abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 18:25:51 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63939397
Kwam ik maandag met gepaste trots verkondigen dat ik vader was geworden van een zoon, nu ben ik hier om mijn ei kwijt te kunnen. Het gaat namelijk niet best met ons manneke. Mocht hij gisteren eindelijk weer aan de borst, weigerde hij er goed aan te drinken. Ondanks dat hij uiteindelijk toch wat had gedronken, moest hij alsnog worden bijgevoed.

Ingrid zag het niet meer zitten, de borstvoeding. In tranen belde ze mij afgelopen nacht om 2 uur wakker, om te overleggen of ik het goed vind als we hem flesvoeding zouden geven. Geen probleem, als zij zich er beter door voelt.

Maar helaas, ook flesvoeding weigert hij. Omdat hij enorm is afgevallen (2520->2200 gram) is hij vandaag met spoed aan de sondevoeding gelegd. Echt heel erg zielig, zo'n slangetje in zijn neus. Deze gaat rechtstreeks in zijn maag, hopelijk krijgt hij zo wel iets binnen. De eerste voeding is er in elk geval in gebleven, heb ik me laten vertellen.

Nu maar hopen dat hij hier goed op reageert, en dan groeit als kool. Maar we moeten er rekening mee houden dat Tyler dit jaar nog niet thuiskomt. Een flinke domper op de feestvreugde. Gelukkig zit hij op de goede plek, en laten ze hem niet te snel naar huis gaan. Kim wilde ook niet drinken, en is dan ook diverse malen opgenomen de eerste paar maanden. Maarja, van het nieuws van vandaag, dat Nederland de hoogste babysterfte van Europa kent, word je nou niet echt vrolijk...

Met Ingrid gaat het trouwens goed. Ze is weer op de been, en als het zo doorgaat, mag ze dit weekend weer naar huis.

Zo'n droppie, en zo zielig om hem zo te zien lijden...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63939451
Ooh wat erg dat t niet goed gaat met m..

Hoop dat hij snel opknapt..

Sterkte in elk geval!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 december 2008 @ 18:29:58 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63939474
* Ynske duimt voor jullie
die kleine komt er echt wel!, wat een droppie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63939514
Heel erg veel sterkte, hij is vast in hele goede handen daar in het ziekenhuis!
Hopelijk zijn jullie gauw weer compleet met zn viertjes thuis
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2008 @ 18:32:44 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_63939532
Ik ben op slag verliefd.

Ik duim voor jullie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63939572
Zet hem op Tyler.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 december 2008 @ 18:34:31 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63939584
Hè, wat een tegenvaller 't Is wel een moppie zeg

Van harte gefeliciteerd trouwens

Laten we hopen dat ie snel alsnog mee naar huis mag!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63939587
Veel kracht voor de kleine en veel kracht voor jullie als bezorgde ouders.
Genieten is toegestaan!!!
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 18:34:53 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63939594
Wat raar dat hij al die tijd niet heeft mogen drinken Djeez, zo stimuleer je toch ook niet het zuigreflex?

Veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat de sondevoeding goed binnen blijft.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63939600
Heel veel sterkte Djeez en Ingrid, ik hoop dat het nu wel de goede kant op gaat en dat jullie stoere ventje weer gauw op krachten komt en daarna jullie de oren van jullie kop eet
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63939705
Oh jeetje.. Heel veel sterkte gewenst met het Tyler!

Zet em op jochie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 december 2008 @ 18:40:48 #12
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_63939728
Komt goed, binnenkort vliegen de kilos eraan en het mannetje ziet er prachtig uit!
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_63939739
He, bah.

Sterkte Djeez . Volgend jaar Kerstmis maar even goedmaken met de kleine.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 18:41:21 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63939745
*slikt een prop weg*

heel veel sterkte Djeez, dat Tyler maar heel snel mag opknappen en samen met papa, mama en grote zus naar huis mag

Fijn dat ingrid alweer zo ver is opgeknapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63939809
Tyler, menneke, wat doe jij nou?

Djeez, sondevoeding lijkt erg, maar valt alles mee, hoor. Wel zijn ze vaak zo eigenwijs dat ze het slangetje er voortdurend uittrekken, die blagen.

Meeste ziekenhuizen hanteren een 2250/2500 gram-grens om naar huis te gaan, maar hij moet natuurlijk eerst laten zien dat ie kan/wil drinken.
(en hij begon zo veelbelovend op z'n eerste bierfoto )

Het is even een domper, maar hij is in goede handen, dus hou moed.
Sterkte voor jullie.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_63939956
Hè Tyler wat naar , wat laat je papa en mama schrikken.
Idd wat Shmoopy al zei, maar desalniettemin heel veel sterkte
En een hele dikke knuffel voor Ingrid, het zit haar ook niet mee zo met die borstvoeding
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63940103
Het komt vast wel goed met dat bikkeltje.
En dan blikken jullie bij bolle wangen baby- en peuter foto's terug op die eerste tijd, toen -ie nog niet wilde eten.

Die decembermaand, die komt elk jaar weer terug hoor. Ik begrijp dat het heel zuur is en beslist niet zoals jullie je hadden voorgesteld, maar probeer er niet een te grote issue van te maken. December 2009: Tyler met (bij)voeding tot achter zijn oren.

Sterkte.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63940244
Veel sterkte!
pi_63940377
dag
pi_63940524
Heel veel sterkte!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63940527
Succes en sterkte de komende tijd! Jullie verhaal klinkt heel herkenbaar, het komt ( zeker weten! ) vast goed met Tyler!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63940709
Ingrid, Djeez het komt echt helemaal goed met de kleine man. Ik kan me een voorstelling maken hoe jullie je nu moeten voelen. Vorig jaar is Nathan ook 3 dagen na zijn geboorte opgenomen en lag hij aan allerlei toeters en bellen op de couveuse afdeling (met zijn 8 pond en 53 cm), en 4 maanden later lag hij weer in het ziekenhuis. Het is flink schrikken maar hij is daar wel in goede handen. En ze kunnen beter nu uitvinden wat het probleem is dan dat hij straks gigantisch is uitgedroogd en het nog slechter zou gaan. Als jullie het prettig vinden zou je kunnen vragen aan de verpleging of Ingrid niet wat langer mag blijven in het ziekenhuis, en als Tyler op een aparte kamer ligt dan zou ze misschien bij hem op de kamer kunnen slapen. Sterkte!
pi_63940741
Ingrid en Djeez wat verdrietig dat het nog zo slecht gaat met Tyler. Hopelijk gaat het nu snel beter met hem en leert ie dat ie beter goed kan drinken. Fijn dat het met Ingrid beter gaat en ze bijna naar huis mag! Heel veel sterkte.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 11 december 2008 @ 19:25:11 #24
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63940827
Jeetje dat is inderdaad schrikken zeg! Sterkte en succes ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63940828
Tyler, kom op ventje. Lekker drinken nu nog even met sonde en zo snel mogelijk weer lekker zelf.

Djeez en Ingrid heel veel sterkte.
pi_63940905
Djeez en Ingrid, wat een tegenvaller dat het wat minder goed gaat dan in eerste instantie leek !
Maar, die sonde kan er hopelijk gewoon snel weer uit !
pi_63940920
Potdorie wat schrikken zeg!!
Heel veel sterkte !!
Kom op Tyler!!
pi_63940971
Kom op kleintje zet 'm op!

Djeez en Ingrid, sterkte en wat fijn dat het met Ingrid goed gaat. Hopenlijk sterkt Tyler snel aan.
  donderdag 11 december 2008 @ 19:31:35 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63940974
Ik schrik me helemaal naar nav de TT.
Zonder te willen bagatelliseren is het gelukkig alleen maar sondevoeding...

Wel heel rot dat het zo met spoed moest en dat Ingrid er zo onzeker over was.
Jammer ook dat Tyler de eerst komende 2 weken nog niet thuis komt... Hopelijk sterkt hij snel aan!

Fijn te horen dat het met Ingrid goed gaat!
  donderdag 11 december 2008 @ 19:34:19 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63941052
Djeez en Ingrid, wat jammer dat Tyler niet zo goed gaat als in eerste instantie leek. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij over een tijdje helemaal door heeft hoe hij zelf moet drinken en dat hij dan lekker mee naar huis mag. Hij gaat nu natuurlijk aansterken en als hij dan zijn misselijkheid kwijtraakt, zal het vast wel goed komen met het drinken.

Heel veel sterkte voor jullie en jullie mooie, lieve mannetje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 19:36:18 #31
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63941104
Djeez en Ingrid, kop op!
Tyler is te vroeg geboren en was bovendien te klein, dus niet zo gek dat 'ie het zelf nog niet redt met eten. Hij heeft al bewezen een vechtertje te zijn, en de eerste sondevoeding heeft 'ie keurig binnengehouden. Als Tyler straks door de sondevoedingen is aangesterkt en op krachten dan kan hij het echt helemaal zelf!
Maar wel jammer dat jullie niet de onbezorgde kraamtijd hebben die jullie je vast hadden voorgesteld.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 11 december 2008 @ 19:37:39 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_63941148
Djeez, je laat me schrikken, maar het lijkt gelukkig wel mee te vallen. Hij moet even aansterken, hij is toch ook te vroeg geboren? dan heeft het knulletje misschien ook nog niet zoveel kracht om zelf te drinken.
Het komt wel goed!
Gelukkig gaat met Ingrid alles goed, dat is ook belangrijk

sterkte alle 3
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 december 2008 @ 19:53:41 #33
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63941531
O wat een mooi menneke.
Djeez, ik snap je zorgen, maar het komt vast goed.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_63941556
Pfoe, dat valt me nog mee als ik die TT zo zag Veel sterkte, ik weet helaas uit ervaring wat een schrik en verdriet dit soort dingen zijn bij zulke lieve mooie kleine frummels. Zet hem op!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_63941620
Ik kan me voorstellen dat het even een domper is zeg . Je wilt niks liever dan je nieuwe kindje zo snel mogenlijk mee naar huis nemen en dan zoiets... Maar zoals je zelfs zegt is ie daar in goede handen.

Ik hoop voor jullie dat hij snel zwaarder word en dan wel genoeg kracht heeft om zelf te drinken zodat jullie het nieuwe jaar fijn met zn viertjes thuis kunnen beginnen.

Fijn dat Ingrid wel alweer op de been is
En wat een mooi en schattig knulletje heb je
pi_63942027
Pfoe, wat een enge TT! Maar gelukkig lijkt het mee te vallen.
Djeez, bedenk maar dat babietjes heel snel sondevoeding krijgen als het drinken niet helemaal goed gaat. Better safe than sorry, zeg maar Dan hoeft het gelukkig niet meteen een heel enge situatie te zijn. Maar desalniettemin is het heel vervelend als het niet 100% goed gaat. Sterkte! Hoe gaat het met Ingrid?
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 20:33:32 #37
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63942464
Ik heb de TT toch even iets aangepast hoor, wil niet dat iemand met hartkloppingen die topic niet durft te openen.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 december 2008 @ 20:38:01 #38
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63942575
Komt vast goed met Tyler!

Wel jammer dat hij geen BV meer krijgt. 't Zou alleen al een hoop kosten schelen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63943358
Even schrik; maar het lijkt mee te vallen als ik het zo lees. Maar naar is het natuurlijk wel!!

Veel sterkte gewenst; dat jullie maar snel weer thuis verder mogen genieten!

Is het nog een idee om over te gaan op kolven om dan uiteindelijk toch weer de borsttvoeding op te pakken?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63943369
Awww, wat naar....
Wel een lief mannetje om te zien...
Toch nog fijne feestdagen toegewenst, hoor. En mama en Tyler zijn er allebei nog, het had ook anders kunnen gaan... Gelukkig is dat niet gebeurd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_63943761
He bah! Heel veel sterkte hoor! En voor jullie het weten kunnen jullie heerlijk thuis genieten! Komt helemaal goed!
Fijn ook dat Ingrid goed opknapt!
pi_63943849
Aaaah, dat kleine fruppelke....
Sterkte hoor! En fijn te lezen dat het met Ingrid naar omstandigheden goed gaat.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 21:21:39 #43
3926 crew  Djeez
pi_63943949
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef Lois het volgende:
Wat raar dat hij al die tijd niet heeft mogen drinken Djeez, zo stimuleer je toch ook niet het zuigreflex?

Veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat de sondevoeding goed binnen blijft.
Ingrid heeft medicjinen gehad via het infuus die de gezondheid van Tyler zouden kunnen schaden. Daarom werd de melk afgekolft en weggegooid, en Tyler kreeg een spuitje melk. Ondaks alle hulp wilde het kolven ook niet lukken. In overleg met de psycholoog (ivm postnatale depressie van Kim) is besloten te stoppen met borstvoeding.

We zitten nu in ziekenhuis btw. Tyler heeft de tweede sondevoeding inmiddels uitgespuugd. Daarom krijgt hij nu permanente sondevoeding. Ook ligt hij op zijn buikje tegen het spugen en ligt hij aan de hartbewaking. Helaas gaat hij steeds geler zien, dus ws mag hij morgen onder de lamp. Hopelijk helpt het snel.

Nu Tyler niet meer bij haar is, ziet Ingrid het niet meer zitten in het ziekenhuis en wil nu echt naar huis. Waarschijnlijk wordt ze morgen of zaterdag vrijgelaten.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63944112
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Djeez het volgende:

Nu Tyler niet meer bij haar is, ziet Ingrid het niet meer zitten in het ziekenhuis en wil nu echt naar huis.
Wat rot! Ik hoop dat Ingrid iig snel naar huis mag.

Kan me voorstellen dat het allemaal erg is tegengevallen. Heel veel sterkte iig voor jullie allebei en ik hoop dat kleine Tyler snel aansterkt.
  donderdag 11 december 2008 @ 21:27:43 #45
190853 RockabeIIa
pi_63944132
Wel kl*** en heftig zo te lezen, zo'n start. Ik ga hartstikke hard duimen voor jullie!
pi_63944335
Wat vervelend voor Ingrid ook vooral. Kan me voorstellen dat ze graag naar huis wil!

Dat hummeltje van jullie heeft alleen een beetje hulp nodig, maar dat zie ik wel goedkomen hoor
pi_63945003
Heel veel sterkte de komende dagen zo'n start gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten
Mama van Isa en Ties
pi_63945593
Sterkte Ingrid en Djeez.
Jullie kleine mannetje heeft zo te lezen ook niet zo'n makkelijke start. Ik hoop dat hij op de sondevoeding wat kan groeien en dan het zelf drinken ook onder de knie gaat krijgen.
Fijn om te lezen dat Ingrid alweer op de been is.

Sterkte voor jullie!
Fake it till you make it...
pi_63946637
Ingrid en Djeez, veel sterkte.. Het is zo naar om een klein frummeltje het zo moeilijk te zien hebben.

Chris wilde in het begin ook niet drinken. Hij ging ook steeds geler zien, viel ruim 10% af, en is toen op de 4e dag opgenomen op de neonatologie. Maar toen hij eenmaal voeding binnen kreeg ging dat stukken beter.
Dus ik hoop voor jullie dat met die permanente sonde Tyler genoeg voeding binnen krijgt. Dan kan hij ook die afvalstoffen (van dat gele) gaan afbreken. En weer lekker groeien.

Mag/kan Ingrid daar niet beter blijven? Het is nogal zwaar om heen en weer te reizen van en naar ziekenhuis. Dus dan kan ze misschien maar 1 keer per dag bij Tyler langs. Dat was voor mij de reden om toch nog even 2 nachtjes daar te blijven. Dan kon ik een paar keer per dag naar beneden om te gluren.
pi_63947037
Oh wat een poppie! Das een sterk ventje hoor, dat zie je zo
pi_63948331
he jongens wat naar zeg. heel veel sterkte voor 't kleine ventje, en natuurlijk ook voor jullie zelf. ik hoop dat hij de sondevoeding toch snel een beetje binnen zal kunnen houden. zo'n maagje moet ook maar meteen van alles aan kunnen natuurlijk, en 't was al niet zo'n ideale start. fijn dat ze hem in 't ziekenhuis zo goed in de gaten houden. maar ik kan me voorstellen dat het voor ingrid heel rot voelt dat ze 'm niet dichtbij zich kan hebben. hoe gaat het met ingrids eigen gezondheid nu? ze moet natuurlijk ook niet te snel weer naar huis, ze heeft zelf ook nog een boel herstel te gaan. djeez, probeer haar te steunen waar mogelijk he. succes!
  donderdag 11 december 2008 @ 23:31:06 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63948643
Veel sterkte voor jullie kleine man, hopelijk gaat ie gauw voeding binnen houden en dan gaat de lijn snel omhoog. Ingrid ook rustig aan hoor, het is allemaal nogal wat! Sterkte
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 23:38:24 #53
3926 crew  Djeez
pi_63948851
Het is nu nog erger. Werd Ingrid beloofd dat ze alleen op haar kamer zou mogen blijven liggen wegens de verplichte bedrust, nu heeft ze een kamergenote gekregen. Gezellig, zou je denken. Blijkt het een ouwe muts (40+) te zijn die net vandaag is bevallen. Terwijl Tyler van Ingrid gescheiden is, ligt het krijsende kind tussen Ingrid en moeders in. Ingrid is er nu echt flauw van en wil naar huis!
pi_63948888
Nou Djeez dat kan ik me voorstellen zo krijgt ingrid nog niet de rust die ze nu juist zo nodig heeft
lekkere verpleging die dit weer bedacht heeft
Mama van Isa en Ties
pi_63948904
40+ nog wel zeg. sjonge.
pi_63948935
Ik doelde meer op de krijsende baby hé
Mama van Isa en Ties
pi_63948955
oh, ok.
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 23:45:19 #58
3926 crew  Djeez
pi_63949062
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef bixister het volgende:
oh, ok.
Bedankt voor je kaartje trouwens
pi_63949402
Veel sterkte!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63949766
Sterkte met Tyler. Hopelijk gaat het nu bergopwaarts
pi_63952461
Ingrid en Djeez, wat een klote toestand zeg, kan me voorstellen dat het een domper is. Hopelijk heeft Tyler snel de smaak te pakken, groeit ie als kool en mag hij lekker mee naar huis. Sterkte!
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2008 @ 07:43:49 #62
3926 crew  Djeez
pi_63952480
Bedankt voor de steun. Ik ben net een half uurtje wakker, wonderwel nog wel goed geslapen zelf. Net even gebeld met de afdeling, en Tyler heeft vannnacht alles binnen gehouden. Kijk, dat is een goed begin. Ze zullen me straks bellen als de arts er is, want ik wil gewoon dat hij goed wordt nagekeken. Ik heb er veel zorgen over, te meer omdat het zoontje van mijn zus binnen een week na de geboorte is overleden aan een zeldzame hartafwijking. Zodra ik meer weet, post ik het!
pi_63952485
Tyler, wat een leuke naam

Hopelijk gaat het snel beter!
pi_63952533
Zo Djeez, dat gaat alweer de goede kant op met Tyler
Hopelijk knapt hij snel weer op en kunnen jullie beginnen met genieten i.p.v. je zoveel zorgen te maken.
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:00:14 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63952577
Hoe gaat het met het herstel van Ingrid d'r HELLP? D'r lever en nieren waren toch verrot toen ze opgenomen werd, zondag?

Daar heb ik je nog helemaal niet over gehoord...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:11:59 #66
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63952650
Oh wat naar! Heel veel sterkte! Hopelijk gaat het heel snel goed met jullie mannetje.
Ik weet hoe erg het is als je kind niet wilt drinken en groeien
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:14:41 #67
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63952684
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:43 schreef Djeez het volgende:
Bedankt voor de steun. Ik ben net een half uurtje wakker, wonderwel nog wel goed geslapen zelf. Net even gebeld met de afdeling, en Tyler heeft vannnacht alles binnen gehouden. Kijk, dat is een goed begin. Ze zullen me straks bellen als de arts er is, want ik wil gewoon dat hij goed wordt nagekeken. Ik heb er veel zorgen over, te meer omdat het zoontje van mijn zus binnen een week na de geboorte is overleden aan een zeldzame hartafwijking. Zodra ik meer weet, post ik het!
Tyler is vast en zeker kerngezond voor de rest, maar zorg er inderdaad voor dat de artsen hem goed nakijken en alles uitsluiten! Anders blijf je met enge gedachtes rond lopen.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2008 @ 08:23:07 #68
3926 crew  Djeez
pi_63952755
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 08:00 schreef E.T. het volgende:
Hoe gaat het met het herstel van Ingrid d'r HELLP? D'r lever en nieren waren toch verrot toen ze opgenomen werd, zondag?

Daar heb ik je nog helemaal niet over gehoord...
Dat is inderdaad door alle zorgen om Tyler een beetje ondergesneeuwd. Volgens de doktoren zijn haar bloedwaarden hersteld en mag ze weer naar huis. Haar lever en nieren hebben een flinke opdonder gehad, maar wat de gevolgen op lange termijn zijn, is helaas nog niet bekend.
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:42:07 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_63952948
sterkte, hopenlijk drinkt jullie kleine man snel zelf en is er verders niks aan de hand!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63953159
Wat goed dat het drinken er vannacht in is gebleven! Dat is inderdaad een goed begin. Hopelijk krijgt hij dan nu langzaam de kracht ook om zelf weer zijn flesje te drinken.

Maar wel heel vervelend dat ze Ingrid bij een moeder+baby op een kamer brengen. Hier hadden ze een speciale kamer voor moeder zonder baby(die lagen op de neo). Misschien kun je daar vandaag nog eens expliciet om vragen?
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 09:01:33 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_63953215
Arme jullie

Gewoon even aankaarten dat Ingrd het niet fijn vind met een baby op de kamer, er is vast wel een oplossing voor. En Tyler.. wat moet zo'n klein ventje ineens veel he.. Djeez, je weet er van dat veel te vroeg geboren babietjes gewoon nog niet zelf goed kunnen drinken.. ik neem toch aan dat je dat is verteld. Bij Cas kwamen dat soort dingen pas op gang toen hij 40-weken-zwangerschap oud was.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63953273
Heel veel sterkte gewenst, voor Pappa, Mamma en de kleine Tyler!!
Mijn Baby werd ook met 37+2 geboren en dronk de eerste dagen ook niet goed.. Ook misselijk van de bevalling. Daarna ging het alsof hij nooit iets anders gedaan had!
Hopelijk gaat het vandaag alweer beter.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:26:43 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_63953651
En niet willen drinken is inderdaad iets waar veel moeders hier over mee kunnen praten

Sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63953768
Mooi dat met Ingrid verder alles weer ok lijkt te zijn
Leander (ook een paar weekjes te vroeg) dronk in het begin ook niet geweldig hoor, dat was de eerste drie weken meer sabbelen zo'n 12 uur per dag Ze leren het best!
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:33:11 #75
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63953792
Jeetje, ik had gewoon helemaal gemist dat jullie manneke al geboren was. Gefeliciteerd! Maar wat naar dat ie niet goed wil drinken. Gelukkig is er sondevoeding en heeft ie dat nu goed binnengehouden. Hopelijk gaat Tyler weer lekker zelf drinken als ie een beetje aangesterkt is en helemaal bijgekomen van de bevalling.
Sterkte, ook voor Ingrid, want die heeft ook een flinke klap gekregen zo te horen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:46:04 #76
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_63954063
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:32 schreef freecell het volgende:
Mooi dat met Ingrid verder alles weer ok lijkt te zijn
Leander (ook een paar weekjes te vroeg) dronk in het begin ook niet geweldig hoor, dat was de eerste drie weken meer sabbelen zo'n 12 uur per dag Ze leren het best!
Mijn oudste had ook zo'n strat (10 weken te vroeg) en uiteindleijk is het best allemaal in orde gekomen.

Sterkte ermee in ieder geval , het is een behoorlijke aanslag op je incasseringsvermogen
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_63954206
Fijn dat het vannacht goed is gegaan met jullie kleine mannetje!

En ik zou het ook even aankaarten of Ingrid niet ergens anders mag liggen; lijkt me dat je je kleintje nog meer mist als je ziet dat een andere mama wel haar ukkie bij haar heeft; plus natuurlijk de onrust die het geeft en ze die rust nu wel goed kan gebruiken.

Sterkte; en hopen dat het de komende dagen ook gewoon goed gaat!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63954324
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nu Tyler niet meer bij haar is, ziet Ingrid het niet meer zitten in het ziekenhuis en wil nu echt naar huis. Waarschijnlijk wordt ze morgen of zaterdag vrijgelaten.
Ik begrijp dat je niet voor je lol in het ziekenhuis ligt maar vrijgelaten?! klinkt wel heel erg alsof ze gevangen wordt gehouden daar. Je kan toch aankaarten dat je het niet prettig vind dat er een baby op de kamer ligt? Die 'oude muts van 40+' (respectloos vind ik die opmerking trouwens) kan daar toch ook niks aan doen.

Het komt vast goed met jullie mannetje en voor je het weet is ie weer thuis Sterkte er mee
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63954892
Djeez, het lijkt mij voor Ingrid beter als ze in het ziekenhuis kan blijven op een kamer zonder de baby van een ander. De hechting metTyler zal al wat lastiger gaan omdat hij niet constant bij haar is, alsze thuis is ziet ze hem helemaal weinig en dat lijkt mij niet bevorderlijk voor het voorkomen van een postpartumdepressie...
tot zover mijn onproffesionele maar ervaringskundige kijk er op.
Sterkte iig!
  PR/Manusje van alles vrijdag 12 december 2008 @ 10:27:28 #80
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_63954933
Ronald en Ingrid, ontzettend veel sterkte hoop dat het snel beter gaat met Tyler.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_63958050
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:01 schreef moussy het volgende:
Arme jullie

Gewoon even aankaarten dat Ingrd het niet fijn vind met een baby op de kamer, er is vast wel een oplossing voor. En Tyler.. wat moet zo'n klein ventje ineens veel he.. Djeez, je weet er van dat veel te vroeg geboren babietjes gewoon nog niet zelf goed kunnen drinken.. ik neem toch aan dat je dat is verteld. Bij Cas kwamen dat soort dingen pas op gang toen hij 40-weken-zwangerschap oud was.
Nou is Ken niet véél te vroeg geboren (37.0wk), maar hij dronk ook niet meteen van harte. Binnenhouden deed hij het wel. Maargoed, wij kunnen het ons ook niet herinneren dat ze hebben gezegd dat ze dat nog niet kunnen. Klinkt op zich wel logisch.

Djeez, wat vervelend dat Ingrid zo geen rust krijgt. Ik hoop dat ze toch weer gauw bovenop kan zijn.

Tyler, succes mannetje!
pi_63959256
Wat vervelend zeg dat ze iemand op de kamer leggen bij Ingrid die wel het kindje bij zich heeft.
Toen ik in het ziekenhuis lag waren ze daar best wel alert op, ze hadden een kamer met beebjes en een kamer zonder beebjes. En dat was wel prettig.

Sterkte!
pi_63959428
Hoi allemaal. Ik ben net weer thuis. Wel raar om zonder Tyler weg te gaan. Dank voor de lieve berichtjes. Bix, bedankt voor je kaarten en LB bedankt voor de post. (als ik het goed heb onthouden)

Tyler snapt het drinken dus niet goed. En wat er naar binnen gaat, komt er weer uit. Omdat hij geen reserve heeft viel hij dus erg snel af. Zelfs de verpleging lukte het soms met veel moeite om er iets in te krijgen.
Maar gelukkig gaat het iets beter nu. Continu sondevoeding heeft hij nu dus. En daar heeft hij nog weinig op gespuugd. Dit doen ze nog eventjes zo, zodat hij eraan went dat er wat in zijn maagje zit. En dan langzaam "gewoon". Dus op vaste tijden sondevoeding. Als dat goed gaat, gaan ze flesje aanbieden, in combi met sondevoeding. En uiteindelijk moet hij dus zelf zijn flesjes gaan drinken en binnenhouden.
Hij ziet een stuk minder geel. Ik heb vanmorgen gekeken met in bad gaan en hem zelf aangekleed.
Daarna lekker geknuffeld. Hij is al wat wakkerder, heeft zijn oogjes wat meer open.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 december 2008 @ 13:24:12 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63959473

fijn dat je thuis bent Ingrid, hoe voel jij je nu?
die kleine man van jullie komt er wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63959511
ingrid, wat fijn dat je al naar huis mocht! (en dat mijn kaart toch op tijd was). doe je voorzichtig aan (met jezelf dus)? voor tyler wordt in 't ziekenhuis dus goed gezorgd, dat lijkt me wel een geruststellend idee. al is 't vast ook erg raar dat je hem niet voortdurend lekker dicht bij je kunt hebben.
pi_63959549
Ingrid, welkom thuis . Lijkt me lastig zo zonder je kleine mannetje.
Pas goed op jezelf!
pi_63959597
Klinkt beter Ingrid! Houden jullie samen een eventuele ppd in de gaten. Lijkt mij dat je dat er nu niet bij wilt hebben. Goed uitrusten nu hè !
pi_63959697
Ik voel me goed. Beetje moe, maar dat is logisch. En nu beetje last hechtingen. Gelukkig alleen klein beetje uitgescheurd. En nu borsten als meloenen, maar dat moet vanzelf weer wegtrekken komende dagen. Gelukkig vannacht toch op een andere kamer geslapen. Midden in de nacht verhuisd. Dat was de kamer waar ik hartfilmpje kreeg. Normaal mag dat niet, maar nu dus wel. Gelukkig, want die baby krijste behoorlijk hard en toen miste ik Tyler nog meer. Maar het was gewoon ineens erg druk op afdeling. Volle maan toevallig?
Nu ff plat.

Ohja, ik blijf ook nog via mail iig in contact met de psycholoog. En helaas hebben we geen recht op uitgestelde kraamzorg.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:38:52 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_63959888
Ingrid, wat fijn dat je weer thuis bent! Doe het rustig aan en zorg goed voor jezelf!
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:39:36 #90
207126 funk_you
No more funkie style
pi_63959916
Welkom thuis Ingrid! Ik hoop dat goed met je gaat, en dat kleine Tyler snel uit zichzelf gaat drinken
funk_you = gone
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:42:22 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63960005
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:38 schreef Djeez het volgende:
Blijkt het een ouwe muts (40+) te zijn die net vandaag is bevallen.
Hoewel ik dit een belachelijk commentaar vind, waar je nogal patent op hebt geloof ik, hoop ik dat het snel beter gaat met je vrouw en zoontje. Tyler ziet er ondanks alles goed uit op de foto moet ik wel zeggen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:15:00 #92
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63960865
Dat klinkt al een stuk beter Ingrid en welkom thuis.
pi_63960936
Ingrid ik hoop dat het snel beter met je gaat. En met Tyler ook uiteraard.
Welkom thuis en nog van harte gefeliciteerd.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:33:50 #94
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63962816
Ingrid welkom thuis en wat fijn dat het nu wel wat beter lijkt te gaan met Tyler, hopelijk houdt hij nu zn eten goed binnen en kan er snel overgegaan worden op een flesje!!

Sterkte met herstellen
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 december 2008 @ 15:47:10 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63963180
welkom terug ingrid!!! dat je kleine mannetje je maar snel mag volgen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63969256
Fijn dat je zelf al goed opgeknapt bent, Ingrid. Ik hoop dat Tyler zijn mama snel volgt.
Blijf je wel ook nog goed voor jezelf zorgen? Het is toch niet niks wat je lichamelijk en emotioneel meemaakt en hebt gemaakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63969402
Gelukkig ben je weer thuis, Ingrid Knap maar weer gauw op.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:55:18 #98
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63969465
Pfff, ik moet echt op mijn handen zitten om hier niet te veel neer te zetten.
Weet je wat, ik houd het gewoon bij heel veel beterschap. Ingrid, zorg goed voor jezelf en zorgen jullie samen goed voor Tyler. Het zal allemaal wel goed komen.
Lekker douchen!
pi_63971133
welkom thuis Ingrid en ik hoop dat de kleine man snel volgt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 13 december 2008 @ 18:06:34 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63989327
Hoe gaat het vandaag met Tyler en Ingrid?
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage zaterdag 13 december 2008 @ 18:32:16 #101
3926 crew  Djeez
pi_63989791
We zijn vandaag twee keer bij ons kleine mannetje geweest. Gelukkig doet hij het steeds beter. Van continu sondevoeding is hij via 12x daags naar 8x daags gegaan. Dat is een goed gegeven. Toch niet te vroeg juichen, want hij heeft vandaag nog wel wat gespuugd en is nog weer 50 gram afgevallen.

Verder hebben we hem vanochtend lekker in badje gedaan, dat vond hij echt heel erg lekker! Verder heb ik zelfs vanmiddag een poepluier verschoond, en hebben wij allebei gepoogd hem een flesje te geven. Dat gaat redelijk, to hij in slaap valt. De rest van het flesje wordt dan via de sonde ingebracht. Het lijkt steeds beter te gaan, hopelijk is hij nog voor de kerst thuis!

Met Ingrid gaat het goed. Vanmiddag hebben we nog wat kleertjes op de kop getikt voor Tyler. Djeez, wat zijn kleertjes in maat 44 moeilijk te krijgen! Zelfs Prenatal heeft erg weinig keus. Maar toch nog geslaagd bij V&D, bleken ze nog de helft afgeprijsd ook. Ingrid is wel erg moe nu, van al het gesjouw, We gaan zo lekker de kerstboom optuigen en de box in elkaar zetten. Morgen gaan we lekker met Kim naar Tyler toe!
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:43:57 #102
190853 RockabeIIa
pi_63990077
Gaat dus de goeie kant op!
Da's volgens mij voor het eerst dat je het ook over Kim hebt Hoe is het met haar?
  Redactie Frontpage zaterdag 13 december 2008 @ 18:52:12 #103
3926 crew  Djeez
pi_63990260
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Gaat dus de goeie kant op!
Da's volgens mij voor het eerst dat je het ook over Kim hebt Hoe is het met haar?
Ze is nog steeds bij mijn schoonouders en schoonzus. Groot respect, Kim wordt nu echt vervelend. Morgen weer lekker thuis, dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:54:57 #104
4177 Jojogirl
pi_63990308
Mooi dat het nu beter gaat Djeez en Ingrid.
Is het lekker weer thuis te zijn Ingrid? Ik vond die opmerking van Djeez ook wel bot, maar snap uit eigen ervaring helemaal dat je graag naar huis wilde. In het ziekenhuis word je zo geleefd en je kan voor je kleintje zo weinig doen, je mist je man, je oudste en je thuis, vreselijk

Voor kleertjes kan je ook nog op www.prematuur.nl kijken trouwens, daar hebben ze ook maatjes nog kleiner dan 44, mocht dat nodig zijn.
  Jubileum moderator zaterdag 13 december 2008 @ 18:55:13 #105
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63990314
Ik hoop toch altijd maar dat je niet meent wat je zegt
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:57:17 #106
4177 Jojogirl
pi_63990356
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:52 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ze is nog steeds bij mijn schoonouders en schoonzus. Groot respect, Kim wordt nu echt vervelend. Morgen weer lekker thuis, dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
Je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je alles zo goed mogelijk aan haar uitlegt en haar zoveel mogelijk overal bij betrekt. En af en toe even aandacht voor haar alleen zal ook nodig zijn. Ik weet dat dat heel moeilijk is (door gebrek aan tijd, energie en de zorgen over Tyler), maar het levert je uiteindelijk wel wat op.
pi_63990382
Fijn dat het met de voeding steeds wat beter gaat!
In Ingrid..al op pad !? Jemig! Doe rustig aan hoor...straks moet je het allemaal zelf weer zien te redden met 2 kinderen, spaar je krachten en geef je lichaam écht de kans goed te herstellen nu !
  zaterdag 13 december 2008 @ 19:07:20 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63990600
quote:

[..]

dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
Hebben jullie (je) wel eens aan een cursus "stevig ouderschap" oid gedacht? Serieus.
Of is dit de consequentie van het feit dat je "eindelijk een zoon" hebt.

Ik word hier echt niet blij van.

En ik snap niet dat je Ingrid nu al laat lopen, laat staan sjouwen btw.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vivi op 13-12-2008 20:18:37 ]
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2008 @ 19:22:13 #109
43556 miss_dynastie
pi_63990889
quote:
Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
Meen je dat nou? Lijkt me dat het met al die ziekenhuisbezoeken nog moeilijk zal zijn om ook Kim de aandacht te geven die ze verdient. Ik hoop dat het snel nog beter zal gaan met het manneke.
pi_63991073
Fijn dat het beter gaat met Tyler.
Kim krijgt nu misschien veel aandacht van opa, oma en tante, maar zij heeft natuurlijk ook jullie aandacht nodig. En zich zomaar aanpassen aan dat nieuwe broertje is ook niet iets dat je van een kindje van haar leeftijd kunt verwachten. Ik hoop dus ook maar dat je die woorden inderdaad niet meende...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2008 @ 19:35:59 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_63991180
Fijn dat het beter gaat

Zeeman heeft kleine maatjes 50, als je die wast en eventueel in de droger doet valt het als een 44. Je moet wel goed kijken, want ze hebben er ook super grote maatjes 50. Het is even zoeken, maar het voordeel van de low budget kleding is dat veel krimpt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63991204
Kim is nog maar zo'n klein ukkeltje Ineens zijn papa en mama weg en hoeveel aandacht ze ook krijgt van opa's of oma's, dat is gewoon anders! Ik hoop idd net als Lois dat je het niet zo bedoelt als je het schrijft
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 13 december 2008 @ 19:41:00 #113
190853 RockabeIIa
pi_63991277
Over een niet al te lange tijd heb je er 2 'monstertjes' rondlopen
pi_63991454
*zucht*

Nou, fijn dat het goed gaat met Tyler dan maar hè...
pi_63991566
Ik hoop dat jullie Kim de aandacht geven die ze verdient en die ze zo nodig heeft. En voor Tyler hoop ik dat hij snel goed gaat groeien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 13 december 2008 @ 19:59:22 #116
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63991695
Ik wil jullie ook sterk op het hart drukken om het Ingrid idd ook rustig aan te laten doen. HELLP is niet niks, en ik denk niet dat het wijs is om na een dag shoppen nog een box en kerstboom in elkaar te zetten.
Als jij dat zelf doet en Ingrid lekker op de bank kan liggen heb ik niks gezegd .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:02:56 #117
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63991781
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:35 schreef moussy het volgende:
Fijn dat het beter gaat

Zeeman heeft kleine maatjes 50, als je die wast en eventueel in de droger doet valt het als een 44. Je moet wel goed kijken, want ze hebben er ook super grote maatjes 50. Het is even zoeken, maar het voordeel van de low budget kleding is dat veel krimpt.
*noteert*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:03:37 #118
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63991801
C&a begint ook in 44 en heeft n speciale prematuurlijn en de meeste name-it winkels beginnen zelfs al vanaf 41 ( eventueel een thuiszorg uitleenpunt kan ook prematuurkleding hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 13-12-2008 20:04:12 (Vervelende typo :/) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:16:18 #119
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63992068
De C&A waar ik vandaag was helaas niet Dus niet alle C&A's zullen het standaard in het assortiment hebben?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:32:49 #120
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_63992437
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:35 schreef moussy het volgende:
Fijn dat het beter gaat

En soms, heh, verkoopt Zeeman gewoon rompertjes die niet willen krimpen, hoe heet en hard je ze ook droogt. Tenmiste, dat was vier jaar geleden een keer het geval toen wij maat 44 nodig hadden. En ach, daar was ze ook met een maandje uit. Ga dus niet prat op de kwaliteit van de Zeeman.

Maar ontopic, Ingrid en Djeez gefeliciteerd met Tyler. Dat de kleine man maar snel thuis mag komen!
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:12:12 #121
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63993325
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Leah het volgende:
Ik wil jullie ook sterk op het hart drukken om het Ingrid idd ook rustig aan te laten doen. HELLP is niet niks, en ik denk niet dat het wijs is om na een dag shoppen nog een box en kerstboom in elkaar te zetten.
Als jij dat zelf doet en Ingrid lekker op de bank kan liggen heb ik niks gezegd .
Nou, dat dus!
Ik dacht ook meteen dat het wel wat veel is om als je al moe bent van het winkelen ooknog eens een box en een kerstboom op te zetten...
En Ingrid, houd je jezelf ook goed in de gaten qua stemming?
Wat betreft Kim, er is al veel over gezegd, maar besteed alsjeblieft ook voldoende aandacht aan haar. Voor zo'n grietje verandert er heel veel, vergis je niet. Haar plek in het gezin wordt compleet anders! Jullie zullen haar daarbij moeten helpen. Succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:50:08 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63994203
Edit_ laat maar

Verder wens ik jullie veel sterkte toe met Tyler. En Ingrid, pas goed op jezelf en op Kim. Slaap veel en laat anderen maar een beetje voor je zorgen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Tinkepink op 13-12-2008 22:08:21 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:11:01 #123
190853 RockabeIIa
pi_63994698
Ik meende echt dat djeez een typo had gemaakt en ipv verwend vervelend had geschreven. Dan had ik het nl. wel begrepen.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 december 2008 @ 22:37:33 #124
3926 crew  Djeez
pi_63995380
Ik heb voor Ingrid de box en kerstboom opgezet, dan is dat iig klaar. Ingrid kijkt Ned 1, met Paul de Leeuw, DWHN en Rayman, dus doet mooi kalm aan. En dat Kim vervelend werd, is letterlijk een quote van mijn schoonouders en schoonzus. Tuurlijk zullen we lief zijn voor Kim, zo hebben we enkele cadeautjes voor haar klaargelegd zodat ze morgen wat heeft om uit te pakken. Anders krijgt Tyler allemaal dingetjes, en zij niet. Kim is echt een schatje, en we verheugen ons erop dat ze weer thuiskomt.
pi_63995428
Djeez en Ingrid, sterkte en succes nu met de kleine man... en ook met de kleine dame, want die snapt natuurlijk helemaal niet wat er aan de hand is... Ingrid, ik hoop dat je lever en je nieren het goed blijven doen, en dat er geen blijvende schade bij jou is, en ook niet bij je ventje...

ik kan me wel voorstellen dat Djeez zich sterk uitdrukt nu, iedereen is moe en snel geïrriteerd na zulke dagen en zo'n stress... dat zakt straks vanzelf af, en wordt de aandacht tussen de beide kindjes (jongen of meisje maakt helemaal niks uit...) vast goed verdeeld. Maar ik kan ook begrijpen hoe Kim zich moet voelen...
pi_63995445
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:37 schreef Djeez het volgende:
Ik heb voor Ingrid de box en kerstboom opgezet, dan is dat iig klaar. Ingrid kijkt Ned 1, met Paul de Leeuw, DWHN en Rayman, dus doet mooi kalm aan. En dat Kim vervelend werd, is letterlijk een quote van mijn schoonouders en schoonzus. Tuurlijk zullen we lief zijn voor Kim, zo hebben we enkele cadeautjes voor haar klaargelegd zodat ze morgen wat heeft om uit te pakken. Anders krijgt Tyler allemaal dingetjes, en zij niet. Kim is echt een schatje, en we verheugen ons erop dat ze weer thuiskomt.
voor de kleine meid als ze weer thuis is bij jullie!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 december 2008 @ 22:42:01 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63995473
Hoe lang is Kim dan al bij je schoonouders??
  Redactie Frontpage zaterdag 13 december 2008 @ 22:48:49 #128
3926 crew  Djeez
pi_63995626
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe lang is Kim dan al bij je schoonouders??
Kim is zondagavond in allerijl aan mijn schoonvader meegegeven. Niemand had verwacht dat het zolang zou duren, dus als ze morgen thuiskomt, is ze er een hele week geweest. Ik ben er gelukkig elke dag een paar uurtjes geweest. Lekker bij schoonmoe eten, en even met Kim knuffelen...
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:51:28 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63995698
Ingrid en Djeez, veel beterschap en sterkte. Rustig aan, het is niet niks wat jullie hebben doorgemaakt.

H&M verkoopt ook babykleding vanaf maat 44.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 december 2008 @ 22:53:16 #130
3926 crew  Djeez
pi_63995743
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:

H&M verkoopt ook babykleding vanaf maat 44.
Alleen in grote steden. Bij H&M Assn verkopen ze alleen vanaf 50/56...
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:55:48 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63995801
Ah gelukkig, dat klinkt al een stuk fijner Djeez .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 december 2008 @ 23:01:15 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63995921
Nou... ik vind het niet zo gek dat een kind van 3 na een week niet bij papa en mama te zijn vervelend wordt
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:03:24 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63995987
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Djeez het volgende:

[..]

Alleen in grote steden. Bij H&M Assn verkopen ze alleen vanaf 50/56...
Ik heb het juist in Assen gezien dat ze van die kleine maatjes verkochten. Serieus.... Blijkbaar alweer afgeschaft.Anders online?
heb al even in de webshop geneusd, is niet veel
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:10:56 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63996169
Iemand die ik kende kocht gewoon poppekleertjes !
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:12:32 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63996212
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef Vivi het volgende:
Iemand die ik kende kocht gewoon poppekleertjes !
Mijn neefje heeft ook babyborn kleren aangehad. Vandaar dat mij opviel dat h&M maat 44 verkocht.
pi_63996667
Jullie kennen Djeez wel langer dan vandaag toch? Komt soms bot over, maar is niet zo bedoeld.

Ben blij dat Kim morgen thuis komt! Heb haar vreselijk gemist. Morgen met zn allen naar Tyler toe. Benieuwd hoe ze reageert.

En idd maat 44 is lastig te vinden. h&m en c&a in Assen heeft het dus niet. Maar toch geslaagd.
Wel zo leuk dat hij in het ziekenhuis eigen kleertjes heeft.
En nu ga ik slapen. Vanmiddag keurig nog geslapen, weliswaar op de bank.
Met mij gaat het dus wel goed verder. Vreselijke stuwing, maar gaat al iets beter. En wat last van de hechtingen. Verder niet meer "hellp klachten" gehad.
pi_63996713
Fijn dat alles weer een beetje loopt en dat het andere kleintje thuiskomt. Het is even niet anders voor haar. NIemand heeft deze situatie gewenst en het moet nou eenmaal opgelost worden. En als dat betekent dat ze een weekje uit logeren gaat, so be it.
Alles went vanzelf wel weer en voor haar zal het óók wennen zijn. Maar goed zal het zeker komen.
  zondag 14 december 2008 @ 00:30:28 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63998023
Neem jezelf wel in acht hoor Ingrid, je kan nog best een terugval krijgen en het wordt ook niet rustiger als jullie kereltje straks thuis is, dus profiteer nog even van de relatieve rust.
pi_63998705
Fijn dat het goed met je gaat Ingrid, ik hoop dat het zo blijft (en je ook genoeg rust neemt ) en kleine Tyler snel naar huis mag.
  zondag 14 december 2008 @ 09:05:53 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64001488
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jullie kennen Djeez wel langer dan vandaag toch? Komt soms bot over, maar is niet zo bedoeld.

Ben blij dat Kim morgen thuis komt! Heb haar vreselijk gemist. Morgen met zn allen naar Tyler toe. Benieuwd hoe ze reageert.

En idd maat 44 is lastig te vinden. h&m en c&a in Assen heeft het dus niet. Maar toch geslaagd.
Wel zo leuk dat hij in het ziekenhuis eigen kleertjes heeft.
En nu ga ik slapen. Vanmiddag keurig nog geslapen, weliswaar op de bank.
Met mij gaat het dus wel goed verder. Vreselijke stuwing, maar gaat al iets beter. En wat last van de hechtingen. Verder niet meer "hellp klachten" gehad.
Dat dus.
Ik dacht ook even "Nou ja!"
Maar als je even nagaat hoe Djeez zich nogal krom kan uitdrukken, dan kun je zijn opmerkingen in de juiste context plaatsen.

Ingrid, pak je rust nu. Niet straks, want dan heb je er geen tijd meer voor. Dan is Djeez alweer aan het werk, Kim thuis en Tyler. Nu is de tijd om te herstellen. Dan lukt straks niet meer.
Doen hè?
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 09:13:23 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001536
Nou... ik heb eerlijk gezegd zo mijn twijfels of Djeez het allemaal zo goed bedoeld.
pi_64001786
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... ik heb eerlijk gezegd zo mijn twijfels of Djeez het allemaal zo goed bedoeld.
Nouja Waarom twijfelen of hij het allemaal wel goed bedoeld
Als je van een bepaalde user weet dat hij zich nogal vreemd kan uitdrukken, waarom daar dan steeds zo over vallen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 10:01:27 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001791
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Nouja Waarom twijfelen of hij het allemaal wel goed bedoeld
Als je van een bepaalde user weet dat hij zich nogal vreemd kan uitdrukken, waarom daar dan steeds zo over vallen
Omdat het niet alleen over het uitdrukken gaat. Waarom twijfel jij aan mijn motivatie?
pi_64001827
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Omdat het niet alleen over het uitdrukken gaat. Waarom twijfel jij aan mijn motivatie?
ik las alleen je twijfels en geen motivatie
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 10:09:28 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001843
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ik las alleen je twijfels en geen motivatie
Ik hoef toch geen motivatie voor mijn twijfel te posten om te kunnen concluderen dat jij eraan twijfelt? Anders was je het wel met me eens geweest.

Maar dit is een nutteloze discussie.
pi_64001858
klopt, je hebt gelijk Swets
  zondag 14 december 2008 @ 10:17:36 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64001904
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
klopt, je hebt gelijk Swets
Heeft hij ook echt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64002114
klopt ja, en vooral dat dit een nutteloze discussie is
Ik vind het flauw dat hij zoiets op die manier in dit topic moet melden...that's all
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 10:47:43 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64002143
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
klopt ja, en vooral dat dit een nutteloze discussie is
Waarom zet je zelf die discussie nu al 2 posts voort.
quote:
Ik vind het flauw dat hij zoiets op die manier in dit topic moet melden...that's all
En als ik dan uiteindelijk mijn reden voor die twijfel post zal je het wel nog flauwer vinden.
pi_64003681
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:30 schreef Vivi het volgende:
Neem jezelf wel in acht hoor Ingrid, je kan nog best een terugval krijgen en het wordt ook niet rustiger als jullie kereltje straks thuis is, dus profiteer nog even van de relatieve rust.
Ga ik doen. Goed geslapen en nog wat uit kunnen slapen. Lekker gedoucht. Nu rustig op de bank. Waar ik zo lunch krijg van Djeez. Zo nog ff bijlezen op fok en mail enzo. En dan lekker tijdschrift of boek lezen languit op de bank. En dan naar Tyler, waar Kim later komt met mijn ouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')