Ja en de avond na Heracles uit ook en zo kan de barman van Skihut nog een lijstje maken!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Tsja, ik kan er weinig mee. Allemaal emotionele factoren. Plus dat dit op de woensdag plaatsvond, voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap.
Nee dit verzin ik nu ffquote:
Moet je ff een modje lief aankijken, zijn hebben een fatsoenlijke search.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dit verzin ik nu ff![]()
Ik heb dat toen zelfs op FOK! gemeld. Iemand een idee hoe ik dat terug kan zoeken?
Ik heb zelf al wat gevondenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je ff een modje lief aankijken, zijn hebben een fatsoenlijke search.
Het grote AFC AJAX topic #272: Kunnen we niet heel AZ kopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als er hier iemand is die V-bal niet geloofd ben ik het wel. Niks mee gekregen toen van mijn actie dat Theo Jansen naar Feyenoord ging voor 2.3 miljoen euro plus Leonardo? En dat Jan Streuer op teletekst aan het ontkennen was? Dat heb ik heel simpel de wereld ingebracht daar een mailtje met de afzender .....@feyenoord.nl te sturen naar voetbalzone en v-bal. Heel internet stond op zo'n kop dat Jansen naar Feyenoord zou gaan. Inclusief het bestuur van Vitesse.
Zei het tochquote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef Lastpost het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/8688
Whaha.
Twijfelde ik eraan dan?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die verhalen over Theo Janssen heb ik verzonnen vanmiddagEn heel internet lult er nu over. Kijk maar us in het vorige Ajax topic. Ik heb gewoon een mailtje naar V-bal, voetbalprimeur, soccernews.nl en voetbalkrant.com gestuurd. Alle sites plaatste het bericht precies zoals ik het geschreven had met die 2,8 miljoen plus Leonardo
![]()
Dus zo gemakkelijk is het om de voetbalwereld op de kop te zetten.
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:03 schreef Lastpost het volgende:
Good Old Henk is me wel een zangtalentje zeg als ik die YouTube filmpjes zo zie.
Zolang het niet de avond voor Heracles uit is, zie ik echt het probleem niet. Misschien is het niet op en top professioneel, maar er gaan zo ontzettend veel voetballers naar de kroeg. Is nooit een punt van gemaakt, maar nu is het opeens een grote schandequote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja en de avond na Heracles uit ook en zo kan de barman van Skihut nog een lijstje maken!
Jij staat er gewoon te ver af om er ook maar iets van te snappen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zolang het niet de avond voor Heracles uit is, zie ik echt het probleem niet. Misschien is het niet op en top professioneel, maar er gaan zo ontzettend veel voetballers naar de kroeg. Is nooit een punt van gemaakt, maar nu is het opeens een grote schande
Toevallig ook nog eens de vier die dit seizoen wat klaarspelen.quote:Stemming Verbeek: 14 tegen, 4 voor
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - De middagtraining was nog volop aan de gang, toen Gertjan Verbeek woensdag opeens het veld afsprintte. In trainingspak klom hij het heuveltje naast Varkenoord op en stak in looppas de straat over, richting de Kuip.
afbeelding vergroten Trainer Gertjan Verbeek mag aanblijven, hoewel de meeste spelers het niet meer in hem zien zitten. FOTO UNITED PHOTOS
Autobestuurders die toevallig langsreden, keken de trainer van Feyenoord met open mond na.
In een week vol zwaarmoedige gesprekken en crisisberaad zag het er nogal curieus uit. Had Verbeek het helemaal gehad met Feyenoord? Moest de trainer op het matje komen in het Maasgebouw? ,,Nee,’’ zegt Verbeek. ,,En naar het toilet hoefde ik ook niet.’’
De Feyenoord-coach haastte zich om op tijd in Ridderkerk te zijn, voor een al langer geplande bijeenkomst met investeerders van de Rotterdamse club. Met directeur Eric Gudde en technisch directeur Peter Bosz sprak hij de geldschieters toe over de actuele stand van zaken bij Feyenoord. De boodschap, kort samengevat: ‘Op het veld zit het tegen, maar onze beleidskoers blijft hetzelfde’.
In grote lijnen is dat ook de uitkomst van de gesprekken die de laatste dagen werden gevoerd tussen spelers, technische staf en directie. Opmerkelijk, want maandagochtend zaten achttien aanwezige spelers bij elkaar om de meningen over Verbeek te peilen, zonder de trainer.
Veertien Feyenoorders gaven aan geen vertrouwen te hebben in een verdere samenwerking. Slechts vier spelers – Fer, Wijnaldum, Biseswar en Tiendalli – bleken pro-Verbeek. Onder anderen Danny Buijs, Theo Lucius en Andwélé Slory ontbraken bij de stemming, maar wel werd afgesproken om met een collectief standpunt naar de directie te stappen.
Op harde ingrepen hoeven de spelers van Feyenoord echter niet te rekenen. De drie voetballers die maandagmiddag verslag uitbrachten bij directeur Peter Bosz - Hofland, Makaay en Van Bronckhorst - voelden al snel dat een ontslag van Verbeek geen optie was. ,,We hebben een constructief gesprek gehad,’’ zei Bosz zelfs naderhand.
Bij een aantal andere spelers leeft sindsdien het gevoel dat het drietal de zaak minder hard heeft gespeeld dan eerder in de kleedkamer werd aangenomen. Hoe dan ook schaart de directie zich achter Verbeek, net als het overgrote deel van de achterban.
,,Zijn positie is geen item,’’ zegt directeur Gudde. ,,Zwalken is het slechtste wat je nu kunt doen.’’
Andersom zal er ook niet worden ingegrepen in de spelersgroep, bijvoorbeeld door een paar zogenoemde ‘rotte appels’ aan de kant te schuiven. Bij de aanhang zijn de spelers de grote zondebokken, na een jaar waarin Feyenoord vaker verloor dan dat het won.
,,Ik zie geen enkele reden iemand uit de selectie te zetten,’’ zegt Verbeek echter. De trainer heeft de spelersbijeenkomst sowieso niet opgevat als een motie van wantrouwen. ,,We hebben constructief met elkaar gesproken, waarbij de spelers ook heel kritisch naar zichzelf zijn geweest,’’ zegt Verbeek.
,,Het belangrijkste is dat we open zijn geweest naar elkaar, de onvrede die er was is hardop uitgesproken. En zo hoort het ook. Met de punten die zijn aangedragen, kunnen we als technische staf vooruit. We luisteren echt wel naar wat er leeft.’’
Goedbeschouwd hoopt de club dat de storm overwaait en dat het elftal zich de komende weken alsnog herpakt. Het duel met AZ van morgenavond mag op het oog dan een onmogelijke missie lijken, het is óók een uitgelezen kans om het tij te keren.
Noodgrepen kun je maar beter zo lang mogelijk uitstellen, beredeneert Feyenoord. Bovendien - ook niet onbelangrijk voor een straatarme club - kosten noodgrepen vaak geld.
De clubleiding en technische staf klampen zich vast aan de volgens hen ‘constructieve gesprekken’ van de laatste dagen.
Door onderling de hardnekkigste onvrede uit te spreken, hoopt Feyenoord dat het seizoen alsnog kan worden gered.
,,We gaan door op de ingeslagen weg,’’ zegt trainer Gertjan Verbeek. ,,We hebben een goede maand november gehad, die werd gevolgd door drie slechte wedstrijden tegen Deportivo La Coruña, Vitesse en De Graafschap. Maar dat betekent nog niet dat opeens alles wat we doen totaal verkeerd is.’’
De coach relativeert de onrust enigszins. ,,Als het sportief tegen zit, worden kleine ergernissen al snel grote irritaties. Dat is menselijk. Als jij een rotdag hebt gehad, ben je ook sneller geprikkeld. Of dat nou thuis is of op het werk. Het belangrijkste is om daar volwassen mee om te gaan. En dat hebben we gedaan.’’
Hehe inderdaad. Kudos voor hun.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Toevallig ook nog eens de vier die dit seizoen wat klaarspelen.
Je hebt je oordeel over het Legioen al klaar toch? Allemaal kansloze stumperts.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
Gaan de mensen hier tijdens de eerstvolgende wedstrijd de spelers gewoon toejuichen?
Het is een vraag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je hebt je oordeel over het Legioen al klaar toch? Allemaal kansloze stumperts.
Maakt geen reet uit wat gebeurd of niet gebeurd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
Gaan de mensen hier tijdens de eerstvolgende wedstrijd de spelers gewoon toejuichen?
Wel grappig dat ik de 1e was die de foto de ether had ingeknald.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
Wel grappig dat die foto al zondag op FOK! stond door jorienvdherik en dat GeenStijl er vier dagen later mee komt!
Het gaat voornamelijk om het in eigen beheer hebben van de stadioninkomsten.quote:
Het is om te janken. De situatie is dus als volgt: mannen die niks presteren willen de coach weg hebben zodat wat er gebeurd is niet op hun conto wordt geschreven. Nee, het komt op het conto van de trainer te staan en zij krijgen een nieuwe trainer en dus een nieuwe kans om hun naam waar te maken. Ik begrijp dat de mens een bepaalde overlevingsdrang kent, maar dit is gewoon en publique je naam zuiveren door iemand een mes in zijn rug te steken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
van Greene snap ik dat niet, die speelde voordat hij geblesseerd raaktequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef Grulez het volgende:
Precies de jonkies die presteren. Onder de veertien zitten vast de acht vastgeroeste oude rotten Timmer, De Cler, Hofland, Makaay, Van Bronckhorst, Landzaat, Mols en Bahia. Die het hele seizoen al niks presteren...
En gepasseerde mensen als Bruins en Green. Degene die dan over blijven zijn de geblesseerde Tomasson, Vlaar en de weer fitte El Ahmadi.
Kortom: de selectie past niet echt bij Verbeek![]()
Nee, we gaan ze 90 minuten lang uitfluiten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
Als er geen kut naar de Kuip komt voor Feijenoord`..is zo'n stadion nog duur.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:37 schreef Juk het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het in eigen beheer hebben van de stadioninkomsten.
De Kuip is nu voor Feyenoord alleen een kostenpost.
Mijn god...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
quote:Het is nog onzeker of Feyenoord komend weekend in de thuiswedstrijd tegen AZ een beroep kan doen op de routiniers Kevin Hofland en Henk Timmer. Diego Biseswar lijkt wel fit genoeg voor het duel.
Hofland is in Rotterdam het zoveelste slachtoffer geworden van een hamstringblessure. Hierdoor kon de centrale verdediger donderdag niet trainen. Ook Timmer ontbrak op diezelfde trainingssessie. De doelman is geveld door ziekte.
Dolle pret, daar wordt het team beter vanquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan ze 90 minuten lang uitfluiten.
Stemmen 18 man, dus er zijn 8 man niet aanwezig bij dat gesprek. Best veel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef Grulez het volgende:
Precies de jonkies die presteren. Onder de veertien zitten vast de acht vastgeroeste oude rotten Timmer, De Cler, Hofland, Makaay, Van Bronckhorst, Landzaat, Mols en Bahia. Die het hele seizoen al niks presteren...
En gepasseerde mensen als Bruins en Green. Degene die dan over blijven zijn de geblesseerde Tomasson, Vlaar en de weer fitte El Ahmadi.
Kortom: de selectie past niet echt bij Verbeek![]()
Nee, het is allemaal de schuld van Bosz. Alles. Gudde zal wel een vriendje van Bosz zijn denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Delen hier mensen de mening dat Gudde niet de juiste man op de juiste plaats is bij ons?
Kan maar zoquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal de schuld van Bosz. Alles. Gudde zal wel een vriendje van Bosz zijn denk ik.
Gelukkig zitten de mensen die wél een profclub hebben geleid allemaal in de rij aan het wachten op een nieuwe baan. Misschien wil Jorien wel terugkomen, dat zal jou wel tevreden stemmen denk ik zoquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan maar zo![]()
Maar ik heb het gevoel dat Gudde er alleen zit voor dat nieuwe stadion en verder niks.
Wat heeft hij nou voor een ervaring op bestuurlijk niveau? Een profclub leiden is wat anders als een amateurclubje. En daarnaast heeft hij de uitstraling van een bal gehakt.
Laat ze maar voltallig achter Verbeek gaan staanquote:Gio mobiliseert eredivisie voor Voedselbank
Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft alle spelers uit de Nederlandse eredivisie opgeroepen om donateur te worden van de voedselbank. Dat werd bekend tijdens de speciale benefietuitzending van De Frogers: Effe geen cent te makken.
Via een sms aan presentatrice Natasja Froger laat 'Gio' weten dat hij en de voltallige selectie van Feyenoord donateur van de stichting zijn geworden.
In het programma van de familie Froger worden zij gevolgd als ze een maand lang op bijstandsniveau moeten zien rond te komen. Met dit programma wil het gezin aandacht vragen voor het werk van de Voedselbank in Nederland.
Een man met charismaquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de mensen die wél een profclub hebben geleid allemaal in de rij aan het wachten op een nieuwe baan. Misschien wil Jorien wel terugkomen, dat zal jou wel tevreden stemmen denk ik zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |