Wat een geklets zeg. Niks van dit alles.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat zijn de kosten? Je zult wrs een soort dictatuur moeten instellen volgens mij, met als gevolg misschien een civiele oorlog. Je zult de paria worden van de internationale gemeenschap. De VN zal economische sancties instellen. Je export, die voor ons vrij belangrijk is, gaat naar de haaien.
Ach, en vrachtvliegtuigen vliegen anders leeg rond?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Man wat doe je toch moeilijk. Je neemt gewoon een vrachtvliegtuig en ramt er een paar kooien met criminele Marokkaantjes in. Niks betalende toeristen en niks begeleiding. Of je kiest natuurlijk voor de optie "lekke roeiboot".
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
Maar wat zijn de kosten? Je zult wrs een soort dictatuur moeten instellen volgens mij, met als gevolg misschien een civiele oorlog. Je zult de paria worden van de internationale gemeenschap. De VN zal economische sancties instellen. Je export, die voor ons vrij belangrijk is, gaat naar de haaien.
Nee, maar wat wil je daarmee zeggen. Een vrachtvliegtuig kun je gewoon huren. Leeg uiteraard, anders heb je er niks aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, en vrachtvliegtuigen vliegen anders leeg rond?
Nee, jij bent lekker in je bovenkamer.quote:Ik doe niet moeilijk, jij kunt niet rekenen/boekhouden.
Die je met familie en al, om eens een gevleugelde uitspraak van lemmeb te gebruiken, op de boot wil zetten, en voor een groot gedeelte preventief. Daar komt gelazer van, veel meer dan de meerderheid van onze bevolking pikt dat niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit je wel in het goede topic? We hebben het hier over optreden tegen veroorzakers van overlast, leed, en verdriet.
Nee, het gaat hier over de vraag of Wilders' PVV extreem-rechts is of niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit je wel in het goede topic? We hebben het hier over optreden tegen veroorzakers van overlast, leed, en verdriet.
Ja, en dan kosten ze dus geld. Waarschijnlijk meer dan een lekke roeiboot.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar wat wil je daarmee zeggen. Een vrachtvliegtuig kun je gewoon huren. Leeg uiteraard, anders heb je er niks aan.
Ach, je doet wat je kunt.quote:[..]
Nee, jij bent lekker in je bovenkamer.
Joh, je meent het.quote:
Waarschijnlijk wel. Maar jij was zelf degene die over vliegtuigen begon. Ik verkies sowieso de optie "lekke roeiboot".quote:Waarschijnlijk meer dan een lekke roeiboot.
Ga nog eens terug in het topic naar het waarom ik dit doe, bemoeial.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Linken naar FOK als bronvermelding?
Ja, men gaat vooraf aan het onderzoek uit van enige mate van het verband in plaats van te onderzoeken of er überhaupt een verband bestaat.quote:Beide vet van mij!
Je weet het verschil niet tussen in hoeverre en HOE?
Wrs heb ik even het journaal niet gevolgd, daar hebben ze alle Islaamieten het land uitgezet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een geklets zeg. Niks van dit alles.
Geen dictatuur, geen civiele oorlog , geen paria en geen VN-sancties. Kijk naar Italië en die flikken het ook zonder problemen.
Nee, slechts alle zigeuners en ander Oosteuropees gespuis.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs heb ik even het journaal niet gevolgd, daar hebben ze alle Islaamieten het land uitgezet?
Volgens mij had je die kosten al weggestreept tegen het oppakken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Joh, je meent het.Maar het kost dus geen reet als je het afzet tegen alle overlast en ellende die deze lieden veroorzaken.
Ik weet heel zeker dat ik niet over vliegtuigen begon. Omdat die veel geld kosten. Ik wilde het je makkelijk maken.quote:[..]
Waarschijnlijk wel. Maar jij was zelf degene die over vliegtuigen begon. Ik verkies sowieso de optie "lekke roeiboot".
Heb je een bron daarvoor? Zijn die mensen op een boot gezet? Of zijn slechts de grenzen gesloten voor die mensen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, slechts alle zigeuners en ander Oosteuropees gespuis.
Ach ja, je doet wat je kunt hè.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ga nog eens terug in het topic naar het waarom ik dit doe, bemoeial.![]()
Het vraagwoord "In hoeverre" leidt een open vraag in. Men gaat uit van de mogelijkheid dat er een verband is, dus men vraagt zich af of er überhaupt een verband bestaat.quote:[..]
Ja, men gaat vooraf aan het onderzoek uit van enige mate van het verband in plaats van te onderzoeken of er überhaupt een verband bestaat.
Maar wat hebben die met de islam te maken? Of met spugend etc. tuig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, slechts alle zigeuners en ander Oosteuropees gespuis.
Nee, want zoals al eerder gezegd, het oppakken gebeurt sowieso wel. Omdat het criminelen zijn, remember? Let nou eens op, je betweterige edoch misplaatste gedram begint nu echt een beetje vervelend te worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens mij had je die kosten al weggestreept tegen het oppakken.
Whatever. Ik begon er in elk geval ook niet over. ik was altijd al voor de "lekke roeiboot"-aanpak.quote:Ik weet heel zeker dat ik niet over vliegtuigen begon. Omdat die veel geld kosten. Ik wilde het je makkelijk maken.
Google is your friend. Even yours.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je een bron daarvoor? Zijn die mensen op een boot gezet? Of zijn slechts de grenzen gesloten voor die mensen?
Ik heb dit echt gemist.
Wrs is zijn redenering als volgt: als je zigeuners en Oosteuropeanen kunt deporteren (in een EU land) dan kun je dat ook met Islaamieten en dus krijg je geen burgeroorlog etc. zoals ik tegenwierp.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar wat hebben die met de islam te maken? Of met spugend etc. tuig?
Ja, snor, maar deze discussie is net als raad je plaatje voor dummies, zonder google.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Google is your friend. Even yours.
Zoek eens op "italie zet mensen het land uit". Bijvoorbeeld. Zo moeilijk is het allemaal niet, ome Ryan3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |