Echt? Moet ik dan een andere doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
ik geloof dat we die al eens gehad hebben
Ik zet ze altijd wat hoger dan de andere met hetzelfde aantal punten, als een soort extra stimulatie om door te spelen. Maar bij andere standen/topics gaat het weer om de alfabetische volgorde dus hier onderaan beginnen en door de tijd langzaam omhoog kruipenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even juiste tussenstand. Graag onderaan aanvullen, als iemand een punt omhoog gaat onderaan in die lijst met punten
qftquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:08 schreef JufMariska het volgende:
Kraneweg! Hoek Herman Colleniusstraat.
Klopt! Hij was misschien wat makkelijker als de anderequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:08 schreef JufMariska het volgende:
Vanuit de filosofie dat iemand die eerder de 5 punten haalt 'beter' is dan iemand die als 2e de 5 punten behaalt. Anyway, zo doen we het al 8 topics langquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd wat hoger dan de andere met hetzelfde aantal punten, als een soort extra stimulatie om door te spelen. Maar bij andere standen/topics gaat het weer om de alfabetische volgorde dus hier onderaan beginnen en door de tijd langzaam omhoog kruipen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:08 schreef JufMariska het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |