En ik woon dan ook bij jou redelijk om de hoek! Kleine wereld ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef marlieske het volgende:
Mefke en Karinhé bah wat een teleurstelling weer
![]()
Heel veel succes van de week bij de echo.
(tja ik hoop dat er niets gevonden gaat worden, en ergens ook weer wel zodat je een stap verder bent of kan gaan... tja hoe zeg je het nu goedje begrijpt (hoop ik) vast wel wat ik bedoel
)
Bumba ik woon bij je om de hoek tussen Den Bosch en Eindhovenwereld is toch klein dan eigenlijk hé
Bij ons moesten we gewoon het potje binnen het half uur op lichaamstemperatuur binnenbrengen op het labo (niet in de wachtzaal wachten stond er op een bordje). Het potje heb ik samen met een formulier waarop stond wat er onderzocht moest worden, gekregen van de gyn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef Hurminatore het volgende:
Leonieke, dat klopt van die bittere pil........Je hebt testen die je thuis kunt uitvoeren. Die testen testen de hoeveelheid/beweeglijkheid en de mogelijkheid om een eicel te bevruchten....er wordt ook verteld dat in de meeste vruchtbaarheidsklinieken deze test wordt toegepast.....(hMMMM of ik dat moet geloven is een tweede......) Stel dat ik naar de Ha ga.....dat wordt mn man doorverwezen naar..? het ziekenhuis? en daar testen ze zijn zaad? en hij kan daar ook meteen terecht zonder wachtlijsten? Tja.....misschien erg domme vragen maar ..... of worden we naar zon kliniek doorverwezen?
Ja heb je gelijk in,maar de gynecoloog zei tegen ons dat we naar 6mnd mochten komen als we goed geklust hadden en we het idee hadden dat er iets niet goed was.Maar volgens mij waren we toen ook al tot de conclusie gekomen dat alle artsen daar anders mee omgaan en dat het waarschijnlijk ook aan de situatie ligt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:57 schreef mefke79 het volgende:
P-P...tja, ik zou dat ook wel willen, maar het schijnt dat je meestal pas geholpen wordt na een jaar. We hadden daar laatst ook discussie over, dit deel of het vorige deel.
dat is ook moeilijk. in de week nadat ik gecurretteerd was, zijn 2 collega's van me bevallen van perfecte, prachtige zoontjes. dat was ook heel moeiljk om daar op bezoek te gaan. voelde me een zeur en egoïstisch dat ik toch ook wel verdriet en een prop in m'n keel had... maar goed, daarna ging het ook wel weer beter. ik kan nu zonder te huilen een baby op m'n armen hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef mefke79 het volgende:
Morgen op kraamvisite. Bij de collega die maar een week of 6 op mij voor liep. Pff. Lekkere combi, morgenavond kraamvisite en dan vrijdag echo, maar ja, niets aan te doen. Ben stiekum ook wel erg benieuwd naar het kindje en ik moet er toch eens doorheen. Dan maar bij iemand die van alles weet en met allemaal anderen die er ook van weten.
Iemand verder nog nieuws?
heb ik gedaan na 8 maanden, maar de HA stuurde me terug naar huis, met het gegeven dat geen gyn iemand voor 1 jaar proberen helemaal gaat onderzoeken, omdat de gemiddelde wachttijd op ongeveer 1 jaar zit. pas na dat jaar willen ze wel gaan onderzoeken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:54 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja alleen zou ik me dan wel eerder melden!
Dat is dus niet helemaal waar zoals ik al eerder in dit topic schreef en heb uitgelegd en ook in het vorige topic,het ligt gewoon aan je arts/gynecoloog en de omstandigheden.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb ik gedaan na 8 maanden, maar de HA stuurde me terug naar huis, met het gegeven dat geen gyn iemand voor 1 jaar proberen helemaal gaat onderzoeken, omdat de gemiddelde wachttijd op ongeveer 1 jaar zit. pas na dat jaar willen ze wel gaan onderzoeken...
ik zeg ook niet dat dat voor iedereen in iedere situatie zo is, maar dat de HA dat tegen mij had gezegd. dit is dus wel helemaal waar, omdat het over mij ging en niet in het algemeen was.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal waar zoals ik al eerder in dit topic schreef en heb uitgelegd en ook in het vorige topic,het ligt gewoon aan je arts/gynecoloog en de omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |