abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:42:31 #101
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63950368
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar wat zijn de kosten? Je zult wrs een soort dictatuur moeten instellen volgens mij, met als gevolg misschien een civiele oorlog. Je zult de paria worden van de internationale gemeenschap. De VN zal economische sancties instellen. Je export, die voor ons vrij belangrijk is, gaat naar de haaien.
Wat een geklets zeg. Niks van dit alles.

Geen dictatuur, geen civiele oorlog , geen paria en geen VN-sancties. Kijk naar Italië en die flikken het ook zonder problemen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_63950370
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Man wat doe je toch moeilijk. Je neemt gewoon een vrachtvliegtuig en ramt er een paar kooien met criminele Marokkaantjes in. Niks betalende toeristen en niks begeleiding. Of je kiest natuurlijk voor de optie "lekke roeiboot".
Ach, en vrachtvliegtuigen vliegen anders leeg rond?
Ik doe niet moeilijk, jij kunt niet rekenen/boekhouden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63950373
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
Maar wat zijn de kosten? Je zult wrs een soort dictatuur moeten instellen volgens mij, met als gevolg misschien een civiele oorlog. Je zult de paria worden van de internationale gemeenschap. De VN zal economische sancties instellen. Je export, die voor ons vrij belangrijk is, gaat naar de haaien.
Zit je wel in het goede topic? We hebben het hier over optreden tegen veroorzakers van overlast, leed, en verdriet.
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:44:23 #104
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63950397
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ach, en vrachtvliegtuigen vliegen anders leeg rond?
Nee, maar wat wil je daarmee zeggen. Een vrachtvliegtuig kun je gewoon huren. Leeg uiteraard, anders heb je er niks aan.
quote:
Ik doe niet moeilijk, jij kunt niet rekenen/boekhouden.
Nee, jij bent lekker in je bovenkamer.
pi_63950404
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Zit je wel in het goede topic? We hebben het hier over optreden tegen veroorzakers van overlast, leed, en verdriet.
Die je met familie en al, om eens een gevleugelde uitspraak van lemmeb te gebruiken, op de boot wil zetten, en voor een groot gedeelte preventief. Daar komt gelazer van, veel meer dan de meerderheid van onze bevolking pikt dat niet.
I´m back.
pi_63950412
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee, het gaat hier over de vraag of Wilders' PVV extreem-rechts is of niet.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63950423
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, maar wat wil je daarmee zeggen. Een vrachtvliegtuig kun je gewoon huren. Leeg uiteraard, anders heb je er niks aan.
Ja, en dan kosten ze dus geld. Waarschijnlijk meer dan een lekke roeiboot.
quote:
[..]

Nee, jij bent lekker in je bovenkamer.
Ach, je doet wat je kunt.
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:47:56 #108
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63950455
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, en dan kosten ze dus geld.
Joh, je meent het. Maar het kost dus geen reet als je het afzet tegen alle overlast en ellende die deze lieden veroorzaken.
quote:
Waarschijnlijk meer dan een lekke roeiboot.
Waarschijnlijk wel. Maar jij was zelf degene die over vliegtuigen begon. Ik verkies sowieso de optie "lekke roeiboot".
pi_63950461
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Linken naar FOK als bronvermelding?
Ga nog eens terug in het topic naar het waarom ik dit doe, bemoeial.
quote:
Beide vet van mij!

Je weet het verschil niet tussen in hoeverre en HOE?
Ja, men gaat vooraf aan het onderzoek uit van enige mate van het verband in plaats van te onderzoeken of er überhaupt een verband bestaat.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63950463
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat een geklets zeg. Niks van dit alles.

Geen dictatuur, geen civiele oorlog , geen paria en geen VN-sancties. Kijk naar Italië en die flikken het ook zonder problemen.
Wrs heb ik even het journaal niet gevolgd, daar hebben ze alle Islaamieten het land uitgezet?
I´m back.
pi_63950516
Maw lemmeb, ik mag dan misschien meneer onbenul genoemd worden, maar je houding duid ik als uitermate onrealistisch, op het onvolwassene, zelfs kinderlijke af zelfs, de wereld past zich niet aan jouw toevallige persoonlijke situatie aan, jij moet je aan de wereld aanpassen.
I´m back.
  vrijdag 12 december 2008 @ 01:01:15 #112
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63950618
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs heb ik even het journaal niet gevolgd, daar hebben ze alle Islaamieten het land uitgezet?
Nee, slechts alle zigeuners en ander Oosteuropees gespuis.
pi_63950643
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Joh, je meent het. Maar het kost dus geen reet als je het afzet tegen alle overlast en ellende die deze lieden veroorzaken.
Volgens mij had je die kosten al weggestreept tegen het oppakken.
quote:
[..]

Waarschijnlijk wel. Maar jij was zelf degene die over vliegtuigen begon. Ik verkies sowieso de optie "lekke roeiboot".
Ik weet heel zeker dat ik niet over vliegtuigen begon. Omdat die veel geld kosten. Ik wilde het je makkelijk maken.
pi_63950646
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Heb je een bron daarvoor? Zijn die mensen op een boot gezet? Of zijn slechts de grenzen gesloten voor die mensen?
Ik heb dit echt gemist.
I´m back.
pi_63950681
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ga nog eens terug in het topic naar het waarom ik dit doe, bemoeial.
Ach ja, je doet wat je kunt hè.
quote:
[..]

Ja, men gaat vooraf aan het onderzoek uit van enige mate van het verband in plaats van te onderzoeken of er überhaupt een verband bestaat.
Het vraagwoord "In hoeverre" leidt een open vraag in. Men gaat uit van de mogelijkheid dat er een verband is, dus men vraagt zich af of er überhaupt een verband bestaat.
pi_63950702
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maar wat hebben die met de islam te maken? Of met spugend etc. tuig?
  vrijdag 12 december 2008 @ 01:07:20 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63950716
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens mij had je die kosten al weggestreept tegen het oppakken.
Nee, want zoals al eerder gezegd, het oppakken gebeurt sowieso wel. Omdat het criminelen zijn, remember? Let nou eens op, je betweterige edoch misplaatste gedram begint nu echt een beetje vervelend te worden.
quote:
Ik weet heel zeker dat ik niet over vliegtuigen begon. Omdat die veel geld kosten. Ik wilde het je makkelijk maken.
Whatever. Ik begon er in elk geval ook niet over. ik was altijd al voor de "lekke roeiboot"-aanpak.
  vrijdag 12 december 2008 @ 01:09:12 #118
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63950738
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je een bron daarvoor? Zijn die mensen op een boot gezet? Of zijn slechts de grenzen gesloten voor die mensen?
Ik heb dit echt gemist.
Google is your friend. Even yours.

Zoek eens op "italie zet mensen het land uit". Bijvoorbeeld. Zo moeilijk is het allemaal niet, ome Ryan3.
pi_63950745
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar wat hebben die met de islam te maken? Of met spugend etc. tuig?
Wrs is zijn redenering als volgt: als je zigeuners en Oosteuropeanen kunt deporteren (in een EU land) dan kun je dat ook met Islaamieten en dus krijg je geen burgeroorlog etc. zoals ik tegenwierp.
I´m back.
pi_63950760
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:09 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Google is your friend. Even yours.

Zoek eens op "italie zet mensen het land uit". Bijvoorbeeld. Zo moeilijk is het allemaal niet, ome Ryan3.
Ja, snor, maar deze discussie is net als raad je plaatje voor dummies, zonder google.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')