abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63972460
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Luni het volgende:

[..]

En dan een team zoals Chelski worden met alleen maar duur betaalde buitenlandse vedettes, nou nee dank je hoor, dan zie je mij niet meer in de Kuip.
We hebben nu alleen maar duur betaalde Nederlandse vedettes die ook nog eens bewust de boel saboteren. Erger kan het toch niet.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63972717
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Luni het volgende:

[..]

En dan een team zoals Chelski worden met alleen maar duur betaalde buitenlandse vedettes, nou nee dank je hoor, dan zie je mij niet meer in de Kuip.
Ach ja, het is altijd hetzelfde verhaal. Club presteert niet en zit in de financiële problemen, dus hebben veel supporters er geen moeite mee als de club wordt overgenomen door of andere malloot die de club als zijn speeltje ziet. Echte clubliefde hoor...
quote:
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:36 schreef BertMaalderink het volgende:

Wat een slecht geschreven ongefundeerd jankstukje zeg.
Care to explain?

Recht uit het hart geschreven en legt pijnlijk de waarheid bloot.

Word trouwens schijtziek van het publiek wat hij beschrijft. Teringkneusjes van 16.

[ Bericht 30% gewijzigd door Happel op 12-12-2008 21:55:44 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:54:48 #28
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63974627
Ik gok op een gelijkerd morgen. Al verwacht ik wel weer een verlies..
pi_63974674
Morgen 1-5 (0-4)
pi_63974997
Nou hup jongens, morgen extra hard schreeuwen in de Kuip, tijd om die kazen pijn te doen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:47:20 #31
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63976331
quote:
Als ik Verbeek was, zou ik tegen AZ maar vier spelers opstellen
afbeelding vergroten
Als ik Giovanni van Bronckhorst was, zou ik mij schamen.

Gisteren kwam de aanvoerder een leugentje om bestwil voorlezen waarin ik de gebrekkige schrijfstijl herkende van mijn voormalige AD-collega Raymond Salomon, thans persoplichter in de Kuip.

Als ik Kevin Hofland was, dan zou ik op de vraag van de journalist of ik achter de trainer stond gewoon hebben geantwoord: nee. Denkend aan Hofland kwam ik trouwens op de volgende geniale zin: terwijl Hofland om zijn as draaide kwam de zon op en ging weer onder.

Als ik Gertjan Verbeek was, zou ik vanavond tegen elf AZ’ers niet meer dan vier spelers van de selectie het veld in sturen: de spelers die hem nog steunen, Fer, Wijnaldum, Tiendalli en Biseswar. Omdat vier man reglementair niet mag moet Verbeek zichzelf ook maar opstellen. Als zijn neus gebroken is, zet-ie ’m zelf recht. Daar houden ze in Rotterdam-Zuid van. Wie ook mee mag doen is directeur Gudde, die Verbeek onvoorwaardelijk steunt, zo lijkt het. Van stadionspeaker Houtman, ook een loyale jongen, weten we dat hij geen nee zegt tegen een uitnodiging voor een voetbalwedstrijdje. Dat is al zeven. Uit het Legioen, dat de spelers kotsbeu is, selecteert Verbeek moeiteloos vier mannen die ’s nachts níet in de Skihut worden gefotografeerd, wél van krachttraining houden en een bal over vijf meter naar een medespeler kunnen plaatsen.

Goed, Feyenoord zal met pakweg 14-4 verliezen van AZ, maar niemand die beweert dat het aan de trainer ligt.

Als ik Kevin Hofland was, dan zou ik stoppen met voetballen. Niet omdat ik geblesseerd raak bij het uitlaten van de hond of bij het opstaan van de eettafel, maar gewoon omdat ik het eigenlijk nooit heb gekund, voetballen.

Als ik Roy Makaay was, zou ik mezelf niet hebben geleend voor een peiling onder de spelers over trainer Gertjan Verbeek. Roy heeft een te grote loopbaan gehad om dat soort klussen te klaren tijdens zijn pensioen.

Als ik Giovanni van Bronckhorst was: (zie Makaay).

O, hoe treurig. In gedachten zie ik ze naar boven lopen, maandag jl.: Makaay en Van Bronckhorst én Hofland die ook mee mag om te vertellen hoe de peiling over Verbeek was verlopen.

‘Lucius is ook tegen,’ zegt Hofland over de Brabander die ontbrak bij de peiling omdat hij een emmer visvoer aan het kopen was. ‘Da’s dus 15-4, en Buijs is vast ook tegen, da’s dus 16-4.’ Dan struikelt Hofland over de drempel en breekt zijn been.

Als ik Peter Bosz was, dan stak ik de hand in eigen boezem. Bosz: ‘Ik heb deze selectie samengesteld en aan deze trainer gekoppeld. Ze blijken niet bij elkaar te passen. Ze ergeren zich aan elkaar. Ze presteren ondermaats. Mijn schuld. Ik stap op. Vergeef me ook dat ik de salarisverhoging niet groot genoeg vond. Ik leefde even in de veronderstelling dat ik iets te eisen had.’

Als ik Gertjan Verbeek was, dan zou ik een stemming houden. Ik zou aan mijzelf vragen of ik het nog zie zitten in deze spelersgroep (uitslag: 0 voor, 1 tegen). Ik zou me voorts eens laten uitleggen wat andere mensen onder luisteren verstaan. Luisteren betekent niet het ene oor in en het andere uit maar – zo nu en dan – eens een raad opvolgen. Het wordt ook knap eentonig om steeds te zeggen: ‘Daar kan ik niks mee.’ Dat kun je alleen zeggen als je een winnende trainer bent. Verliezende trainers moeten openstaan voor kritiek, kijken waar ze zichzelf kunnen verbeteren. Je kunt je nog zo compromisloos en onafhankelijk voordoen, maar je bent het niet omdat je niet financieel onafhankelijk bent. Maar dit roepen heeft geen zin. Verbeek luistert niet. Pas als de afkoopsom van Feyenoord is geïncasseerd zal hij zeggen: ‘Daar kan ik wat mee.’

Als ik Feyenoord was, dan flikkerde ik Timmer, Lucius en De Cler eruit. Sportief en financieel afgeschreven voetballers met een verrot negatieve uitstraling. Daarna loopt Hofland ook meteen in de pas. Tenminste als Hofland niet geblesseerd is geraakt tijdens het wassen van de ijsbergsla.
Column Hugo Borst.
pi_63976700
Kunnen we Castelen niet terug halen?
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:03:04 #33
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63976713
quote:
Als ik Feyenoord was, dan flikkerde ik Timmer, Lucius en De Cler eruit. Sportief en financieel afgeschreven voetballers met een verrot negatieve uitstraling. Daarna loopt Hofland ook meteen in de pas. Tenminste als Hofland niet geblesseerd is geraakt tijdens het wassen van de ijsbergsla.

Helemaal mee eens
pi_63977376
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Column Hugo Borst.
Vermakelijk om te lezen en misschien maar eens gewoon doen inderdaad, al dat falende spul gewoon een keer niet opstellen.
The only thing I fear is my MoM
pi_63977579
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij is Castelen (weer) geblesseerd.
pi_63977608
Johan noemt Gudde in het programma doordekken een voorzitter zonder charisma.
Leest Johan hier soms mijn reacties?
pi_63977864
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Johan noemt Gudde in het programma doordekken een voorzitter zonder charisma.
Leest Johan hier soms mijn reacties?
Eerst kom je met een verhaal dat jij ervoor gezorgd hebt dat alle media dachten dat Theo Janssen naar Feyenoord ging, dan heb jij ineens een vraag in dat monoloogje van meneer Derksen en nu weer loopt diezelfde Derksen jou teksten te jatten...

Jij bent me eigenlijk een partij goed.
The only thing I fear is my MoM
pi_63977953
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:54 schreef Juk het volgende:

[..]

Eerst kom je met een verhaal dat jij ervoor gezorgd hebt dat alle media dachten dat Theo Janssen naar Feyenoord ging, dan heb jij ineens een vraag in dat monoloogje van meneer Derksen en nu weer loopt diezelfde Derksen jou teksten te jatten...

Jij bent me eigenlijk een partij goed.
Ik ben soort adviseur van Derksen. Zoals Kay van de Linde voor Verdonk was.
pi_63978600
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan die weer kaarten regelen voor zijn jodenvrienden, zoals Landzaat nu doet. Leuk ja.

Oh, Column borst:

Elite
Tegen TTIP
pi_63979999
Feyenoord
pi_63980214
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 01:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan die weer kaarten regelen voor zijn jodenvrienden, zoals Landzaat nu doet. Leuk ja.

Oh, Column borst:

[ afbeelding ]
Volgens mij is Castelen geen jood.Hij komt toch uit den haag?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2008 @ 05:22:07 #42
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63980240
Succes vanavond
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:17:05 #43
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_63980598
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Column Hugo Borst.
Laf om die volgevreten vedetten Giovanni B. en Roy M. een hand boven het hoofd te houden, juist hun hadden nu op moeten staan en als ervaren profs de rust moeten bewaren. Luie flikkers die hier komen om te renterieren, ga gvd krachttraining doen en de Feyenoord mentaliteit uitstralen in plaats van je tijd te steken in een hetze tegen de trainer. Borst die punten probeert te scoren over de rug van een verminkte Hofland die rijp voor het slachthuis is, maar tegen de meer gerespecteerde spelers durft hij niet stevig uit te halen.
pi_63980600
Goedemorgen! Vandaag ff werken en dan op naar Rotterdam waar hopelijk het bestuur gaat vallen vanavond! Heb er zin in
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:41:10 #45
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63980677
.
pi_63980736
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 08:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goedemorgen! Vandaag ff werken en dan op naar Rotterdam waar hopelijk het bestuur gaat vallen vanavond! Heb er zin in
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63980744
Als het bestuur valt..en dan?

Niet dat ik zo geweldig onder de indruk ben van die lui. Maar je dan worden we echt een ongeleid projectiel als nu het bestuur weer opstapt.
"..and in my brain it's going wrong.."
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2008 @ 09:01:08 #48
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63980785
quote:
Gaan jullie eigenlijk vanavond het Maasgebouw weer bestormen?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63981395
quote:
Die valt ook in 1 avondje.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')