Heeft Marmex dat gezegd? Heb ik gemist..quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:40 schreef kless het volgende:
[..]
En auto en moter mag er niet komen!

Er staat een verkeersbord op maar het klopt wel. Het is een niet heel brede straat, en iig eenrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft Marmex dat gezegd? Heb ik gemist..

dat zegt zo een verkeersbord.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft Marmex dat gezegd? Heb ik gemist..

GOEDZO!!!quote:

Komt ie nu meequote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Poststraat dacht ik ook, maar die is toch al genoemd hoop ik?

Ja is al genoemd!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Poststraat dacht ik ook, maar die is toch al genoemd hoop ik?

Hoe werkt het? Moet ik nu een nieuwe posten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
Oke luitjes tijd voor een nieuwe foto!

Ik kom net weer eens kijken in dit topic, het is niet zo dat ik me de hele week suf heb gezocht. Maar ik zou zweren dat die al genoemd was.quote:

Popkenstraat is genoemd, dat lijkt er het meest op. De Broerstraat waar de Poststraat op uitkomt is ook niet genoemd, de andere straat waar hij op uitkomt, de Oude Boteringestraat is wel genoemd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kom net weer eens kijken in dit topic, het is niet zo dat ik me de hele week suf heb gezocht. Maar ik zou zweren dat die al genoemd was.

Heb je een tip hoe ik het snelst een geschikte foto kan vinden (die nog niet geweest is)?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef Marmex het volgende:
Ja, ff foto zoeken, op photobucket knallen zonder duidelijk bestandsnaam en hier taggen.
Of linken, of wat dan ook.

Camera uit het raam steken en de overburen ff kieken
 Camera uit het raam steken en de overburen ff kieken  

Ik geloof je wel hoor, ik had hem alleen zelf van het kandidatenlijstje geschrapt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:23 schreef Marmex het volgende:
Popkenstraat is genoemd, dat lijkt er het meest op. De Broerstraat waar de Poststraat op uitkomt is ook niet genoemd, de andere straat waar hij op uitkomt, de Oude Boteringestraat is wel genoemd.

Vandaar dat je een foto van een huis had.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:31 schreef Marmex het volgende:
Funda, zoek ale huizen, VVV, als je een straat weet daarnaar zoeken in Google Images

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |