Met 7 maanden al? Meestal wordt toch aangeraden om wat later te beginnen met kiwi omdat het een fruitsoort is waar vrij veel mensen op 'reageren'? (net als ananas, citrusvruchten etc?)quote:
Als het om je eigen kroost gaat is het toch anders... Marit is in dit geval mama en niet CB-arts...quote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef peterfan het volgende:
Wat ik echter in dit geval raar vind, is Marits beschrijving van het advies van haar CB-arts (met desmiley..) en eigenlijk uberhaupt het feit dat je als CB-arts zijnde advies nodig hebt van een andere CB-arts. Ik mag toch hopen dat iedere CB-arts beschikt over een basiskennis die in het hele land ongeveer uniform is.
Het komt op mij een beetje over als een automonteur die zijn kapotte auto naar een andere garage brengt (en dan zegt "die sukkels kunnen m niets eens maken!).
Oepsquote:Op maandag 15 december 2008 21:37 schreef TearSong het volgende:
[..]
Met 7 maanden al? Meestal wordt toch aangeraden om wat later te beginnen met kiwi omdat het een fruitsoort is waar vrij veel mensen op 'reageren'? (net als ananas, citrusvruchten etc?)
Pruimen zijn dan misschien iets wat beter is om te proberen aangezien deze vanaf 6 maanden gegeven mogen worden
Best wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik schrijf kiwie kiwi gewoon verkeerd![]()
Ah, ik merk dat onze dames contact hebben gehad met elkaar. Ik heb hetzelfde drama vorige week gehad. Gewoon 3 uur achter elkaar krijsen. Niets goed... Dus we hebben afgewisseld met haar gelopen door huis. We waren beiden helemaal gesloopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:22 schreef E.T. het volgende:![]()
Dit was zo'n nacht die je niet te vaak moet hebben.. Twee keer per nacht een voeding en daarna weer doorslapen is meer dan genoeg normaal gesproken.. Krijsen van 23.00 tot 3.00 en daarna nog twee keer een voeding is niet goed voor je nachtrust
Ik ben gesloopt
Ja, dat lukt wel, al vind ik het wel vreemd. Gek genoeg ben ik voornamelijk blij dat we zover zijn dat ze zonder sonde, zonder gekke dingen, gewoon naar het kdv kan. Verder ben ik het natuurlijk ook al gewend van Finn, dat zal ook wel schelen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:08 schreef freecell het volgende:
Jojo: kan je haar wel uit je hoofd zetten?Ik vind dat heel lastig als ik Leander een tijdje bij een ander laat
maar misschien ben ik ook wel heel kloekig
Dank voor jullie tips! Gisteren heeft ze fruithapje met pruimen gekregen en het gaat idd wat beter.quote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Pruimen idd. 10cc water extra geven wil ook nog wel eens helpen. (Geen idee eig. of je fles of borst geeft).
ik snap wel wat je zegt,quote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef peterfan het volgende:
Wat ik echter in dit geval raar vind, is Marits beschrijving van het advies van haar CB-arts (met desmiley..) en eigenlijk uberhaupt het feit dat je als CB-arts zijnde advies nodig hebt van een andere CB-arts. Ik mag toch hopen dat iedere CB-arts beschikt over een basiskennis die in het hele land ongeveer uniform is.
Het komt op mij een beetje over als een automonteur die zijn kapotte auto naar een andere garage brengt (en dan zegt "die sukkels kunnen m niets eens maken!).
Gewoon terugbijtenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef Webkim het volgende:
Oeh Dennis! Voorzichtig jongen!
En Lotte, tandenmonstertje..!
Over tanden gesproken: Thomas bijt steeds. Als hij een van je vingers te pakken krijgt zet hij er meteen zijn vlijmscherpe tandjes in. As hij de kans krijgt bijt hij ook in mijn schouders/nek (vanuit de draagdoek bijv.). Wat dat nou weer is? Is dat iets dat baby's doen of heb ik een hele bijzondere?
Heel duidelijk au zeggen en afstand nemen. Denk ik, Ruben doet het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef Webkim het volgende:
Over tanden gesproken: Thomas bijt steeds. Als hij een van je vingers te pakken krijgt zet hij er meteen zijn vlijmscherpe tandjes in. As hij de kans krijgt bijt hij ook in mijn schouders/nek (vanuit de draagdoek bijv.). Wat dat nou weer is? Is dat iets dat baby's doen of heb ik een hele bijzondere?
webkim mijn oudste heeft het wel gedaan hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef Webkim het volgende:
Lilah pakt mijn gezicht vast met twee handjes, kijkt me aan en zegt dudududDUDU tegen me en stort zich vervolgens met open (en kwijlende) mond op mijn wang om met die tandjes over mijn wang te schrapenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef Webkim het volgende:
Mja, dat weet ik ook wel, maar hij is op het moment meer chagrijnig wakker dan vrolijk wakkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Alle kindjes zijn wel eens chago hoor Freecell.
Marit, Lilah heeft ook twee dipjes gehad met eten en groeien. Zelfs zo dat ik de tweede keer van het CB tussendoor terug moest komen om te wegen. Er gingen niet meer dan halve flessen in en uiteindelijk zat ik wel 9 flessen per dag te geven. En ineens was het weer over en ging alles weer op. En ook geen ontevreden kind, maar gewoon wat minder trek. Geen idee waarom, maar met mij was alles emotioneel stabiel, dus daar heeft het niet aan kunnen liggen. Ik vind het dan ook geen aardige en opbeurende opmerking van de huisartsquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:48 schreef marit1978 het volgende:
Jeetje ET...jij zult gesloopt zijn ja!
En Maneki juist zo'n goede nacht! wow, heerlijk!
Simmu, wat fijn ! ga zo door![]()
Huisarts kon niets horen ook, dus we gaan volgende week eens wegen en zien of er weer vooruitgang in gewicht zit. Grote zus is ook 'gezond' verklaard ondanks het gehoest enzo en mama zit vanaf vandaag aan seroxat.
Huisarts noemde nog dat Sanne waarschijnlijk gewoon voelt hoe ik me voel. Waarop ik in tranen naar Vin zei (in auto later) dat ze dan voorlopig maar bij opa en oma moet gaan wonen![]()
Nouja, dat gaat wat ver natuurlijk...maar ik voel me érg schuldig.
Whehe, is ook wel waar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:45 schreef peterfan het volgende:
Mjin mannetje wil: zitten, alles zien, ook als ie in de kinderwagen ligt, en volgens mij ook lopen, kauwen en rollen. En misschien ook wel fietsen, dansen en stappen. In ieder geval heel veel!
Tot nu toe kan hij: liggen.
Tja, lijkt mij ook wel frustrerend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |