drukke periode met de studiequote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zal ie ongewenst vader zijn geworden
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
BWT zijn buurman rijdt hier morgen op de Trophy weg.![]()
Ding net pas opgestart na een week of acht,
de nieuwe eigenaar heeft er alleen maar in het donker naar gekeken een uur of drie geleden.![]()
![]()
Misschien morgen nog even naar mijn werk en een rondje extra rijden.
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.quote:
Kan...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.![]()
![]()
ik ga er nooit aan beginnenquote:Ik denk gewoon even SZRén, begin van de zomer nog eens goed overdenken en wellicht wat nieuws kopen.
Heb nu werk in de buurt, en een baby voor de zaterdagen, en eerste zondag van de maand werkt vriendinnetje.
Dus min de regendagen blijven er nog vijf zondagen in het jaar over voor een toerritje.![]()
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
BWT zijn buurman rijdt hier morgen op de Trophy weg.![]()
Ding net pas opgestart na een week of acht,
de nieuwe eigenaar heeft er alleen maar in het donker naar gekeken een uur of drie geleden.![]()
![]()
Misschien morgen nog even naar mijn werk en een rondje extra rijden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.![]()
![]()
Ik denk gewoon even SZRén, begin van de zomer nog eens goed overdenken en wellicht wat nieuws kopen.
Heb nu werk in de buurt, en een baby voor de zaterdagen, en eerste zondag van de maand werkt vriendinnetje.
Dus min de regendagen blijven er nog vijf zondagen in het jaar over voor een toerritje.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
SM pillen,moet je die hard in r smoel smijten
dat had je van te voren ook al wel kunnen ruikenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen terug met statief....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het had veel erger kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook ooit, toen kreeg hij Cageon
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen terug met statief....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnx, alleen beetje jammer dat ik de hele dag niet thuis benquote:
Klopt de ongewest vader theorie over WP dus tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarmeeis ze zwanger
Van WP
![]()
Ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tnx, alleen beetje jammer dat ik de hele dag niet thuis ben
It all fitsquote:[..]
Klopt de ongewest vader theorie over WP dus toch
WP is misschien naar Mekka voor de Hadj (stenen gooien)quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klopt de ongewenste vader theorie over WP dus toch
Yep, stelletje gillende meiden op het werk.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:28 schreef Cageon het volgende:
dat ga je toch niet geven van je werk uit
ze was zeker de enige die dat kreeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
WP is misschien naar Mekka voor de Hadj (stenen gooien)![]()
In Nederland doen ze dat anders
AH, -XX- heeft de leeftijd van 20 bereikt......quote:
Jee wat is ze al oud.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef bvvt het volgende:
AH, -XX- heeft de leeftijd van 20 bereikt......
Ga er bij liggen.quote:
Alweerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jee wat is ze al oud.![]()
Tijd voor een lekker jong ding erbij.![]()
[..]
Ga er bij liggen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarmeeis ze zwanger
Van WP
![]()
Das hier al een paar weken aan de gang.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, nog gefeliciteerd aan de jarigen.
Roderick, ik heb nog een oude accu van de Trophy.
-XX- ik ben alleen thuis vandaag, cadeautje NU af te halen.![]()
Den Haag veel plezier. Maar eerst succes.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Maarr heb in 2 uur alles gehad op MP, voorlopig blijven er twee xx-xx..én over.
Zou eigenlijk de winter doorgaan op de SZR en rond april eens wakker worden.
Maar er is een aanbieding die ik gewoon NIET kan laten gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft gisteren op de Optimate gestaan, beide lampjes groen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Accu staat al binnen
Nu alleen nog een keer op de optimate aansluiten
Om 10.00 bod Z750, 10.00 ingetrokken bod Z750.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schade fietsen neem ik aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
Koopjes.![]()
Bandit 650 ABS model 2008 voor 5.450,00![]()
Fazer FZ6S ABS model 2008 6.750,00![]()
Mejeh, 600 cc he.
Draait ook zoveul toeren op de snelweg.
Waar ik nooit rij.
Omdat ik nog ff moet kijken waar ik hem neerzetquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom accu binnen zetten maar niet gelijk aansluiten.
That's one small step for a man...
Nope, brandnieuw met nul kilometers en twee jaar garantie.quote:
Wat een dilemma.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Omdat ik nog ff moet kijken waar ik hem neerzetWaar de accu nu staat is geen stopcontact (staat gewoon ergens in een hoekje op de grond)
Moet nog ff een plekje vinden om hem neer te zetten waar ie niet in de weg staat
In de motor laten zittenquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat ik nog ff moet kijken waar ik hem neerzetWaar de accu nu staat is geen stopcontact (staat gewoon ergens in een hoekje op de grond)
Moet nog ff een plekje vinden om hem neer te zetten waar ie niet in de weg staat
Ahhh, en ik maar denken dat het aan mijn banden lag dat ik vannacht zo wankel reed.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister écht mooie fotos kunnen makenkomen een dezer dagen
wel glad gister want ik heb gister een keer of 5 gehad dat hij in bochten voor en achter een stuk weggleedEn nee dat lag niet perse aan mijn rijstijl
maar meer aan de volle maan enz
of wij kunnen niet rijden, of het was gladquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ahhh, en ik maar denken dat het aan mijn banden lag dat ik vannacht zo wankel reed.....
Denk dat ik hem wel ergens op zolder kwijt kan, maar ja, ook andere dingen te doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, brandnieuw met nul kilometers en twee jaar garantie.
Maar ze zijn er ook met elfduizend kilometers en twee jaar oud voor die prijs.![]()
[..]
Wat een dilemma.
Tja, dat deed ik dus, maar dat was ook niet goedquote:
Is ook wel een hele klus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk dat ik hem wel ergens op zolder kwijt kan, maar ja, ook andere dingen te doen
ff omcirkelen welke van jou is, ik zie 2 gs'jesquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
* Cocktailprikker in OP gezet heeft
is maar tijdelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff omcirkelen welke van jou is, ik zie 2 gs'jes
is niet scherp.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
* Cocktailprikker in OP gezet heeft
kloooooooptquote:
ik dacht dat dat icm statief was alquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
kloooooooptlange sluitertijd icm parkinson = dat soort foto's. Ik zei toch al
die van gister met statief komen nog en zitten veel mooiere bij
burnouts zijn zo 2000quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh was nog diezelfde foto die ik hier al eerder postteMet statief zijn er echt een paar mooie uit gekomen, ook voor de Waalbrug
helaas een donker filmpje van mijn burnout
power wheelies zitten er niet echt in, clutch upquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
burnouts zijn zo 2000
doe's wheelies!
Hmmm, doet mij denken aan een RWP meet met daliksquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
power wheelies zitten er niet echt in, clutch updaar gebeurd ook weinig ... En om nou als een malloot te gaan zitten / staan achterop men duobeugel
het kan ongetwijfeld, alleen heeft da liks het zon 1000000 keer vaker gedaan dan ik, en ik ga daar (nu) niet mee oefenen... ik crash mijn GS liever niet doordat ik [insert willekeurige foute wheelie] aan het doen benquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, doet mij denken aan een RWP meet met daliks
Die trok de bike van Roderick toch zonder al te veel problemen omhoog
1 voet op de duostep en staan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Lukte hem inderdaad, maar hij zei ook wel dat je beter niet ermee kan gaan beginnen om te oefenenquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
allemaal psychischquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Lukte hem inderdaad, maar hij zei ook wel dat je beter niet ermee kan gaan beginnen om te oefenen
Met de bandit wel jaquote:
niiicequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef Cageon het volgende:
Heb me gister ingeschreven voor C-Licentie cursus op Assen bij de CRT.
04-04-2008, Cageon on a CBR1000R @ assen.![]()
![]()
nog fftjes wachten.
zat nog te twijfelen om een pic van jou te postenquote:
nou niet liegen he...quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddduurt echt teeeee*ing lang voor je achterover klapt
Licentie halen in 1 dag?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
1 voet op de duostep en staan?
![]()
nog fftjes wachten.
Jup.quote:
Is het dan zonder trainingen ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jup.
A en B zijn 2 dagen (+1 theorie dag, dus eigenlijk 3)
het enigste wat je dan doet is, een theorie examen afleggen over vlaggen enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het dan zonder trainingen ofzozoals bij http://www.race-academy.nl/
ZAC, Ducati clubraces ennuh club MET misschien?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
En wat kan je allemaal met een C-licentie?
t is al een speelgoed fiets en dan nog meer gewicht eraf trekken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
SZRíe had nog wat werk, en de onderdelen waren al 2 maanden binnen.![]()
Stuurpropje heeft lang genoeg als voetsteun gewerkt.![]()
[ afbeelding ]
Zhe parts.![]()
[ afbeelding ]
Schoongemaakt, gemonteerd ..(drie keer opnieuw)
[ afbeelding ]
Nog niet gepolijst that is, maar de andere kant zag er zeker niet beter uit.![]()
Voetsteuntje rechts was wel een beetje gesleten, nieuw niet voorhanden.![]()
[ afbeelding ]
Maar 70 gram lichter ziet er ook nog eens heel racy uit!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daarna nog even het rempotje "massa"gecentraliseerd.![]()
[ afbeelding ]
Was standaard buiten de motor gemonteerd.Zit nu lekker 'binnenboord' het frame.
En met een drie keer zo kort boutje.
Later nog eens de remslang inkorten en ontluchten. Het werkt nu allemaal wel.
![]()
Morgen stukkie toeren.![]()
Da's dan toch alweer zo'n 8 maanden geleden !quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
posen met eigen kunsten dan maarquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:28 schreef Cageon het volgende:
zat nog te twijfelen om een pic van jou te posten
Maar dat is posen met ander mans kunsten.
dacht 180 voor een dagje op assenquote:waarom ga je niet mee 04-04. dan heb je dat maar gehad![]()
![]()
is maar 220 euries, voor assen is dat volgens mij gewoon normale prijs.![]()
handigquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
Stuurpropje heeft lang genoeg als voetsteun gewerkt.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef Cageon het volgende:
t is al een speelgoed fiets en dan nog meer gewicht eraf trekken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef TataK het volgende:
Da's dan toch alweer zo'n 8 maanden geleden !![]()
Knap hoor, eerst gaan rijden en dan pas inschrijven voor de cursus.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:36 schreef Geerd het volgende:
Staat er een met rooie schijven in de garage zie ik net![]()
![]()
En het went ook nog snel.quote:
glijdt er niet snel vanafquote:Op zondag 14 december 2008 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
En het went ook nog snel.
Reed op de Corsaro zonder voetrem beetje superonhandig te doen.
Heb nu wel ineens zin om te rijden, e.a. uitproberen.
Dat viel dus mee. EN in het begin duw je wat harder op de ' steun'.quote:Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
glijdt er niet snel vanafvervelend als dat steeds gebeurd
![]()
Ik ga zo een rondje, even kijken of er nog iemand uit de regio gaat.quote:wil ook wel rijden![]()
mjeh met 3 graad blijven de schijven nog ff rood
Wel een beetje droog stallen dan / afdrogen etc.quote:
Toch nog gelezen?quote:Op zondag 14 december 2008 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
posen met eigen kunsten dan maar
[ afbeelding ]
/pruts poser
CRTquote:[..]
dacht 180 voor een dagje op assenwel interessant
linkje?
Zonder instructeurs. (en alleen icm race-licentie)quote:Prijzen SportGridTimes-sessies zijn: 1 sessie ¤ 60,00, 2 sessies ¤ 110,00, 3 sessies ¤ 150,00, 4 sessies ¤ 185,00 en 5 sessies ¤ 220,00 incl. de persoonlijke ongevallen verzekering.
foutjequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef TataK het volgende:
[..]
Da's dan toch alweer zo'n 8 maanden geleden !![]()
Knap hoor, eerst gaan rijden en dan pas inschrijven voor de cursus.
moest meteen weer weg gisterquote:Op zondag 14 december 2008 14:45 schreef Cageon het volgende:
Toch nog gelezen?![]()
Wou dat ik wheelies kon maken.![]()
04-04 is al volquote:CRT
[..]
Zonder instructeurs. (en alleen icm race-licentie)
de andere vrij rijden dagen zijn ook 220 euro op assen.![]()
Bij de CRT tenminste...
true, en daar gaat zeer waarschijnljik nog wat geschikters voor in de plaats komen denk ik... maar dat zie ik komend jaar wel.quote:Op zondag 14 december 2008 15:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moest meteen weer weg gister
kunnen en willenstraks met die KTM heb je er een geschikte fiets voor
Nee de c-licentie shizzle is niet vol, das t vrijrijden ding.quote:[..]
04-04 is al vol
quote:Op zondag 14 december 2008 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat viel dus mee. EN in het begin duw je wat harder op de ' steun'.
Nou moet je dat ook doen in de bochten hoorde ik.![]()
we gaan het zienquote:Op zondag 14 december 2008 15:04 schreef Cageon het volgende:
true, en daar gaat zeer waarschijnljik nog wat geschikters voor in de plaats komen denk ik... maar dat zie ik komend jaar wel.![]()
ah zoquote:Nee de c-licentie shizzle is niet vol, das t vrijrijden ding.
Ligt er maar net aan wat je wilt.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we gaan het zien
[..]
ah zosjah kan meteen voor C gaan maar ga ik het ook gebruiken, komend seizoen al..das de vraag
Die was wel leuk jaquote:Op zondag 14 december 2008 16:04 schreef Cageon het volgende:
komop konijntje...
wiebele wiebele en huppel
Je had er 2quote:Op zondag 14 december 2008 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel een beetje droog stallen dan / afdrogen etc.
Zonde.![]()
![]()
SZR'ie en de Corsaro hadden er sneller last van dan de Corsaro.
Maar om het rood te noemen.. mjeh, ben ook niet echt scherp deze maand.
Que?quote:Op zondag 14 december 2008 20:14 schreef Cageon het volgende:
rib-i, creatieve hulp gevraagd, PM me maar ff, als je wilt.
Moet een naam verzinnen en dacht dat rib-i wel creatief wasquote:
Doe een brainstorm sessie met alle mc-ers die online zijnquote:Op zondag 14 december 2008 21:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet een naam verzinnen en dacht dat rib-i wel creatief was
Kayquote:Op zondag 14 december 2008 20:14 schreef Cageon het volgende:
rib-i, creatieve hulp gevraagd, PM me maar ff, als je wilt.
daar is nog geen duidelijkheid overquote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef bvvt het volgende:
Ik ben er ook weer
Is er al een naam veronen ?
Voor wat voor soort product is he tbedoeld/?
Ok, dan maar even hier.quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef bvvt het volgende:
Ik ben er ook weer
Is er al een naam veronen ?
Voor wat voor soort product is he tbedoeld/?
ik ga geen reclame maken voor banny.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Cagonda![]()
Grindkind
Kortdoordebocht
Flossy
Gorg en Lor enzo
Ohquote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ok, dan maar even hier.
Er moet een site komen waar ik mijn "race carriere" op ga bijhouden, kalender, verslagen, pics, info etc.
Nou kan ik niet op een naam komen en <achternaam> racing werkt niet met mijn achternaam.![]()
Nu had ik wel een klein idee: "Next racing" met als slogan ofzo: "A step ahead"
Maar hebben jullie nog betere ideeen?
kan, maar vind ik ook niet echt wat.quote:
dankuquote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Cageon het volgende:
die [sub]lelijke[/b] vent op die foto's had dan weer NIEt gehoeven
nee toffe foto's man
Ik kan em morgen gelijk reggenquote:
Goed gelukt - die is mooi voor de OPquote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
danku![]()
oja, straks voor het eerst de GS gepoetst met turtlewax enzhad ik dat maar vooooor de fotoshoot gedaan
![]()
[ afbeelding ]
is dat sponsored?quote:
Helaas....quote:Op zondag 14 december 2008 23:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
is dat sponsored?![]()
Moet nog hosting zoeken etc.
Heb jij nog tips?
wil het liefst (denk ik?) ASP .NET + MS Sql.
redelijk wat hd ruimte om veel foto's op te zetten en onbeperkt aantal subdomeinen.
en als t ff kan ook nog 2 andere domeinnen erop.
voor 10EUR / maand kom je al een best eind hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 23:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Helaas....
http://vooreendubbeltjeopdeeersterang.nl/
is blijkbaar bezet
In dat geval...quote:Op zondag 14 december 2008 23:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
voor 10EUR / maand kom je al een best eind hoor.
Ik heb mijn eigen (gratis) domeintjes al opgebruikt.quote:Op zondag 14 december 2008 23:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
is dat sponsored?![]()
Moet nog hosting zoeken etc.
Heb jij nog tips?
wil het liefst (denk ik?) ASP .NET + MS Sql.
redelijk wat hd ruimte om veel foto's op te zetten en onbeperkt aantal subdomeinen.
en als t ff kan ook nog 2 andere domeinnen erop.
ow nice, daar zou ik graag gebruik van maken.quote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen (gratis) domeintjes al opgebruikt.
betekend dat ik volgende registraties moet gaan betalen
maar ik heb wel mijn eigen servertje draaien die grotendeels nix staat te doen.
d'r is genoeg ruimte. domeintje er op gooien is no problem.
Heb ms-sql nog niet werkend gehad.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:52 schreef bvvt het volgende:
Ik heb de Wiki OP tekst lichtelijk aangepast zodat de moto van CP ook netjes alfabetisch staat
Ja, zoietsquote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
goedemorgenpics
[ afbeelding ]
veeuls te snel voor je wbquote:Op maandag 15 december 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
Net thuis, en moet alweer wegmaar hier is'tie dan.
![]()
[ afbeelding ]
Prima goedemorgen picquote:Op maandag 15 december 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mocht i willen WP dat isquote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vast de schade motor van WP
Goed planquote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef Cageon het volgende:
Ok, dan maar even hier.
Er moet een site komen waar ik mijn "race carriere" op ga bijhouden, kalender, verslagen, pics, info etc.
Nou kan ik niet op een naam komen en <achternaam> racing werkt niet met mijn achternaam.![]()
Nu had ik wel een klein idee: "Next racing" met als slogan ofzo: "A step ahead"
Maar hebben jullie nog betere ideeen?
Ikwilgpcoureurworden.nlquote:Op maandag 15 december 2008 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Goed planKP-Racing of KevP-Racing ofzo
Deal is rond, beiden hebben geen tijd voor de overdracht.quote:@WB: dikke 12 op het oog![]()
......of al gekocht
kleur is wel wat saaitjes
Dat is t wel waard denk ik.quote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikwilgpcoureurworden.nl![]()
Next is wat standaard en een stap voor ook.
Komt me zo bekend voor.![]()
Iets beters verzinnen zal misschien wel lukken, kost me alleen een hoofdpijn of 2-3.![]()
Ben benieuwd.quote:[..]
Deal is rond, beiden hebben geen tijd voor de overdracht.
Kleur is zoals 60% van de auto's en ook steeds meer behorende bij de leeftijd.
Gedistingeerd grijs.
En ben er weer wegde deur uit van.![]()
vind ik beiden niet echt wat.quote:Op maandag 15 december 2008 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
Goed planKP-Racing of KevP-Racing ofzo
WTFquote:Op maandag 15 december 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Deal is rond, beiden hebben geen tijd voor de overdracht.
mooi omschrevenquote:Kleur is zoals 60% van de auto's en ook steeds meer behorende bij de leeftijd.
Gedistingeerd grijs.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi omschrevenzolang je maar Gedistingeerd kunt Knallen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
nice
[..]
Proficiatquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef Geerd het volgende:
Zo akte van beëdiging opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Samen met nog 78 anderen![]()
Is kijken of ik morgen de eerste kan schrijven![]()
toppertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Feliquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dus nu is het helemaal officieelquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Feliquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:16 schreef BazzieK het volgende:
Gefeli Geerd![]()
En in dezelfde trend doorgaand voor Cageon: Alsoprails.nl
Titanium is de shizzle.quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet echt titanium..zilver OK dat wel maar goed, een kwacker hoort groen te zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Titanium is de shizzle. [ afbeelding ] Het heet blijkbaar geen grijs.![]()
![]()
Ja verdorie!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet echt titanium..zilver OK dat wel maar goed, een kwacker hoort groen te zijn
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja verdorie!!Maak ik net een afspraak met een andere voor donderdag.
[ afbeelding ]
Is het weer niet goed.
je hebt ook echt geen klein beetje geduld he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
[..]
[ afbeelding ]
Is het weer niet goed.
nep vlammen is tjah een beetje neb jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10Rgroen heeft daar geen last van
![]()
best een contrast 600cc 1 pittertje of een 1200cc sporttoerquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nep vlammen is tjah een beetje neb ja10Rgroen heeft daar geen last van
komt ook van een naakte 12er af hequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
best een contrast 600cc 1 pittertje of een 1200cc sporttoer
Dan ga je toch niet een 10r nemen, dat verpest het![]()
Wel iets toffere 12... maar een beetje italiaans.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
komt ook van een naakte 12er af he
[..]
[ afbeelding ]
Is het weer niet goed.
Blijft een vette bikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZX12R
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
[..]
[ afbeelding ]
Is het weer niet goed.
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Cageon het volgende:
je hebt ook echt geen klein beetje geduld he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 jaar nieuwer (wel begrenst2000/2001 model niet), 14 k(=30 minder) en zwart, an sich de 2 mille meerprijs wel waard. Eigenlijk praten we over een hele andere motor.
Idd, zie me nu al vloeken bij al die pogingen om ze in de schuur te krijgen. Vet man!quote:
quote:Dude.quote:![]()
[..]
[ afbeelding ]
Is het weer niet goed.
Wanneer houd het op???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je heb t er 2 weg gedaan vanwege de ruimte.
Koopt ie er weer 2....Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wanneer houd het op???
Koopt ie er weer 2....
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wanneer houd het op???
Koopt ie er weer 2....
quote:
Je loopt achterquote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef rib-1 het volgende:
http://www.megastrak.nl/magazine/?p=2571
Tegenwoordig hebben we al een tijdje video.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:58 schreef rib-1 het volgende:
Meest waarschijnlijk heb ik minder tijd of ben ik verwijderd uit de adreslijst "toffe gasten"
Heb je ze ook in een natuurfilmpjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we al een tijdje video.
Zie je beter hoe ze er bij hangen.
Sollicitatiequote:Op woensdag 17 december 2008 17:22 schreef Cageon het volgende:
zo eindelijk weer gesettled na het gesprek.
heb er wel een goed gevoel over, maar hoor komende week meer.
Je hebt altijd baas boven baas, ZX12 is igg een compromis in prijs en prestatie.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
10eR is gewoon slanker
[ afbeelding ]
Dan hangen ze niet, maar liggen ze.quote:
225kg is ook handelbaar...quote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas, ZX12 is igg een compromis in prijs en prestatie.
En value for money is waay over the top.Zeker voor een schaarse zondagmiddag fiets.
![]()
Op de dyno van Ruud Freriks komen ze eenvoudig op de 190 pk.![]()
En 210 kilogram is nog best handelbaar.![]()
quote:[..]
Dan hangen ze niet, maar liggen ze.
afstudeer plek sollicitatie idd...quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:25 schreef Cageon het volgende:
225kg is ook handelbaar...
* Cageon weerhoud zich ervan pics te posten
is ook ontzettend vetquote:Op woensdag 17 december 2008 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
ZX10R kan ik nieuw ook nog kopen.
Maar e.a staat niet in verhouding.
Vind hem niet eens echt mooi.
Zou dan toch voor de 1000RR gaan.
whahahaaquote:Op donderdag 18 december 2008 08:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
fin.dir. vanochtend: zo OPM, ik heb nog ff door -een bepaald-model geswaffeld![]()
hij had geen idee wat het betekentzou die ff op googlen
Replica van de Ten Kate SBK. Maar wist je dat.quote:
STOP DE AANKOOP van de 12!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Replica van de Ten Kate SBK. Maar wist je dat.![]()
Niet dat ik het kleurenschema mooi vind.![]()
Wel dat ze er nog heel wat van hebben staan, en de prijs is daardoor notabene vijfduizend lager dan een normale CBR1000RR 2008.![]()
Kan er wel twee ZX12én voor kopen en dan nog geld overhouden voor nieuwe handschoenen en een jas.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
STOP DE AANKOOP van de 12!
en koop een 1000RR 2k8![]()
![]()
![]()
ik maar posen met mijn foto's jij maar posen met je centenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan er wel twee ZX12én voor kopen en dan nog geld overhouden voor nieuwe handschoenen en een jas.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Nee is een feit, nieuwe CBR1000RR = 2x ZX12R tweedehands+ nog wat kleding.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:43 schreef Cageon het volgende:
ik maar posen met mijn foto's jij maar posen met je centen
quote:Subjectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan IIS ook op HOME installeren hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Roderick2085 het volgende:Kut windows.... omdat ik xp home op de laptop heb kan ik geen sql server installeren omdat er geen iis op zit
![]()
In de vakantie maar ff xp pro installeren
je durft niet eh?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee is een feit, nieuwe CBR1000RR = 2x ZX12R tweedehands+ nog wat kleding.
Dus dat is het me niet waard.![]()
So true.quote:[..]
Subjectief.
waarom geen pilot road 2ct oid?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vloek ik in de kerk als ik zeg dat ik zit te denken aan Pilot Powers onder mijn GS![]()
anders ik welquote:Op donderdag 18 december 2008 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hej cool thxrenkerzin om te rijden
![]()
Zijn er vast niet in die maat.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vloek ik in de kerk als ik zeg dat ik zit te denken aan Pilot Powers onder mijn GS![]()
al vanaf 120 voor en 150 achterquote:Op donderdag 18 december 2008 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn er vast niet in die maat.
mijn voorstel vind je niks?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
al vanaf 120 voor en 150 achter
Ik kon zo 123 de MPR2 niet vinden op motorbandenmarkt.nl... maar zal eens verder kijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
mijn voorstel vind je niks?
zijn er redelijk wat (met een tl iig) die een MPR2 achterop leggen en MPP voor, nou denk ik niet dat je met het gewicht van de GS voor een MPP moet leggen.
Daarnaast heeft de mpr2 waarschijnlijk redelijk veel grip onder hellingshoek, zoveel vermogen heb je toch niet.
als je ziet wat geerd met de div kon op bandjes, nja goed weet t merk niet eens
Kun je met de MPR2 wel erg vooruit denk ik, alhoewel, je wat betreft max hellingshoek rijden beter MPP kan hebben, maargoed daar kom je niet snel in de buurt bij lekker door knallen op de weg.![]()
eenschquote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
mijn voorstel vind je niks?
zijn er redelijk wat (met een tl iig) die een MPR2 achterop leggen en MPP voor, nou denk ik niet dat je met het gewicht van de GS voor een MPP moet leggen.
Daarnaast heeft de mpr2 waarschijnlijk redelijk veel grip onder hellingshoek, zoveel vermogen heb je toch niet.
als je ziet wat geerd met de div kon op bandjes, nja goed weet t merk niet eens
Kun je met de MPR2 wel erg vooruit denk ik, alhoewel, je wat betreft max hellingshoek rijden beter MPP kan hebben, maargoed daar kom je niet snel in de buurt bij lekker door knallen op de weg.![]()
daarnaast zal je bandenspanning ook wel wat zakken voor de gs om de handel wat warm te krijgen ivm lage gewicht/vermogen, waardoor je onder hellingshoek denk ik nog lsteeds ekker gek doen.![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
je kan IIS ook op HOME installeren hoor.
Start->instellingen->configuratie scherm
software -> windows onderdelen toevoegen of verwijderen -> Internet information services aanvinken.
met de MPR2 heb je iig nog langer plezier van je band en ik betwijfel of je de volledige grip echt nodig hebt ivm het lage gewicht. Daarnaast weet ik niet of er echt een wezelijk verschil is mbt max hellingshoek met MPR2 of MPPquote:Op donderdag 18 december 2008 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik kon zo 123 de MPR2 niet vinden op motorbandenmarkt.nl... maar zal eens verder kijkenEn ja vooral hellingshoek vind ik leuk
lees erg veel goede dingen over de PiPo's, plakkers
en dat is eigenlijk wat ik ook zoek. Waarschijnlijk gaan die bandjes ook wat langer mee, vrij laag gewicht en relatief weinig vermogen
![]()
prijs die ik nu gevonden heb is 100 euro voor een PiPo 120/70-17 en 125 euro voor een 150/80/17 achter, valt mee, als ik kijk dat de gemiddelde budget (lees bt45) band "slechts"30 euro minder kost.... Dan heb ik liever enorm veel vertrouwen in mijn band. De Maxxis van 50 euro die er nu op ligt voor is leuk, met zomertemperaturen en droog weerNu ook nog redelijk vertrouwen in al wil hij soms met nat weer toch weg glijden. En komende lente wil ik toch wat verder gaan met mijn rijstijl, dus dan heb ik dat extra geld er zeker voor over
werkte hier wel..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nee hoor
had al wel dit gevonden, maar dat werkt dus nietHij loopt vast tijdens het installeren van iis
lease bak? ander werk? nieuw huis?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eensch
oja iemand nog interesse in een auto of caraudio of dikke huissub![]()
zie -->
roads blijven wel toerbanden he, OK MPR2 mss sportieve maar toch..lijkt mij dat de powers wat dat betreft beter zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:37 schreef Cageon het volgende:
Daarnaast weet ik niet of er echt een wezelijk verschil is mbt max hellingshoek met MPR2 of MPP
met random banden onder een GS kon ik steppiej/bok down doen. MPR2 is goed genoeg gok ik.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
roads blijven wel toerbanden he, OK MPR2 mss sportieve maar toch..lijkt mij dat de powers wat dat betreft beter zijnvraag is idd of je het nodig zal hebben op een GS
nopequote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef Cageon het volgende:
lease bak? ander werk? nieuw huis?
Gawaine kan er aardig mee overweg op zen Zetquote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef Cageon het volgende:
met random banden onder een GS kon ik steppiej/bok down doen. MPR2 is goed genoeg gok ik.
hm...quote:
Precies, mille's eruit remmen.quote:[..]
Gawaine kan er aardig mee overweg op zen Zet
slijt ook 2x zo hard eh.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
op motorbandenmarkt.nl, de Power 15 euro goedkoper dan Road2, en 5 euro goedkoper dan de Road
PiPo
Pilot road 2
Pilot Road
met roads doe je langer dus uiteindelijk goedkoperquote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
op motorbandenmarkt.nl, de Power 15 euro goedkoper dan Road2, en 5 euro goedkoper dan de Road
PiPo
Pilot road 2
Pilot Road
Ook op een GS?quote:
Maar de vraag is hoeveel langer...quote:Op donderdag 18 december 2008 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met roads doe je langer dus uiteindelijk goedkoper
langer dan dat die paar euro waard is, durf ik je bijna te garanderen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook op een GS?Ik kan er niks over vinden, op MF zweren ze bij de BT45's.....
[..]
Maar de vraag is hoeveel langer...
op zwaardere motoren avg:quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook op een GS?Ik kan er niks over vinden, op MF zweren ze bij de BT45's.....
[..]
Maar de vraag is hoeveel langer...
avg 4k is wel beetje weinig, volgens mij eerder min 4k ?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op zwaardere motoren avg:
powers 4K
roads 7/8K
op een GS ws iets langer dus
nicequote:Op donderdag 18 december 2008 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hier dus nietMaar goed, gewoon ff xp pro erop zetten
MSDNAA FTW
njah OK 4/5K danquote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
avg 4k is wel beetje weinig, volgens mij eerder min 4k ?
roads 10k en meer dacht ik? (dat wel avg)
maargoed smijt dat geld over de balk, deed ik ook elke 3 maanden onderhand![]()
25kW rememberquote:Op donderdag 18 december 2008 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
njah OK 4/5K danbeetje 1wheel rijden en het gaat hard hoor
of echte plakkers, MPRace, Pirelli SC'squote:goed, een echte bochtenvreter gaat gewoon voor de MPP's of MPP 2CT's
da hek niequote:Op donderdag 18 december 2008 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je kan er een ipod op aansluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |