quote:Op zondag 14 december 2008 20:27 schreef mefke79 het volgende:
Karin, we gaan samen door en nemen Mijsje mee, deal!
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 14 december 2008 09:16 schreef Poppedein het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik durfde pas na 10 minuten te kijken omdat ik overtuigd was dat er "niet zwanger" zou staan...
maar toen ik gisteren tijdens een actie film zat te janken, vond ik in ieder geval dat ik toch maar eens een test moet doen![]()
Ik ben er echt helemaal ondersteboven van
quote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef mefke79 het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de bemoedigende woorden. Soms lijkt het wel of iedereen 'zo maar' zwanger raakt en alles vanzelfsprekend vindt, juist dan kan je zo'n steuntje goed gebruiken. Tuurlijk, ik heb mijn
en die steunt zoveel ie kan, maar die kan helaas niet voelen wat een vrouw voelen kan. En dan is de teleurstelling natuurlijk ook anders.
Maar goed, een nieuw jaar, een nieuw begin, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Vlindur, PZE, Karin, we gaan er gewoon allemaal tegenaan en we zorgen ervoor dat dit topic echt leegloopt!
Dat heb ik dus ook heel erg!! Dan denk ik echt eventjes heel flauw vanquote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
(en het ligt er voor mij ook altijd wel een beetje aan of het een vaste poster is of niet, iemand die net binnen komt en meteen een streep tevoorschijn tovert daar kan ik niet zo goed tegen....beetje zout in de wonde gevoel....loop dan meteen bij Z&G naar binnen)
Ja, maar juist die mensen weten vaak niet hoe het in OUD werkt en dan kan ik me voorstellen dat dit het meest logische topic lijkt. Even kort melden dat ze beter naar Z&G kunnen is vaak voldoende.quote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
(en het ligt er voor mij ook altijd wel een beetje aan of het een vaste poster is of niet, iemand die net binnen komt en meteen een streep tevoorschijn tovert daar kan ik niet zo goed tegen....beetje zout in de wonde gevoel....loop dan meteen bij Z&G naar binnen)
quote:Op maandag 15 december 2008 15:43 schreef huuphuup het volgende:![]()
en wij willen jullie mee hebben! Daarom hang ik nog een beetje hier hoor...hCG rondstrooien enzo![]()
We doen gewoon een augustus/september babyboom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |