quote:
Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef Ticootje het volgende:Wie had ook al weer gezegd dat babietjes nog geen plannetjes kunnen maken?? Ik ben er echt van overtuigd dat ze dat wel kunnen!
Situatie: Opa zit op de laptop te werken, Jennifer wilt meekijken (wat kan resulteren in een kapotte laptop).
Dus M. is met Jennifer bezig, ze wordt boos want ze wilt niet (NIET) zitten. Dus Jennifer op de grond, stappen aan de hand. Probeert naar opa te lopen. Nee Jennifer opa is bezig. Dus M. pakt haar weer en zet haar bij de tafel. Jennifer doet vervolgens alsof ze naar mij toe wilt. Dus M. pakt haar handjes weer, Jennifer stapt langs opa richting mij, op het moment dat ze opa bijna voorbij is en aan de andere kant staat doet ze in een keer een graai naar de laptop. En dan die glinsteroogjes, het is me gelukt!.
Ik ben ook van mening dat ze dat echt wel doen

Nathan heel veel beterschap!!
Kim: heel erg fijn dat het zo snel beter gaat met Lilah!!
Nog ong 1 weekje en dan ga ik naar een ander topic toe
Kijk er af en toe al wel maar het voelt erg vreemd

Vannacht ineens Maarten aan het spoken en ik heb echt geen idee waarom
Hij sliep heel even en werd na 5 minuten weer wakker en dat tot half 2 's nachts (of is het s'nachts? raar woord ook als je het vaak achter elkaar aan het zeggen bent

)
Toen heb ik hem meegenomen naar ons bed terwijl ik dan nooit doe. Hij heel happy kijken naar z'n papa die daar lag te slapen

Heb hem wakker gemaakt en hij heeft hem na een half uur met een klein beetje melk naar bed gebracht en is erbij gebleven tot Maarten sliep.
Ik schrok wakker om 3 uur en ben toch maar even gaan kijken en ja hoor Maraten in z'n bed aan het slapen en papa in de zitzak diep in slaap
Heb hem wakker gemaakt en toen zijn wij samen weer in bed gestapt.
Was bang dat Maarten weer wakker zou worden of om de gewone tijd maar gelukkig sliep hij door tot 8:30
Enige wat ik kan bedenken is dat hij dorst had want hij dronk wel heel erg weinig maar heb voor de rest geen idee
Voor de rest gaat het zo goed met hem. Woensdag naar het CB en ben benieuwd hoeveel hij zal wegen en hoe lang hij is.
Heb zo'n zin in zijn verjaardag

Het gaat soms te snel maar ow wat geniet ik ervan wat hij allemaal kan