abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64071421
Leonieke, dat klopt van die bittere pil........Je hebt testen die je thuis kunt uitvoeren. Die testen testen de hoeveelheid/beweeglijkheid en de mogelijkheid om een eicel te bevruchten....er wordt ook verteld dat in de meeste vruchtbaarheidsklinieken deze test wordt toegepast.....(hMMMM of ik dat moet geloven is een tweede......) Stel dat ik naar de Ha ga.....dat wordt mn man doorverwezen naar..? het ziekenhuis? en daar testen ze zijn zaad? en hij kan daar ook meteen terecht zonder wachtlijsten? Tja.....misschien erg domme vragen maar ..... of worden we naar zon kliniek doorverwezen?
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64071593
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef marlieske het volgende:
Mefke en Karin hé bah wat een teleurstelling weer
Heel veel succes van de week bij de echo.
(tja ik hoop dat er niets gevonden gaat worden, en ergens ook weer wel zodat je een stap verder bent of kan gaan... tja hoe zeg je het nu goed je begrijpt (hoop ik) vast wel wat ik bedoel )

Bumba ik woon bij je om de hoek tussen Den Bosch en Eindhoven wereld is toch klein dan eigenlijk hé
En ik woon dan ook bij jou redelijk om de hoek! Kleine wereld ja.
En ik snap wat je wilt zeggen en ja, ik zou het precies zo ook uitdrukken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64071863
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef Hurminatore het volgende:
Leonieke, dat klopt van die bittere pil........Je hebt testen die je thuis kunt uitvoeren. Die testen testen de hoeveelheid/beweeglijkheid en de mogelijkheid om een eicel te bevruchten....er wordt ook verteld dat in de meeste vruchtbaarheidsklinieken deze test wordt toegepast.....(hMMMM of ik dat moet geloven is een tweede......) Stel dat ik naar de Ha ga.....dat wordt mn man doorverwezen naar..? het ziekenhuis? en daar testen ze zijn zaad? en hij kan daar ook meteen terecht zonder wachtlijsten? Tja.....misschien erg domme vragen maar ..... of worden we naar zon kliniek doorverwezen?
Bij ons moesten we gewoon het potje binnen het half uur op lichaamstemperatuur binnenbrengen op het labo (niet in de wachtzaal wachten stond er op een bordje). Het potje heb ik samen met een formulier waarop stond wat er onderzocht moest worden, gekregen van de gyn.
pi_64071945
Hurminatore, hier ging zo'n zaadtest (semenanalyse) via het huisartsenlab. Zonder wachttijd. In sommige plaatsen gaat het via het ziekenhuis trouwens, maar meestal kan zoiets wel op korte termijn. En het lijkt me echt een stuk betrouwbaarder dan met een thuistest, temeer omdat het resultaat altijd wordt geïnterpreteerd door een arts of een andere deskundige. Stel trouwens dat de thuistest negatief is, dan kom je alsnog bij de huisarts terecht... uiteindelijk levert het je dus weinig op.

Andere dames hier ook veel sterkte Ik vond het zelf echt geen leuke tijd, dat wachten altijd maar en die onzekerheid of het ooit wel zou gaan lukken.
pi_64071965
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:57 schreef mefke79 het volgende:
P-P...tja, ik zou dat ook wel willen, maar het schijnt dat je meestal pas geholpen wordt na een jaar. We hadden daar laatst ook discussie over, dit deel of het vorige deel.

Ja heb je gelijk in,maar de gynecoloog zei tegen ons dat we naar 6mnd mochten komen als we goed geklust hadden en we het idee hadden dat er iets niet goed was.Maar volgens mij waren we toen ook al tot de conclusie gekomen dat alle artsen daar anders mee omgaan en dat het waarschijnlijk ook aan de situatie ligt.
01-08-2008
pi_64072805
Karin, wat balen zeg. Ik had goede hoop

Mefke, wel goed dat je door wilt pakken, succes bij de echo!

Ticoo, jammer.
Fake it till you make it...
pi_64072931
Tico, wat jammer, niet zo raar toch dat je wel wat hoop had!

Ach Karin, wat ontzettend jammer, ik had echt serieus gedacht door de voortekenen dat je zwanger was.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 december 2008 @ 09:11:39 #258
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64079424
Tico

Karin wat ontzettend kut .. laat die choc maar komen

ik stel voor een chocfonduefestijn voor alle dames die al zolang wachten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64095847
Thnx Leonieke en Jore.......Ik dacht dat daar weken overheen zou gaan......! Maar nu ga ik morgen meteen ff de HA bellen voor een afspraak......En dan idd in een Labo laten testen...Zon thuistest tja....die moet lichtroze kleuren tot donker paars......Lichtroze is goed en paars dus niet.......Ik voorzie dat we dan een probleem hebben als het ergens tussenin zit
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64095907
Ps wat is NOD...? Naderende ongesteldheids dag? De dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden?
pi_64096470
NOD staat voor Niet Ongi Dag.
De dag waarop je ongesteld zou moeten worden maar dat in ons geval dus helemaal niet wil...

dat heeft Kersjes me nog even uitgelegd, vlak voor zij haar NOD ook echt als NOD had
pi_64096541
Mijsje, heb je je pm gezien?
pi_64096715
Morgen op kraamvisite. Bij de collega die maar een week of 6 op mij voor liep. Pff. Lekkere combi, morgenavond kraamvisite en dan vrijdag echo, maar ja, niets aan te doen. Ben stiekum ook wel erg benieuwd naar het kindje en ik moet er toch eens doorheen. Dan maar bij iemand die van alles weet en met allemaal anderen die er ook van weten.
Iemand verder nog nieuws?
pi_64096965
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:11 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, heb je je pm gezien?
ik heb hem al beantwoord ook..
pi_64097046
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef mefke79 het volgende:
Morgen op kraamvisite. Bij de collega die maar een week of 6 op mij voor liep. Pff. Lekkere combi, morgenavond kraamvisite en dan vrijdag echo, maar ja, niets aan te doen. Ben stiekum ook wel erg benieuwd naar het kindje en ik moet er toch eens doorheen. Dan maar bij iemand die van alles weet en met allemaal anderen die er ook van weten.
Iemand verder nog nieuws?
dat is ook moeilijk. in de week nadat ik gecurretteerd was, zijn 2 collega's van me bevallen van perfecte, prachtige zoontjes. dat was ook heel moeiljk om daar op bezoek te gaan. voelde me een zeur en egoïstisch dat ik toch ook wel verdriet en een prop in m'n keel had... maar goed, daarna ging het ook wel weer beter. ik kan nu zonder te huilen een baby op m'n armen hebben
pi_64097055
Succes morgen Mefke.. Ga je vrijdag alleen of neem je iemand mee?

Geen nieuws hier. Kan met 2e kerstdag met nieuws komen. Eerder zeker niet..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64097059
ik was gewoon weer eens te snel...
pi_64097189
geeft niet hoor!!!
ow, hoe is het trouwens met Rubey? of heb ik dat heel erg schandalig gemist? (aangezien die NOD op 7 december stond?)
22 december of de dagen erna heb ik nieuws!
pi_64097599
Ok....Dan is mijn NOD hetzelfde als die van Mefke! Spannend!
Wat voor echo heb je Mefke? om te kijken of je eileiders open zijn ofzo....Of is het iets heel anders? Ps als het me niks aan gaat moet je het ook gewoon zeggen hoor!
pi_64098487
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:54 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ja alleen zou ik me dan wel eerder melden!
heb ik gedaan na 8 maanden, maar de HA stuurde me terug naar huis, met het gegeven dat geen gyn iemand voor 1 jaar proberen helemaal gaat onderzoeken, omdat de gemiddelde wachttijd op ongeveer 1 jaar zit. pas na dat jaar willen ze wel gaan onderzoeken...
pi_64099884
Volgens mij heeft Rubey tussendoor wel een keer gemeld dat ze ongesteld was geworden, maar geen nieuwe NOD doorgegeven
Hoofdpijn hier....weg met die K#$#^%$#duivels....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64099998
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef mijsje het volgende:

[..]

heb ik gedaan na 8 maanden, maar de HA stuurde me terug naar huis, met het gegeven dat geen gyn iemand voor 1 jaar proberen helemaal gaat onderzoeken, omdat de gemiddelde wachttijd op ongeveer 1 jaar zit. pas na dat jaar willen ze wel gaan onderzoeken...
Dat is dus niet helemaal waar zoals ik al eerder in dit topic schreef en heb uitgelegd en ook in het vorige topic,het ligt gewoon aan je arts/gynecoloog en de omstandigheden.
01-08-2008
pi_64100193
ahw arme meid, stukje chocola naar Karin schuift
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64100585
Mag mijn NOD dag op 14 januari BE
Dank je wel

De volgende ronde ben ik trouwens op vakantie in mijn vruchtbaren periode,zonder mijn man wel te verstaan,das wel balen.Maar met een beetje (heel erg veel) geluk maakt dat niet meer uit!
01-08-2008
pi_64101253
Ik krijg een waterecho omdat mijn menstruatie zoveel pijnlijker geworden is na de curretage van juli (ivm missed abortion). Bij de gewone echo is wat vocht in de baarmoeder gezien en dat willen ze nu verder bekijken.
  woensdag 17 december 2008 @ 21:29:55 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64101575
P-P, je staat erbij hoor!
pi_64101690
Karin, wat jammer... wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he...

Mijn nieuwe NOD geef ik pas weer door nadat mijn eisprong is geweest... Anders moet ie straks weer veranderd worden...
pi_64103005
Ow...Jeetje wat vervelend! Hoop dat het niks ernstigs is! Heel veel sterkte morgen!
pi_64103163
BE mag mijn NOD ook in het lijstje? = hetzelfde als Mefke 12 Januari.........(bezig vanaf 06-2008)
pi_64111324
Poppejans en Mefke, alvast heel veel succes morgen bij de gyn! Ik hoop dat jullie gewoon wat meer duidelijkheid krijgen allebei, maar hopelijk alleen maar goed nieuws!

Poppejans, heb je nog getest vanochtend?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 18 december 2008 @ 09:55:23 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64111368
Je staat erbij Hurminatore.
pi_64111828
Poppejans en Mefke heel veel succes morgen (voordat ik het vergeet)!
01-08-2008
pi_64116595
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Dat is dus niet helemaal waar zoals ik al eerder in dit topic schreef en heb uitgelegd en ook in het vorige topic,het ligt gewoon aan je arts/gynecoloog en de omstandigheden.
ik zeg ook niet dat dat voor iedereen in iedere situatie zo is, maar dat de HA dat tegen mij had gezegd. dit is dus wel helemaal waar, omdat het over mij ging en niet in het algemeen was.
dat is trouwens ondertussen alweer 3/4 jaar geleden.
pi_64116746
Lief Poppedein en Pure_Poison echt superlief te weten dat er mensen aan je denken!
Ik ben niet meer bang v morgen hoor, moet er eind van ochtend zijn en zal daarna wel even komen melden hier.
Uiteraard getest vanmorgen, en uiteraard geheel negatief.
Waar die druppels bloed dan vandaan kwamen Ik heb zelf ook steeds het gevoel dat er iets geblokkeerd wordt ofzo, ik voel echt mn onderbuik heel veel al maanden iedere dag.

Mefke, heel veel succes morgen, hopelijk betekent het vocht wat ze gezien hebben niks ernstigs, en ben je gauw van je pijnlijke menstruatie af.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64117036
poppejans en mefke
pi_64117191
bah, ben nerveus voor 22 december... heb ik anders ook wel, maar niet zo erg als nu. zeker nu er allemaal dingetjes zijn waardoor ik vraagtekens ga zetten... (hele zere borsten, gevoelig in onderbuik, sterke stemmingswisselingen...) hoewel ik eigenlijk wel zeker ben dat ik niet zwanger ben (puur op gevoel) voel ik me heel raar...
pi_64122037
Poppejans en Mefke succes
Fake it till you make it...
pi_64122355
Oh ja. Mijn borsten doen deze ronde helemaaaaaal geen pijn. Zouden de medicatie niet meer goed werken? Of hebben jullie het ook niet elke maand?

En Poppejans en Mefke, succes en sterkte alvast!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 18 december 2008 @ 18:31:54 #289
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64127071
mijsje sterkte ik weet precies hoe je jezelf voelt.... vorige week heb ik daar ook mee rondgelopen, deze week eigenlijk helemaal niets

Poppejans, Mefke succes en sterkte

@ Vlindur: heb eigenlijk nooit last van mijn borsten, wel een gevoel van misselijkheid, onderbuikpijn en sinds deze ronde bij tijd en wijle maagzuur (al verdenk ik mezelf dat dat komt door alle posts die ik hier lees ....

*wenst dat ze met kerst en oudjaar niets mag drinken
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64128421
Thnx BE......Poppejans en Mefke suc6 morgen.......Was gisteren in de war heb vandaag steeds gedacht dat het vrijdag was.......OEPS........
pi_64130747
Shit Poppejans, ik had toch een sprankje hoop voor je bewaart....
pi_64132186
Poppejans en Mefke succes morgen, dat het jullie maar iets van duidelijkheid mag brengen
Mama van Isa en Ties
pi_64132589
Hallo allemaal,
Ik kom hier meewachten en support geven op tweede streepjes.
Als het goed is dan kan ik zelf op 30 december testen of het ons gelukt is of niet.
Ik vind zelf 31 december wel een heel mooie dag voor goed nieuws dus ik hoop dat ik het uithoud om zo lang niet te testen.

Succes allemaal!
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64132670
@Vlindur: mijn borsten doen eigenlijk iedere ronde wel zeer, maar niet zo zeer normaal als dat ze nu doen, en ook pas echt in de paar dagen voor ik ongesteld moet worden...

@Takkembah: ja, ik loop er nu alweer anderhalve week mee rond... zo stom! Joene zegt al "hormonster" tegen me, hij denkt het al... maar ik durf niks te denken, want dat valt dan weer zo tegen als het niet zo blijkt te zijn... :S

*wenst met Takkembah mee dat ze met kerst en oudjaar niets mag drinken
pi_64134157
Hoi Zigeunermeisje
Hopelijk plas jij ook snel 2 streepjes! Ben je al lang aan het wachten?
01-08-2008
pi_64134278
Mefke en Poppejans, succes morgen, ik zal aan jullie denken!

Karin, wat rot zeg
Hopelijk kan mijn pakketje dat naar je onderweg is je straks wat opvrolijken

Vlindur, ik voel of zie niks geks aan mijn borsten, niet gedaan ook de afgelopen weken. Toen met Devin had ik wel dat ze vrij snel groter werden en ook gevoeliger, maar nu niet. Hoeft dus niks te betekenen. Hopelijk kun je je eigen blijde boodschap hier komen verkondigen met Kerst

Dames bij wie het tegenzit:
Hopelijk komt jullie wens (die van Poppedein dus eigenlijk ) snel uit!
.... met gevoel voor drama....
pi_64142470
Dag dames!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Voorlopige conclusie: alles zag er goed uit, er is weer een folikel aan het rijpen (tja, als je toch een echo krijgt, kijken ze daar ook effe naar), maandag officiele uitslag, maar hoogstwaarschijnlijk alles oke. Pff, zucht van verlichting hier. Fijn was de echo niet, maar het viel me niet tegen. En oja, ook een verklaring gevonden voor het feit dat ik altijd rechts buikpijn heb tijdens de menstruatie: mijn baarmoeder ligt gekanteld. Waarop mijn zussie net tegen me zei: oja, dat heb ik ook, had ik je wel kunnen zeggen...

Goed, maandag dus bellen, dan ga ik om een spermatest vragen. Maar eerst maar eens genieten van het weekend...te beginnen met een paracetamolletje voor de pijn.

Mijsje, klinkt spannend! Ik duim voor je!
  Moderator vrijdag 19 december 2008 @ 10:12:11 #298
5428 crew  miss_sly
pi_64142553
mefke, fijn dat het meeviel en fijn dat er niets naars gevonden is! Rustig aan doen vandaag en een beetje bijkomen, want prettig is het natuurlijk ook weer niet, zo'n echo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64142564
Ah dat klinkt positief Mefke!
Hopelijk is het nog maar een kwestie van tijd dan tot je zwanger bent. En dan maar hopen dat die tijd niet te lang meer duurt.
Geniet maar lekker van je weekend!
pi_64142629
Hè Mefke wat fijn zo'n positieve uitslag en die follikel, ja, dat wordt hem dan hè, dat begrijp je wel

Poppejans veel succes vandaag hoor! Ik hoop dat alles bij jou ook in orde is, geen rarigheid ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')