Weet je dat ik je nu erg dankbaar ben voor dit antwoordquote:Op maandag 15 december 2008 12:44 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje BE en Ardenlyn, al bijna jarige kinders! Dat lijkt me echt zo gaaf he? Wel de standaard hand in de taart foto's maken en dan posten he? Die vind ik altijd zo.
Ik moet eigenlijk niet lullen, want Lilah is over 3 maanden ook jarig. Het gaat ineens echt heel hard.
Oh Yara is vanochtend ook geweest , 75,4 cm en 10 kilo en 60 gramquote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef Troel het volgende:
Ruben is in 2 maanden tijd 4 centimeter gegroeid
Hij is nu 79 centimeter en hij weegt nog steeds geen 8900 gram
quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef p_iglet het volgende:
bij een verjaardag hoort toch echt kaarsje(s) uitblazen vind ik hoor!
Ok een hele taart daarna slopen en over tafel uitsmeren vind ik ook weer wet overdreven.
Die foto moet je ook voor mij maken he, niet voor jezelfquote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, je moet eens weten hoeveel mensen me al op het hart gedrukt hebben om toch maar vooral die uberspontane helemaal niet geregisseerde dreumes-met-taart-foto's te maken.
En ik heb daar echt zo'n hekel aan.Ben dan echt in staat om het juist niet te doen!
Iig gaat hij niet los op de grote taart. Hij krijgt een eigen stukje en daar mag hij mee doen wat hij wil, maar niks geen enorm circus eromheen.
Men... ik ben al zo vaak op verjaardagen gecommandeerd om toch maar vooral om x-uur er te zijn want dan werd DE TAART GEDAAN! Brrrr...Stom gedoe.
![]()
![]()
Maar ik zal er wel foto's van maken hoor.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Maar Marit... je bent toch zelf ook CB arts? Heb je dan niet juist de neiging om zelf wat eerder aan de bel te trekken?
Lilah boert zowel na d'r fruit als na de groenten van een lepeltje. Ik denk zo'n 9 van de 10 keer. Maar meestal komt dat er vanzelf wel een keer uit als ik haar rechtop hou na het eten.quote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef simmu het volgende:
zeg, moeten kindjes ook een boertje als ze pap van een lepeltje gegeten hebben?
selene wil ineens steeds het laatste beetje van haar flesje niet meer. maar wel (heul graag!!) als ik dan met 1 schepje rijstebloem dikke pap van maak en dan met het lepeltje geef, vandaar.....
hier kan ik dus vandaag écht niet tegenquote:Op maandag 15 december 2008 15:11 schreef peterfan het volgende:
[..]
Even een tvp voor deze CB-cynicus...
Waarom geef je geen antwoord op de vraag van BE?quote:Op maandag 15 december 2008 16:03 schreef marit1978 het volgende:
[..]
hier kan ik dus vandaag écht niet tegen![]()
wat kom je doen? om me lachen of wat!? ga toch weg zeg
Ziet er op zich goed uit, thx!quote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef Nijna het volgende:
Nathan, beterschap mannetje!
Mrien, ik zag laatst een soort dingen die je over sokjes heen kon doen... hier kijken onder "nieuw binnen" en dan bedoel ik de sock ons misschien is dat wat?
Kim, wat fijn dat het nu al effect heeft!
Simmu mijn dochter heeft 3 maal het RS virus gehad, de eerste keer toen ze 6 maanden was. De laatste keer, toen was ze ruim 2 is het haar bijna fataal geworden. (jeu wat klinkt dat dramatischquote:Op maandag 15 december 2008 17:16 schreef simmu het volgende:
Lois, mijn neefje ligt nu al een week in het ziekenhuis met een "simpel" RS virusje. die zijn niet altijd zo simpel (gelukkig meestal wel).
Ik bedoelde het juist ontzettend aardig hoor, misschien dat je dat na deze uitleg wel kunt zien aan mijn post?quote:misschien allemaal wat aardiger doen tegen elkaar?
ja hoorquote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef Lois het volgende:
[..]
Simmu mijn dochter heeft 3 maal het RS virus gehad, de eerste keer toen ze 6 maanden was. De laatste keer, toen was ze ruim 2 is het haar bijna fataal geworden. (jeu wat klinkt dat dramatisch)
De problematiek die ik las in Marits posts klonk mij best eng in de oren, zeker na het verhaal van Thijmen laatst hier in OUD. Ik dacht aan redelijk ernstige afwijkingen, en hoop dus voor Marit dat het "maar' het RS virus is. Natuurlijk weet ik wel dat het geen simpel virus is, heus wel.
[..]
Ik bedoelde het juist ontzettend aardig hoor, misschien dat je dat na deze uitleg wel kunt zien aan mijn post?
Kiwiequote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef flowerbox het volgende:
ons meiske heeft de laatste dagen veel last van haar stoelgang die nu harder wordt.
Zo zielig om te zien.Het doet haar soms echt pijn. Weet iemand hoe ik haar zou kunnen helpen?
Maar dat is dan ook raar eigenlijk. Dat hij zo opgeknapt is van de antibiotica en dat ze daar nu mee gestopt zijn omdat het een virus is. Als het niet zou helpen tegen een virus, waarom knapt ie er zo van op, en waarom gaan ze er dan niet mee door?quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
De dokters hebben gisteren overigens volgens de zaalarts een verkeerde diagnose gestelt. Ze hebben vandaag zijn snot op kweek gezet en daaruit is gebleken dat hij een zeer agressief virus heeft wat de zelfde symptonen heeft als een longontsteking. Vandaag was zijn koorts door de anti biotica gezakt en zo veel meer eetlust dat hij maar liefst 1 hele boterham heeft gegeten, 2 kleine potjes fruit en een paar lepels soep. En 700 ml vocht zelfstandig naar binnen heeft gewerkt. Zijn infuus is verwijderd en hij krijgt omdat hij dus een virus heeft nu geen anti biotica meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |