abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2008 @ 16:29:10 #101
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64008704
Aww gossie.... beterschap menneke
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 14 december 2008 @ 16:29:28 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64008710
Aggos wat naar!
Sterkte daar!
pi_64008740
Nog even een vraagje..
Lotte trapt met regelmaat haar sokjes uit. We doen nu eigenlijk standaard haar sokjes al over de broek aan en zoveel mogelijk kniekousen aan en ook die over de broek. Op die manier krijgt ze ze ook helaas uit..
Thuis vind ik dat niet zo erg, ik heb het dan vrij snel in de gaten en dan gaan ze weer aan. Op de creche hebben ze het alleen minder snel in de gaten en soms ligt ze dan een tijdje zonder sokjes aan, wat ik persoonlijk te koud vind voor nu (ze heeft dan ook echt ijskoude voetjes).
Ik zat al te kijken voor van die sokslofjes, maar die zijn alleen te verkrijgen in maten vanaf 19 ongeveer en die heeft ze nog lang niet..
De slofjes van Aapie zijn misschien ook nog wel een optie, maar ben bang dat ze die ook snel uit krijgt
Jullie nog tips misschien?
pi_64008892
selene doet dat ook. met handschoentjes ook trouwens

ik heb hele ouderwetse (door oma) gebreide sokjes voor haar die je met een touwtje dichtknoopt. die doe ik over gewone sokjes, met een knoop & strikje (ik heb nagels ) zodat ze het touwtje niet los kan peuteren. dat blijft prima zitten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 14 december 2008 @ 16:42:11 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64008994
Zootjes hebben een hele smalle ingang, met een drukkertje om het enkeltje, dat krijgt ze never nooit zelf uit. Zijn wel redelijk duur vind ik, maar dan heb je ook wel wat.
  zondag 14 december 2008 @ 16:43:00 #106
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64009008
Nathan, beterschap!

@ mrien: Een maillotje?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 16:43:58 #107
43556 miss_dynastie
pi_64009029
Ach, arm ding! Sterkte Nathan en familie
pi_64009111
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:36 schreef simmu het volgende:
ik heb hele ouderwetse (door oma) gebreide sokjes voor haar die je met een touwtje dichtknoopt. die doe ik over gewone sokjes, met een knoop & strikje (ik heb nagels ) zodat ze het touwtje niet los kan peuteren. dat blijft prima zitten.
Helaas..die krijgt ze ook uit !
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Zootjes hebben een hele smalle ingang, met een drukkertje om het enkeltje, dat krijgt ze never nooit zelf uit. Zijn wel redelijk duur vind ik, maar dan heb je ook wel wat.
Ga ik daar eens naar kijken!
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef Grijs het volgende:
@ mrien: Een maillotje?
Is natuurlijk ook een optie, maar vind dat onder een broek dan weer te warm (jurkjes draagt ze eigenlijk amper).

Bedankt voor de tips!
  Jubileum moderator zondag 14 december 2008 @ 17:00:26 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64009322
Ach arme Nathan, heel veel sterkte en beterschap!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64009551
Sokslofjes krijgt Amber ook uit als ze in haar wippertje ligt (ze past haar hello kitty slofjes mt18/19 sinds van de week al enigzins; ze lijken heel groot, maar als ze ze aan heeft valt dat mee/tegen; wel nog iets te groot maar niet veel).
Vandaag had Amber alweer sokjes binnen de minuut uit toen papa haar in haar wippertje had gezet; ik heb daarna andere sokjes aangedaan; en die heeft ze nu nog steeds aan zonder dat ze uitgetrapt zijn geweest (bambino@kruitvat sokjes).

Hier vandaag echt een heerlijk rustig dagje gehad; wat een luxe inene weer!!! (En ondanks dat ze een moeilijke week heeft gehad blijft ze een makkelijke baby, dat ben ik me absoluut bewust/gezegend mee! ) Ze heeft vanmiddag een heel aardig middagslaapje gehad; kon ik mooi even de berg was wegstrijken van Amber die er inmiddels lag, en alvast spullen voor de vakantie klaarleggen.

Het lijkt wel of ze ineens zichzelf kan vermaken enzow; ligt nu ook een beetje te brabbelen op de grond.
En vandaag wel inene weer veel drinken/doortanken/gulzig toehappen; alleen maar beter; want ze dronk de laatste weken wel wat zuinig/korte drinkjes.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64010342
Beterschap Nathan!
Bedankt voor de tip Macka, klinkt als een boek waar ik wat aan heb

Ik heb bep heel vaak maillotjes aan, in huis zonder broek en als we naar buiten gaan trek ik er een broek over aan Als ze een jurkje draagt doe ik beenwarmers aan over de maillot
Saartje
  zondag 14 december 2008 @ 18:05:41 #112
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64010607
Faja, ik hoop dat Nathan snel weer beter is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 14 december 2008 @ 18:08:27 #113
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64010664
Faja, beterschap voor Nathan!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64010695
mrien, Llewella was me net voor met de sokjestip. Sten is ook ster in sokken uittrappen, maar de sokjes van bambino (kruidvat) blijven goed zitten.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64010715
Faja, beterschap voor Nathan!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64011009
Nathan beterschap knul! Sterkte Faja !

Jasja is ook vrij goed in sokjes uitschoppen maar ik heb nu kniekousjes van Bonnie Doon en die blijven perfect zitten!
pi_64011158
Nathan beterschap!
pi_64011406
Awww Nathan!
Snel opknappen hoor; je bent woensdag jarig!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 14 december 2008 @ 18:58:11 #119
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64011524
De sokjes met oprolboord (zoals Bambino, maar ook Hema en H&M) blijven over het algemeen wel goed zitten als je ze helemaal tot de knie optrekt en de boord dan niet omslaat.

Nathan, sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 14 december 2008 @ 19:44:36 #120
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64012496
Tjonge, Nathan, alweer in het ziekenhuis. Da's niet zo mooi. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat
Lekker douchen!
  zondag 14 december 2008 @ 20:49:44 #121
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64014166
Jeutje! Sterkte Faja .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 14 december 2008 @ 20:53:18 #122
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64014282
Nathan beterschap!

Hier gaat alles goed met Thijmen!
We zijn afgelopen donderdag op controle geweest in de VU. Ze hebben toen een hartecho gemaakt en die zag er helemaal goed uit gelukkig. Ook is hij gewogen; 4 kilo precies. Toen we uit het z;huis weggingen was hij 3550, dus hij komt nu lekker aan. Hij ziet er ook zo goed uit.

Hij heeft wel nog heel veel last van darmkrampen. Het begint eind vd dag en duurt meestal tot 19.00 / 20.00 uur. Dan moet hij veel huilen en hoor je de boel ook lekker borrelen van binnen.
Horen die krampjes nu niet wat af te nemen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Jesper heeft echt NOOIT geklaagd over krampjes in de babytijd, dus voor ons is dit ook nieuw :-)

Verder gaat het hier dus allemaal eigenlijk wel weer oke. De 1e paar dagen thuis hadden we het moeilijk, maar de laatste paar dagen hebben we alles weer een beetje onder controle hier in huis. Jesper maakt het ons ook wel makkelijk want die is zo lief! De hele dag lief aan het spelen en heeeel veel knuffelen met ons en thijmen, het lijkt er echt op dat hij zegt: ik ben zo blij dat jullie er weer zijn en thijmen beter is. Aangezien we hem er de afgelopen tijd er toch wel genoeg bij betrokken hebben denk ik dat hij ook het een en ander wel goed aanvoelt.

De kerstboom staat, dus happy-times :-)
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zondag 14 december 2008 @ 20:58:00 #123
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64014414
Faja, beterschap voor Nathan

Miffy, fijn dat het weer helemaal goed gaat met Thijmen en dat Jesper goed op alles reageert. lijkt me een hele geruststelling

Qua darmkrampjes, tsja, overdag wellicht proberen een strak ritme aan te houden, niet te veel prikkels, kan op de buik slaan (bij mij iig) en verder warmhouden/warmmaken (met bv een cosi bag, lijnzaadpittenkruik 1 min. in de magnetron, op het buikje terwijl Thijmen op zijn rug ligt. zo gepiept) of masseren, of "fietsen" met zijn voetjes...
succes ermee!

(en een hele treffende sig )

Ik lees hier niet zoveel meer, maar hoe reageert lilah op haar helmpje? Heeft ze er last van?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 14 december 2008 @ 21:05:11 #124
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64014634
Heel veel beterschap met Nathan. Hopelijk knapt ie snel op
pi_64015729
We hebben een luxere kamer in het ziekenhuis dit keer, eentje met een eigen pc en internetverbinding. Personeel wist wel gelijk hoe mijn kind heet dus dat is minder positief, hebben zeker een vaste klantenkaart hier. Kind moet nog 1 worden en heeft al 3 keer hier gelegen.

Gisterenmiddag in ene uit het niets had hij koorts, 39.2 en gelijk een zetpil gegeven (eentje van 240 mg) maar koorts bleef oplopen, later in de avond nog een zetpil gegeven, rond de klok van 2 uur ´s nachts weer 1 zetpil en vanmorgen om 9 uur weer. En het enige wat je zag was dat de temperatuur bleef stijgen. Vanmiddag dat ik belde met de hap had hij 40 graden koorts en 4 zetpillen binnen 24 uur gekregen. Zijn ogen draaide steeds weg, hij was hartstikke suf en wou amper nog drinken. De arts bij de HAP vond het zo alarmerend dat hij ons gelijk doorstuurde naar de 1e hulp en daar vandaan mochten we door naar de kinderafdeling. HIj heeft dus een longontsteking en licht aan het infuus voor vocht en antibiotica.

Huiskamer zat vol met verjaardagsvisite en wij 2 waren de grote afwezigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')