drukke periode met de studiequote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zal ie ongewenst vader zijn geworden
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
BWT zijn buurman rijdt hier morgen op de Trophy weg.![]()
Ding net pas opgestart na een week of acht,
de nieuwe eigenaar heeft er alleen maar in het donker naar gekeken een uur of drie geleden.![]()
![]()
Misschien morgen nog even naar mijn werk en een rondje extra rijden.
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.quote:
Kan...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.![]()
![]()
ik ga er nooit aan beginnenquote:Ik denk gewoon even SZRén, begin van de zomer nog eens goed overdenken en wellicht wat nieuws kopen.
Heb nu werk in de buurt, en een baby voor de zaterdagen, en eerste zondag van de maand werkt vriendinnetje.
Dus min de regendagen blijven er nog vijf zondagen in het jaar over voor een toerritje.![]()
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
BWT zijn buurman rijdt hier morgen op de Trophy weg.![]()
Ding net pas opgestart na een week of acht,
de nieuwe eigenaar heeft er alleen maar in het donker naar gekeken een uur of drie geleden.![]()
![]()
Misschien morgen nog even naar mijn werk en een rondje extra rijden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten Kate Hanspree CBR1000RR model 2008, nul kilometers, van 16.990 voor 11.990.![]()
![]()
Ik denk gewoon even SZRén, begin van de zomer nog eens goed overdenken en wellicht wat nieuws kopen.
Heb nu werk in de buurt, en een baby voor de zaterdagen, en eerste zondag van de maand werkt vriendinnetje.
Dus min de regendagen blijven er nog vijf zondagen in het jaar over voor een toerritje.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
SM pillen,moet je die hard in r smoel smijten
dat had je van te voren ook al wel kunnen ruikenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen terug met statief....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het had veel erger kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook ooit, toen kreeg hij Cageon
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen terug met statief....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnx, alleen beetje jammer dat ik de hele dag niet thuis benquote:
Klopt de ongewest vader theorie over WP dus tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarmeeis ze zwanger
Van WP
![]()
Ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tnx, alleen beetje jammer dat ik de hele dag niet thuis ben
It all fitsquote:[..]
Klopt de ongewest vader theorie over WP dus toch
WP is misschien naar Mekka voor de Hadj (stenen gooien)quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klopt de ongewenste vader theorie over WP dus toch
Yep, stelletje gillende meiden op het werk.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:28 schreef Cageon het volgende:
dat ga je toch niet geven van je werk uit
ze was zeker de enige die dat kreeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
WP is misschien naar Mekka voor de Hadj (stenen gooien)![]()
In Nederland doen ze dat anders
AH, -XX- heeft de leeftijd van 20 bereikt......quote:
Jee wat is ze al oud.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef bvvt het volgende:
AH, -XX- heeft de leeftijd van 20 bereikt......
Ga er bij liggen.quote:
Alweerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jee wat is ze al oud.![]()
Tijd voor een lekker jong ding erbij.![]()
[..]
Ga er bij liggen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarmeeis ze zwanger
Van WP
![]()
Das hier al een paar weken aan de gang.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, nog gefeliciteerd aan de jarigen.
Roderick, ik heb nog een oude accu van de Trophy.
-XX- ik ben alleen thuis vandaag, cadeautje NU af te halen.![]()
Den Haag veel plezier. Maar eerst succes.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Maarr heb in 2 uur alles gehad op MP, voorlopig blijven er twee xx-xx..én over.
Zou eigenlijk de winter doorgaan op de SZR en rond april eens wakker worden.
Maar er is een aanbieding die ik gewoon NIET kan laten gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft gisteren op de Optimate gestaan, beide lampjes groen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Accu staat al binnen
Nu alleen nog een keer op de optimate aansluiten
Om 10.00 bod Z750, 10.00 ingetrokken bod Z750.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schade fietsen neem ik aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
Koopjes.![]()
Bandit 650 ABS model 2008 voor 5.450,00![]()
Fazer FZ6S ABS model 2008 6.750,00![]()
Mejeh, 600 cc he.
Draait ook zoveul toeren op de snelweg.
Waar ik nooit rij.
Omdat ik nog ff moet kijken waar ik hem neerzetquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom accu binnen zetten maar niet gelijk aansluiten.
That's one small step for a man...
Nope, brandnieuw met nul kilometers en twee jaar garantie.quote:
Wat een dilemma.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Omdat ik nog ff moet kijken waar ik hem neerzetWaar de accu nu staat is geen stopcontact (staat gewoon ergens in een hoekje op de grond)
Moet nog ff een plekje vinden om hem neer te zetten waar ie niet in de weg staat
In de motor laten zittenquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat ik nog ff moet kijken waar ik hem neerzetWaar de accu nu staat is geen stopcontact (staat gewoon ergens in een hoekje op de grond)
Moet nog ff een plekje vinden om hem neer te zetten waar ie niet in de weg staat
Ahhh, en ik maar denken dat het aan mijn banden lag dat ik vannacht zo wankel reed.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister écht mooie fotos kunnen makenkomen een dezer dagen
wel glad gister want ik heb gister een keer of 5 gehad dat hij in bochten voor en achter een stuk weggleedEn nee dat lag niet perse aan mijn rijstijl
maar meer aan de volle maan enz
of wij kunnen niet rijden, of het was gladquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ahhh, en ik maar denken dat het aan mijn banden lag dat ik vannacht zo wankel reed.....
Denk dat ik hem wel ergens op zolder kwijt kan, maar ja, ook andere dingen te doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, brandnieuw met nul kilometers en twee jaar garantie.
Maar ze zijn er ook met elfduizend kilometers en twee jaar oud voor die prijs.![]()
[..]
Wat een dilemma.
Tja, dat deed ik dus, maar dat was ook niet goedquote:
Is ook wel een hele klus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk dat ik hem wel ergens op zolder kwijt kan, maar ja, ook andere dingen te doen
ff omcirkelen welke van jou is, ik zie 2 gs'jesquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
* Cocktailprikker in OP gezet heeft
is maar tijdelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff omcirkelen welke van jou is, ik zie 2 gs'jes
is niet scherp.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
* Cocktailprikker in OP gezet heeft
kloooooooptquote:
ik dacht dat dat icm statief was alquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
kloooooooptlange sluitertijd icm parkinson = dat soort foto's. Ik zei toch al
die van gister met statief komen nog en zitten veel mooiere bij
burnouts zijn zo 2000quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh was nog diezelfde foto die ik hier al eerder postteMet statief zijn er echt een paar mooie uit gekomen, ook voor de Waalbrug
helaas een donker filmpje van mijn burnout
power wheelies zitten er niet echt in, clutch upquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
burnouts zijn zo 2000
doe's wheelies!
Hmmm, doet mij denken aan een RWP meet met daliksquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
power wheelies zitten er niet echt in, clutch updaar gebeurd ook weinig ... En om nou als een malloot te gaan zitten / staan achterop men duobeugel
het kan ongetwijfeld, alleen heeft da liks het zon 1000000 keer vaker gedaan dan ik, en ik ga daar (nu) niet mee oefenen... ik crash mijn GS liever niet doordat ik [insert willekeurige foute wheelie] aan het doen benquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, doet mij denken aan een RWP meet met daliks
Die trok de bike van Roderick toch zonder al te veel problemen omhoog
1 voet op de duostep en staan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Lukte hem inderdaad, maar hij zei ook wel dat je beter niet ermee kan gaan beginnen om te oefenenquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
allemaal psychischquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Lukte hem inderdaad, maar hij zei ook wel dat je beter niet ermee kan gaan beginnen om te oefenen
Met de bandit wel jaquote:
niiicequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef Cageon het volgende:
Heb me gister ingeschreven voor C-Licentie cursus op Assen bij de CRT.
04-04-2008, Cageon on a CBR1000R @ assen.![]()
![]()
nog fftjes wachten.
zat nog te twijfelen om een pic van jou te postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |