Zou van mij mogenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat moet een nieuwe bestuur nou gaan opleveren? Zolang ze geen Russische spreken zie ik geen positieve verandering. (niet dat ik die Russen wil overigens. )
hoop inderdaad dat ik morgen niet weer voor niks in de kou ken gaan zittenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef venomsnake het volgende:
Succes morgen tegen AZ.
Al zal dat enorm zwaar worden, AZ is in vorm.
Ik vind dat je Verbeek weinig kan aanrekenen over de gang van zaken, maar dat hij Bruins en El Ahmadi blijft opstellen vindt ik toch beroerde keuzes. Bruins speelt al weken als een krant en El Ahmadi kost je gewoon per wedstrijd minstens 2 doelpunten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord treedt in De Kuip in de volgende opstelling aan: Timmer; Tiendalli, Derijck, Bahia en Van Bronckhorst; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Lucius en Bruins; Makaay.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef Sloggi het volgende:
Het begin van het einde, Happel? Denk je dat, hoop je dat of allebei?
Inderdaad wel droevig dat hij al 2 keer geblesseerd raakt waar geen bal aan te pas komt, wat zeg ik, niet eens op het voetbalveld.quote:
Zo als het nu gaat kan het ook niet verder, maar in handen komen van een één of andere rijke stinkert, nou nee dank je.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Grulez het volgende:
Ik zou weleens een rijke saudische olieboer aan het roer willen zien. Kijken hoe dat gaat.
Mwa.Ligt eraan wat zo'n man van plan is met de club.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo als het nu gaat kan het ook niet verder, maar in handen komen van een één of andere rijke stinkert, nou nee dank je.
Als hij toppers naar de Kuip haalt dan vind ik het best.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mwa.Ligt eraan wat zo'n man van plan is met de club.
Precies.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij toppers naar de Kuip haalt dan vind ik het best.
Ik vind het juist wel passen omdat het een club met uitstraling en een rijke historie is. En er zijn in deze huidige (financiële) positie mogelijkheden voor grote invloed en zeggenschap. Voor een kansloze rukker met poen lijkt me dat juist wel interessant.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies.
Volgens mij geilen als die sjeiks etc. op de Premier League dus ik zie het bij Feyenoord niet zo snel gebeuren.
En dan een team zoals Chelski worden met alleen maar duur betaalde buitenlandse vedettes, nou nee dank je hoor, dan zie je mij niet meer in de Kuip.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij toppers naar de Kuip haalt dan vind ik het best.
Daar is Feyenoord idd niet interessant genoeg voor, ik dacht eerder aan een Hearts in Schotland.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Luni het volgende:
[..]
En dan een team zoals Chelski worden met alleen maar duur betaalde buitenlandse vedettes, nou nee dank je hoor, dan zie je mij niet meer in de Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |