Zal een gezellig sfeetje worden morgen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan ze 90 minuten lang uitfluiten.
Zoiets?quote:---------------------------van Dijk---------------------------
Tiendalli--------Bahia-----------Nieveld---------------Gio
--------------Leerdam------------Fer-----------------------
-------------------------Wijnaldum--------------------------
Slory--------------------------------------------------Pedro
--------------------------Makaay----------------------------
Dat was gladjanus Bosz ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Was het niet ook bosz die toendertijd de Kromme er op een slinkse manier uitwerkte?
Zie hem er zo voor aan dat hij een 1- 2tje aan het maken is met een lekkende speler om zo de positie van Verbeek onmogelijk te maken...
Je zult er ook ongetwijfeld een paar hebben die 'veilig' meegaan in de stemming van de meerderheid en ervaren jongens. Sterk signaal dat de jonkies wel achter de trainer blijven staan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 05:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
van Greene snap ik dat niet, die speelde voordat hij geblesseerd raakte
Ow come on, dit meen je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Was het niet ook bosz die toendertijd de Kromme er op een slinkse manier uitwerkte?
Zie hem er zo voor aan dat hij een 1- 2tje aan het maken is met een lekkende speler om zo de positie van Verbeek onmogelijk te maken...
Wat een slecht geschreven ongefundeerd jankstukje zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:15 schreef Manu82 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)s_bij_Feyenoord.html
ik niet , ik zou bruins wel eens op de positie van hofs en de guzman willen zien ..quote:Op donderdag 11 december 2008 18:16 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Crane, ik ben het een keertje met je eens!
Bij Excelcior speelde hij vanaf recht, niet centraal..............quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:53 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ik niet , ik zou bruins wel eens op de positie van hofs en de guzman willen zien ..
daar heeft ie , op 2 minuten tegen de houthakkers van hardenberg na , geen kans gehad.
Bruins moet je niet verpesten aan de linkerkant.
kom op , je ziet toch dat zo'n jongen de capaciteiten van een man achter de spitsen heeft ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Bij Excelcior speelde hij vanaf recht, niet centraal..............
Mja, ik zou het juist raar vinden als die 4 ook tegen stemden.. Zeker Tiendali en Biseswar, die eigenlijk afgeschreven waren en van Verbeek toch een kans hebben gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:00 schreef dill het volgende:
Als dat stuk waar is van 14 tegen 4 dan verdienen die vier jonge gasten wel een dikke pluim trouwens.
Niet zozeer dat ze achter Verbeek zijn gaan staan maar dat ze met een hele selectie die tegen stemt gewoon hun eigen weg blijven volgen, dat zegt wel iets. Groepsprocessen werken vaak namelijk heel anders. Zeker wanneer je jong en onervaren bent en tegen jongens als Makaay en van Bronckhorst in moet gaan.
Dat zou je zeggen ja, maar zo werkt het dus vaak (meestal) niet. Ik weet ook niet of deze stemming bijvoorbeeld anoniem is geweest maar als dit niet het geval is geweest dan vind ik het erg bijzonder. Anders ook trouwens, maar het zou het iets makkelijker maken voor die jongens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ik zou het juist raar vinden als die 4 ook tegen stemden.. Zeker Tiendali en Biseswar, die eigenlijk afgeschreven waren en van Verbeek toch een kans hebben gehad.
Ja, Bozs wist ook van te voren dat ze niet zouden gaan renderenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:21 schreef Hamilcar het volgende:
Krijg je ervan als je ipv je schulden te saneren, je het geld <wat je hebt> gaat investeren in vedetten die niet renderen.
Het is allemaal korte termijn gelul.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, Bozs wist ook van te voren dat ze niet zouden gaan renderenVolgens mij was vrijwel iedereen het er destijds over eens dat de injectie Makaay/Bronckhorst/Hofland/De Cler/Tomasson een hele goede zet was.
Zij hadden Feyenoord er sportief bovenop moeten helpen, zodat de ploeg weer aantrekkelijker wordt voor talenten. Helaas is dat mislukt, waardoor je nu met een groot probleem zit. Want oude spelers zonder restwaarde en geen talent dat er nog voor kiest om naar feyenoord te verkassen, wanneer hij ook naar Twente of Heerenveen kan.
Maar het feit dat het is mislukt ligt niet aan Bosz, maar aan de spelers zelf.
quote:"Legioen wil beelden wanbestuurders online zetten"
Naar aanleiding van het jarenlange wanbeleid roept Het Legioen bestuurders die zich in de bestuurskamer misdragen hebben op zich zo spoedig bij de achterban te melden. Het Legioen heeft inmiddels al een aantal wanbestuurders geïdentificeerd, aangesproken en voor onbepaalde tijd uitgesloten.
Het Legioen is nog op zoek naar de identiteit van een aantal bestuurders dat zich in het Maasgebouw schuldig heeft gemaakt aan stelselmatig wanbeleid. Tenzij deze mensen zich zelf melden is Het Legioen voornemens dat beeldmateriaal komende dinsdag op de website te plaatsen.
Indien u zich wilt melden kunt u dat doen middels een e-mail naar meldpunt@feyenoord.nl
Slappe hap weer van het bestuur. Eerst roepen dat de daders het zelf moeten betalen, en nu ineens zeggen dat het Feyenoord geld kost.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:38 schreef ursel het volgende:
Milde boete voor Feyenoord na rellen in La Coruna
Scheelt dan weer..![]()
ff kijken of we een betalingsregeling kunnen treffen met ze..
Ik vond het goed dat ze werden aangetrokken ja, maar had geen idee wat hun impact was op de begroting. Als je club aan de rand van de financiele afgrond staat, dan zorg je toch eerst dat je op een veilige manier een paar stappen terugmaakt ipv zo'n wilde gok? Noem het laf, noem het wijs, noem het wat je wilt maar ik had echt nooit deze gok gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, Bozs wist ook van te voren dat ze niet zouden gaan renderenVolgens mij was vrijwel iedereen het er destijds over eens dat de injectie Makaay/Bronckhorst/Hofland/De Cler/Tomasson een hele goede zet was.
Zij hadden Feyenoord er sportief bovenop moeten helpen, zodat de ploeg weer aantrekkelijker wordt voor talenten. Helaas is dat mislukt, waardoor je nu met een groot probleem zit. Want oude spelers zonder restwaarde en geen talent dat er nog voor kiest om naar feyenoord te verkassen, wanneer hij ook naar Twente of Heerenveen kan.
Maar het feit dat het is mislukt ligt niet aan Bosz, maar aan de spelers zelf.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen er lang of kort over discusieren maar we zijn het er allemaal wel over eens dat Bosz plaats moet maken voor iemand anders.
Ik heb een keer een filmpje gezien van mensen in een lift.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:26 schreef dill het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja, maar zo werkt het dus vaak (meestal) niet. Ik weet ook niet of deze stemming bijvoorbeeld anoniem is geweest maar als dit niet het geval is geweest dan vind ik het erg bijzonder. Anders ook trouwens, maar het zou het iets makkelijker maken voor die jongens.
Lees maar eens iets over de psychologie binnen (hechte) groepenJe zult versteld staan.
Maruh, waarom mogen Van Bronckhorst en Makaay morgen wel van jou spelen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen er lang of kort over discusieren maar we zijn het er allemaal wel over eens dat Bosz plaats moet maken voor iemand anders.
Omdat ik in hun 2 het nog wel zie zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Maruh, waarom mogen Van Bronckhorst en Makaay morgen wel van jou spelen?
Ja, en sommige zijn nog fan van hemquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zoals jij? Jij bent nl fan van iedereen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, en sommige zijn nog fan van hem
Opschieten mensen, we hebben voorrang! Stel je voor dat het dadelijk uitverkocht isquote:Korting en voorrang seizoenkaarthouders bij bekerduel
Houders van een seizoenkaart kunnen met voorrang en met korting kaarten kopen voor de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen op 20 januari. Seizoenkaarthouders kunnen vanaf komende zaterdag (13 december) 9:00 uur tot 2 januari met 5 euro korting ongelimiteerd kaarten kopen voor het duel in de achtste finale van het bekertoernooi. Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticketbox en via deze website.
Vanaf 2 januari gaat de vrije verkoop van start en krijgen seizoenkaarthouders geen korting meer. De wedstrijd in de achtste finale van de KNVB beker begint om 20:45 uur. Klik hier voor meer informatie.
Heb je toegevoegd op live, kom dan fifa , laat ik eens zien wat voetbal isquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zoals jij? Jij bent nl fan van iedereen...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op live, kom dan fifa , laat ik eens zien wat voetbal is
Wat moet hij anders zeggen? Dat het verhaal klopt? Dan kan Feyenoord helemaal niet meer verder met Verbeek. En dan zullen ze zijn contract af moeten kopen. En daar hebben we de centjes niet voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:33 schreef Hamilcar het volgende:
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst van Feyenoord heeft vrijdag in De Kuip in scherpe bewoordingen afstand genomen van alle verhalen over een diepe vertrouwenscrisis tussen de Rotterdamse spelersgroep en trainer Gertjan Verbeek.
,,Allemaal onzin'', betoogde hij tijdens een verrassend bezoekje aan de Fred Blankemeijer Zaal, waar Verbeek klaar zat voor zijn gebruikelijke perspraatje.
Van Bronckhorst voelde zich geroepen om namens zichzelf en de ,,voltallige spelersgroep'' een officiële verklaring af te leggen. ,,Het is ongebruikelijk, ja. Maar wij vinden het nodig om een aantal zaken uit de wereld te helpen. Want de verhalen die in de afgelopen week zijn gepubliceerd, veroorzaken een negatieve stemming in de groep en binnen de club. Wij herkennen onszelf er totaal niet in.''
Nee nee, het zal allemaal wel uit de lucht gegrepen zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:33 schreef Hamilcar het volgende:
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst van Feyenoord heeft vrijdag in De Kuip in scherpe bewoordingen afstand genomen van alle verhalen over een diepe vertrouwenscrisis tussen de Rotterdamse spelersgroep en trainer Gertjan Verbeek.
,,Allemaal onzin'', betoogde hij tijdens een verrassend bezoekje aan de Fred Blankemeijer Zaal, waar Verbeek klaar zat voor zijn gebruikelijke perspraatje.
Van Bronckhorst voelde zich geroepen om namens zichzelf en de ,,voltallige spelersgroep'' een officiële verklaring af te leggen. ,,Het is ongebruikelijk, ja. Maar wij vinden het nodig om een aantal zaken uit de wereld te helpen. Want de verhalen die in de afgelopen week zijn gepubliceerd, veroorzaken een negatieve stemming in de groep en binnen de club. Wij herkennen onszelf er totaal niet in.''
Hij kan ook helemaal niks zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat moet hij anders zeggen? Dat het verhaal klopt? Dan kan Feyenoord helemaal niet meer verder met Verbeek. En dan zullen ze zijn contract af moeten kopen. En daar hebben we de centjes niet voor.
Dan krijg je wild west verhalen. Gio is dit zegje gewoon opgelecht vanuit hogere hand. Bosz en Co hopen natuurlijk dat die domme havenarbeidertjes hem wel geloven, want zelf zijn ze totaal niet geloofwaardig meer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij kan ook helemaal niks zeggen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op live, kom dan fifa , laat ik eens zien wat voetbal is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |