abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 21:17:32 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63943800
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als je je een beetje in dat onderwerp verdiept dan kom je er achter dat het een idee is dat steun verdient.
Nee, sorry, ik vind veroveringsoorlogen een beetje passé.
Sowieso vind ik de stichting van de staat Israël de grootste fout van de 20e eeuw. Laat staan dat het groter moet worden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 21:19:21 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63943870
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Voordat hij Rusland binnenviel.
En waarom zou je moslims hierbij halen? Heeft er niets mee te maken.
ja want de luchtlandingen bij Den Haag waren geniaaaaaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63943993
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, sorry, ik vind veroveringsoorlogen een beetje passé.
Sowieso vind ik de stichting van de staat Israël de grootste fout van de 20e eeuw. Laat staan dat het groter moet worden.
Een voordeel zou wel zijn, dat er dan tegelijk ook heel veel Arabieren binnen de grenzen van Groot-Israel komen te wonen. Zijn ze gelijk in de meerderheid. Tenzij hij echt Hitler achterna gaat en er 6 miljoen vermoordt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63944015
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"een ongekend grote militaire genie, die van kunst en muziek hield". Ook is Feiglin zeer te spreken over de manier waarop de auteur van Mein Kampf in de jaren '30 van de vorige eeuw grip op de Duitse jeugd wist te krijgen. Het resultaat van "een voorbeeldig regime met een effectief justitieel apparaat en een goede openbare orde".

Dit is ook allemaal waar toch?
Hij zegt niet dat hij de manier waarop het gebeurde goedkeurt.
Je snapt zelf toch hopelijk ook wel dat je die dingen niet los van elkaar kunt bekijken ?
  donderdag 11 december 2008 @ 21:27:55 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63944142
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een voordeel zou wel zijn, dat er dan tegelijk ook heel veel Arabieren binnen de grenzen van Groot-Israel komen te wonen. Zijn ze gelijk in de meerderheid. Tenzij hij echt Hitler achterna gaat en er 6 miljoen vermoordt.
Wat hem betreft is de Joodse staat een staat met joden.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_63945426
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Je snapt zelf toch hopelijk ook wel dat je die dingen niet los van elkaar kunt bekijken ?
Nee klopt daar heb je ook helemaal gelijk in.
pi_63945455
Kom hier via een linkje.

Lijkt me dat hij een uitzondering is. Joods en Hitler-fan, kan het nog gekker?
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"een ongekend grote militaire genie, die van kunst en muziek hield". Ook is Feiglin zeer te spreken over de manier waarop de auteur van Mein Kampf in de jaren '30 van de vorige eeuw grip op de Duitse jeugd wist te krijgen. Het resultaat van "een voorbeeldig regime met een effectief justitieel apparaat en een goede openbare orde".

Dit is ook allemaal waar toch?
Hij zegt niet dat hij de manier waarop het gebeurde goedkeurt.
Ja. Ben ik met je eens, op het 'voorbeeldige' na. X.x
pi_63945624
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Lekiamh het volgende:

Ja. Ben ik met je eens, op het 'voorbeeldige' na. X.x
Ja dat voorbeeldige had idd weggelaten kunnen worden.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:11:05 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63945666
quote:

Jawel, het hypocriete. Als een moslim dit had gezegd dan waren de reacties heel anders en zeer voorspelbaar. Nu een jood het zegt zijn er echter mensen die hem gelijk geven en komen met het ja maar Hitler heeft ook veel goeds gedaan. .

Serieus, als een europese politicus dit had gezegd dan hadden er tig joodse lobbygroepen opgesprongen onder het schreeuwen van Antisemitisme! wWRAHAAHHAAAAAAHHHH!
pi_63945857
Och, nu een Jood dit zegt vinden sommigen het nodig om feiten te ontkennen en stompzinnige vergelijkingen te maken met het heden.
Alles om de hedendaagse politicus in kwestie maar zwart te maken.

pi_63945865
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jawel, het hypocriete. Als een moslim dit had gezegd dan waren de reacties heel anders en zeer voorspelbaar. Nu een jood het zegt zijn er echter mensen die hem gelijk geven en komen met het ja maar Hitler heeft ook veel goeds gedaan. .

Serieus, als een europese politicus dit had gezegd dan hadden er tig joodse lobbygroepen opgesprongen onder het schreeuwen van Antisemitisme! wWRAHAAHHAAAAAAHHHH!
Dat klopt. Wilders met Hitler vergelijken mag al niet eens.
Terwijl Wilders toch ook een geniaal politicus is met uitstekende ideeën.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 11 december 2008 @ 22:24:17 #32
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63946173
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat klopt. Wilders met Hitler vergelijken mag al niet eens.
Terwijl Wilders toch ook een geniaal politicus is met uitstekende ideeën.
Of dat zo is valt te bediscussieren, maar dat woordje "ook" het is net alsof je Hitler een geniaal politicus met uitstekende ideeën noemt.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:27:07 #33
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63946270
quote:

[..]

Voordat hij Rusland binnenviel.
De generaals van Hitler, die waren geniaal, (ik noem een Rommel) maar toen Hitler er persé op stond om een uitgebreide twee fronten oorlog te voeren en ook nog eens de touwtjes in eigen handen nam op het eind, ja toen was het voorbij.
pi_63946398
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef Bob-B het volgende:

[..]

De generaals van Hitler, die waren geniaal, (ik noem een Rommel) maar toen Hitler er persé op stond om een uitgebreide twee fronten oorlog te voeren en ook nog eens de touwtjes in eigen handen nam op het eind, ja toen was het voorbij.
Zonder die generaals was hij nooit zover gekomen nee.
pi_63946694
Wat is er hier vreemd aan? Op de holocaust na, was Hitlers Duitsland booming, en zelfs in 1942 het meest machtigste land ter wereld, met een weergaloze technologische en militaire ontwikkeling. Dat valt 'm zeker wel toe te schrijven. Ook de verderfelijke holocaust.

Met andere woorden, het Nazi-regime was op een groot aantal punten goed bezig. Op andere punten fout bezig.

Militair en technologisch gezien: Hitler .
pi_63949479
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Of dat zo is valt te bediscussieren, maar dat woordje "ook" het is net alsof je Hitler een geniaal politicus met uitstekende ideeën noemt.
Ik vind Wilders lachwekkend rechts in plaats van extreem rechts.
Hitler heeft in elk geval, zoals hier al meer betoogd is, Duitsland weer op de kaart gezet en van de paria van Europa tot een machtig land gemaakt. Mede door een streng regime en daadkrachtige medewerkers. En rücksichtloos optreden.
Zoals ik hier al eerder zei: die prijs is mij te hoog voor de resultaten.

On topic: die joodse idioot is nog gestoorder dan Ahmadinejad. En hij geeft die laatste een goed argument om toch aan een atoombom te beginnen. De lul.
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:45:45 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63950425
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Omdat Rusland toen de kant van de geallieerden koos. Voor Hitler weinig keus dan een tweefrontenoorlog te voeren.
pi_63950508
Ofyles, je lult maar wat.
pi_63950634
O jee, het was naïef van me om te denken dat we het konden relativeren tot een enkele rare gast hè? We halen er voor het gemak heel Israël maar bij, en dan janken wanneer mensen de fundamentalistische moslims over één kam gaan scheren met de rest van de moslims Iran en het rechtvaardigen van een bommetje gooien is met omwegen ook al genoemd.

Schiften heeft zeker alleen maar betekenis wanneer het om moslims gaat? De fundy's van de normale?. Wanneer het om Joden gaat wordt heel Israël weer de zee in gewenst. Jullie doen maar. Dit was mijn opzet niet, maar ik had inderdaad rekening moeten houden met die betonplaten om het hart, wanneer je het woord Jood noemt Net als bij sommigen wanneer je het woord moslim in één zin met een fundamentalist noemt. Krijg je net zoveel generalisatie over je heen. Misselijkmakend dus.

Ik zie hier geen verschil in deze woorden moslim en jood en de onderbuikgevoelens van sommige posters hier. Alleen zullen sommigen dat niet met me eens zijn, want die hebben selectief een plaat voor hun hoofd.

We hebben het hier over mensen met een extreme gedachtegang die de regering betreden. Net als de hamas de Ahmadinejad van Iran, en heb er juist een luchtige draai aan willen geven, maar zie sommigen alweer zitten met vuurspuwende ogen.

Er was een update, maar euh, voor het gemak toch maar niet lezen of geloven hè?
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_63951253
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef Waterwereld het volgende:
O jee, het was naïef van me om te denken dat we het konden relativeren tot een enkele rare gast hè? We halen er voor het gemak heel Israël maar bij, en dan janken wanneer mensen de fundamentalistische moslims over één kam gaan scheren met de rest van de moslims Iran en het rechtvaardigen van een bommetje gooien is met omwegen ook al genoemd.

Schiften heeft zeker alleen maar betekenis wanneer het om moslims gaat? De fundy's van de normale?. Wanneer het om Joden gaat wordt heel Israël weer de zee in gewenst. Jullie doen maar. Dit was mijn opzet niet, maar ik had inderdaad rekening moeten houden met die betonplaten om het hart, wanneer je het woord Jood noemt Net als bij sommigen wanneer je het woord moslim in één zin met een fundamentalist noemt. Krijg je net zoveel generalisatie over je heen. Misselijkmakend dus.

Ik zie hier geen verschil in deze woorden moslim en jood en de onderbuikgevoelens van sommige posters hier. Alleen zullen sommigen dat niet met me eens zijn, want die hebben selectief een plaat voor hun hoofd.

We hebben het hier over mensen met een extreme gedachtegang die de regering betreden. Net als de hamas de Ahmadinejad van Iran, en heb er juist een luchtige draai aan willen geven, maar zie sommigen alweer zitten met vuurspuwende ogen.

Er was een update, maar euh, voor het gemak toch maar niet lezen of geloven hè?
Om met dat laatste te beginnen: volgens mij worden bijwerkingen van de openingspost zelden gelezen. Ik klik altijd op de dubbele chevron naar rechts om naar het laatst gelezen bericht te gaan.

Deze man staat op een verkiesbare plaats in een relevante partij. Dat is niet zomaar een loslopende idioot als Wilders of Verdonk.
Wat mezelf betreft: ik vind zijn ideeën zo ongelooflijk absurd, dat ik vooral cynisch gereageerd heb. Overigens acht ik de door mij geschetste beelden wel degelijk reëel als zijn ideeën ook uitgevoerd worden.

Deze man is een idioot. Dat wil niet zeggen dat alle Israeli's idioten zijn. Maar als hij op een verkiesbare plaats staat, waarschijnlijk wel veel. Want welke imbecielen zetten een idioot op een verkiesbare plaats?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')