Ingrid heeft medicjinen gehad via het infuus die de gezondheid van Tyler zouden kunnen schaden. Daarom werd de melk afgekolft en weggegooid, en Tyler kreeg een spuitje melk. Ondaks alle hulp wilde het kolven ook niet lukken. In overleg met de psycholoog (ivm postnatale depressie van Kim) is besloten te stoppen met borstvoeding.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef Lois het volgende:
Wat raar dat hij al die tijd niet heeft mogen drinken Djeez, zo stimuleer je toch ook niet het zuigreflex?
Veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat de sondevoeding goed binnen blijft.
Wat rot! Ik hoop dat Ingrid iig snel naar huis mag.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Djeez het volgende:
Nu Tyler niet meer bij haar is, ziet Ingrid het niet meer zitten in het ziekenhuis en wil nu echt naar huis.
Bedankt voor je kaartje trouwensquote:
Tyler is vast en zeker kerngezond voor de rest, maar zorg er inderdaad voor dat de artsen hem goed nakijken en alles uitsluiten! Anders blijf je met enge gedachtes rond lopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:43 schreef Djeez het volgende:
Bedankt voor de steun. Ik ben net een half uurtje wakker, wonderwel nog wel goed geslapen zelf. Net even gebeld met de afdeling, en Tyler heeft vannnacht alles binnen gehouden. Kijk, dat is een goed begin. Ze zullen me straks bellen als de arts er is, want ik wil gewoon dat hij goed wordt nagekeken. Ik heb er veel zorgen over, te meer omdat het zoontje van mijn zus binnen een week na de geboorte is overleden aan een zeldzame hartafwijking. Zodra ik meer weet, post ik het!
Dat is inderdaad door alle zorgen om Tyler een beetje ondergesneeuwd. Volgens de doktoren zijn haar bloedwaarden hersteld en mag ze weer naar huis. Haar lever en nieren hebben een flinke opdonder gehad, maar wat de gevolgen op lange termijn zijn, is helaas nog niet bekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:00 schreef E.T. het volgende:
Hoe gaat het met het herstel van Ingrid d'r HELLP? D'r lever en nieren waren toch verrot toen ze opgenomen werd, zondag?
Daar heb ik je nog helemaal niet over gehoord...
Mijn oudste had ook zo'n strat (10 weken te vroeg) en uiteindleijk is het best allemaal in orde gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:32 schreef freecell het volgende:
Mooi dat met Ingrid verder alles weer ok lijkt te zijn
Leander (ook een paar weekjes te vroeg) dronk in het begin ook niet geweldig hoor, dat was de eerste drie weken meer sabbelen zo'n 12 uur per dagZe leren het best!
![]()
Ik begrijp dat je niet voor je lol in het ziekenhuis ligt maar vrijgelaten?! klinkt wel heel erg alsof ze gevangen wordt gehouden daar.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nu Tyler niet meer bij haar is, ziet Ingrid het niet meer zitten in het ziekenhuis en wil nu echt naar huis. Waarschijnlijk wordt ze morgen of zaterdag vrijgelaten.
Nou is Ken niet véél te vroeg geboren (37.0wk), maar hij dronk ook niet meteen van harte. Binnenhouden deed hij het wel. Maargoed, wij kunnen het ons ook niet herinneren dat ze hebben gezegd dat ze dat nog niet kunnen. Klinkt op zich wel logisch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:01 schreef moussy het volgende:
Arme jullie
Gewoon even aankaarten dat Ingrd het niet fijn vind met een baby op de kamer, er is vast wel een oplossing voor. En Tyler.. wat moet zo'n klein ventje ineens veel he.. Djeez, je weet er van dat veel te vroeg geboren babietjes gewoon nog niet zelf goed kunnen drinken.. ik neem toch aan dat je dat is verteld. Bij Cas kwamen dat soort dingen pas op gang toen hij 40-weken-zwangerschap oud was.
Hoewel ik dit een belachelijk commentaar vind, waar je nogal patent op hebt geloof ik, hoop ik dat het snel beter gaat met je vrouw en zoontje. Tyler ziet er ondanks alles goed uit op de foto moet ik wel zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:38 schreef Djeez het volgende:
Blijkt het een ouwe muts (40+) te zijn die net vandaag is bevallen.
Ze is nog steeds bij mijn schoonouders en schoonzus. Groot respect, Kim wordt nu echt vervelend. Morgen weer lekker thuis, dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Gaat dus de goeie kant op!![]()
Da's volgens mij voor het eerst dat je het ook over Kim hebtHoe is het met haar?
Je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je alles zo goed mogelijk aan haar uitlegt en haar zoveel mogelijk overal bij betrekt. En af en toe even aandacht voor haar alleen zal ook nodig zijn. Ik weet dat dat heel moeilijk is (door gebrek aan tijd, energie en de zorgen over Tyler), maar het levert je uiteindelijk wel wat op.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij mijn schoonouders en schoonzus. Groot respect, Kim wordt nu echt vervelend. Morgen weer lekker thuis, dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
Meen je dat nou? Lijkt me dat het met al die ziekenhuisbezoeken nog moeilijk zal zijn om ook Kim de aandacht te geven die ze verdient. Ik hoop dat het snel nog beter zal gaan met het manneke.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:52 schreef Djeez het volgende:
Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
*noteert*quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:35 schreef moussy het volgende:
Fijn dat het beter gaat
Zeeman heeft kleine maatjes 50, als je die wast en eventueel in de droger doet valt het als een 44. Je moet wel goed kijken, want ze hebben er ook super grote maatjes 50. Het is even zoeken, maar het voordeel van de low budget kleding is dat veel krimpt.
En soms, heh, verkoopt Zeeman gewoon rompertjes die niet willen krimpen, hoe heet en hard je ze ook droogt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:35 schreef moussy het volgende:
Fijn dat het beter gaat
Zeeman heeft kleine maatjes 50, als je die wast en eventueel in de droger doet valt het als een 44. Je moet wel goed kijken, want ze hebben er ook super grote maatjes 50. Het is even zoeken, maar het voordeel van de low budget kleding is dat veel krimpt.
Nou, dat dus!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Leah het volgende:
Ik wil jullie ook sterk op het hart drukken om het Ingrid idd ook rustig aan te laten doen. HELLP is niet niks, en ik denk niet dat het wijs is om na een dag shoppen nog een box en kerstboom in elkaar te zetten.
Als jij dat zelf doet en Ingrid lekker op de bank kan liggen heb ik niks gezegd.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:37 schreef Djeez het volgende:
Ik heb voor Ingrid de box en kerstboom opgezet, dan is dat iig klaar. Ingrid kijkt Ned 1, met Paul de Leeuw, DWHN en Rayman, dus doet mooi kalm aan. En dat Kim vervelend werd, is letterlijk een quote van mijn schoonouders en schoonzus. Tuurlijk zullen we lief zijn voor Kim, zo hebben we enkele cadeautjes voor haar klaargelegd zodat ze morgen wat heeft om uit te pakken. Anders krijgt Tyler allemaal dingetjes, en zij niet. Kim is echt een schatje, en we verheugen ons erop dat ze weer thuiskomt.
Kim is zondagavond in allerijl aan mijn schoonvader meegegeven. Niemand had verwacht dat het zolang zou duren, dus als ze morgen thuiskomt, is ze er een hele week geweest. Ik ben er gelukkig elke dag een paar uurtjes geweest. Lekker bij schoonmoe eten, en even met Kim knuffelen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe lang is Kim dan al bij je schoonouders??
Alleen in grote steden. Bij H&M Assn verkopen ze alleen vanaf 50/56...quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
H&M verkoopt ook babykleding vanaf maat 44.
Ik heb het juist in Assen gezien dat ze van die kleine maatjes verkochten. Serieus.... Blijkbaar alweer afgeschaft.Anders online?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Alleen in grote steden. Bij H&M Assn verkopen ze alleen vanaf 50/56...
Mijn neefje heeft ook babyborn kleren aangehad. Vandaar dat mij opviel dat h&M maat 44 verkocht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef Vivi het volgende:
Iemand die ik kende kocht gewoon poppekleertjes!
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jullie kennen Djeez wel langer dan vandaag toch? Komt soms bot over, maar is niet zo bedoeld.
Ben blij dat Kim morgen thuis komt! Heb haar vreselijk gemist. Morgen met zn allen naar Tyler toe. Benieuwd hoe ze reageert.
En idd maat 44 is lastig te vinden. h&m en c&a in Assen heeft het dus niet. Maar toch geslaagd.
Wel zo leuk dat hij in het ziekenhuis eigen kleertjes heeft.
En nu ga ik slapen. Vanmiddag keurig nog geslapen, weliswaar op de bank.
Met mij gaat het dus wel goed verder. Vreselijke stuwing, maar gaat al iets beter. En wat last van de hechtingen. Verder niet meer "hellp klachten" gehad.
Noujaquote:Op zondag 14 december 2008 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... ik heb eerlijk gezegd zo mijn twijfels of Djeez het allemaal zo goed bedoeld.
Omdat het niet alleen over het uitdrukken gaat. Waarom twijfel jij aan mijn motivatie?quote:Op zondag 14 december 2008 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
NoujaWaarom twijfelen of hij het allemaal wel goed bedoeld
![]()
Als je van een bepaalde user weet dat hij zich nogal vreemd kan uitdrukken, waarom daar dan steeds zo over vallen
quote:Op zondag 14 december 2008 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen over het uitdrukken gaat. Waarom twijfel jij aan mijn motivatie?
Ik hoef toch geen motivatie voor mijn twijfel te posten om te kunnen concluderen dat jij eraan twijfelt? Anders was je het wel met me eens geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik las alleen je twijfels en geen motivatie
Waarom zet je zelf die discussie nu al 2 posts voort.quote:Op zondag 14 december 2008 10:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
klopt ja, en vooral dat dit een nutteloze discussie is
En als ik dan uiteindelijk mijn reden voor die twijfel post zal je het wel nog flauwer vinden.quote:Ik vind het flauw dat hij zoiets op die manier in dit topic moet melden...that's all
Ga ik doen. Goed geslapen en nog wat uit kunnen slapen. Lekker gedoucht. Nu rustig op de bank. Waar ik zo lunch krijg van Djeez. Zo nog ff bijlezen op fok en mail enzo. En dan lekker tijdschrift of boek lezen languit op de bank. En dan naar Tyler, waar Kim later komt met mijn ouders.quote:Op zondag 14 december 2008 00:30 schreef Vivi het volgende:
Neem jezelf wel in acht hoor Ingrid, je kan nog best een terugval krijgen en het wordt ook niet rustiger als jullie kereltje straks thuis is, dus profiteer nog even van de relatieve rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |