Ekdom draaide die ook al vanochtend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:50 schreef rubbereend het volgende:
een toepasselijk 12 decemberliedje:
Ik had de laatste postquote:
daarom moest ik er ook aan denken voor dit topic: Kinderen Voor Kinderenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ekdom draaide die ook al vanochtend.
* FritsVanEgters schopt de open Hools weer over de dichte heenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef rubbereend het volgende:
ik was nog niet door een Hoolsslotje heen gegaan sinds ik blauw ben
heul nie waarquote:
Ja jij maakt misbruik van je positiequote:
Ja jij maakt misbruik van je positiequote:
Dat is weer eens wat anders dan Breezer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef Messenga het volgende:
Pils.
beetje hangendquote:
Komt ze klaar, gaat ze Heaven zingen.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt ze klaar, gaat ze Heaven zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja idd, wel jammer dat jij alleen nog maar shandy mag drinken van je ouders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan Breezer.
Heb je Sjors nog gesproken de laatste tijd. Moet vreselijk voor hem zijnquote:
Ja, dinsdag nog. Het is vreselijk maar hij heeft de ziekte ook al een tijd dus het besef dat het er even niet meer inzet op de radio is langzaam aan gerezen. Ik vind het verstandig dat hij nu een duidelijke beslissing neemt maar het is doodzonde, hij zat vanmiddag nog even in onze show en ondanks die stem - hij blijft zo'n vakman, scherp, humoristisch enz. Je kan wel zeggen dat hij 1 van mijn voorbeelden is alhoewel we maar een maand schelen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je Sjors nog gesproken de laatste tijd. Moet vreselijk voor hem zijn
Vanavond is ie trouwens bij Pauw en Witteman.
Ja inderdaad, het zijn bizarre voorbeelden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ken je Henk Telingen nog SCH. Die ging nog door terwijl ie amper kon spreken. Was ook zo tragisch.
Yep, een hele directe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor het goede begrip, hij is een collega van jou, SCH?
Dit was de laatste van de week.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:50 schreef SCH het volgende:
Tering tong, nog 1 zo'n dilemma topic en ik heb geen dilemma meer: dan flikker ik je uit het raam.
Ik heb er voor de grap even heengezapt, maar wat een kutprogramma is het toch.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Suijk het volgende:
Hij noemde je nog.
Nouja, hij had het over z'n collega's waar hij even bij op bezoek was geweest.
En gaat jouw stem ook door de ether of werk je achter de schermen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]Ik heb de afgelopen plm 10 jaar vrijwel dagelijks met hem gewerkt.
Ik heet in het echt Caroline Tensen, wist je dat niet???quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En gaat jouw stem ook door de ether of werk je achter de schermen?
Joh, dan heb ik je wel eens ontmoet. Ik was die ene kandidaat van 1 tegen de 100 die z'n microfoontje nog aan had staan op de plee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heet in het echt Caroline Tensen, wist je dat niet???
SCH is de baas van Stand.NLquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En gaat jouw stem ook door de ether of werk je achter de schermen?
Ok, eindredacteur.quote:
Heb ik nietquote:
Shanwattes?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja idd, wel jammer dat jij alleen nog maar shandy mag drinken van je ouders.
Subjectief, gekleurd en beïnvloed door het ontvangen van x-aantal punten.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Subjectief, gekleurd en beïnvloed door het ontvangen van x-aantal punten.
Die van jou was wel ok maar de nummer één.![]()
Dat is toch geen humor mensen...
Ik gooi het hier maar even uit, anders is het ook zo lullig voor de jury.
Sollicitatiegesprekken in het keldertjequote:Op vrijdag 12 december 2008 19:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok, eindredacteur.
Nou SCH, als je nog een werkloze maar zeer getalenteerde redacteur zoekt..
Da's toch geen dark room hè.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken in het keldertje
Monoloog zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken in het keldertje
Van mij mag dit via Hools, maar het lijkt me handiger om dit via PM te bespreken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar SCH, even serieus, misschien kun jij me een beetje inzicht verschaffen in het Hilversumse, ik vraag me af of het zin heeft om bij een landelijke omroep te solliciteren (tv) zonder een hbo-/universitaire opleiding journalistiek maar wel ervaring in de praktijk?
Ik dacht namelijk van niet, maar misschien is dat onterecht.
Als Frits van Egters zijn echte naam is zeker, ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Van mij mag dit via Hools, maar het lijkt me handiger om dit via PM te bespreken.
Je hebt wel gelijk, maar ik dacht, luchtig, tussen neus en lippen door, bij een biertje, dat praat wat makkelijker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Van mij mag dit via Hools, maar het lijkt me handiger om dit via PM te bespreken.
Frits is de hoofdpersoon uit De Avonden van Reve.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als Frits van Egters zijn echte naam is zeker, ja.
Kan ik jou nog een appel-bessen inschenken, Suijk, als dat je echte naam is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef Suijk het volgende:
Als Frits een beetje van Gerard Reve houdt, is het niet zijn echte naam.
Kijk. Nooit gelezenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Frits is de hoofdpersoon uit De Avonden van Reve.![]()
Schenk maar inquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kan ik jou nog een appel-bessen inschenken, Suijk, als dat je echte naam is.
Als je het gelijk goed wil doen moet je over 9 dagen beginnen en dan elke dag één hoofdstuk.quote:
Mooi. Ik moet er vanaf namelijk. Niet te hachelen dat spul.quote:
Die mensen meevragen naar Ajax?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
Ik kan woensdag hospiteren in Zeist, enige dag dat het kan.
Maar ik heb al kaarten voor Ajax - Slavia. Dilemma.
Ik heb hem 2 weken geleden al besteld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:47 schreef RayMania het volgende:
Dat zeggen ze altijd, anders koop je 'm niet.
Of koop jij een bril die je tien jaar ouder maakt?.
Tot 4 uur vannachtquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:34 schreef Ole het volgende:
Veel te laat voor de cryptp.
Dan maar meteen aan de drank
Betekent dit dat je vanavond een keer níet naast je opblaaspop slaapt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 weken geleden al besteld.
Ze zei het pas nadat ik hem heb gekocht
naast?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Betekent dit dat je vanavond een keer níet naast je opblaaspop slaapt?
Dacht dat je een topic uit lang geleden had gekickt..quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:29 schreef tong80 het volgende:
SCH ik heb je genoemd
Op wie klik je als je ziet dat ie de laatste post heeft ?
Coolquote:
Hij was me niet eens opgevallen. Goed tekenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef tong80 het volgende:
SCH staat mijn nieuwe bril een beetje ?
Ik zag plots Beerens scoren.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was me niet eens opgevallen. Goed teken
Zelfsch meer dan éénschquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag plots Beerens scoren.
Gefeliciteerd.
Eto mistte vroeger ook al veel vanaf 11 meter. Vandaar ook die 'o als Eto ooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Het is mij om het even. Ik ben voor de Nederlanders, maar dan moet ze wel spelenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:54 schreef sezten het volgende:
Hahahahdat is het hem!
Barca toch nog met 2-0 gewonnen van Real. Ik weet alleen niet of ik hier blij mee moet zijn of niet
quote:Op zondag 14 december 2008 00:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het is mij om het even. Ik ben voor de Nederlanders, maar dan moet ze wel spelen
Ik ben voor een clubquote:Op zondag 14 december 2008 00:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het is mij om het even. Ik ben voor de Nederlanders, maar dan moet ze wel spelen
Drenthe is ook niet zo slecht als de meeste mensen in Nederland roepen hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 00:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Robben geschorst, Van Nistelrooy geblesseerd, Sneijder na 30 minuten geblesseerd en nu 1 maand eruit, van der vaart de laatste 10 minuten, en de beste!!, Drenthe de heule wedstrijd
![]()
Drenthe was trouwens best nog wel aardig, al had ie wel een 1 tegen 1 met de keeper om zeep geholpen in de beginfase
Precies, 90% van de mensen die dat roepen kijken nooit naar Drenthe bij Real, alleen de verslagen of samenvattingenquote:Op zondag 14 december 2008 00:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Drenthe is ook niet zo slecht als de meeste mensen in Nederland roepen hoor.
Papegaaien allemaal de Haan na. En, toegegeven, in Jong Oranje presteerde hij ook amper.
Geen probleem.quote:Op zondag 14 december 2008 01:12 schreef sezten het volgende:dan hap ik lucht, want er is geen bier hier. Of zou jij daar voor kunnen zorgen?
quote:
Ajoh laat me... ik word in de steek gelaten door mn vrienden en dan verlaag ik me tot bier. So what!quote:
Motte we ff een foto komme nemen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef tong80 het volgende:
SCH staat mijn nieuwe bril een beetje ?
Whehe, oke, ik ookquote:Op zondag 14 december 2008 01:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh laat me... ik word in de steek gelaten door mn vrienden en dan verlaag ik me tot bier. So what!
Vertelquote:
Wie? Ik?quote:Op zondag 14 december 2008 09:22 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik wilde net zeggen jij op dit tijdstip ?.
Het enige lichtpuntje van Groen Links.quote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef borisz het volgende:
Tofik Dibi politiek talent van het jaar. Wel een goede winnaar.
ik vind hem eigenlijk vies tegenvallenquote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef borisz het volgende:
Tofik Dibi politiek talent van het jaar. Wel een goede winnaar.
Verklaar je naderquote:Op zondag 14 december 2008 13:34 schreef rubbereend het volgende:oi
Spannend, PSV is bezig aan de belangrijkste wedstrijd van het seizoen
Vitesse is de door mij meest gehekelde club, dus uit winnen bij Vitesse is een must!quote:
Een zondag vol van voetbalquote:
Duidelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitesse is de door mij meest gehekelde club, dus uit winnen bij Vitesse is een must!
Wat een kutdag zal jij hebben dan.quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitesse is de door mij meest gehekelde club, dus uit winnen bij Vitesse is een must!
omgeving Nijmegenquote:Op zondag 14 december 2008 14:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Duidelijk.
Je bent een PSV-supporter uit Nijmegen?
inderdaad, ook nog omdat we redelijk genaaid zijn schijntquote:Op zondag 14 december 2008 15:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat een kutdag zal jij hebben dan.
Voor zo'n prijs komt het helemaal te vroeg voor hem.quote:Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind hem eigenlijk vies tegenvallenik zie hem vaak vast komen te zitten in een discussie en hij doet niet altijd even slimme dingen
Wat vind je dan van Femke?quote:Op zondag 14 december 2008 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Hij staat iig ver van mij af en ik heb de afgelopen keren Groenlinks gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Niet eens het ene miepje van de PVV in de top vijf? Linkse media.quote:Op zondag 14 december 2008 17:23 schreef borisz het volgende:
Dibi of Jack de Vries had mogen winnen. Die andere drie, Hero B brult alleen maar, vd Laan moet zich nog bewijzen, en die derde ook iemand van GL ken ik niet.
quote:Op zondag 14 december 2008 17:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat vind je dan van Femke?ik vind Femke het uitstekend doen, ze is erg in haar rol gegroeid en ik ben blij dat ze de liberale kant van Groenlinks erg opgetrokken heeft. Verder vind ik haar bijdrages vaak contructiever en scherper dan bijvoorbeeld Agnes Kant die altijd als een verongelijkte heks staat te preken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
dan liever Jack de Vries, hij doet het beter dan zijn baas op defensiequote:Op zondag 14 december 2008 17:23 schreef borisz het volgende:
Dibi of Jack de Vries had mogen winnen. Die andere drie, Hero B brult alleen maar, vd Laan moet zich nog bewijzen, en die derde ook iemand van GL ken ik niet.
Hero is toch die dude van de VVD die zei dat Rutte een drol op een stokje is?quote:Op zondag 14 december 2008 17:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet eens het ene miepje van de PVV in de top vijf? Linkse media.![]()
En wie is Hero B?
Kloptquote:Op zondag 14 december 2008 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan liever Jack de Vries, hij doet het beter dan zijn baas op defensie
Jammer dat ze alle 2 zo lelijk zijn, maar ja das Woutertje ookquote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind Femke het uitstekend doen, ze is erg in haar rol gegroeid en ik ben blij dat ze de liberale kant van Groenlinks erg opgetrokken heeft. Verder vind ik haar bijdrages vaak contructiever en scherper dan bijvoorbeeld Agnes Kant die altijd als een verongelijkte heks staat te preken.
Inhoudelijk vind ik haar op zich wel sterk, maar ik word echt moe van haar.quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind Femke het uitstekend doen, ze is erg in haar rol gegroeid en ik ben blij dat ze de liberale kant van Groenlinks erg opgetrokken heeft. Verder vind ik haar bijdrages vaak contructiever en scherper dan bijvoorbeeld Agnes Kant die altijd als een verongelijkte heks staat te preken.
Nee, dat is Arend-Jan.quote:Op zondag 14 december 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hero is toch die dude van de VVD die zei dat Rutte een drol op een stokje is?
GL is niet mijn partij, maar Halsema is welquote:Op zondag 14 december 2008 18:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Inhoudelijk vind ik haar op zich wel sterk, maar ik word echt moe van haar.
Als ze bij Pauw & Witteman te gast is bijvoorbeeld, dan is dat voor mij bijna een reden om niet te kijken.
Ergens doet ze iets verkeerd volgens mij. Ze trekt te weinig stemmen, dat sowieso.
Ik heb haar ook ontmoet en toen vond ik 'r heel sympathiek, dat dan weer wel.
mwah ze heeft Groenlinks ongeveer op het niveau van Rosenmöller gehouden en dat werd voor onmogelijk geacht destijdsquote:Op zondag 14 december 2008 18:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Inhoudelijk vind ik haar op zich wel sterk, maar ik word echt moe van haar.
Als ze bij Pauw & Witteman te gast is bijvoorbeeld, dan is dat voor mij bijna een reden om niet te kijken.
Ergens doet ze iets verkeerd volgens mij. Ze trekt te weinig stemmen, dat sowieso.
Ik heb haar ook ontmoet en toen vond ik 'r heel sympathiek, dat dan weer wel.
Hmm.. die zat wel 4/5 zetels hoger, flink percentage... en ik vind dat de deze jaren bij uitstek een periode is waar je als milieupartij enorme winst had kunnen en moeten pakken.quote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah ze heeft Groenlinks ongeveer op het niveau van Rosenmöller gehouden en dat werd voor onmogelijk geacht destijds
Somsquote:
Maar Barca wordt kampioenquote:
Dat lijkt mij ook jaquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef SCH het volgende:
Het is niet de bedoeling dat er in Hools over voetbal wordt geouwehoerd heren.
Henk van der Meyden in de Hoofdrol.quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef SCH het volgende:
Ik praat hier al de hele dag met Borisz en rubbereend over politiek.quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef SCH het volgende:
Vooruit. Het is eigenlijk niet de bedoeling dat het hier uberhaupt ergens over gaat.quote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik praat hier al de hele dag met Borisz en rubbereend over politiek.
Dat komt goed uit, want het ging over Groen Links.quote:Op zondag 14 december 2008 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooruit. Het is eigenlijk niet de bedoeling dat het hier uberhaupt ergens over gaat.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want het ging over Groen Links.
Ik ook.quote:Op zondag 14 december 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
De partij waar ik de laatste tig jaar op gestemd heb
Mooi. Ik weet ook al hoe je een microfoon moet vasthouden.quote:Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dan kan je zo bij ons = linkse media - komen werken
Met 2 handenquote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mooi. Ik weet ook al hoe je een microfoon moet vasthouden.
Dat heb ik gemerkt in het keldertje iddquote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mooi. Ik weet ook al hoe je een microfoon moet vasthouden.
Toen ik je heb geinterviewd bedoel je?quote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt in het keldertje idd
Ik ga er op stemmen door Femke.quote:Op zondag 14 december 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
De partij waar ik de laatste tig jaar op gestemd heb
Wie? Waarmee? Waar kan ik me opgeven?quote:Op zondag 14 december 2008 22:33 schreef tong80 het volgende:
Iemand wint 35000 euro omdat ze tweede wordt door niks te doen
Miljoenenjacht.quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wie? Waarmee? Waar kan ik me opgeven?![]()
Jij last een slappe lul nog vast op het ijzerquote:
z'n dochter zit er wel aardig uitquote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk van der Meyden in de Hoofdrol.
Leuk dat ze zo'n oprecht bescheiden iemand uitkiezen.
Ik heb niet gekeken.quote:Op zondag 14 december 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
z'n dochter zit er wel aardig uit
quote:Op zondag 14 december 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
z'n dochter zit er wel aardig uit
Eeeehhh, natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef tong80 het volgende:
Jij last een slappe lul nog vast op het ijzer
Je weet toch dat ik een vurus heb en mijn vriendje die het komt maken K ?quote:Op zondag 14 december 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eeeehhh, natuurlijk
Gekke tong, gaat het met je? Je bent nooit meer op msn
Voor leuke topics.quote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef rubbereend het volgende:
waar heb je google nou ook voor nodig
Ik ook kan toch niet slapenquote:Op maandag 15 december 2008 01:16 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten Tong
ik lust nog wel een pilsje
Ik ook.quote:
Microbiologie ging prima, Biochemie wat minder.quote:Op maandag 15 december 2008 08:10 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Ik ook.
Nog 50 minuutjes.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Geneeskunde, EnCG?
Goedemorgen allen.
Niks mis met een tentamen van 30 mc's als je het mij vraagtquote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef rubbereend het volgende:
je had graag meer gedaan tijdens dat tentame?
Waar is je kerstmuts ?quote:
Al gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef Grulez het volgende:
Je gaat toch niet aan tong zn icoon tornen he.. Die is pv3 heilig
En jij denkt dat Tong weet hoe hij dat plaatje moet veranderen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Dat was juist DE uitdaging
Show hier je FEESTavatar of vraag een mooie aan! # 6 reeds
ahha, zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 15 december 2008 16:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
En jij denkt dat Tong weet hoe hij dat plaatje moet veranderen?
Wat meer vraagjes erbij had gekundquote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef rubbereend het volgende:
je had graag meer gedaan tijdens dat tentame?
Kom je over de Bommelse brug. Ik woon onder de ST Maartenskerk, dus zwaai maar naar me.quote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef RayMania het volgende:
Jawel hoor.
Hoi. Morgen naar Den Bosch, ohjee.
Deed ik in het begin ook.quote:Op maandag 15 december 2008 23:02 schreef sezten het volgende:
tong, wanneer ga jij is meedoen met de onderschriften competitie?
Die skimapparatuur op NS stationsquote:
Nou enquote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed ik in het begin ook.
Maar ik won nooit.
Ik kan niet tegen mijn verliesquote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou enwinnaarsmentaliteit, door vechten!!
Bizar.quote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef RayMania het volgende:
Best wel eng, je ziet gewoon geen verschil.
http://web.inter.nl.net/u(...)mapparaat/index.html
Het is gewoon niet van echt te onderscheidenquote:Op maandag 15 december 2008 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die skimapparatuur op NS stations
Ik moet daar zo vaak en voor zoveel geld gebruik van maken in het jaar, das best eng
Je ziet het ook niet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is gewoon niet van echt te onderscheiden. Ik had het nooit gezien hoor.
Heftig zeg, hopelijk krijgt deze gast meer aandacht.quote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef RayMania het volgende:
Best wel eng, je ziet gewoon geen verschil.
http://web.inter.nl.net/u(...)mapparaat/index.html
onbegrepen geniequote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed ik in het begin ook.
Maar ik won nooit.
Vandaag moest ik pinnen, en ik zat dus echt te rukken aan die invoersleuf hequote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
Het is gewoon niet van echt te onderscheiden. Ik had het nooit gezien hoor.
Wat breng je het weer geil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaag moest ik pinnen, en ik zat dus echt te rukken aan die invoersleuf he![]()
je hebt me doorquote:
Kan gewoon een paar dagen niks doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Suijk het volgende:
Jij had ook te veel vakantiedagen over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |