Lijkt me wel 'n leuk idee, ik hou wel van 'n biertjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:19 schreef dompertje het volgende:
- Kopje koffie dan maar ?
biertje ook goed?
Hey Cloak! Goed van je dat je post joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Cloak het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben de feestdagen redelijk goed doorgekomen. Alleen vandaag heb ik echt een mindere dag. Ex-vriendin en ik zouden vandaag 12 jaren bij elkaar zijn. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en tot nu toe ging het eigenlijk best goed met mij. Ik heb sinds 2 dagen griep en zit in mijn uppie thuis ziek te zijn. Ik merk dat ik in deze dagen veel terugdenk aan al die jaren dat wij bij elkaar waren en ik voel me echt enorm leeg van binnen. Vraag me af of dit gevoel ooit minder wordt. Ik vraag me ook af of ik ooit nog zoveel van een andere vrouw zou kunnen houden.
Moest het effe kwijt...
Liefde maakt blind, dat heb ik zelf ook ondervonden toen het uit was dacht ik ook bijmezelf waar ben ik aan begonnenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Vandaag... het volgende:
Hmmm.. ik meld me hier maar even. Na een korte maar heftige relatie met een egoistische klootzak heb ik zojuist besloten de eer aan mezelf te houden. Hij had niet genoeg aandacht voor me, respecteerde me niet genoeg maar ik dacht hem wel te kunnen veranderen (je zou toch denken dat ik beter zou moeten weten op mijn leeftijd).
Na een avond wachten waar hij weer "vergeten" is te bellen en niet op kwam dagen heb ik hem gebeld en gezegd dat hij op kan zouten. Hij zei dat hij me morgen belt en ik heb mezelf stevig voorgenomen NIET op te nemen als hij belt. Maar als hij nu voor de deur zou staan zou ik zo weer zwichten![]()
Ik snap er geen zak van. Hoe kan ik nou in een paar maanden van een zelfstandige, trotse mooie vrouw veranderen in iemand die zó over zich laat lopen. Ik kan gvd zoveel leuke mannen krijgen!
En ik wist het eigenlijk al dat het zo zou lopen vanaf de eerste dag. Maar ja, gevoelens hè. Volg je gevoel my ass.![]()
Ach, hou het gewoon bij 1 date als je hem niet leuk vind. Simpel. En wie zegt dat ie jou leuk vind na de date? Dan is er helemaal geen vuiltje aan de lucht...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef LalalaHippie het volgende:
Ben wel benieuwd heb binnenkort waarschijnlijk een date, met een gast die ik een tijdje geleden op een feestje tegenkwam. Heb sowieso nooit gedated of zo, altijd tegen mijn exen aangelopen. In eerste instantie wilde ik niet, maar op aanraden van een vriendin toch contact met hem gezocht. Weet aleen niet zo of ik er wel klaar voor ben, en dan uiteindelijk hem kwets daardoor...
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Nora.. het volgende:
Was hier een half jaar geleden veel. Daarna heel langzaam weer een soort van relatie met hem begonnen, die hij nu beëindigd heeft. Ben totaal op, denk niet dat ik ooit iemand anders kan liefhebben en meer van dat soort cliche's.
Afleiding werkt heel slecht, kan alleen maar huilen. Het kan gewoon niet voorbij zijn. Geen idee wat ik moet doen.
Iedere zin benadrukt denk ik elk gevoel die ik ook heb gehad en nog wel soms in mijn gedachten speelt, nu na ruim 6 maanden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef Eskimowned het volgende:
Met een schok besef ik me tijdens het lezen van dit topic dat het nu alweer 5 maanden uit is, na een relatie van zeveneneenhalf jaar...Soms voelt het alsof het nooit gebeurd is, een droom, andere momenten voelt het alsof het pas vijf minuten uit is.
Wat mij choqueerde, en nog veel pijn doet, is hoe zij ogenschijnlijk moeiteloos doorgegaan is met haar leven.
Ik snap dat voor haar het 'break up'-proces al veel eerder is begonnen, namelijk maanden voor het hoge woord er uit kwam en ze destijds besloot dat het niet meer verder kon zo, en ze daarmee een voorsprong nam in het verwerkingsproces, maar ondertussen voel ik me behoorlijk inwisselbaar.
Het is een gek gevoel: ik besef me heel goed dat het niet verder kón, we hadden oprecht alles geprobeerd maar zaten vast, en het was op. Toch wil(de) ik haar absoluut niet kwijt, maar moest haar laten gaan. Je zou kunnen zeggen dat zij wel de moed op kon brengen om er definitief een punt achter te zetten. Maar het voelt allemaal zo...nutteloos. Mooie (maar vooralsnog pijnlijke) herinneringen die ik niet had willen missen, maar toch ook wel alsof die 7.5 jaar zo de biobak ingeflikkerd zijn, alsof het geen moer uitmaakt dat wij zo veel hadden, of dat het uberhaupt met mij was.
Het vergt veel energie en moed om haar het geluk dat ze nu heeft te gunnen, maar ergens ben ik oprecht blij voor haar, dat meen ik. Maar dat ik zo moeiteloos ingeruild zou worden voor een ander, dat is wel gek. Ik weet het, ik ben niet speciaal, alleen anders. Maar dat wordt nu wel heel heftig benadrukt.
Heb je helemaal niemand waar je lekker kunt huilen ect ?Oude schoolvriendinnen,contacten via hyves of msn?.Het is goed als je nu even afstand neemt van je ex ,eerst aan jezelf werken ,dan pas kun je weer een relatie aangaan .Heftig allemaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:26 schreef Liezl het volgende:
Ik meld me.
Na meer dan 2 jaar aan-en-uit met daartussen fantastische tijden, zegt hij nu dat zijn besluit vast staat. Ik heb psychologische problemen en hij wilt mij daarmee wel helpen, maar niet meer 'als vriendje'. We zijn beiden 18, over 2 weken word ik 19. Ik werk fulltime (even gestopt met school) en hij zit op een peperdure school om zijn vwo diploma te halen. Hierdoor is hij heel erg druk en heeft hij weinig tijd voor mij, en ik (als labiel kutwijf) trok teveel aan hem. Terwijl ik wist dat hij niet meer tijd kon maken.
Omdat het al zo vaak aan en uit is geweest (met de nodige ruzies en woorden die zijn gevallen) vind ik het moeilijk om nu te geloven dat het for real is. Ik houd met heel mijn hart van hem en hij van mij, dat weet ik. Maar ik vind het gewoon verschrikkelijk moeilijk om hem te laten gaan, omdat ik dat nog nooit heb gedaan.
Vriendinnen ben ik allemaal verloren (niet door deze relatie) en ik voel me gewoon ongelooflijk klote. Ik kan alleen maar huilen en er komt een kant van mij naar boven die ik helemaal niet meer wil zien. Wanhopig bellen, boos bellen etc.
Volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij een psychiater. Intake gesprek bij de afdeling Depressie. Ik weet niet wat ik moet doen, maar ik weet wel dat ik dit zo niet meer wil.
Heb net besloten hem niet meer lastig te vallen, maar of ik dat in de praktijk kan brengen is een tweede..
(dit is natuurlijk niet het hele verhaal, maar als ik dat hier moet gaan neerkalken ben ik over 2 jaar nog niet klaar. wij zijn/waren () een heel gecompliceerd stel, kunnen niet met en niet zonder elkaar.)
(ik begrijp dat ik nog jong ben en 'er nog meer vissen in de zee zijn' maar zo voelt het nu even niet. ik ga kapot van verdriet en wil gewoon even mijn verhaal kwijt)
Dat zijn de ergste jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Natalie het volgende:
De ellendigste exen zijn diegenen die achter je rug om over je roddelen, zelfs tegen mensen die ze pas kennen. Ik heb iets van: als je toch wat te zeiken hebt, doe dat dan recht in m'n gezicht ipv zo achterbaks te werk te gaan. Maar daar was meneer niet mans genoeg voor, kennelijk
Het lullige is dat het even heeft geduurd voor ik hem echt kon laten gaan. Ik vraag me nu af waarom, waarschijnlijk herinneringen aan toen ie nog leuk was.
* Natalie is nu al drie jaar gelukkig met haar grote liefdeSUPER!!
Ja, idd! En vooral dat doen alsof je nog 'vrienden' bent, maar achteraf hoor je dan hoe hij er werkelijk over dacht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 19:21 schreef dompertje het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste jaHoort ook telkens meer roddels via vrienden die totaal niet waar zijn.Triest zulke ex-en,de waarheid niet aan kunnen en dan maar zelf een verhaal uit je duim zuigen om je ego op te krikken
![]()
En je vrienden staan er dan ook tussenin, niet wetende wat ze moeten zeggen of juist niet. Lijkt me een erg moeilijke situatie. Je wilt als gemeenschappelijke vriend niemand afvallen, maar hoe doe je dat als ze tegenover elkaar staan?quote:Erg lullig,ook voor gemeenschappelijke vrienden Ook mijn familie[ouders] betrekt hij erin,super lullig .Zij hebben echt enorm veel voor hem gedaan ,was erg op ze gesteld ! Nu hoor ik dat hij mijn ouders de schuld geeft van de relatiebreukDat kwets mij wel ,mij zwart maken is al zwak,maar mijn ouders...??
![]()
Hij wilde[wil] mij terug,hoe stom kan je dan zijn om dan dit te doen??
Ja,hoorde ik vandaag van die vriend,was erg verbaasd !!Hij heeft nu een ander vriendin ,dus ik dacht dat hij er wel overheen was .quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, idd! En vooral dat doen alsof je nog 'vrienden' bent, maar achteraf hoor je dan hoe hij er werkelijk over dacht.Wees dan een echte vent, en zeg gewoon wat je dwars zit.
[..]
En je vrienden staan er dan ook tussenin, niet wetende wat ze moeten zeggen of juist niet. Lijkt me een erg moeilijke situatie. Je wilt als gemeenschappelijke vriend niemand afvallen, maar hoe doe je dat als ze tegenover elkaar staan?
En je ouders beschuldigen is echt te laag. Idd, als ie iets tegen jou heeft, dan maar. Maar je ouders erbij trekken? Pffff..
Hij wil je dus nog steeds terug? Dan is hij wel heel verkeerd bezig!
Ik heb vandaag mijn hart uitgestort bij een collega. Ze is een vrouw van mijn moeders leeftijd maar het was enorm fijn. Met mijn familie kan ik er niet echt over praten, omdat het al zó vaak is uitgeweest. Ik durf het eigenlijk niet eens.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef dompertje het volgende:
[..]
Heb je helemaal niemand waar je lekker kunt huilen ect ?Oude schoolvriendinnen,contacten via hyves of msn?.Het is goed als je nu even afstand neemt van je ex ,eerst aan jezelf werken ,dan pas kun je weer een relatie aangaan .Heftig allemaalMisschien ook lekker om te gaan sporten,daardoor heb ik nu veel nieuwe sociale contacten en volle weekenden .Juist nu zo belangrijk ,als je in deze situatie zit .Afleiding helpt echt
Kan je bij je familie terecht?
Posten hier helpt ook,blijven doen !!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef dompertje het volgende:
[quote]Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef Liezl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn hart uitgestort bij een collega. Ze is een vrouw van mijn moeders leeftijd maar het was enorm fijn. Met mijn familie kan ik er niet echt over praten, omdat het al zó vaak is uitgeweest. Ik durf het eigenlijk niet eens.
Ik had een vriendin die ik zelfs mijn beste vriendin durf te noemen, maar daar heb ik een paar maanden geleden het contact mee gebroken. Om verschillende redenen. Nu heb ik weer een paar weken contact met haar en ik heb haar ook huilend opgebeld. Ze begreep het gelijk en deed er alles aan om mij weer rustig te krijgen, en ze vraagt of ik dit weekend zin heb om bij haar langs te komen. Doen!! Bezig blijven,weekenden en avonden zijn in het begin erg moeilijk
Het ging vandaag best goed op m'n werk, het gaf afleiding. Nu ik thuis ben is het een stuk moeilijker, maar zolang ik mezelf bezig houd (ik heb m'n kamer al opgeruimd en ben nu wassen aan het draaien) gaat het wel ok. Hij was net ook op msn (ik kan hem niet online zien, hij mij wel) en het gesprek ging zo:
Hij: Hee
Ik: hoi
Hij: Hoe is t?
Ik: goed
Hij: ok
.. en toen niets. Ik weet echt bij god niet wat ik tegen hem moet zeggen, alles wat ik wil zeggen heb ik al gezegd. Ik wil hem niet verder wegjagen door nóg meer wanhopig gedrag.. maar ik ben ook zo bang dat hij denkt 'ok ze is over me heen dus ik ook' en dat ik 'm dan helemaal kwijt raakHet niet teveel waarde[conclusies] aan msn en hyves gesprekken .Hij kent je heel goed en weet heus wel dat het niet goed gaat,wat je ook zegt
Ik weet het gewoon niet zo goed. Het ene moment denk ik 'ok het is beter zo' en het andere moment 'FUCK ik WIL helemaal niet over hem heen komen. Ik wil hem helemaal niet kwijt'. This is so frustrating.Herkenbaar,gevoelens die zeker in het begin overheersen .Het gevoel alsof je in een emotionele achtbaan zit ,verstand en gevoel zijn even niet in evenwicht ,heeft tijd nodig
eigenlijk wel ok nuquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef dompertje het volgende:
@ Kroegtijger: Hoe verloopt het contact nu tussen je ex ?
Zien jullie elkaar regelmatig,met andere of samen ?Fijn dat het redeijk gaat,hoe gaat het met haar nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
eigenlijk wel ok nuwas in 't begin wat moeizaam maar gaat steeds beter. Ze doet af en toe nog wel een beetje moeilijk en krijgt dan plots het idee dat ze weer er alles aan moet doen om mij maar niet te laten denken dat het mogelijk misschien nog eens goed komt, maar dat wordt steeds minder (dan moet ik dr weer even erop wijzen dat ze normaal blijft doen en gaat alles weer goed
)
Ik mag dus niet klagen wat dat betreft en we zien wel wat er gebeurt of niet gebeurt
Voor nu als we elkaar zien is 't toch nog wel even eerst met anderen samen, maar ze gaf ook al wel aan dat 't alleen voor nu even zo is en we over een tijdje ook gewoon weer met zn 2en soms dingen kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef dompertje het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar regelmatig,met andere of samen ?
Eigenlijk wel ok geloof ik...ze laat alleen vrij weinig los daarover en doet soms onnodig moeilijk heb ik 't idee, maar dat zal ook wel weer overgaanquote:Fijn dat het redeijk gaat,hoe gaat het met haar nu?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:07 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Voor nu als we elkaar zien is 't toch nog wel even eerst met anderen samen, maar ze gaf ook al wel aan dat 't alleen voor nu even zo is en we over een tijdje ook gewoon weer met zn 2en soms dingen kunnen gaan doenLeuk!! Even afwachten dus..
[..]
Eigenlijk wel ok geloof ik...ze laat alleen vrij weinig los daarover en doet soms onnodig moeilijk heb ik 't idee, maar dat zal ook wel weer overgaan Komt hopelijk weer ,hoe gaat het met haar gezondheid?
Fijn dat je afleiding hebt gezochtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:29 schreef Liezl het volgende:
dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Het gaat wel ok, behalve 's nachts. en soms dan denk ik er overdag over na en dan word ik heel verdrietig..
Ik had hem vanaf donderdag niet gesproken en spreek hem nu op msn erover..
Hij: ik houd nog wel van je
Ik: je hoeft het niet te zeggen omdat ik het wil horen
Hij: ik zeg t omdat jij t moet weten!
Ik: en het gaat wel goed met me, maar soms dan denk ik eraan en dan doet het pijn
Hij: ik heb het zelfde lief,
we moeten ons er even doorheen zetten..
Hij zegt dat hij me niet kwijt wilt als vriend, en dat ie gewoon wil blijven chillen, drinken, uitgaan etc. Maar dat ie 'de rest' niet meer wilt. Dat ie 'nu eindelijk een keuze heeft gemaakt'.
Het gaat wel. Ik mis hem gewoon heel erg, en we hebben afgesproken om over 2 weken bij mij thuis te pokeren (1 dag voor mijn verjaardag). Hij heeft het nu ook druk met examens enzo..
Ik vind het gewoon heel moeilijk. Maar ik heb genoeg afleiding, zit nu ook bij m'n moeder, gister een bruiloft gehad en vanavond naar een vriendinnetje.
Dinsdag heb ik de intake van de psychiater en ik vind het heel spannend, ik hoop echt dat hij me kan helpen.
En stiekem hoop ik dat we nog wel bij elkaar komen, maar hij zegt dat het niet meer gaat gebeuren.
Als ik 't zo lees denk ik (maar kan er natuurlijk ook compleet naast zitten) dat je inderdaad misschien wel eens een foutje gemaakt hebt.... ipv uitzoeken wat er niet goed was waardoor je dr zat werd heb je meteen een streep door de rekening gehaald. Praat eens met haar erover, probeer er samen achter te komen wat er dan niet klopt en kijk of dat te verhelpen is. Want wat je zelf al zegt; op de oude voet doorgaan is geen optie...dat gaat dan uiteindelijk nog veel meer fout.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Als ik het zo nalees wil ik haar direct weer terug, maar ik ben zo bang dat ik dan na een tijdje weer in hetzelfde val en haar weer 'moe' wordt..
Nu besef ik pas hoeveel ik werkelijk van haar hield.
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 09:29 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Tja, laat ik nu ook maar weer eens posten hier na lange tijd.
Ik ben alweer bijna een jaar vrijgezel, nadat mijn vorige relatie me zo nodig moest dumpen voor een ander.
Maar ik weet gewoon dat het er aan zat te komen.
Ze heeft tijdens de relatie zovaak de bloed onder me nagels vandaan gehaald dat het gewoon niet meer leuk was
Maar het heeft nu wel tot gevolg dat ik op dit moment geen vertrouwen meer heb in vrouwen als ze dichterbij komen. En ik durf ook gewoon nu niet meer verliefd te worden, ik kan het gewoon ff niet.
Maar ook de feestdagen was niet echt leuk voor me.
Ik liet tegenover me moeder en mijn broer merken dat het goed ging, maar eigenlijk had ik er helemaal geen zin in om wat aan kerst te doen en aan O&N.
En ben blij dat de feestdagen weer voorbij zijn.
Hoe oud ben je en is dit je eerste lange relatie ?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:51 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb het vanavond uitgemaakt met mijn vriendin.. En eigenlijk nu alweer spijt.. Heb er nog niet met mijn vrienden over gepraat, bang om een 'fout' toe te geven..
Ik mis haar zo erg, ik wil haar bellen en afspreken, knuffelen en haar zoenen.. Terwijl ik in de aanloop naar vanavond zo goed wist dat dit het beste was.. Ze is echt een verschrikkelijk lief meisje, sociaal, grappig en slim.. Alleen wil ik niet nu al vastzitten aan 1 vrouw voor de rest van mijn leven.. Dacht ik althans.. Ze was er helemaal kapot van, ik voel me echt verschrikkelijk dat ik haar zoveel verdriet heb aangedaan..
We gingen ruim 2 jaar.. Ik wil er eigenlijk met iemand over praten, maar iedereen slaapt hier al.. En mijn vrienden ook.. En nu mijn vriendin bellen lijkt me ook geen goed plan..
- Klinkt bekend Glad..quote:Op maandag 12 januari 2009 09:29 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Tja, laat ik nu ook maar weer eens posten hier na lange tijd.
Ik ben alweer bijna een jaar vrijgezel, nadat mijn vorige relatie me zo nodig moest dumpen voor een ander.
Maar ik weet gewoon dat het er aan zat te komen.
Ze heeft tijdens de relatie zovaak de bloed onder me nagels vandaan gehaald dat het gewoon niet meer leuk was
- Dat geeft niks, soms heb ik ook het idee na 1/2 jaar dat ik weer aan een relatie kan/wil/moet beginnen, dat laatste is natuurlijk fout want dan kies je voor 'n rebounder, en dat gaat altijd fout.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:29 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Maar het heeft nu wel tot gevolg dat ik op dit moment geen vertrouwen meer heb in vrouwen als ze dichterbij komen. En ik durf ook gewoon nu niet meer verliefd te worden, ik kan het gewoon ff niet.
Omdat je een leuke gedachten op kerstdag heb met je ex zal je daar altijd aan terug denken, ik ook dacht aan het lekkere eten, gezellig samenzijn met de familie enzo, maar je moet het voor jezelf gezellig makenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:29 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Maar ook de feestdagen was niet echt leuk voor me.
Ik liet tegenover me moeder en mijn broer merken dat het goed ging, maar eigenlijk had ik er helemaal geen zin in om wat aan kerst te doen en aan O&N.
En ben blij dat de feestdagen weer voorbij zijn.
Ja dat herken ik zeker welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef dompertje het volgende:
[knip]
Ben nu ruim 9 maanden vrijgezel,veel aandacht van mannen,maar ben als de dood .Wil geen relatie aangaan en er weer achter komen dat die alleen maar stand houd in goeie tijden .
Maar heb duidelijk wel zin in de fijne dingen [sex;knuffels,lol] die ik nu mis .Zoen wel af en toe op een feest ,maar daar is het tot nu toe bijgebleven ..Denk dat het gewoon tijd nodig heeft ,eerst maar dit helemaal verwerken
Ik ben 18, en dit was mijn eerste 'echte' lange relatie..quote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef dompertje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en is dit je eerste lange relatie ?
Ja,er moet zeker een klik zijn ,al stelt tie niet veel voor,want echt praten is zowat door de muziek onmogelijk . Paar keer gebeurt nu ,geeft veel energiequote:Op maandag 12 januari 2009 13:30 schreef Chev het volgende:
[..]
Ja dat herken ik zeker welmaar wil toch ook niet zomaar iemand daarvoor, wil toch bijvoorbeeld die kus
van iemand waarmee het goed klikt en je je aangetrokken toe voelt hè.
Dus we wachtenen zie wel wanneer het komt.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik ben 18, en dit was mijn eerste 'echte' lange relatie..
Dat deed ik al, ik heb een grote vriendenkring en heb hen nooit laten stikken omdat ik een vriendin had.. En heeft zij ook niet gedaan met haar vriendinnen.. Gelukkig..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef dompertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik alOok heel begrijpelijk dat je het uitgemaakt hebt en nu dus twijfelt of die beslissing goed was .
Je hebt het niet uitgemaakt omdat je minder voor haar voelt maar het beetje beklemd toch?En het idee dat je voor altijd bij haar zult blijven .Dit had ik ook bij mijn eerste relatie ,zelfde reden waardoor ik die verbrak .
Vond het te close ,te veel elkaar zien ed .
Als jullie weer bijelkaar komen is het denk ik wel verstanding om je eigen ding te blijven doen met vrienden ed,of deed je dat al?
Dan ben je al verder dan ik dompertje, ben niet zo heel veel uitgeweest in kroegen of discotheken eerlijk gezegt, heb die kus (op de lippen dan wel te verstaan hè) nog niet gehadquote:Op maandag 12 januari 2009 13:56 schreef dompertje het volgende:
[..]
Ja,er moet zeker een klik zijn ,al stelt tie niet veel voor,want echt praten is zowat door de muziek onmogelijk . Paar keer gebeurt nu ,geeft veel energie,geef ook mijn nummer niet als dat gevraagd wordt ,ben er wel duidelik in .Ook geen One Night Stands verlopig
Benijd wel mensen die er veel sneller aan toe zijnmaar kan dit niet forceren helaas ,en ja we wachten af
Fijn dat jullie allebei elkaar niet super veel zagen ,dat scheelt enorm . Heb je nu nog contact met haar sinds het uit is? Wat zou je het liefste nu willen ? Bij haar zijn of niet ? Heb je al eerder je twijfels gehad ? Want mijn ervaring is dat bij twijfel het meestal fout blijft gaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:09 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Dat deed ik al, ik heb een grote vriendenkring en heb hen nooit laten stikken omdat ik een vriendin had.. En heeft zij ook niet gedaan met haar vriendinnen.. Gelukkig..
Maar nu het zo overdag is besef ik het niet echt eigenlijk. We zagen elkaar niet zo heel vaak (2 naal per week). Ik zie haar normaal op maandag ook niet, dusja.. Ik zag net wel op haar hyves dat ze onze foto's heeft gewist.. Deed me toch wel eventjes pijn, dat het voor haar ook officieel is min of meer..
Ik zou haar het liefst willen spreken.. Hoe het maar haar gaat enzo.. Maar ik heb al eens eerder twijfels gehad.. 2 jaar vind ik wel lang op deze leeftijd, en ik heb er al wel vaker moeite mee gehad.. Maar dat is altijd na gepraat wel weer goed gekomen..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:18 schreef dompertje het volgende:
[..]
Fijn dat jullie allebei elkaar niet super veel zagen ,dat scheelt enorm . Heb je nu nog contact met haar sinds het uit is? Wat zou je het liefste nu willen ? Bij haar zijn of niet ? Heb je al eerder je twijfels gehad ? Want mijn ervaring is dat bij twijfel het meestal fout blijft gaan.
Hahahaha ...Denk dat ik verder ben als jij omdat ik een vrouw ben en dus versierd wordtquote:Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef Chev het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik dompertje, ben niet zo heel veel uitgeweest in kroegen of discotheken eerlijk gezegt, heb die kus (op de lippen dan wel te verstaan hè) nog niet gehadmaar zou dat best wel willen haha.
Maar zoiezo aandacht van de andere sexe geeft veel positieve energieen daarbij natuurlijk wel 'n beetje gemis.
En je hebt overigens wel gelijk je nummer niet te geven aan de eerste de beste hoor
Geef die maar aan mij![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:26 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zou haar het liefst willen spreken.. Hoe het maar haar gaat enzo.. Maar ik heb al eens eerder twijfels gehad.. 2 jaar vind ik wel lang op deze leeftijd, en ik heb er al wel vaker moeite mee gehad.. Maar dat is altijd na gepraat wel weer goed gekomen..
Ik weet wel zeker dat ik het moeilijk ga krijgen zodra zij gaat daten of iets dergelijks.. Ik kan het niet aanzien om haar met andere jongens te zien.. Maar dat zal voor haar andersom ook wel zijn.
Ik heb haar gisteravond nog gesmst, en ik toen ik het uit heb gemaakt heb ik haar naar huis gebracht en verteld dat mijn telefoon 24/7 voor haar aanstaat, dat ze me altijd kan bellen of smsen.. Maar ze heeft tot dusver nog niets laten horen..
Verder wat betreft twijfel, ik geloof ook wel dat het dan fout blijft gaan.. Alleen is het zo makkelijk om nu terug te gaan naar haar, terwijl ik niet weet wat het beste is.
Het beste is voor jou doen waar je je goed bij voelt ,klinkt makkelijk,maar denk dat je het wel begrijpt .
Misschien even afstand nu todat je echt zeker weet wat je wilt ...Als het erin zit komt het weer goed ,kan ook nog na een hele tijd
Ik denk dat ik straks maar probeer te bellen, en dan zie ik wel wat er uit dat gesprek komt..
Oef een gevechtsklare vrouw die je onder de juiste omstandigheden kan versieren of een knietje van kan krijgen haha Pittig!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef dompertje het volgende:
[..]
Hahahaha ...Denk dat ik verder ben als jij omdat ik een vrouw ben en dus versierd wordtBen bijna elk weekend wel een keer op een groot feest of gewoon in de kroeg ,heel veel aandacht waar ik ook wel eens van baal hoor ,sommige hebben een bord voor hun kop |
Zaterdag een vent een knietje moeten geven nadat hij in mijn kont zat te knijpen,werd ik niet vrolijk van .
![]()
Portier zag het en werd eruit gegooid .Twee weken terug een vent een knal voor zijn oog gegeven ,ook die werd eruit gezet Dit soort dingen horen er ook bij en daar moet ik ook mee leren omgaan . Als praten en boos kijken niet helpt blijft er weinig meer over ,alleen een relatie danhaha
Maar nu is het lang leven de lol ,stappen ,los gaan en zie het allemaal wel .Veel sporten door de weeks ,ga binnenkort kickboksen erbij .
Komen jullie nu ook in situaties terecht waarbij je echt moet wennen dat je vrijgezel bent ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |