abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64019132
mefke
Wij gaan volgend jaar allemaal 2 streepjes plassen!!
01-08-2008
pi_64019133
mefke
Wij gaan volgend jaar allemaal 2 streepjes plassen!!
01-08-2008
pi_64019140
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:27 schreef mefke79 het volgende:
Karin, we gaan samen door en nemen Mijsje mee, deal!
lief van je Mefke! We gaan gewoon samen... ik geef je ook een dikke knuffel, balen dat je de uitgerekende datum niet gehaald hebt... ik heb dat probleem met half februari... ben nu dus een beetje aan het stressen om die dag te halen... zie er als een baksteen tegenop... ik begrijp hoe je je moet voelen... (en ook qua , de mijne snapt mijn enorme teleurstelling maandelijks ook niet, en snapt niet altijd dat een arm om je schouder het al doet...)

ik heb nu wel al een paar dagen gerommel onderin m'n buik...aan het eten kan het niet liggen, ik heb niet zo heel erg vet gegeten de afgelopen dagen. hoop dat dat weer snel overgaat en dat ik niet "buikpijn" heb tot ik ongesteld moet worden. (hopelijk niet!!!!!)
pi_64024455
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:16 schreef Poppedein het volgende:

[ afbeelding ]

Ik durfde pas na 10 minuten te kijken omdat ik overtuigd was dat er "niet zwanger" zou staan...
maar toen ik gisteren tijdens een actie film zat te janken, vond ik in ieder geval dat ik toch maar eens een test moet doen

Ik ben er echt helemaal ondersteboven van
Gefeliciteerd!!!
Ook al zo snel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64024524
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef mefke79 het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de bemoedigende woorden . Soms lijkt het wel of iedereen 'zo maar' zwanger raakt en alles vanzelfsprekend vindt, juist dan kan je zo'n steuntje goed gebruiken. Tuurlijk, ik heb mijn en die steunt zoveel ie kan, maar die kan helaas niet voelen wat een vrouw voelen kan. En dan is de teleurstelling natuurlijk ook anders.
Maar goed, een nieuw jaar, een nieuw begin, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Vlindur, PZE, Karin, we gaan er gewoon allemaal tegenaan en we zorgen ervoor dat dit topic echt leegloopt!

Volgend jaar gaan we met zn allen gewoon door. Doen we!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64025237
mefke met pijn in 't hart lees ik jouw berichtje. Ik had je zo hard een zwangerschap voor je uitgerekende datum toegewenst Je bent ook al zo lang bezig
Soms lijkt het inderdaad alsof het bij veel mensen "zo maar" lukt, maar 2009 wordt sowieso jouw jaar Wat mij betreft, mag je ook alle award in de wacht slepen volgend jaar
pi_64025447
Om misverstanden te voorkomen, ik doelde met de mensen die zomaar zwanger worden niet op de meiden die nu over gaan naar Z&G hoor! Want ik gun het jullie net zo hard. Het gaat mij meer over mensen die praten over kinderen 'nemen'.

Leonieke, pff...jij wacht al veel langer! We gaan van 2009 gewoon een hoopvol streepjesjaar maken, ik weet het zeker!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64027154
Ah mefke, ik rammel misschien al wat langer dan jou, maar er echt voor gaan en die maandelijkse teleurstellingen ken ik zeker zo lang nog niet.
Eerlijk toegegeven, ik vond het in mijn rammelperiode minder erg dan nu beetje kop in het zand steken, hopen dat het allemaal wel best zal meevallen, dat ze bij mij wel een verkeerde diagnose zullen gesteld hebben en ik op één, twee, drie zwanger zou zijn. Nu is het eerder bittere ernst dat het toch niet zomaar lukt, maar hoe je het ook draait of keert: die ernst duurt zeker nog niet zo lang als bij jou.

Maar van 2009 een hoopvol streepjesjaar maken, lijkt me een superidee Samen in Z&G en daar maar verlangen naar die felbeheerde baby
  maandag 15 december 2008 @ 12:11:38 #159
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64027682
Poppedein wat goed van harte meis!

Mefke
pi_64030830
Mefke, ik ken het gevoel ook wel, en ook wel een beetje hier hoor....
Soms is er weer een 2e streep en denk ik: hallo...ik zit hier veel langer!
Maar goed, dat is je eerste gedachte, puur omdat je het zelf ook zo graag wilt.
Daarna ben je ook wel weer blij voor die ander .

(en het ligt er voor mij ook altijd wel een beetje aan of het een vaste poster is of niet, iemand die net binnen komt en meteen een streep tevoorschijn tovert daar kan ik niet zo goed tegen....beetje zout in de wonde gevoel....loop dan meteen bij Z&G naar binnen)

Maar goed, ik gun het iedereen!!!

Morgen gelukkig de hele dag werken, dan denk ik er niet steeds aan, want ik maak mezelf helemaal gek . Dat had ik de maanden hiervoor eigenlijk niet. Morgen dag 28....
Als het deze maand niet is gelukt dan mag ik wel een paar kilo chocola kopen om mijn teleurstelling weg te vreten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64031907
Karin, ik hoop dat je je chocola niet nodig hebt!
Fake it till you make it...
pi_64032221
Karin Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen!! Ik had dat gevoel zelf altijd een beetje op een andere manier, als in: mijn lief en ik zijn al zo lang samen, dan "vond" ik soms dat het mijn beurt was om als eerste te gaan samenwonen, als eerste een huis te kopen, als eerste te trouwen, als eerste zwanger te worden etc... terwijl vriendinnen/familie die elkaar amper een jaar kenden ineens al die stappen al maakten... natuurlijk is dat heel anders en zijn dat dingen die je wél zelf in de hand hebt... maar dat gevoel van "potverdikke, eigenlijk was ik veel eerder aan de beurt dan jij" in je achterhoofd ken ik wel! Als is mijn redenering misschien nog een grotere waard dan de jouwe!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64032343
tsja, het komt alleen zo jaloerserig over
(en eigenlijk is het ook gewoon jaloezie.....pfffff)
pi_64032385
mja maar Karin, je hebt jaloezie en afgunst hè, en jaloezie omdat iemand iets heeft wat jij ook wilt is helemaal niet zo verkeerd. Als het maar niet zo is dat je afgunstig bent omdat iemand iets heeft wat jij wilt.

Ik snap best dat je een jaloers gevoel kunt hebben van zoiets, en zelfs over wat Poppedein zegt haha. maar zolang het maar niet zo is dat je vervelend tegen iemand anders gaat doen daarom of dat je minder blij bent voor een ander om die reden is er niets mis vind ik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64032416
Dat is het ook! Maar zeg eerlijk...iedereen die zwanger probeert te worden of is weet hoe een zwangerschap je bezig kan houden en hoe gewenst en frustrerend het kan zijn dat dat soms niet allemaal te plannen valt... zal er dan ook maar iemand zijn die zich niet een heel klein beetje die "jaloerse" gevoelens in kan denken...???
Ondanks dat jaloezie dan oha als iets "slechts" gezien wordt, denk ik echt dat het niet meer dan normaal is om dat af en toe toch een beetje te voelen! Dat betekent helemaal niet dat je iemand iets misgunt, dat betekent alleen maar dat je zo graag zou willen dat je zelf ook uit die onzekerheid was!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 15-12-2008 17:45:34 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64032543
Precies, dat dus! Zolang je alleen maar denkt van oooh, ik wil ook, of hey, ik wilde eerst! Maar verder het niet die ander daarom minder gunt is er weinig aan de hand denk ik. Natuurlijke en hele logische reactie. Ik denk dat iedereen die bezig is of bezig is geweest voor een kindje zich zo'n gedachte wel voor de geest kan halen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64032643
We willen gewoon allemaal met jullie mee naar Z&G!
Meiden het is jullie gewoon super gegund, jullie zijn leuk en lief. PUNT
pi_64032700

en wij willen jullie mee hebben! Daarom hang ik nog een beetje hier hoor...hCG rondstrooien enzo
We doen gewoon een augustus/september babyboom!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64032734
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:

(en het ligt er voor mij ook altijd wel een beetje aan of het een vaste poster is of niet, iemand die net binnen komt en meteen een streep tevoorschijn tovert daar kan ik niet zo goed tegen....beetje zout in de wonde gevoel....loop dan meteen bij Z&G naar binnen)

Dat heb ik dus ook heel erg!! Dan denk ik echt eventjes heel flauw van
Maar dat is afgelopen weken niet geweest geloof ik.

Dus bloedverlies heeft niet doorgezet Karin?? Das wel heel goed teken dan toch? Ow ik hoop het zo hard voor je, weer zo'n leuke krullie als Meike
Ik gooi er donderdagochtend maar even testje tegenaan, om niet helemaal v aap te staan vrijdag bij gyn.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 15 december 2008 @ 17:08:45 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64034887
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ja, maar juist die mensen weten vaak niet hoe het in OUD werkt en dan kan ik me voorstellen dat dit het meest logische topic lijkt. Even kort melden dat ze beter naar Z&G kunnen is vaak voldoende.

Hopelijk heb je die chocola niet nodig hoor!
pi_64036065
Ik mag morgenochtend naar de gyn, hij wil me even zien voor we verdere stappen ondernemen. Wel fijn dat het zo snel kan.
pi_64038898
PZE, fijn dat je op korte termijn terecht kan. Heb je tenminste het vast het gevoel dat je wat gedaan hebt.
Poppedein, ik ben de eerste om ronduit toe te geven dat ik soms heel jaloers kan zijn. En van de een kan je gewoon meer hebben dan van de ander. Het ligt ook heel vaak aan het gedrag van die ander. Ach ja, ik kan het altijd nog op hormonen gooien...
Hier de 24 uur met heftige buikpijn weer bijna achter de rug, weer goed overleefd dankzij de ibuprofen. Heerlijk. Kan ik me nou druk gaan maken voor de echo. Pff.
Leonieke, rammelen is lang niet zo erg ja. Dan kan er gewoon niets gebeuren en hoef je alleen maar te zwijmelen van als dit of als dat. Nou is er gewoon elke maand een kans en hoe graag je ook wilt, je kan er niet omheen als het weer niet gelukt is.
Karin, klinkt goed voor jou, ben benieuwd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64038976
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:43 schreef huuphuup het volgende:

en wij willen jullie mee hebben! Daarom hang ik nog een beetje hier hoor...hCG rondstrooien enzo
We doen gewoon een augustus/september babyboom!

Dat jaloerse gevoel is wel herkenbaar. En dan idd niet eens omdat je het een ander niet gunt, maar omdat je zelf ook zo graag wilt... Ik hoop echt dat er de komende tijd veel mensen mogen volgen naar Z&G, gezellig .
Fake it till you make it...
  maandag 15 december 2008 @ 20:25:07 #174
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64039604
Ik herken het gevoel ook wel een beetje Karin. We zijn er allemaal zo mee bezig.

In ieder geval. Ik heb met sinterklaas een chocoladefondueset gekregen en hij roept me al weken vanuit de kast. Dus, streepje of niet, je bent van harte uitgenodigd om met mij die fondueset soldaat te maken.

voor Karin, en Mefke en Mijsje en Happy en Judes en Vlindur en Takkembah en poppejans en nijna en leonieke
en de rest die nog steeds geen 2de streepje heeft geplast
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 15 december 2008 @ 20:26:43 #175
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64039641
en Pze natuurlijk
bumba baloe, waar is die kleine clown?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: