drukke periode met de studiequote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zal ie ongewenst vader zijn geworden
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
BWT zijn buurman rijdt hier morgen op de Trophy weg.![]()
Ding net pas opgestart na een week of acht,
de nieuwe eigenaar heeft er alleen maar in het donker naar gekeken een uur of drie geleden.![]()
![]()
Misschien morgen nog even naar mijn werk en een rondje extra rijden.
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.quote:
Kan...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.![]()
![]()
ik ga er nooit aan beginnenquote:Ik denk gewoon even SZRén, begin van de zomer nog eens goed overdenken en wellicht wat nieuws kopen.
Heb nu werk in de buurt, en een baby voor de zaterdagen, en eerste zondag van de maand werkt vriendinnetje.
Dus min de regendagen blijven er nog vijf zondagen in het jaar over voor een toerritje.![]()
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
BWT zijn buurman rijdt hier morgen op de Trophy weg.![]()
Ding net pas opgestart na een week of acht,
de nieuwe eigenaar heeft er alleen maar in het donker naar gekeken een uur of drie geleden.![]()
![]()
Misschien morgen nog even naar mijn werk en een rondje extra rijden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.![]()
![]()
Ik denk gewoon even SZRén, begin van de zomer nog eens goed overdenken en wellicht wat nieuws kopen.
Heb nu werk in de buurt, en een baby voor de zaterdagen, en eerste zondag van de maand werkt vriendinnetje.
Dus min de regendagen blijven er nog vijf zondagen in het jaar over voor een toerritje.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
SM pillen,moet je die hard in r smoel smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |