abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63954308
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, we gaan ze 90 minuten lang uitfluiten.
Zal een gezellig sfeetje worden morgen!
pi_63954361
Wanneer gaan ze dat scoutings apparaat eens aanpakken dan?
pi_63954464
Opstelling van morgen?
quote:
---------------------------van Dijk---------------------------
Tiendalli--------Bahia-----------Nieveld---------------Gio
--------------Leerdam------------Fer-----------------------
-------------------------Wijnaldum--------------------------
Slory--------------------------------------------------Pedro
--------------------------Makaay----------------------------
Zoiets?
pi_63954515
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opstelling van morgen?
[..]

Zoiets?
kan niet, is een avondwedstrijd. Dan ligt een deel al in bed vrees ik.
BFF met GGMM
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:12:50 #205
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63954619
quote:
Opstelling van morgen?
[..]

Zoiets?
Slory...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63954664
Was het niet ook bosz die toendertijd de Kromme er op een slinkse manier uitwerkte?
Zie hem er zo voor aan dat hij een 1- 2tje aan het maken is met een lekkende speler om zo de positie van Verbeek onmogelijk te maken...
pi_63954684
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Was het niet ook bosz die toendertijd de Kromme er op een slinkse manier uitwerkte?
Zie hem er zo voor aan dat hij een 1- 2tje aan het maken is met een lekkende speler om zo de positie van Verbeek onmogelijk te maken...
Dat was gladjanus Bosz ja.
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:24:35 #208
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63954854
[Roddelmodus]
Misschien is Bosz zelf wel ut lek..
[/Roddelmodus]
pi_63954894
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 05:31 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

van Greene snap ik dat niet, die speelde voordat hij geblesseerd raakte
Je zult er ook ongetwijfeld een paar hebben die 'veilig' meegaan in de stemming van de meerderheid en ervaren jongens. Sterk signaal dat de jonkies wel achter de trainer blijven staan.
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:25:55 #210
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63954901
quote:
Ow come on, dit meen je toch niet serieus he?

Merendeel zou hier zo bij de Privé kunnen werken
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63955821
Exit Vebreek dus na morgen.
pi_63955895
Ik geloof echt helemaal niets van die 4 tegen 14.
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 11:15:04 #213
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63956087
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:19:14 #214
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63956216
En al die andere gasten dan? Of mochten alleen fitte spelers stemmen?
pi_63956707
quote:
Wat een slecht geschreven ongefundeerd jankstukje zeg.
pi_63957147
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:16 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Crane, ik ben het een keertje met je eens!
ik niet , ik zou bruins wel eens op de positie van hofs en de guzman willen zien ..
daar heeft ie , op 2 minuten tegen de houthakkers van hardenberg na , geen kans gehad.
Bruins moet je niet verpesten aan de linkerkant.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_63957356
quote:
Opstelling van morgen?
[..]

Zoiets?
Waarom Gio en Makaay wel?
pi_63957395
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:53 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ik niet , ik zou bruins wel eens op de positie van hofs en de guzman willen zien ..
daar heeft ie , op 2 minuten tegen de houthakkers van hardenberg na , geen kans gehad.
Bruins moet je niet verpesten aan de linkerkant.
Bij Excelcior speelde hij vanaf recht, niet centraal..............
pi_63957649
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Bij Excelcior speelde hij vanaf recht, niet centraal..............
kom op , je ziet toch dat zo'n jongen de capaciteiten van een man achter de spitsen heeft ?
hij heeft geniale steekpasses.
maar je hebt gelijk bij Excelsior stond ie rechtshalf , waarom dan nu linksbuiten ??
daar had van marwijk ook een houtje van..
spelers gewoon ergens neerpleuren omdat daar iemand nodig was..
had na de afwezigheid van de Guzman echt verwacht dat Luigi daar een kans zou krijgen.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:38:25 #220
63192 ursel
pi_63958285
Milde boete voor Feyenoord na rellen in La Coruna

Scheelt dan weer..
ff kijken of we een betalingsregeling kunnen treffen met ze..
pi_63958857
Als dat stuk waar is van 14 tegen 4 dan verdienen die vier jonge gasten wel een dikke pluim trouwens.

Niet zozeer dat ze achter Verbeek zijn gaan staan maar dat ze met een hele selectie die tegen stemt gewoon hun eigen weg blijven volgen, dat zegt wel iets. Groepsprocessen werken vaak namelijk heel anders. Zeker wanneer je jong en onervaren bent en tegen jongens als Makaay en van Bronckhorst in moet gaan.
pi_63959239
En wat ben ik woest om deze teringzooi trouwens.

Ieder jaar denk/hoop je van; slechter zal het toch wel niet kunnen en ja hoor, ze presteren het gewoon om er een grote kankerzooi van te maken. Heb ook telkens het idee dat voor de personen die weg gaan steeds minder capabele mensen terug komen in plaats van dat ze beter worden. Als je die Gudde en Bosz nu ook in de media hoort, het is toch om te janken
pi_63959395
Krijg je ervan als je ipv je schulden te saneren, je het geld <wat je hebt> gaat investeren in vedetten die niet renderen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:22:38 #224
63192 ursel
pi_63959430
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:00 schreef dill het volgende:
Als dat stuk waar is van 14 tegen 4 dan verdienen die vier jonge gasten wel een dikke pluim trouwens.

Niet zozeer dat ze achter Verbeek zijn gaan staan maar dat ze met een hele selectie die tegen stemt gewoon hun eigen weg blijven volgen, dat zegt wel iets. Groepsprocessen werken vaak namelijk heel anders. Zeker wanneer je jong en onervaren bent en tegen jongens als Makaay en van Bronckhorst in moet gaan.
Mja, ik zou het juist raar vinden als die 4 ook tegen stemden.. Zeker Tiendali en Biseswar, die eigenlijk afgeschreven waren en van Verbeek toch een kans hebben gehad.
pi_63959520
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef ursel het volgende:

[..]

Mja, ik zou het juist raar vinden als die 4 ook tegen stemden.. Zeker Tiendali en Biseswar, die eigenlijk afgeschreven waren en van Verbeek toch een kans hebben gehad.
Dat zou je zeggen ja, maar zo werkt het dus vaak (meestal) niet. Ik weet ook niet of deze stemming bijvoorbeeld anoniem is geweest maar als dit niet het geval is geweest dan vind ik het erg bijzonder. Anders ook trouwens, maar het zou het iets makkelijker maken voor die jongens.

Lees maar eens iets over de psychologie binnen (hechte) groepen Je zult versteld staan.
pi_63959594
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:21 schreef Hamilcar het volgende:
Krijg je ervan als je ipv je schulden te saneren, je het geld <wat je hebt> gaat investeren in vedetten die niet renderen.
Ja, Bozs wist ook van te voren dat ze niet zouden gaan renderen Volgens mij was vrijwel iedereen het er destijds over eens dat de injectie Makaay/Bronckhorst/Hofland/De Cler/Tomasson een hele goede zet was.

Zij hadden Feyenoord er sportief bovenop moeten helpen, zodat de ploeg weer aantrekkelijker wordt voor talenten. Helaas is dat mislukt, waardoor je nu met een groot probleem zit. Want oude spelers zonder restwaarde en geen talent dat er nog voor kiest om naar feyenoord te verkassen, wanneer hij ook naar Twente of Heerenveen kan.

Maar het feit dat het is mislukt ligt niet aan Bosz, maar aan de spelers zelf.
pi_63959789
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, Bozs wist ook van te voren dat ze niet zouden gaan renderen Volgens mij was vrijwel iedereen het er destijds over eens dat de injectie Makaay/Bronckhorst/Hofland/De Cler/Tomasson een hele goede zet was.

Zij hadden Feyenoord er sportief bovenop moeten helpen, zodat de ploeg weer aantrekkelijker wordt voor talenten. Helaas is dat mislukt, waardoor je nu met een groot probleem zit. Want oude spelers zonder restwaarde en geen talent dat er nog voor kiest om naar feyenoord te verkassen, wanneer hij ook naar Twente of Heerenveen kan.

Het is allemaal korte termijn gelul.

Iedereen vergeet dat het al jaren en jaren verkeerd zit binnen Feyenoord. Dat is gemaskeerd door een kampioenschap in '99 en de UEFA cup in 2002 maar ook toen zat het niet goed.

Van binnen is Feyenoord gewoon hartstikke ziek. Al heel lang. Niet alleen sportief maar op heel veel andere vlakken is het ook al jaren een drama. Als ze eens na zouden gaan hoeveel frustraties er al jaren bij de supporters (binnen en buiten het Maasgebouw) leven dan kun je daar 10 boeken over vol schrijven. En met de mensen die er nu zitten wordt het alleen maar erger volgens mij. Bosz is gewoon een gluiperd en Gudde lijkt me best een aardige vent maar gewoon incapabel. En zo valt er bijna over iedereen wel iets aan te merken. Dit gaat echt nog jaaaaaaaaaaaaaren duren, als het ooit al goed gaat komen.
pi_63959800
quote:
"Legioen wil beelden wanbestuurders online zetten"

Naar aanleiding van het jarenlange wanbeleid roept Het Legioen bestuurders die zich in de bestuurskamer misdragen hebben op zich zo spoedig bij de achterban te melden. Het Legioen heeft inmiddels al een aantal wanbestuurders geïdentificeerd, aangesproken en voor onbepaalde tijd uitgesloten.
Het Legioen is nog op zoek naar de identiteit van een aantal bestuurders dat zich in het Maasgebouw schuldig heeft gemaakt aan stelselmatig wanbeleid. Tenzij deze mensen zich zelf melden is Het Legioen voornemens dat beeldmateriaal komende dinsdag op de website te plaatsen.

Indien u zich wilt melden kunt u dat doen middels een e-mail naar meldpunt@feyenoord.nl
pi_63959893
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:38 schreef ursel het volgende:
Milde boete voor Feyenoord na rellen in La Coruna

Scheelt dan weer..
ff kijken of we een betalingsregeling kunnen treffen met ze..
Slappe hap weer van het bestuur. Eerst roepen dat de daders het zelf moeten betalen, en nu ineens zeggen dat het Feyenoord geld kost.
pi_63960331
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik vond het goed dat ze werden aangetrokken ja, maar had geen idee wat hun impact was op de begroting. Als je club aan de rand van de financiele afgrond staat, dan zorg je toch eerst dat je op een veilige manier een paar stappen terugmaakt ipv zo'n wilde gok? Noem het laf, noem het wijs, noem het wat je wilt maar ik had echt nooit deze gok gemaakt.

Een goed bestuurder is een verantwoordelijk bestuurder.
pi_63960412
We kunnen er lang of kort over discusieren maar we zijn het er allemaal wel over eens dat Bosz plaats moet maken voor iemand anders.
pi_63960444
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen er lang of kort over discusieren maar we zijn het er allemaal wel over eens dat Bosz plaats moet maken voor iemand anders.
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:00:06 #233
185115 Juk
Misschien
pi_63960474
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:26 schreef dill het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen ja, maar zo werkt het dus vaak (meestal) niet. Ik weet ook niet of deze stemming bijvoorbeeld anoniem is geweest maar als dit niet het geval is geweest dan vind ik het erg bijzonder. Anders ook trouwens, maar het zou het iets makkelijker maken voor die jongens.

Lees maar eens iets over de psychologie binnen (hechte) groepen Je zult versteld staan.
Ik heb een keer een filmpje gezien van mensen in een lift.
Als iedereen naar rechts ging staan ipv met het gezicht naar de liftdeuren (wat iedereen normaal gesproken doet) en er kwam iemand de lift binnen die niks wist van het complot ging hij ook maar naar rechts staan kijken, terwijl daar helemaal geen enkele aanleiding voor was behalve dan dat de rest het ook deed.

En een anonieme stemming is niet zo heel anoniem als "Het Lek" namen kan noemen.

Kortom is het inderdaad veelzeggend dat de spelers die falen Verbeek niet moeten.
The only thing I fear is my MoM
pi_63960488
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maruh, waarom mogen Van Bronckhorst en Makaay morgen wel van jou spelen?
pi_63960586
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Maruh, waarom mogen Van Bronckhorst en Makaay morgen wel van jou spelen?
Omdat ik in hun 2 het nog wel zie zitten.
pi_63960956
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:19:43 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63960988
quote:
Ja, en sommige zijn nog fan van hem
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:21:08 #238
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63961029
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja, en sommige zijn nog fan van hem
Zoals jij? Jij bent nl fan van iedereen...

pi_63961124
quote:
Korting en voorrang seizoenkaarthouders bij bekerduel

Houders van een seizoenkaart kunnen met voorrang en met korting kaarten kopen voor de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen op 20 januari. Seizoenkaarthouders kunnen vanaf komende zaterdag (13 december) 9:00 uur tot 2 januari met 5 euro korting ongelimiteerd kaarten kopen voor het duel in de achtste finale van het bekertoernooi. Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticketbox en via deze website.

Vanaf 2 januari gaat de vrije verkoop van start en krijgen seizoenkaarthouders geen korting meer. De wedstrijd in de achtste finale van de KNVB beker begint om 20:45 uur. Klik hier voor meer informatie.
Opschieten mensen, we hebben voorrang! Stel je voor dat het dadelijk uitverkocht is
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:25:28 #240
139407 jorienvdherik
pi_63961146
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zoals jij? Jij bent nl fan van iedereen...

Heb je toegevoegd op live, kom dan fifa , laat ik eens zien wat voetbal is
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:26:41 #241
139407 jorienvdherik
pi_63961178
Spierproblemen zetten een vraagteken achter de naam Hofland voor het duel met AZ, dat zaterdag naar Rotterdam komt. Of Henk Timmer tegen zijn oude club onder lat kan plaatsnemen is nog de vraag. De Feyenoord-doelman was donderdag te ziek om te trainen.

Woensdag stap avond, had zeker een kater
pi_63961181
pi_63961324
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst van Feyenoord heeft vrijdag in De Kuip in scherpe bewoordingen afstand genomen van alle verhalen over een diepe vertrouwenscrisis tussen de Rotterdamse spelersgroep en trainer Gertjan Verbeek.

,,Allemaal onzin'', betoogde hij tijdens een verrassend bezoekje aan de Fred Blankemeijer Zaal, waar Verbeek klaar zat voor zijn gebruikelijke perspraatje.

Van Bronckhorst voelde zich geroepen om namens zichzelf en de ,,voltallige spelersgroep'' een officiële verklaring af te leggen. ,,Het is ongebruikelijk, ja. Maar wij vinden het nodig om een aantal zaken uit de wereld te helpen. Want de verhalen die in de afgelopen week zijn gepubliceerd, veroorzaken een negatieve stemming in de groep en binnen de club. Wij herkennen onszelf er totaal niet in.''
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:39:47 #244
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63961465
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Euhm nee dus:
1) Ben aan het werk.
2) Ga vanavond op de xbox maar dan waarschijnlijk FIFA met wat anderen.
3) Als 3 niet lukt, heb ik tijd voor je.
4) Wat de neuk heeft het wel of niet beter zijn in FIFA hier in hemelsnaam mee te maken?
pi_63961517
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:33 schreef Hamilcar het volgende:
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst van Feyenoord heeft vrijdag in De Kuip in scherpe bewoordingen afstand genomen van alle verhalen over een diepe vertrouwenscrisis tussen de Rotterdamse spelersgroep en trainer Gertjan Verbeek.

,,Allemaal onzin'', betoogde hij tijdens een verrassend bezoekje aan de Fred Blankemeijer Zaal, waar Verbeek klaar zat voor zijn gebruikelijke perspraatje.

Van Bronckhorst voelde zich geroepen om namens zichzelf en de ,,voltallige spelersgroep'' een officiële verklaring af te leggen. ,,Het is ongebruikelijk, ja. Maar wij vinden het nodig om een aantal zaken uit de wereld te helpen. Want de verhalen die in de afgelopen week zijn gepubliceerd, veroorzaken een negatieve stemming in de groep en binnen de club. Wij herkennen onszelf er totaal niet in.''
Wat moet hij anders zeggen? Dat het verhaal klopt? Dan kan Feyenoord helemaal niet meer verder met Verbeek. En dan zullen ze zijn contract af moeten kopen. En daar hebben we de centjes niet voor.
pi_63961560
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:33 schreef Hamilcar het volgende:

Nee nee, het zal allemaal wel uit de lucht gegrepen zijn
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63961573
Whaha de eerste vraag over Verbeek was van mij

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)EenGeweldigeHork.htm
pi_63961586
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat moet hij anders zeggen? Dat het verhaal klopt? Dan kan Feyenoord helemaal niet meer verder met Verbeek. En dan zullen ze zijn contract af moeten kopen. En daar hebben we de centjes niet voor.
Hij kan ook helemaal niks zeggen.
pi_63961673
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij kan ook helemaal niks zeggen.
Dan krijg je wild west verhalen. Gio is dit zegje gewoon opgelecht vanuit hogere hand. Bosz en Co hopen natuurlijk dat die domme havenarbeidertjes hem wel geloven, want zelf zijn ze totaal niet geloofwaardig meer.
pi_63961763
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')