(Kleine) Butjesstraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik heb net een poginkje gewaagd..quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:17 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik er niet meer woon , maar anders zou ik de hele binnenstad doorgefietst hebben tot ik het gevonden zou hebben
Oude Boteringequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:18 schreef Marmex het volgende:
Lutkenieuwstraat
Nou geloof me het sterft er vlakbij van de fietsen Chufi
Nee das de verkeerde hoek.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Of bedoel je de fietsenwinkels, Ferwerda enzo..
Nee, binnen de singelsquote:
Technisch gezien is het ook meer een foto van een huis dan van een straat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:31 schreef Marmex het volgende:
Ik ben een paar jaar taxichauffeur geweest in de stad, wist dat dit moeilijk zou zijn.......
Maar 18 foute antwoorden na 4 hints en meer als een week?
Singelstraat
En auto en moter mag er niet komen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Samenvattend:
binnen de diepenring, dichtbij alles, dichtbij de Martinitoren, de naam eindigt niet op -plein, -hof, -laan, -weg, -kade of op -singel, -markt, of -diep (lees: eindigt op -straat of iets geks), het is er niet smal en er komt geen hond.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |