':
[ afbeelding ]
Open er een topic over, toe, alsjeblieft!quote:
Wat?quote:
tofquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:24 schreef Sackboy het volgende:
At first I was like 'Hey, what's this?':
[ afbeelding ]
When the glass broke:
[ afbeelding ]
But then I was like 'wtf?':
[ afbeelding ]
Dat vond ik inderdaad ook het meest bizarre aan het filmpje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef stofzuierslang het volgende:
ziekste van alles is dat ie niet eens kik geeft als pot barst, miss dus toch iemand met extreme fetisch?
Idd. Ik vond het filmpje niet echt walgelijk ofzo (echt, dat mensen nog steeds geshockeerd kunnen raken van filmpjes onlinequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook het meest bizarre aan het filmpje.
Man, glas, anus, glas knapt, bloedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:47 schreef damsco het volgende:
Zou iemand kunnen uitleggen wat er in het filmpje gebeurd. Ik heb namelijk niet echt zin om het eerst te kijken, en er dan achter te komen dat het wel erg ziek is
Gast man, hoe fucked up ben jij dan in godsnaam. Het is een DOODNORMALE reactie om dit filmpje ontzettend schokkend te vinden. Ik vind het WALGELIJK en schaam me er niet voor!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:40 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Idd. Ik vond het filmpje niet echt walgelijk ofzo (echt, dat mensen nog steeds geshockeerd kunnen raken van filmpjes online) maar dat die geen krimp geeft vind ik toch apart.
N~
de link staat gewoon op de weblogquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zou niet de link plaatsen. Ik kreeg een ban hiervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |