abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63939212
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:14 schreef Crane het volgende:
Hofs mag terug idd. Zie hem veel liever dan Guzman en Bruins.
Crane, ik ben het een keertje met je eens!
pi_63939292
Kunnen we niet met een libro gaan spelen? Dan pakken we in ieder geval punten tegen teams als de Graafschap.

Okay, okay
pi_63939336
D-K wanneer dringt het nou eens tot je door dat Bosz niet verantwoordelijk is voor de talentpools. Hij heeft ze niet bedacht, dat was Woerts. Tevens is het geld wat ze daarmee binnen hebben gekregen geinvesteerd in spelers. Opzet van de pool was dus geslaagd. Er werden goede spelers gehaald, maar helaas brachten ze niet wat er van ze verwacht werd.

Ik weet dat je Bosz niet zo mag. Het slaat echter nergens op om hem overal als schuldige te zien.

Dat overbruggingsfonds is bij voorbaat al gedoemd te mislukken. Niemand die ¤5 miljoen gaat geven aan de club. Ik wel, als ik het kon missen.

Het plaatsen van Fer in talentpool numero II is trouwens belachelijk. Jacobs echt wanhopig en doet er echt alles aan om geld te verdienen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63939382
Ik vind die talentenpools wel een goed idee, typisch dat dat juist iets is wat Bosz NIET bedacht/gedaan heeft.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63939399
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:22 schreef Happel het volgende:
D-K wanneer dringt het nou eens tot je door dat Bosz niet verantwoordelijk is van de talentpools. Hij heeft ze niet bedacht, dat was Woerts. Tevens is het geld wat ze daarmee binnen hebben gekregen geinvesteerd in spelers. Opzet van de pool was dus geslaagd. Er werden goede spelers gehaald, maar helaas brachten ze niet wat er van ze verwacht werd.
Bosz gaf het geld toch uit wat uit de talentpools kwam? Die uitgaven zijn risico vol gedaan en waren gedoemt te mislukken. Leuk dat Makaay en van Bronckhorst kwamen (Wat niet door Bosz kwam maar door van Marwijk). Maar als je verder om van Bronckhorst en Makaay geen goede spelers hebt dan houd het al snel op.
  donderdag 11 december 2008 @ 18:27:36 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63939415
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:22 schreef Happel het volgende:
D-K wanneer dringt het nou eens tot je door dat Bosz niet verantwoordelijk is voor de talentpools. Hij heeft ze niet bedacht, dat was Woerts.
Bosz is als technisch directeur logischerwijs wel betrokken bij die talentpools, mag toch hopen dat zo'n vent z'n goedkeuring moet geven bij ideeën van een commercieël directeur.
Waarmee ik overigens niet wil afgeven op Bosz m.b.t deze kwestie, dit was gewoon een slimme manier om toch de selectie te versterken zonder je hierbij als club in de schulden te hoeven steken.
Dat die uitbreiding van de selectie minder presteerd dan de aankopen van een AZ of een NEC, daar kan geen enkele bestuurder iets aan doen, want dat die gasten iets kunnen kan geen enkele supporter ontkennen.

Alleen bij Makaay had ik zo m'n bedenkingen en niet dan niet zozeer om hem als spits, maar gezien het materiaal wat er omheen moet lopen.
pi_63939467
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]
Alleen bij Makaay had ik zo m'n bedenkingen en niet dan niet zozeer om hem als spits, maar gezien het materiaal wat er omheen moet lopen.
Je slaat de spijker op zijn kop! Totaal verkeerd ingekocht door de heer Bosz.
pi_63939574
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bosz gaf het geld toch uit wat uit de talentpools kwam? Die uitgaven zijn risico vol gedaan en waren gedoemt te mislukken.
Dat zeg ik toch...

Jij doet in nagenoeg al je post alsof Bosz het meesterbrein is bij Feyenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63939577
Daar ben ik het mee eens. Je haalt een peperdure spits binnen en je plaatst hem in een systeem wat niet bij hem past, maar wat moet je dan doen? Je kan moeilijk een team rondom een ouwe bok heen bouwen. Als hij wegvalt, heb je geen vervangende spits en zit je met de gebakken peren ..
pi_63939614
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch...

Jij doet in nagenoeg al je post alsof Bosz het meesterbrein is bij Feyenoord.
Daarom opbokken met die paardelul
  donderdag 11 december 2008 @ 18:49:06 #136
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63939916

Zeker al gepost ergens?
  donderdag 11 december 2008 @ 18:49:29 #137
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
  donderdag 11 december 2008 @ 18:51:34 #138
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63939989
Ach de bron doet er natuurlijk niet toe
  donderdag 11 december 2008 @ 18:54:58 #139
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63940077
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:51 schreef Grulez het volgende:
Ach de bron doet er natuurlijk niet toe
Sloeg niet op jou maar op het bericht hoor. Overigens is die foto hier al zondagmiddag door ons aller Jorien geplaatst. God, wat zal hij nu zitten genieten zeg.
  donderdag 11 december 2008 @ 19:03:37 #140
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63940272
Good Old Henk is me wel een zangtalentje zeg als ik die YouTube filmpjes zo zie.

pi_63940346
Hofs en El Akchaoui mogen komen en Den Ouden geeft tenminste 300% per wedstrijd!
pi_63940823
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:03 schreef Lastpost het volgende:
Good Old Henk is me wel een zangtalentje zeg als ik die YouTube filmpjes zo zie.

Cause nobody likes rock anymore!
pi_63941119
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofs en El Akchaoui mogen komen en Den Ouden geeft tenminste 300% per wedstrijd!
Mijn mongolide neefje geeft ook altijd 300%

Mag hij ook komen?
pi_63941145
Wel grappig dat die foto al zondag op FOK! stond door jorienvdherik en dat GeenStijl er vier dagen later mee komt !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63941257
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
Wel grappig dat die foto al zondag op FOK! stond door jorienvdherik en dat GeenStijl er vier dagen later mee komt !
Zoiets had ik een jaar of 2 geleden ook. Ik had via een e-mail adres (die ik hier niet kan noemen) een mailtje naar TV gelderland en Voetbalzone gestuurd dat Theo Jansen naar Feyenoord kwam. Dit was blijkbaar zo geloofwaardig dat het even later op teletekst van TV Gelderland en op Voetbalzone stond ! Even later werd het nog mooier toen Paul van der Kraan het ontkende op de site van Vitesse dat Theo Jansen naar Feyenoord ging !
pi_63941272
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
Jorien heeft dan ook genoeg rukmateriaal voor de komende 6 jaar.

Blijf het echt enorme onzin vinden. Het is fucking woensdag en je bent jarig. Lekker belangrijk. Elke voetballer stapt wel eens een kroeg in, maar nu is het opeens een probleem
pi_63941508
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Blijf het echt enorme onzin vinden. Het is fucking woensdag en je bent jarig. Lekker belangrijk. Elke voetballer stapt wel eens een kroeg in, maar nu is het opeens een probleem
[Naiefmodus]Die tent is om 10.00 open op woensdag dus wie zegt dat het niet nog voor het avondeten was[/Naiefmodus]

Maar serieus, hoe laat was het? Weet iemand dat ook?
The only thing I fear is my MoM
pi_63941685
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

denk dat het een optelsom is:

- je speelt ruk
- je laat je trainer vallen
- supporters vinden je ruk
- je verliest van bloody de graafschap
+ je gaat lekker feesten in Rotterdam
BFF met GGMM
pi_63943668
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

denk dat het een optelsom is:

- je speelt ruk
- je laat je trainer vallen
- supporters vinden je ruk
- je verliest van bloody de graafschap
+ je gaat lekker feesten in Rotterdam
Tsja, ik kan er weinig mee. Allemaal emotionele factoren. Plus dat dit op de woensdag plaatsvond, voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap.
pi_63944845
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zoiets had ik een jaar of 2 geleden ook. Ik had via een e-mail adres (die ik hier niet kan noemen) een mailtje naar TV gelderland en Voetbalzone gestuurd dat Theo Jansen naar Feyenoord kwam. Dit was blijkbaar zo geloofwaardig dat het even later op teletekst van TV Gelderland en op Voetbalzone stond ! Even later werd het nog mooier toen Paul van der Kraan het ontkende op de site van Vitesse dat Theo Jansen naar Feyenoord ging !
Sure
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')