.
. .
.

Weet je dat ik je nu erg dankbaar ben voor dit antwoordquote:Op maandag 15 december 2008 12:44 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje BE en Ardenlyn, al bijna jarige kinders! Dat lijkt me echt zo gaaf he? Wel de standaard hand in de taart foto's maken en dan posten he? Die vind ik altijd zo.
Ik moet eigenlijk niet lullen, want Lilah is over 3 maanden ook jarig. Het gaat ineens echt heel hard.

Oh Yara is vanochtend ook geweest , 75,4 cm en 10 kilo en 60 gramquote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef Troel het volgende:
Ruben is in 2 maanden tijd 4 centimeter gegroeid
Hij is nu 79 centimeter en hij weegt nog steeds geen 8900 gram
 , 2,2 cm gegroeid in 2 maanden.
, 2,2 cm gegroeid in 2 maanden. 

Ben dan echt in staat om het juist niet te doen!
 Ben dan echt in staat om het juist niet te doen! 
 Stom gedoe.
 Stom gedoe.  

)
 )

)
 )

quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef p_iglet het volgende:
bij een verjaardag hoort toch echt kaarsje(s) uitblazen vind ik hoor!
Ok een hele taart daarna slopen en over tafel uitsmeren vind ik ook weer wet overdreven.

Die foto moet je ook voor mij maken he, niet voor jezelfquote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, je moet eens weten hoeveel mensen me al op het hart gedrukt hebben om toch maar vooral die uberspontane helemaal niet geregisseerde dreumes-met-taart-foto's te maken.
En ik heb daar echt zo'n hekel aan.Ben dan echt in staat om het juist niet te doen!
Iig gaat hij niet los op de grote taart. Hij krijgt een eigen stukje en daar mag hij mee doen wat hij wil, maar niks geen enorm circus eromheen.
Men... ik ben al zo vaak op verjaardagen gecommandeerd om toch maar vooral om x-uur er te zijn want dan werd DE TAART GEDAAN! Brrrr...Stom gedoe.

Maar ik zal er wel foto's van maken hoor.

. En dat wachten op een taart, dat vind ik debiel. Wie er niet is moet het maar met de foto's doen. En anders krijgt ze later nog een stuk taart om te slopen
. En dat wachten op een taart, dat vind ik debiel. Wie er niet is moet het maar met de foto's doen. En anders krijgt ze later nog een stuk taart om te slopen   

quote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Maar Marit... je bent toch zelf ook CB arts? Heb je dan niet juist de neiging om zelf wat eerder aan de bel te trekken?
 Even een tvp voor deze CB-cynicus...

Lilah boert zowel na d'r fruit als na de groenten van een lepeltje. Ik denk zo'n 9 van de 10 keer. Maar meestal komt dat er vanzelf wel een keer uit als ik haar rechtop hou na het eten.quote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef simmu het volgende:
zeg, moeten kindjes ook een boertje als ze pap van een lepeltje gegeten hebben?
selene wil ineens steeds het laatste beetje van haar flesje niet meer. maar wel (heul graag!!) als ik dan met 1 schepje rijstebloem dikke pap van maak en dan met het lepeltje geef, vandaar.....

hier kan ik dus vandaag écht niet tegenquote:Op maandag 15 december 2008 15:11 schreef peterfan het volgende:
[..]

Waarom geef je geen antwoord op de vraag van BE?quote:Op maandag 15 december 2008 16:03 schreef marit1978 het volgende:
[..]
hier kan ik dus vandaag écht niet tegen
wat kom je doen? om me lachen of wat!? ga toch weg zeg

),  dat zegt voor mij genoeg..
 ),  dat zegt voor mij genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |