Ekdom draaide die ook al vanochtend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:50 schreef rubbereend het volgende:
een toepasselijk 12 decemberliedje:
Ik had de laatste postquote:
daarom moest ik er ook aan denken voor dit topic: Kinderen Voor Kinderenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ekdom draaide die ook al vanochtend.
* FritsVanEgters schopt de open Hools weer over de dichte heenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef rubbereend het volgende:
ik was nog niet door een Hoolsslotje heen gegaan sinds ik blauw ben
heul nie waarquote:
Ja jij maakt misbruik van je positiequote:
Ja jij maakt misbruik van je positiequote:
Dat is weer eens wat anders dan Breezer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef Messenga het volgende:
Pils.
beetje hangendquote:
Komt ze klaar, gaat ze Heaven zingen.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt ze klaar, gaat ze Heaven zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja idd, wel jammer dat jij alleen nog maar shandy mag drinken van je ouders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan Breezer.
Heb je Sjors nog gesproken de laatste tijd. Moet vreselijk voor hem zijnquote:
Ja, dinsdag nog. Het is vreselijk maar hij heeft de ziekte ook al een tijd dus het besef dat het er even niet meer inzet op de radio is langzaam aan gerezen. Ik vind het verstandig dat hij nu een duidelijke beslissing neemt maar het is doodzonde, hij zat vanmiddag nog even in onze show en ondanks die stem - hij blijft zo'n vakman, scherp, humoristisch enz. Je kan wel zeggen dat hij 1 van mijn voorbeelden is alhoewel we maar een maand schelen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je Sjors nog gesproken de laatste tijd. Moet vreselijk voor hem zijn
Vanavond is ie trouwens bij Pauw en Witteman.
Ja inderdaad, het zijn bizarre voorbeelden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ken je Henk Telingen nog SCH. Die ging nog door terwijl ie amper kon spreken. Was ook zo tragisch.
Yep, een hele directe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor het goede begrip, hij is een collega van jou, SCH?
Dit was de laatste van de week.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:50 schreef SCH het volgende:
Tering tong, nog 1 zo'n dilemma topic en ik heb geen dilemma meer: dan flikker ik je uit het raam.
Ik heb er voor de grap even heengezapt, maar wat een kutprogramma is het toch.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Suijk het volgende:
Hij noemde je nog.
Nouja, hij had het over z'n collega's waar hij even bij op bezoek was geweest.
En gaat jouw stem ook door de ether of werk je achter de schermen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]Ik heb de afgelopen plm 10 jaar vrijwel dagelijks met hem gewerkt.
Ik heet in het echt Caroline Tensen, wist je dat niet???quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En gaat jouw stem ook door de ether of werk je achter de schermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |