(Kleine) Butjesstraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik heb net een poginkje gewaagd..quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:17 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik er niet meer woon , maar anders zou ik de hele binnenstad doorgefietst hebben tot ik het gevonden zou hebben
Oude Boteringequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:18 schreef Marmex het volgende:
Lutkenieuwstraat
Nou geloof me het sterft er vlakbij van de fietsen Chufi
Nee das de verkeerde hoek.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Of bedoel je de fietsenwinkels, Ferwerda enzo..
Nee, binnen de singelsquote:
Technisch gezien is het ook meer een foto van een huis dan van een straat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:31 schreef Marmex het volgende:
Ik ben een paar jaar taxichauffeur geweest in de stad, wist dat dit moeilijk zou zijn.......
Maar 18 foute antwoorden na 4 hints en meer als een week?
Singelstraat
En auto en moter mag er niet komen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Samenvattend:
binnen de diepenring, dichtbij alles, dichtbij de Martinitoren, de naam eindigt niet op -plein, -hof, -laan, -weg, -kade of op -singel, -markt, of -diep (lees: eindigt op -straat of iets geks), het is er niet smal en er komt geen hond.
Toch?
is al gezegd en foutquote:
Heeft Marmex dat gezegd? Heb ik gemist..quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:40 schreef kless het volgende:
[..]
En auto en moter mag er niet komen!
Er staat een verkeersbord op maar het klopt wel. Het is een niet heel brede straat, en iig eenrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft Marmex dat gezegd? Heb ik gemist..
dat zegt zo een verkeersbord.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft Marmex dat gezegd? Heb ik gemist..
GOEDZO!!!quote:
Komt ie nu meequote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Poststraat dacht ik ook, maar die is toch al genoemd hoop ik?
Ja is al genoemd!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Poststraat dacht ik ook, maar die is toch al genoemd hoop ik?
Hoe werkt het? Moet ik nu een nieuwe posten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
Oke luitjes tijd voor een nieuwe foto!
Ik kom net weer eens kijken in dit topic, het is niet zo dat ik me de hele week suf heb gezocht. Maar ik zou zweren dat die al genoemd was.quote:
Popkenstraat is genoemd, dat lijkt er het meest op. De Broerstraat waar de Poststraat op uitkomt is ook niet genoemd, de andere straat waar hij op uitkomt, de Oude Boteringestraat is wel genoemd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kom net weer eens kijken in dit topic, het is niet zo dat ik me de hele week suf heb gezocht. Maar ik zou zweren dat die al genoemd was.
Heb je een tip hoe ik het snelst een geschikte foto kan vinden (die nog niet geweest is)?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef Marmex het volgende:
Ja, ff foto zoeken, op photobucket knallen zonder duidelijk bestandsnaam en hier taggen.
Of linken, of wat dan ook.
Ik geloof je wel hoor, ik had hem alleen zelf van het kandidatenlijstje geschrapt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:23 schreef Marmex het volgende:
Popkenstraat is genoemd, dat lijkt er het meest op. De Broerstraat waar de Poststraat op uitkomt is ook niet genoemd, de andere straat waar hij op uitkomt, de Oude Boteringestraat is wel genoemd.
Vandaar dat je een foto van een huis had.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:31 schreef Marmex het volgende:
Funda, zoek ale huizen, VVV, als je een straat weet daarnaar zoeken in Google Images
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
maok 14quote:
Zeg ff dat de 1e Hunze niet goed is, ik denk dat ik 'm wel weet met je hintquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
nope
gelukkig niet gelijk raak, was even bang dat de huizen ms te herkenbaar waren
Zal ik 'n hint geven... of proberen de week van jouw foto te overtreffen?quote:
Bravo!quote:
Ga me gvd niet de les lezen over Groningen-Zuid, ik heb er 5 jaar gewoond.quote:Op zondag 14 december 2008 17:44 schreef Marmex het volgende:
Haha maar dat is eigenlijk niet Groningen Zuid, dat is Helpman. Groningen Zuid is de Weijert Zuid in de regel, ten zuiden van de van Ketwich Verschuurlaan.
Ok, ik plemp er ff een nieuwe op
Het is het 'zuiden van' Groningen, maar niet 'Groningen Zuid'. Dat komt idd door de afslag. Dat is Helpman. Helperwest, Helperkerkstraat etc is allemaal Helpman.quote:Op zondag 14 december 2008 17:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ga me gvd niet de les lezen over Groningen-Zuid, ik heb er 5 jaar gewoond.![]()
In dat geval bestaat Groningen-West en -Oost en -Noord niet.
Volgens mij komt dit puur door de afslag op de snelweg.
Ik wilde alleen de windrichting aangeven.quote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef Marmex het volgende:
[..]
Het is het 'zuiden van' Groningen, maar niet 'Groningen Zuid'. Dat komt idd door de afslag. Dat is Helpman. Helperwest, Helperkerkstraat etc is allemaal Helpman.
No offense
Dat wordt dan nog wel een weekje extra voor een antwoordquote:Op woensdag 24 december 2008 08:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij ging wel in de zon liggen zei hij..
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog wel een weekje extra voor een antwoord
Dat is niet wat ie zelf zei.quote:Op zondag 14 december 2008 17:49 schreef Marmex het volgende:
[ afbeelding ]
Roept u maar
Ik ga ondertussen ff in de zon zitten, ben er rond 19 uur wel weer
goed:quote:
Can't help itquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef maok het volgende:
En precies op de dag dat we weer verder gaan is ie er weer
Dat is juist!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Greatmarked het volgende:
Ik denk trouwens dat het de Timorstraat is...
quote:
Nee inderdaad, en ook de verkeerde hoek van de stad als je het over het gehucht hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Iig niet de goeie blijkbaar..
Inderdaad, dat is de juiste straat. Ik dacht bij de eerste gok van TARA eventjes dat het goed was, tot ik even goed las wat zijn antwoord wasquote:Op maandag 12 januari 2009 12:14 schreef Maizena het volgende:
Snapte de hints...Wold is goed...dijk, fout![]()
Laatste 2 huizen aan de Woldweg...Ruischerbrug.
[ afbeelding ]
Shit, zat net nog ff een paar afbeeldingen te zoeken op google voor de zekerheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:08 schreef chufi het volgende:
Rode Weeshuisstraat dan ?
Ja heb ik ook gedaan hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Shit, zat net nog ff een paar afbeeldingen te zoeken op google voor de zekerheid
quote:
Juistquote:
Nou kijk toch een hintjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Serious? Soms staan vragen langer open dan dit hoor. En ik zie nog maar weinig serieuze raadpogingen van anderen.
Na 1 foute gok geef ik niet direct een hint
Nahja, Michiel. zit niet goed te denken, dat geef ik dan wel even mee
Moet ik weer gaan zoeken en aangezien ik er niet meer woon zal dat ff durenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lingestraat, die was al eens geweest. Doe maar een andere
Is goedquote:
Oh, haha dan ben ik in de warquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt nietRichting Hoornse Plas/meer
Dat gaat nog niet goed zie ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:14 schreef JufMariska het volgende:
Nee, parallel aan de Paterswoldseweg.
Meteen maar een nieuwe foto, da's geloof ik de bedoeling:
[ afbeelding ]
Zag ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:17 schreef JufMariska het volgende:
Ja! Hoe kan dat nou? Zucht, ik ben dus nog een beetje nieuw hier.
Beide pogingen niet juist.quote:
Correct en tevens juist!quote:
Zie jij rode lampjes dan?quote:
Nee maar het is toch erg ochtend op die fotoquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef JufMariska het volgende:
Trouwens:
[..]
Zie jij rode lampjes dan?![]()
Echt? Moet ik dan een andere doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
ik geloof dat we die al eens gehad hebben
Ik zet ze altijd wat hoger dan de andere met hetzelfde aantal punten, als een soort extra stimulatie om door te spelen. Maar bij andere standen/topics gaat het weer om de alfabetische volgorde dus hier onderaan beginnen en door de tijd langzaam omhoog kruipenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even juiste tussenstand. Graag onderaan aanvullen, als iemand een punt omhoog gaat onderaan in die lijst met punten
qftquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:08 schreef JufMariska het volgende:
Kraneweg! Hoek Herman Colleniusstraat.
Klopt! Hij was misschien wat makkelijker als de anderequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:08 schreef JufMariska het volgende:
Vanuit de filosofie dat iemand die eerder de 5 punten haalt 'beter' is dan iemand die als 2e de 5 punten behaalt. Anyway, zo doen we het al 8 topics langquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd wat hoger dan de andere met hetzelfde aantal punten, als een soort extra stimulatie om door te spelen. Maar bij andere standen/topics gaat het weer om de alfabetische volgorde dus hier onderaan beginnen en door de tijd langzaam omhoog kruipen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:08 schreef JufMariska het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |