abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2008 @ 16:29:10 #101
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64008704
Aww gossie.... beterschap menneke
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 14 december 2008 @ 16:29:28 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64008710
Aggos wat naar!
Sterkte daar!
pi_64008740
Nog even een vraagje..
Lotte trapt met regelmaat haar sokjes uit. We doen nu eigenlijk standaard haar sokjes al over de broek aan en zoveel mogelijk kniekousen aan en ook die over de broek. Op die manier krijgt ze ze ook helaas uit..
Thuis vind ik dat niet zo erg, ik heb het dan vrij snel in de gaten en dan gaan ze weer aan. Op de creche hebben ze het alleen minder snel in de gaten en soms ligt ze dan een tijdje zonder sokjes aan, wat ik persoonlijk te koud vind voor nu (ze heeft dan ook echt ijskoude voetjes).
Ik zat al te kijken voor van die sokslofjes, maar die zijn alleen te verkrijgen in maten vanaf 19 ongeveer en die heeft ze nog lang niet..
De slofjes van Aapie zijn misschien ook nog wel een optie, maar ben bang dat ze die ook snel uit krijgt
Jullie nog tips misschien?
pi_64008892
selene doet dat ook. met handschoentjes ook trouwens

ik heb hele ouderwetse (door oma) gebreide sokjes voor haar die je met een touwtje dichtknoopt. die doe ik over gewone sokjes, met een knoop & strikje (ik heb nagels ) zodat ze het touwtje niet los kan peuteren. dat blijft prima zitten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 14 december 2008 @ 16:42:11 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64008994
Zootjes hebben een hele smalle ingang, met een drukkertje om het enkeltje, dat krijgt ze never nooit zelf uit. Zijn wel redelijk duur vind ik, maar dan heb je ook wel wat.
  zondag 14 december 2008 @ 16:43:00 #106
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64009008
Nathan, beterschap!

@ mrien: Een maillotje?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 16:43:58 #107
43556 miss_dynastie
pi_64009029
Ach, arm ding! Sterkte Nathan en familie
pi_64009111
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:36 schreef simmu het volgende:
ik heb hele ouderwetse (door oma) gebreide sokjes voor haar die je met een touwtje dichtknoopt. die doe ik over gewone sokjes, met een knoop & strikje (ik heb nagels ) zodat ze het touwtje niet los kan peuteren. dat blijft prima zitten.
Helaas..die krijgt ze ook uit !
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Zootjes hebben een hele smalle ingang, met een drukkertje om het enkeltje, dat krijgt ze never nooit zelf uit. Zijn wel redelijk duur vind ik, maar dan heb je ook wel wat.
Ga ik daar eens naar kijken!
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef Grijs het volgende:
@ mrien: Een maillotje?
Is natuurlijk ook een optie, maar vind dat onder een broek dan weer te warm (jurkjes draagt ze eigenlijk amper).

Bedankt voor de tips!
  Jubileum moderator zondag 14 december 2008 @ 17:00:26 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64009322
Ach arme Nathan, heel veel sterkte en beterschap!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64009551
Sokslofjes krijgt Amber ook uit als ze in haar wippertje ligt (ze past haar hello kitty slofjes mt18/19 sinds van de week al enigzins; ze lijken heel groot, maar als ze ze aan heeft valt dat mee/tegen; wel nog iets te groot maar niet veel).
Vandaag had Amber alweer sokjes binnen de minuut uit toen papa haar in haar wippertje had gezet; ik heb daarna andere sokjes aangedaan; en die heeft ze nu nog steeds aan zonder dat ze uitgetrapt zijn geweest (bambino@kruitvat sokjes).

Hier vandaag echt een heerlijk rustig dagje gehad; wat een luxe inene weer!!! (En ondanks dat ze een moeilijke week heeft gehad blijft ze een makkelijke baby, dat ben ik me absoluut bewust/gezegend mee! ) Ze heeft vanmiddag een heel aardig middagslaapje gehad; kon ik mooi even de berg was wegstrijken van Amber die er inmiddels lag, en alvast spullen voor de vakantie klaarleggen.

Het lijkt wel of ze ineens zichzelf kan vermaken enzow; ligt nu ook een beetje te brabbelen op de grond.
En vandaag wel inene weer veel drinken/doortanken/gulzig toehappen; alleen maar beter; want ze dronk de laatste weken wel wat zuinig/korte drinkjes.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64010342
Beterschap Nathan!
Bedankt voor de tip Macka, klinkt als een boek waar ik wat aan heb

Ik heb bep heel vaak maillotjes aan, in huis zonder broek en als we naar buiten gaan trek ik er een broek over aan Als ze een jurkje draagt doe ik beenwarmers aan over de maillot
Saartje
  zondag 14 december 2008 @ 18:05:41 #112
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64010607
Faja, ik hoop dat Nathan snel weer beter is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 14 december 2008 @ 18:08:27 #113
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64010664
Faja, beterschap voor Nathan!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64010695
mrien, Llewella was me net voor met de sokjestip. Sten is ook ster in sokken uittrappen, maar de sokjes van bambino (kruidvat) blijven goed zitten.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64010715
Faja, beterschap voor Nathan!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64011009
Nathan beterschap knul! Sterkte Faja !

Jasja is ook vrij goed in sokjes uitschoppen maar ik heb nu kniekousjes van Bonnie Doon en die blijven perfect zitten!
pi_64011158
Nathan beterschap!
pi_64011406
Awww Nathan!
Snel opknappen hoor; je bent woensdag jarig!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 14 december 2008 @ 18:58:11 #119
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64011524
De sokjes met oprolboord (zoals Bambino, maar ook Hema en H&M) blijven over het algemeen wel goed zitten als je ze helemaal tot de knie optrekt en de boord dan niet omslaat.

Nathan, sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 14 december 2008 @ 19:44:36 #120
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64012496
Tjonge, Nathan, alweer in het ziekenhuis. Da's niet zo mooi. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat
Lekker douchen!
  zondag 14 december 2008 @ 20:49:44 #121
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64014166
Jeutje! Sterkte Faja .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 14 december 2008 @ 20:53:18 #122
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64014282
Nathan beterschap!

Hier gaat alles goed met Thijmen!
We zijn afgelopen donderdag op controle geweest in de VU. Ze hebben toen een hartecho gemaakt en die zag er helemaal goed uit gelukkig. Ook is hij gewogen; 4 kilo precies. Toen we uit het z;huis weggingen was hij 3550, dus hij komt nu lekker aan. Hij ziet er ook zo goed uit.

Hij heeft wel nog heel veel last van darmkrampen. Het begint eind vd dag en duurt meestal tot 19.00 / 20.00 uur. Dan moet hij veel huilen en hoor je de boel ook lekker borrelen van binnen.
Horen die krampjes nu niet wat af te nemen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Jesper heeft echt NOOIT geklaagd over krampjes in de babytijd, dus voor ons is dit ook nieuw :-)

Verder gaat het hier dus allemaal eigenlijk wel weer oke. De 1e paar dagen thuis hadden we het moeilijk, maar de laatste paar dagen hebben we alles weer een beetje onder controle hier in huis. Jesper maakt het ons ook wel makkelijk want die is zo lief! De hele dag lief aan het spelen en heeeel veel knuffelen met ons en thijmen, het lijkt er echt op dat hij zegt: ik ben zo blij dat jullie er weer zijn en thijmen beter is. Aangezien we hem er de afgelopen tijd er toch wel genoeg bij betrokken hebben denk ik dat hij ook het een en ander wel goed aanvoelt.

De kerstboom staat, dus happy-times :-)
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zondag 14 december 2008 @ 20:58:00 #123
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64014414
Faja, beterschap voor Nathan

Miffy, fijn dat het weer helemaal goed gaat met Thijmen en dat Jesper goed op alles reageert. lijkt me een hele geruststelling

Qua darmkrampjes, tsja, overdag wellicht proberen een strak ritme aan te houden, niet te veel prikkels, kan op de buik slaan (bij mij iig) en verder warmhouden/warmmaken (met bv een cosi bag, lijnzaadpittenkruik 1 min. in de magnetron, op het buikje terwijl Thijmen op zijn rug ligt. zo gepiept) of masseren, of "fietsen" met zijn voetjes...
succes ermee!

(en een hele treffende sig )

Ik lees hier niet zoveel meer, maar hoe reageert lilah op haar helmpje? Heeft ze er last van?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 14 december 2008 @ 21:05:11 #124
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64014634
Heel veel beterschap met Nathan. Hopelijk knapt ie snel op
pi_64015729
We hebben een luxere kamer in het ziekenhuis dit keer, eentje met een eigen pc en internetverbinding. Personeel wist wel gelijk hoe mijn kind heet dus dat is minder positief, hebben zeker een vaste klantenkaart hier. Kind moet nog 1 worden en heeft al 3 keer hier gelegen.

Gisterenmiddag in ene uit het niets had hij koorts, 39.2 en gelijk een zetpil gegeven (eentje van 240 mg) maar koorts bleef oplopen, later in de avond nog een zetpil gegeven, rond de klok van 2 uur ´s nachts weer 1 zetpil en vanmorgen om 9 uur weer. En het enige wat je zag was dat de temperatuur bleef stijgen. Vanmiddag dat ik belde met de hap had hij 40 graden koorts en 4 zetpillen binnen 24 uur gekregen. Zijn ogen draaide steeds weg, hij was hartstikke suf en wou amper nog drinken. De arts bij de HAP vond het zo alarmerend dat hij ons gelijk doorstuurde naar de 1e hulp en daar vandaan mochten we door naar de kinderafdeling. HIj heeft dus een longontsteking en licht aan het infuus voor vocht en antibiotica.

Huiskamer zat vol met verjaardagsvisite en wij 2 waren de grote afwezigen.
  zondag 14 december 2008 @ 21:40:20 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64015814
Jeetje Faja, wat gaat het eng hard dan zeg, bij Nathan.
Hopelijk knapt hij snel op!
  zondag 14 december 2008 @ 21:40:22 #127
14746 k_i_m
pi_64015818
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef DaviniaHR het volgende:

Ik lees hier niet zoveel meer, maar hoe reageert lilah op haar helmpje? Heeft ze er last van?
Ja verdorie! Jullie zitten allemaal in het andere topic ondertussen .

Het gaat heel goed! Ze heeft er absoluut geen last van. Alleen in het begin mopperde ze wat bij het op- en afzetten, maar nu ook niet meer. We zijn afgelopen donderdag terug geweest voor controle en toen is er een nieuwe scan van haar hoofd gemaakt. Bij het over elkaar leggen met de eerste scan was de platte kant al een heel stuk ronder geworden . Nu dacht ik dat zelf ook wel te voelen, maar die bevestiging was wel even heel tof. Zo rond is haar hoofd aan die kant echt nog niet geweest, en dat in twee weken tijd .

dat maakt mij ook weer extra boos w.b. alle moeite die we hebben moeten doen voordat we eindelijk eens serieus genomen werden .
In my life
Why do I smile
  zondag 14 december 2008 @ 21:41:37 #128
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64015851
Nou, fijn dat ze je zo serieus hebben genomen Faja. Goed gehandeld ook! Wat gaan ze nu doen de komende dagen? Is er ook een reden dat hij vaak zo erg ziek is of is het gewoon pech?
Lekker douchen!
  zondag 14 december 2008 @ 21:42:26 #129
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64015876
Wat trekt dat dan snel bij K_i_m.
Lekker douchen!
pi_64015897
Gelukkig dat hij nu onder controle is en dat het in de gaten gehouden wordt Faja! Blegh, wat eng
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 december 2008 @ 21:43:52 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_64015938
ach jezus faja, dat klinkt echt vreselijk
knapt ie al een beetje op? sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zondag 14 december 2008 @ 21:45:50 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64016004
Nou idd k_i_m, maar wat fijn dat het nu dan toch de goede kant op gaat!
Alles sal recht kom'! Of beter... niet dus.
  zondag 14 december 2008 @ 21:48:42 #133
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64016121
Faja! Wat een paniek lijkt me dat zijn geweest! Heel veel beterschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64016178
He Kim dat klinkt goed! Lilah voelt zich wel prettig met het helmpje op of probeert ze het af te trekken? Tsja en dat artsen soms zo laks kunnen reageren gaat echt boven mijn pet. Vorige maand hebben we de HAP in 1 weekend wel 2 keer bezocht en Nathan zijn koorts bleef toen ook maar stijgen maar er is geen 1 arts geweest die ook maar iets anders deed dan longen luisteren en oren en keel na kijken. Toen wij op maandag naar onze eigen arts gingen moest die zijn kin oprapen van de grond, Nathan had gewoon een behoorlijke luchtweginfectie en niemand die dat door had.

Sjak, ik ben zelf astma patient en ze vermoeden dat hij het ook heeft maar tot een bepaalde leeftijd mag je ze die stempel niet geven Maar het feit dat hij zo vaak last heeft van zijn longen zou wel een goede aanwijzing kunnen zijn dat hij ook erfelijk belast is hier mee. Maar ik zat juist afgelopen vrijdag tegen de leidster van de creche te vertellen dat hij sinds de laatste keer zo een stuk beter was. Hij is op dieet gezet door de natuurgeneeskundig therapeut op speciaal brood, soja producten en orthiflor. Sindsdien drinkt hij echt stukken beter, minder slijmvorming etc. En vorige week nog met hem bij de homeopaat geweest en had hij korrels gekregen (weet niet uit mijn hoofd wat voor, maar was voor zijn weerstand aan te sterken). En uit het niets dus in ene koorts en die bleef abnormaal snel stijgen.
  zondag 14 december 2008 @ 21:50:28 #135
14746 k_i_m
pi_64016188
We moeten morgen weer naar de kinderarts. Ik heb echt geen idee waarom die vent ons terug wilde zien aangezien we alleen voor de doorverwijzing en een second opinion kwamen, maar soit. Als ie alleen 5 minuten naar d'r helm kijkt hoop ik dat we daarna niet meer hoeven komen eigenlijk.
In my life
Why do I smile
  zondag 14 december 2008 @ 22:13:39 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64017002
Kim beter 10 keer te veel kijken dan 1 keer te weing! Fijn dat je zelf al effect van haar helmpje ziet. Vriendin haar dochter heeft ook een helmpje gehad en haar hoofdje zag je ronder worden waar je bij stond bij wijze van spreken!

Faja wat een schrik met Nathan weer zeg, heel veel beterschap voor de kleine man en een sterkte voor jou
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64017676
faja wat een schrik. Arme nathan.

Kim, fijn dat het helmpje nu al resultaat heeft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64018239
Nathan, beterschap mannetje!

Mrien, ik zag laatst een soort dingen die je over sokjes heen kon doen... hier kijken onder "nieuw binnen" en dan bedoel ik de sock ons misschien is dat wat?

Kim, wat fijn dat het nu al effect heeft!
Fake it till you make it...
  maandag 15 december 2008 @ 08:56:40 #139
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64023612
Jee Faja, dat klinkt echt heftig...

Kim, fijn dat het al zo snel resultaat heeft dat helmpje...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64023929
Mijn kleine nachtelijke stalker heeft weer een nieuw truukje..een plasje kwijl produceren al pfffffrt'end en er daarna in vegen en slaan. Gadver

k_i_m wat fijn dat er al zo snel resultaat is en wat achterlijk dat het nou verdorie zoveel moeite gekost heeft om die helm te krijgen!
Fajah dat klinkt heel heftig! Hoe is het nu met Nathan?
Saartje
  maandag 15 december 2008 @ 09:38:10 #141
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64024295
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef Nijna het volgende:
Nathan, beterschap mannetje!

Mrien, ik zag laatst een soort dingen die je over sokjes heen kon doen... hier kijken onder "nieuw binnen" en dan bedoel ik de sock ons misschien is dat wat?

Kim, wat fijn dat het nu al effect heeft!
in dat filmpje zie ik dat kind al minimaal drie keer dat ding bijna uit hebben (gat voor de hiel onderop de voet), dan volgt een ander shot waarbij het ding weer zit zoals het hoort
Dan toch maar leren slofjes, die zijn nog een beetje stroef ook.. das makkelijker als ze proberen te kruipen

Kim, wat fijn dat je zo snel resultaat ziet!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 15 december 2008 @ 09:53:57 #142
14746 k_i_m
pi_64024603
Nou, de arts heeft 5 minuten gekeken en dat was het . En nou moeten we in februari weer terug .
In my life
Why do I smile
pi_64024677
Had hij niets anders te melden??
  maandag 15 december 2008 @ 10:24:16 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_64025268
Hier mogen we vandaag weer prikjes gaan halen. Ben benieuwd, want Ruben is niet helemaal lekker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 december 2008 @ 10:29:16 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64025364
Succes Troel!

Ik geniet hier zo van dat kleine ventje he.
Kijk ik even opzij en dan zie ik dat hij met de grootste lol de halve kerststal achter de verwarming staat te proppen. En dan ziet ie me en krijg ik een stralende lach. Gaat hij verder prutsen, lopend achter de blokkenkar tot je de tafel tegenkomt en dan ga je luid mopperend en tegen de tafel aan rammend met je koppie staan schudden. Zo lief! Mijn kleine vent, bijna al weer 1 jaar oud.

Oh, en vanmorgen echt te schattig, was hij ín de la met speelgoed gaan zitten. En dan echt met zo'n blik van 'wat?' .

Faja, hoe is het vannacht gegaan bij jullie?
pi_64025435
Och arme, moet ie straks zn 1e verjaardag daar vieren
Knap maar gauw op mannetje!

*edit, Ik ben een dag te laat zie ik, Maar alsnog beterschap met Nathan! Hoop dat hij de nacht goed is doorgekomen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Vlinder op 15-12-2008 10:44:07 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64025685
Wie had ook al weer gezegd dat babietjes nog geen plannetjes kunnen maken?? Ik ben er echt van overtuigd dat ze dat wel kunnen!

Situatie: Opa zit op de laptop te werken, Jennifer wilt meekijken (wat kan resulteren in een kapotte laptop).

Dus M. is met Jennifer bezig, ze wordt boos want ze wilt niet (NIET) zitten. Dus Jennifer op de grond, stappen aan de hand. Probeert naar opa te lopen. Nee Jennifer opa is bezig. Dus M. pakt haar weer en zet haar bij de tafel. Jennifer doet vervolgens alsof ze naar mij toe wilt. Dus M. pakt haar handjes weer, Jennifer stapt langs opa richting mij, op het moment dat ze opa bijna voorbij is en aan de andere kant staat doet ze in een keer een graai naar de laptop. En dan die glinsteroogjes, het is me gelukt!.
pi_64027416
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Wie had ook al weer gezegd dat babietjes nog geen plannetjes kunnen maken?? Ik ben er echt van overtuigd dat ze dat wel kunnen!

Situatie: Opa zit op de laptop te werken, Jennifer wilt meekijken (wat kan resulteren in een kapotte laptop).

Dus M. is met Jennifer bezig, ze wordt boos want ze wilt niet (NIET) zitten. Dus Jennifer op de grond, stappen aan de hand. Probeert naar opa te lopen. Nee Jennifer opa is bezig. Dus M. pakt haar weer en zet haar bij de tafel. Jennifer doet vervolgens alsof ze naar mij toe wilt. Dus M. pakt haar handjes weer, Jennifer stapt langs opa richting mij, op het moment dat ze opa bijna voorbij is en aan de andere kant staat doet ze in een keer een graai naar de laptop. En dan die glinsteroogjes, het is me gelukt!.
Ik ben ook van mening dat ze dat echt wel doen

Nathan heel veel beterschap!!

Kim: heel erg fijn dat het zo snel beter gaat met Lilah!!

Nog ong 1 weekje en dan ga ik naar een ander topic toe
Kijk er af en toe al wel maar het voelt erg vreemd

Vannacht ineens Maarten aan het spoken en ik heb echt geen idee waarom
Hij sliep heel even en werd na 5 minuten weer wakker en dat tot half 2 's nachts (of is het s'nachts? raar woord ook als je het vaak achter elkaar aan het zeggen bent )
Toen heb ik hem meegenomen naar ons bed terwijl ik dan nooit doe. Hij heel happy kijken naar z'n papa die daar lag te slapen
Heb hem wakker gemaakt en hij heeft hem na een half uur met een klein beetje melk naar bed gebracht en is erbij gebleven tot Maarten sliep.
Ik schrok wakker om 3 uur en ben toch maar even gaan kijken en ja hoor Maraten in z'n bed aan het slapen en papa in de zitzak diep in slaap

Heb hem wakker gemaakt en toen zijn wij samen weer in bed gestapt.
Was bang dat Maarten weer wakker zou worden of om de gewone tijd maar gelukkig sliep hij door tot 8:30

Enige wat ik kan bedenken is dat hij dorst had want hij dronk wel heel erg weinig maar heb voor de rest geen idee

Voor de rest gaat het zo goed met hem. Woensdag naar het CB en ben benieuwd hoeveel hij zal wegen en hoe lang hij is.
Heb zo'n zin in zijn verjaardag
Het gaat soms te snel maar ow wat geniet ik ervan wat hij allemaal kan
pi_64027417
1x is genoeg

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2008 12:57:40 ]
  maandag 15 december 2008 @ 12:42:46 #150
14746 k_i_m
pi_64028439
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Had hij niets anders te melden??
Hij keek nog een keer naar haar heupjes . En toen wilde ik eigenlijk tegen hem gillen dat ze twee maanden ervoor een keurige heupecho heeft gehad, dus dat hij dat óók wel kon laten zitten. Maar dat heb ik niet gedaan natuurlijk .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')